Jammer Blootjuh! Maar wel gezellig zo met z'n tweeën ongeveer dezelfde cyclus! Nu Mommy nog erbij! Of juist niet natuurlijk!
Haha heerlijk ongegeneerd over al die gevoelens en symptomen kunnen kletsen! Je omgeving ziet je aankomen! haha! Ireen, haha goede actie van je man! Toch mooi dat hij het gedaan heeft! En Hanneke op het moment zelf komt het helemaal goed haha. Mijn vriend wist ook niet of hij dat wel wilde maar puntje bij paaltje heeft ie het wel mooi gedaan! Ireen, goed dat je nu weet waar je aan toe bent! Op naar de volgende Wel balen van de krampen, blegh! Mommy, kan nog best even spannend zijn dus! Hopelijk voel je je wel weer iets lekkerder. ciprilla, wauw knap dat je je hebt kunnen inhouden. Ik zou dat echt niet kunnen. Onder het mom: Dan heb ik ze maar vast in huis (en dan stiekem toch gebruiken haha!) b0otjuh, jammer maar inderdaad op naar een nieuwe ronde, nieuwe kansen Toch wel gek hoor, eerst vliegt de tijd maar zodra je zwanger wilt worden lijken de weken weer vele malen langzamer te gaan. Fijn weekend meiden! Lekker genieten van het zonnetje!
Hier weer alles witter dan wit. Mommy, dat had jij toch ook? Snap er niets van, krampen weg, geen bloed meer.... Balen. Als het nou doorbreekt weet je tenminste waar je aan toe bent.
♥♥NOD♥♥ April: ♥♥ b0otjuh(24 jaar),nod 9 april,1e ronde, 2e kindje ♥♥ Lizz (32 jaar), nod: 24/25 april, 1e rondje, 1e kindje ♥♥ Sieza03 (26 jaar), nod: 27 april, ronde 1, 1ste kindje ♥♥ Rifer (26 jaar), nod: 29 april, 1e ronde, 2e kindje ♥♥ ciprilla (21 jaar), nod: 29 april, 1e rondje, 1e kindje ♥♥ janssuhh (26 jaar) nod: 29 april, 1e ronde, 1e kindje ♥♥ 1Hanneke (30 jaar), nod: 30 april, 1e ronde, 1e kindje Mei: ♥♥ MOMMY1987 ( 27 Jaar), nod: 3/4 mei , 1e ronde, 2e ♥♥ Ireen83 (30 jaar), nod: 7/8 mei, 1e ronde, 2e kindje Was even het lijstje terug aan zoeken. Van b0otjuh weten we hoe en wat maar hoe zit het met jou lizz?
Helemaal niets nog! Dus dit is een wat realistischere NOD voor mij. ♥♥NOD♥♥ April: ♥♥ b0otjuh(24 jaar),nod 9 april,1e ronde, 2e kindje ♥♥ Lizz (32 jaar), nod: 24/25 april, 1e rondje, 1e kindje ♥♥ Sieza03 (26 jaar), nod: 27 april, ronde 1, 1ste kindje ♥♥ Rifer (26 jaar), nod: 29 april, 1e ronde, 2e kindje ♥♥ ciprilla (21 jaar), nod: 29 april, 1e rondje, 1e kindje ♥♥ janssuhh (26 jaar) nod: 29 april, 1e ronde, 1e kindje ♥♥ 1Hanneke (30 jaar), nod: 30 april, 1e ronde, 1e kindje Mei: ♥♥ MOMMY1987 ( 27 Jaar), nod: 3/4 mei , 1e kindje ronde, 2e ♥♥ Ireen83 (30 jaar), nod: ?!, 1e ronde, 2e kindje
@ireen raar he! Hier begint het nu ook wit te worden.. Dus ik denk toch echt dat ik tijdens het verwijderen van de Mirena mijn eisprong heb gehad, aangezien ik woensdag ook een lichte ovu streep had en nu geen streepjes meer.. Hier dus erg spannend.. Ik zit nu op het wachtbankje.. In de hoop op een eventuele posi test na volgend weekend en anders mijn eerste ongi!
Nou, maar even een aanpassing.. Ik ging net naar de wc en bij bet afvegen: Bloed! Helderrood.. Ik voelde me wel alsof het er aan zat te komen afgelopen dagen.. Mn onderbuik kraakt ook lekker nu.. Hopelijk houdt dit aan, dan beginnen we aan onze eerste echte ronde!
Zeker raar! En spannend! Zo leuk dat we er lekker met elkaar over kunnen keuvelen! Mijn huisarts liet me de Mirena zien nadat hij was verwijderd. Er zat heel veel doorzichtig slijm aan vast. (Sorry voor de details) was dat bij jou ook Mommy? Cervix slijm denk ik. Ze keek er nogal nadrukkelijk naar. Had willen vragen wat ze bedoelde maar ben niet zo adrem zonder broek.
Hahahaha ja ireen! We hebben dezelfde symptomen steeds! Mijn spiraal was ook slijmerig.. Ik wou hem eigenlijk meenemen, maar ook niet adrem zonder broek haha.. Misschien een raar idee de spiraal meenemen, maar is toch weer een soort van herinnering aan het begin van een nieuw avontuur..
Ohja, mocht dit mijn echt eerste menstruatie zijn, dan heb ik mijn eisprong rond 27april.. Verjaardag van onze eerste
Nou idd! Dat zou mooi zijn! Mijn man en ik zaten net vertederd naar onze dochter met haar babypop te kijken. Zeiden nog tegen elkaar, ze zal een leuke ouderen zus worden. Tot ze d'r pop op de grond gooide en er op begon te springen. Hier mega kramp en hoofdpijn. Kan nooit lang duren. Het is al zo lang geleden dan ik PMS heb gehad. Kan niet zeggen dat ik het gemist heb.
Haha, als ze dat in het echt maar niet doet Meisjes zijn over het algemeen altijd heel gek met kleine broeertjes of zusjes, dus zal wel goed zitten.
Hahaha leuk Ben echt al zo benieuwd hoe onze kinderen later gaan zijn! Wat grappig dat jullie zo gelijk oplopen ja! Nu nog gelijk zwanger Hier absoluut rauw eiwit dus moet ongeveer ei wezen, echter doet die test nog steeds slechts een heel vaag streepje? Conclusie action ovulatietest werkt niet bij mij/ik drink teveel/ of hij moet morgen nog knallen en dinsdag ei? Mn testen zijn wel op nu haha Maarja ga me niet druk om maken, weet wel dat ik vruchtbaar ben nu ook zonder dat streepje op de test. We gaan het zien over 2 weken