@ireen hahaha dat zal ze vast biet bij haar brusje gaan doen! Wel grappig! Onze zoon is al wat ouder, bijna 5.. Die heeft dus hele grappige uitspraken en antwoorden.. Laatst vroegen we of hij wel een brusje zou willen hebben.. Hij zei volmondig JA! toen ik vroeg waarom zei hij dit: 'Dan wordt ik grote zus!' hahaha! @1hanneke, nou dat lijkt wel heel erg op een ei ja! Weet ook niet wat ik van de testen moet denken, aangezien ik woensdag een lichte streep had en nu mijn menstruatie. Ik heb er nog 2.. Ik haal nog 1 pakje erbij, om te kijken of ze rond mijn ei wat duidelijkere streep aangeven..
Hallo dames, Ik lees mee! Maar was getroffen door een pittige buikgriep en nu ben ik 'lekker' aan het werk. Mijn aller eerste nachtdienst ooit! Ik lees veel over de testen van de action. Lijken dus niet echt goed te zijn? Ovu tests laat ik nog even voor wat het is. Dinsdag mijn spiraal eruit en dan hopen dat ik snel ongesteld wordt. Ws over een dag of 10! Dus dan doe ik echt mee. Mijn dochter haar liefste wens om grote zus te worden van een zusje.. Nee dus geen broertje! Ze heeft al 2 stiefbroers... In vriendenboekjes moet ik ook altijd invullen bij ' wat wil je later worden? ' GROTE ZUS! En als ik dan vraag wat wil je worden zegt ze: Dat weet je nu toch wel????? grote zus!!!! Uuuuhm.. Oke! Vandaag met vriend over babynamen gehad... Best leuk! hihi!
Welkom lola Wat leuk dat je dochter zo stellig daarin is haha! K heb wel aardig wat mensen gehoord die met action zwanger getest hebben maar zover ben ik dus nog niet ovulatietesten ben ik nog niet van overtuigd maar was ook meer uit nieuwsgierigheid dan nodig. Misschien koop ik toch nog pakje omdat het toch haast niks kost haha, zien wat ie vandaag doet. Denk vanalles in mn buik te voelen maar waarschijnlijk alleen mn darmen en spierpijn van sporten en geen ei haha. Babynamen zijn wij al over uit! Eigenlijk heel lang al hahaha. Hoe gaat dat bij jullie?
Hallo , Mag ik hier mee kletsen ? Ik ben Lisanne , 22 jaar . Ik woon samen met mijn vriend van 33 en met ons zoontje van 17 maanden in zuid Holland . Ik heb 30 maart mijn laatste pil ingenomen en heb 3 april een ontrekkingsbloeding gehad . Ik zit nu dus op dag 12. Ben al een week aan de ovu testen maar nog niet positief (logische) . Bij m'n zoontje had ik cyclussen van 35-38 en was de 4e ronde zwanger . Best snel dus . Nu toch een beetje zenuwachtig aan het worden , ik hoop zo dat onze wens om weinig leeftijds verschil tussen de kinderen uit mag komen . Ben toch best bang dat het heel lang gaat duren. Gebruiken jullie hier ook ovulatie testen ? En hebben jullie al kinderen ?
Hoi Lola, dat is grappig! Grote zus! iig lekker duidelijk! mommy: hahahha, heerlijk he?! Ik werd vanmorgen op de fiets aangemoedigd. 'trappen mama! trappen!!' ( ze kan sinds kort fietsen op haar driewieler, daar is nogal wat aanmoediging aan vooraf gegaan.) Haar logica is ook zo leuk. Zo zegt ze in de auto ineens, 'ik heb geen wielen. maar de auto wel' Geen spelt tussen te krijgen! haha Hier weer wit, kan er draden van trekken en mee touwtje springen. Geef het op te snappen wat er nou gebeurd. Als mijn uitleg klopt heb ik inmiddels al twee eisprongen achter de rug binnen een week tijd.
Hoi Lisanne! Tuurlijk! Moet even het NOD lijstje terug zoeken, daar staat bij iedereen de leeftijd en of ze al kinderen hebben bij de naam. Ik geloof dat ovulatietesten gebruik hier 50/50 is. Persoonlijk gebruik ik ze (nog) niet.
♥♥NOD♥♥ April: ♥♥ b0otjuh(24 jaar),nod 9 april,1e ronde, 2e kindje ♥♥ Lizz (32 jaar), nod: 24/25 april, 1e rondje, 1e kindje ♥♥ Sieza03 (26 jaar), nod: 27 april, ronde 1, 1ste kindje ♥♥ Rifer (26 jaar), nod: 29 april, 1e ronde, 2e kindje ♥♥ ciprilla (21 jaar), nod: 29 april, 1e rondje, 1e kindje ♥♥ janssuhh (26 jaar) nod: 29 april, 1e ronde, 1e kindje ♥♥ 1Hanneke (30 jaar), nod: 30 april, 1e ronde, 1e kindje Mei: ♥♥ MOMMY1987 ( 27 Jaar), nod: 3/4 mei , 1e ronde, 2e kindje ♥♥ Ireen83 (30 jaar), nod: ?!, 1e ronde, 2e kindje
Lisanne welkom! Ik had 28 maart mn laatste pil dus loop net heel iets voor op je hihi. Wordt voor ons eerste kindje, ik ben 30 en mijn man 31. Wonen toevallig ook in zuid holland. Heb ovulatietesten gedaan meer voor de lol eigenlijk, maar heb paar dagen vruchtbare afscheiding nu dus ga er van uit dat mn ei vandaag of morgen is. Niet nu al beginnen met zorgen maken joh! De eerste keer is toch gelukt, waarom zou het nu dan lang duren? Misschien wel, maar misschien ook niet. Als je ovulatietesten wilt doen zou ik wachten met testen tot je ook mogelijk vruchtbaar kan zijn, dus tot je wat merkt aan je afscheiding. Je weet niet of je lichaam hetzelfde gaat doen als toen, maar als je eerst relatief lange cyclus had en nu erg vroeg begint met testen maak je jezelf wel gek natuurlijk Ireen wat leuk die dingen van je dochter, zie het helemaal voor me kan er echt van genieten kleine kinderen te zien en me dan af te vragen hoe die van ona gaat zijn haha. Gister in de kerk was ook geniaal, jochie van 3 was beetje aan t spelen toen we gingen zingen en dat vond hij schijnbaar leuk lied, maar hij kende alleen het refrein. Ging hij keihard meezingen 'Jezus lam van God', dan weer verder spelen en dan herkende hij het refrein weer en met big smile weer heel hard zingen. Moest echt lachen Wel ontzettend raar met je cyclus zo ireen... zou het voor de zekerheid maar nog eens gezellig maken en afwachten
Welkom Lola en Lisanne! Klets lekker mee, het gaat hier werkelijk over van alles en nog wat dus schaam je nergens voor als je ergens mee zit haha.
En wat betreft ovu testen. Ik doe het zelf nog niet. Beginnen te vroeg om daar nu al mee bezig te zijn. Als je weet dat je een zeer onregelmatige cyclus hebt snap ik het, maar voor nu laat ik het in ieder geval voor wat het is. En inderdaad, qua gebruik is het hier volgens mij 50/50! Babynamen ben ik ook al zo goed als uit. Als we een jongen zouden krijgen, krijgt hij sowieso als 2de naam Ferdy naar mijn overleden broertje. Mijn moeder heeft met 5 á 6 maanden een bevalling gehad van hem omdat zijn hartje gestopt was. Dus vind dat wel heel erg speciaal
Hahaha! Te schattig dat jongetje Hanneke! Zo puur. En gezellig blijft het bij ons in huis. Mijn man vraag zich af waarom we niet maanden geleden al aan een tweede zijn begonnen. Kreeg net bericht van hem dat hij woensdag te horen krijgt wat de huidige ontslagronde voor hem gaat betekenen. We verwachten niet dat hij bij de ontslagen zit maar dat weten we woensdag pas zeker.
Je weet het nooit zeker in deze tijd, in je achterhoofd weet je vaak wel dat het goed zit maar toch! Succes in ieder geval. Hoor je het woensdag op tijd?
Ow man dat is naar spannend weer... sterkte en dat hij maar snel goed nieuws mag krijgen! Mijn man heeft nu gesprek op uitzendbureau en nog wel vanalles lopen dus wie weet we blijven geloven dat hij snel weet aan het werk is! Van dat eerste vraagt mijn man zich ook af ja hihihi
Zo dames het gaat goed hier zie ik .. leuk al die verhalen weer gelezen te hebben .. Lisanne welkom en veel succes ! Ik zal straks mijn nieuwe nod er weer eens even op zetten en als ik t goed las zitten we nu met zij 3en in een bijna dezelfde cyclus .. ik ben heel benieuwd. Heb van het weekend ook de ovu testen van de action gehaald maar als ik t zo lees word je daar ook niet echt wijzer van.. mijn volgende ei zou rond de 28ste moeten zijn dus ik ben heel benieuwd of de testen wat aan gaan geven
@lisanne123 welkom! @Ireen83 Spannend, nou hopen op goed bericht voor je man @1Hanneke Hoop dat je man snel weer werk heeft, maar zo te zien komt dat wel goed Verder heb ik dinsdag mn eisprong volgens de berekening. (als je uitgaat van de pil cyclus) Ik heb hier alleen een hard hoofd in, nog geen slijm te bekennen. Dus dan lijkt t me sterk dat mn eisprong morgen al is, toch?! Opzich niet erg, mijn vriend en ik hebben een druk weekend gehad. Hij veel met vrienden en ik met vriendinnen. Hierdoor weinig tijd gehad om gezellig te doen.. Daar baalde ik van, maargoed als nn eisprong later is dan... Heb ik dus nog een kans haha
Trouwens.. Wat vinden jullie hiervan. Mijn beste vriendin is de enige die weet dat we bezig zijn met een kindje. Ik heb haar laatst verteld dat ik misschien dinsdag mn eisprong zou hebben. Nu smst ze me met de vraag of het gelukt is om gister en vandaag met mn vriend ehh ja gezellig te doen zeg maar.. Ik vind dit een beetje gek, ik ben totaal niet preuts hoor. Maar dit vind ik een beetje te.. Of is het normaal dat iemand zoveel interesse in je heeft??
♥♥NOD♥♥ April: ♥♥ Lizz (32 jaar), nod: 24/25 april, 1e rondje, 1e kindje ♥♥ Sieza03 (26 jaar), nod: 27 april, ronde 1, 1ste kindje ♥♥ Rifer (26 jaar), nod: 29 april, 1e ronde, 2e kindje ♥♥ ciprilla (21 jaar), nod: 29 april, 1e rondje, 1e kindje ♥♥ janssuhh (26 jaar) nod: 29 april, 1e ronde, 1e kindje ♥♥ 1Hanneke (30 jaar), nod: 30 april, 1e ronde, 1e kindje Mei: ♥♥ MOMMY1987 ( 27 Jaar), nod: 3/4 mei , 1e ronde, 2e ♥♥ Ireen83 (30 jaar), nod: 7/8 mei, 1e ronde, 2e kindje ♥♥ b0otjuh(24 jaar),nod 11/12 mei, 2e ronde, 2e kindje @ciprilla... ik zou ook wel even raar staan te kijken maar is ergens toch ook wel leuk dat ze graag op de hoogte blijft
Haha ik heb een paar vriendinnen verteld dat ik met de pil gestopt ben, kan het niet goed voor me houden lol. Maar zou wel raar opkijken van zo'n opmerking hihi. Ze bedoelt het vast goed
Dat is idd wel een hele intieme vraag. Maar het komt vast uit een goed hart! Ik heb het ook een paar vriendinnen verteld. Die weten ook dat we al ruim een jaar wachten om überhaupt te beginnen met proberen voor een tweede ivm werk perikelen. En ik denk dat ik vrijdag meer vriendinnen moet vertellen dat we bezig zijn als ik voor die tijd niet ongesteld geworden ben. Ik hou wel van een wijntje en ga naar die vriendin altijd met de fiets zodat ik een glaasje (of een fles) mee kan drinken. Zij rookt, ik ben in November alweer 4 jaar gestopt maar rook met haar meestal wel een paar sigaretjes mee als ik er ben. Zij weet het al, maar de rest van de club niet. En we gaan met de hele club vrijdag sushi maken. Rauwe vis/ roken / drinken....... Dat kan dus niet!!! hahaha kak!
@Ireen83 hahaha heel herkenbaar. Ik ben zaterdag nog even uitgebreid sushi wezen eten, want ja nu kan het nog! En plan mijn feestjes ook wat zorgvuldiger in. Verder vertel ik het niemand, aangezien ik de eerste ben die zwanger wil worden. Ik ga met of singels om of studenten.. Dusja ik vertel het pas mocht t zover zijn.