Dat durf ik je echt niet te zeggen ciprilla.. zoals ik nu de symptomen van de eisprong van iedereen lees kan ik wel zeggen dat ik dat ook heb halverwege mijn cyclus zeg maar, maar toendertijd heb ik helemaal nergens erg in gehad
Oohw zo bedoel je K vond het niet dom hoor hahaha Denk dat je gelijk hebt, maar het lijkt me raar als je pas vanaf na je ei positief test omdat je ei door je piek veroorzaakt wordt...? Haha maakt ook niet uit. Komt goed
Hier even dom vraagje Ben je na je ei ook nog even vruchtbaar? Bijvoorbeeld: Ik had gister mn ei, als ik vandaag gezellig doe.. heeft dat dan nog zin?
1hanneke , Dat is inderdaad raar . Maar als jij bijvoorbeeld om 9 uur sochtends hebt getest en hij was negatief , zou hij om 10 uur kunnen knallen(maar dat merk je dan niet natuurlijk . . En als hij de volgende dag dan positief is (24 uur na je ei) zou opzich kunnen . Lastig is dat altijd als je test negatief is kan die natuurlijk een uur later positief zijn en omdat je 24 uur later pas weer test , mis je best kostbare tijd bedenk ik nu . Ciprilla , volgends mij nog 12/24 uur nog wel . Ik zou het gewoon doen ! Vooral als je een jongetje wil haha . Vanaf de eisprong tot 12/24 uur na de eisprong grootste kans op een jongen .
Oke! Ik weet natuurlijk niet zeker maar het zou kunnen dat ik gister mn ei had.. dus vanavond is het weer feest Lastig hoor want heb nog steeds krampjes, het lijkt op menstruatiekrampjes alleen dan minder pijnlijk.. beetje zeurderig gevoel. Ik word nou niet echt wijzer van mijn lichaam. En een jongetje dat zou mijn vriend helemaal fantastisch vinden Hij wil het liefst alleen maar jongens want hij is bang dat hij een overbezorgde vader gaat worden als die een dochter heeft.. en dan bedoel ik vooral in dr tienerjaren haha Mij maakt het niks uit, hebben jullie stiekem een wens voor echt jongen of meisje?
hahaha, mannen! Die van mij heeft al besloten dat onze dochter niet mag uitgaan en niet mag drinken en als ze dan toch uitgaat hij met haar mee naar de kroeg gaat zodat hij haar in de gaten kan houden! haha Kolder natuurlijk, dan grijp ik wel in. Het geslacht maakt me niets uit. Ik hoop alleen dat ik deze keer zelf wat mobieler ben na de bevalling zodat ik wat meer van die eerste weken kan genieten.
Precies wat die van jou zegt, zegt de mijne ook! Ik heb hem ook hard uitgelachen Hoelang heb je de vorige keer erover gedaan om te 'herstellen' ?
Heb er een goede twee maanden voor nodig gehad. Drie maanden tot ik echt voor het eerst een pijnvrije dag had. Nu echt helemaal nergens meer last van maar ik vraag bij een inwendig onderzoek wel altijd naar een kindermaatje eendenbek. (afschuwelijk trouwens dat die moeten bestaan) Dus ik maak me een klein beetje druk over de bevalling van een tweede gezien de hoeveelheid littekenweefsel.
Hoi meiden, wat gaan de berichtjes snel!! ik ben momenteel heel erg druk op mijn werk dus ben niet super vaak online. Hier even een kleine update van mijn kant; Mijn nod is rond 24 april, nog een dag of 8 te gaan dus! Heb mijn ei niet kunnen vinden met de ovulatietesten van action, hebben wel rond die periode (waarin het herkenbare slijm was) veel gezellige dagen gehad...dus ik ben benieuwd! Voel verder helemaal niets anders aan mijn lijf dus verwacht er niet veel van. Ga in juni ook nog een weekje naar Ibiza met een vriendin dusss daar knijp ik m ook een beetje voor hahaha.. Ik hou jullie op de hoogte!
@Ireen83 Jeetje dat klinkt wel heftig! Hopen dat je volgende keer sneller herstelt, met minder pijn! @lizz1981 Ik ben benieuwd! Hoe ga je dat doen met Ibiza, zou je dan juist wel of niet zwanger willen zijn?
@ciprilla Weet het eigenlijk nog niet hoe ik dat ga doen haha..Ons plan was/ is om vanaf juni echt te beginnen met het proberen van zwanger te raken maar ben al eerder gestopt met de pil om te ontpillen zeg maar. Om heel eerlijk te zijn we zien wel hoe het loopt, mocht ik zwanger zijn als ik over 2 maandjes naar Ibiza ga dan ben ik heeeel happy en ga ik lekker in de chill mode daar!
Lisanne, je hebt gelijk ja, alleen heb ik gisteravond nog extra test gedaan hihi. Werd wel steeds donkerder maar vond m pas vanochtend ongeveer zelfde kleur. Maar we maken het vaak genoeg gezellig dus moet wat dat betreft goedkomen Wij zouden allebei stiekum liefst meisje hebben Maar we willen wel graag meerdere kinderen dus hopelijk ook een jongen. Echt grappig, mijn man wordt al helemaal enthousiast van babykleertjes, en dan vooral die voor meisjes. Leuk om zn gezicht te zien als hij die dingen kijkt haha
Jeetje, wat een berichtjes alweer hihi! Ik ben er druk op werk, over 2 weken moet ik hier weg, dus ben van alles aan het afronden. Zover ik het lees, allemaal opzoek naar ons ei haha! Wie weet vinden er een aantal aankomend weekend hun ei @ireen, een apart gevoel dus! Kleine kans dat je zwanger kan zijn, of onbewust er toch heel veel mee bezig? @hanneke jouwn ei is wel erg dichtbij he, gezellige dagen dus hihi Hier vandaag weer bloedverlies, rozige afscheiding weliswaar, maar ik nu gewoon midden in mijn eerste menstruatie zit en deze niet echt helemaal los komt nog. Voor de spiraal, tijdens en zonder de pil was ik het altijd gemiddeld 5 tot 7! dagen, dus ik weet van mezelf dat dit nog niet een echt menstruatie is. Of misschien is het 1 en ander veranderd Nouja, we zullen het wel zien allemaal..
Wow wat een berichten ineens! Kijk je even niet mee, ben je meteen een paar paginas verder! Raak helemaal in de paasspirit met al dat geklets over eieren zoeken haha Ik verwacht m in de vroege ochtend van CD15 dus over 8 daagjes gaan wij onze poging wagen! Welkom degoe en lillib! Hanneke; ph is te meten met ph strip en de afscheiding vanaf de bmm Beetje geklungel maar goed te doen Aan de hand van de verkleuringen op de strip kan je dan het ph aflezen. Ireen; had je een spiraal met hormonen? Met een zonder heb je gewoon maandelijks een eisprong. Dus als je spiraal er dinsdag uit is gehaald en je woensdag je eisprong had zou het best mogelijk zijn toch? Ik lees vaak de verwarring tijden de eerste paar cyclussen na het stoppen met anticonceptie, wat kan een lichaam je dan voor de gek houden zeg! Voor mij is het inmiddels 11 jaar terug dat ik voor het laatst een pil heb geslikt (was toen 16 en was er na 3 maanden al helemaal klaar mee!) de rubberties bevallen prima! Fijne dag iedereen!
♥♥NOD♥♥ April: ♥♥ Lizz (32 jaar), nod: 24/25 april, 1e rondje, 1e kindje ♥♥ Sieza03 (26 jaar), nod: 27 april, ronde 1, 1ste kindje ♥♥ Ireen83 (30 jaar), nod: 27 april, 1e ronde, 2e kindje ♥♥ Rifer (26 jaar), nod: 29 april, 1e ronde, 2e kindje ♥♥ ciprilla (21 jaar), nod: 29 april, 1e rondje, 1e kindje ♥♥ janssuhh (26 jaar) nod: 29 april, 1e ronde, 1e kindje ♥♥ 1Hanneke (30 jaar), nod: 30 april, 1e ronde, 1e kindje Mei: ♥♥ MOMMY1987 ( 27 Jaar), nod: 3/4 mei , 1e ronde, 2e ♥♥ b0otjuh(24 jaar),nod 11/12 mei, 2e ronde, 2e kindje Hoe is het met alle dames vandaag? Ik heb mezelf even op 27 april gezet, ik vermoed namelijk dat ik mijn eisprong afgelopen vrijdag heb gehad ivm de hoeveelheid en de structuur van de afscheiding. (heerlijke zin dit). Dan zou de NOD 14 dagen later moeten zijn dus volgend weekeind. Dus.... Hier onwijs pijnlijke (.)(.) En dit zijn normaal serieus de minst gevoelige delen van mijn lichaam. En melkachtige afscheiding maar dat is nooit verdwenen na de geboorte van mijn dochter. Overambitieuze melkklieren zullen we het maar op houden. Baarmoeder voelt al dagen beurs. Dus mijn hormoonhuishouding feest aan het vieren. Waarschijnlijk blij dat het spiraal eindelijk is opgerot.
Goedemorgen Jaenne! Wat bedoel je met CD15? Sorry ben er nog niet helemaal in thuis. Hoe is je PH nu? nog steeds dalende? Ja, ik had de Mirena spiraal. Die geeft een kleine hoeveelheden Progesteron af. Ik had enorm last van mijn hormonen na de geboorte van mijn dochter en had iets nodig om me weer in balans te krijgen. Bij mij bleek de Mirena de uitkomst. Voelde me na een maand alweer wat meer mezelf. Het kan in theorie wel ja, ik heb een verhaal gelezen van iemand hier op het forum die twee weken na verwijdering van de Mirna positief testte. Maar ik ga er persoonlijk vanuit dat wat ik voel te maken heeft met de hoeveelheid hormonen in mijn lijf. Mijn humeur is overigens helemaal stabiel wonder boven wonder. Maar dan kan natuurlijk richting NOD helemaal weer omslaan! Bovendien was ik de week voor ik zwanger testte van de eerste heel moe, had nergens puf voor, sporten ging niet, daar had ik het fut niet meer voor en verder had ik alleen een gek gevoel in mijn onderbuik. Dat heb ik nu allemaal niet. Heb vanmorgen met hardlopen zelfs een persoonlijk record gebroken! Jeej!
♥♥NOD♥♥ April: ♥♥ Lizz (32 jaar), nod: 24/25 april, 1e rondje, 1e kindje ♥♥ Sieza03 (26 jaar), nod: 27 april, ronde 1, 1ste kindje ♥♥ Ireen83 (30 jaar), nod: 27 april, 1e ronde, 2e kindje ♥♥ Rifer (26 jaar), nod: 29 april, 1e ronde, 2e kindje ♥♥ ciprilla (21 jaar), nod: 29 april, 1e rondje, 1e kindje ♥♥ janssuhh (26 jaar) nod: 29 april, 1e ronde, 1e kindje ♥♥ 1Hanneke (30 jaar), nod: 30 april, 1e ronde, 1e kindje Mei: ♥♥ MOMMY1987 ( 27 Jaar), nod: 3/4 mei , 1e ronde, 2e ♥♥ b0otjuh(24 jaar),nod 11/12 mei, 2e ronde, 2e kindje ♥♥ Jaenne(28 jaar),nod 14 mei, 1e ronde, 4e kindje Mezelf er even bij gezet!
Sorry!! We missen ook nog: Lizz1981 Lisanne123 LiliB Degoe1982 Dames, zouden jullie de NOD lijst ook willen aanvullen? Dan weten we van elkaar wanneer het spannend gaat worden en kunnen we voor elkaar duimen!
Ireen; goedemorgen! Cd=cyclusdag Ph al 4 dagen niet kunnen testen ivm ongi maar ik vermoed dat ie nog laag is Haha manlief zal wel blij zijn met je stabiele humeur Ik zou me niet teveel vastpinnen op hoe je je voelde bij je vorige zwangerschap heb 3 totaaaaal verschillende vroege zwangerschapssymptomen gehad Bij de eerste had ik vanaf een paar dagen na de eisprong ontzettend maagzuur, duurde tot 5 weken daarna geen kwaal meer te bekennen. Bij de tweede totaal geen vroege symptomen totdat week 7 aanbrak.. Heb de weken erna slapend doorgebracht voor mn gevoel! Slapen Werken slapen slapen werken slapen En bij nummer 3 hing ik al voor mn nod een paar keer per dag boven de pot.. Helaas bleef dat tot het einde Er valt echt geen touw aan vast te knopen