April 2014 beginners

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by M0MMY1987, Apr 8, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ciprilla

ciprilla Fanatiek lid

Apr 1, 2014
    3,660
    2,008
    113
    Female
    Zelfde als mij, wat leuk! Alleen ik ga voor een eerste kindje.
    Vooral spannend omdat je niet weet hoelang je cyclus gaat duren, ivm testen enzo..

2. Tum83

Tum83 Niet meer actief

Hahaha! Idd! Goede voornemens heten dat! Die heb ik ook! Heel veel zelfs!

Onze dochter is ook echt wel makkelijk maar tja, ik ben twee en ik zeg nee klopt wel bij haar. En ook wij hebben dat eerste jaar weinig geslapen.
    Nou ja, best veel geslapen: op mijn werk, op het toilet.....:D

3. Rifer

Rifer Actief lid

Apr 9, 2014
    104
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ohh leuk ciprilla! Inderdaad heel spannend! Hopelijk gauw een mooie cyclus! Bij de vorige zat ik steeds keurig op 28/29 dagen.
    Spannend voor de eerste! En inderdaad liever vandaag nog dan morgen hè ;)

Ireen83 pff ja gebroken nachten haha! Wij hebben ze nog regelmatig! (onze vent is nu bijna 13 maanden)
    Hihi gezellig die peuterpubertijd, heel duidelijk bij jullie dus de ik ben 2 en zeg nee, succes ;)

b0otjuh, spannend! Hopelijk gauw een positieve test in handen!! Ik duim mee!

4. Tum83

Tum83 Niet meer actief

Bij ons ging het beter toen onze dochter ruim 14 maanden oud was! Ik hoop dat bij jullie de nachten ook gauw beter worden ciprilla!

Vandaag toch slachtoffer gevallen aan de buikgriep die mijn dochter ook al had en helaas op het kdv heerst. Misselijk en enorme buikpijn. Dat brengt ook de nodige herinneringen aan het eerste trimester naar boven.

Bizar hoeveel zin ik er weer in heb om zwanger te zijn. De zwangerschap van mijn dochter was er één uit de boeken. Zo fijn! Alleen een veel te hoge bloeddruk en veel vocht vast houden op het einde maar daardoor weer veel xtra echo's die ik ook niet had willen missen.

Hoe was die van jullie?

5. Rifer

Rifer Actief lid

Apr 9, 2014
    104
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hihi nou dan houd ik hoop Ireen83 ;)
    Ahh nee wat balen zeg! Heel veel beterschap!

Ja heel veel zin ook weer om zwanger te zijn, zo bijzonder!
    Ben je door de hoge bloeddruk dan ook eerder ingeleid?
    En inderdaad extra echo's zijn dan een hele leuke bijkomstigheid!

Mijn vorige zwangerschap ging eigenlijk ook lekker, alleen met 28 weken zwangerschapsdiabetes vastgesteld dus prikken en aan een dieet. En ben 4,5 week te vroeg bevallen dus dat vind ik nu wel erg spannend!

Waren jullie het eerste trimester erg misselijk?

6. b0otjuh

b0otjuh Actief lid

Nov 17, 2011
    326
    0
    0
    Ik werk parttime in de thuiszorg en de rest van de
    provincie utrecht
    Ik ben blij dat ik zo aan het werk mag .. kan ik mijn gedachten verzetten .
    Onze 'kleine' is 2.5 en mijn zwangerschap van hem was werelds, nergens last van gehad vanaf week 38 wel dikke voeten en hij is met 41.3 wkn geboren. Ik hoop dat ik van de tweede ook zo zwanger mag zijn ! P.s ik was 21 bij onze zoon en nu 24 :)

7. Tum83

Tum83 Niet meer actief

Nee, gelukkig was dat steeds niet nodig. Ik ben met alles een grensgeval.;)
    Uiteindelijk met 40+4 dagen bevallen, kwam allemaal netjes spontaan op gang. Pittige bevalling die eindigde in het zh maar gelukkig is alles goed gekomen.

Hebben ze de bevalling eerder ingeleid?

Ik was vooral heeeeel moe die eerste drie maanden en bij vlagen enorm misselijk. Vooral de lichaamsgeur van anderen kon in enorm ziek van worden.

8. M0MMY1987

M0MMY1987 Actief lid

Oct 25, 2009
    280
    0
    0
    Hier ook een zwangerschap gehad uit de boeken. In het begin wat vermoeid, maar dat was na het eerste trimester over. Verder nergens geen last meer van gehad, zat 3 dagen voor de bevalling nog bij de kapper te keuvelen haha! Bevalling viel me ook erg mee allemaal, in totaal 12 uur en binnen een kwartier en 4 persweeën was onze zoon er op de uitgerekende dag. Laatste twee uren wel een hevige persweeën gehad, ging ineens heel hard met de ontsluiting van 4 naar 8 in 1.5 uur. Zo wil ik er wel 10 :p

9. Tum83

Tum83 Niet meer actief

Spannend b0otjuh!
    Heb je al besloten wanneer je gaat testen?

10. Tum83

Tum83 Niet meer actief

haha, ik was, zonder dat ik door had, met weeën op kraamvisite.
    Toen ik thuis kwam en niets meer 'hoefde' te doen kwam er regelmaat in de weeën en hebben we gelijk mijn verloskundige gebeld die ik bij mijn vriendin waar ik op kraamvisite was tegen kwam. Hoezo bizar! :)
    Bleek al 5 cm ontsluiting te hebben.

11. M0MMY1987

M0MMY1987 Actief lid

Oct 25, 2009
    280
    0
    0
    Haha wauw! Ideaal eigenlijk, zo weinig mogelijk pijn :p

12. Rifer

Rifer Actief lid

Apr 9, 2014
    104
    0
    0
    NULL
    NULL
    b0otjuh, inderdaad even lekker je gedachten verzetten, zo spannend!

Super zeg dat jullie zwangerschappen zo heerlijk waren! Inderdaad hopen dat de komende zwangerschappen weer zo worden!

Ik ben niet ingeleid, de kleine kwam spontaan zo vroeg. 's Morgens wakker met een zere rug. En 's avonds een uk op mijn buik haha.

Pff ja die vermoeidheid het eerste trimester, ik kon wel dagen aaneen slapen voor mijn gevoel!

13. Tum83

Tum83 Niet meer actief

Spuitelf tussendoor: vind dat we nu al een leuk clubje hebben!
    Zou het echt leuk vinden elkaar te blijven volgen!

14. foekje

foekje Bekend lid

Jul 12, 2010
    591
    0
    16
    Wat leuk een topic met april starters :)

Hier zijn we ook begonnen in ronde 1 (Tweede kindje). Spannend! Ben er bewust en onbewust toch veel mee bezig hoor. Veel lezen over ovulatie en bevruchting...En wat vrouwen allemaal voelen...Pff, word een beetje moe van mezelf. Maar goed, als ik iets in m'n hoofd heb dan wil ik het ook gelijk. Vrouwendingetje?

15. ciprilla

ciprilla Fanatiek lid

Apr 1, 2014
    3,660
    2,008
    113
    Female
    Haha heel herkenbaar foekje!

Erg leuk om jullie verhalen te lezen over jullie vorige zwangerschappen/bevallingen, maakt me nog nieuwsgieriger naar hoe de mijne zal verlopen.

16. lizz1981

lizz1981 Actief lid

Apr 9, 2014
    104
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hi Ciprilla,
    Dat probeer ik mezelf ook voor te houden om er op een positieve manier mee bezig te zijn, want dan denk ik, dan lukt het juist hahaha..maar ondertussen denk ik er continu aan. Vandaar dat ik ook even twijfelde om me aan te melden op dit forum. Maar goed erg leuk en goed om te weten dat ik niet de enige ben [​IMG] als het goed is zit ik nu in mijn vruchtbare periode en hebben we het de afgelopen dagen erg 'gezellig' gehad...maar middels de ovulatietesten van de action blijkt dat ik nog geen eisprong heb gehad...eergister en gister overigens wel heel erg rekbaar slijm...we will see!!

17. M0MMY1987

M0MMY1987 Actief lid

Oct 25, 2009
    280
    0
    0
    Lijkt mij ook leuk inderdaad! Ik kwam in een ander topic een erg leuk en handig lijstje tegen, misschien ook leuk om hier in te voeren? Deze kan iedereen zelf kopieren en bijwerken en posten (staat onderin beschreven) NOD staat voor 'Niet ongesteldheid dag' de dag dus dat je liever niet ongesteld wil worden en een posi test in handen hebt hihi :p:D;

♥♥NOD♥♥Mei:
    ♥♥ MOMMY1987 ( 27 Jaar), nod: 3/4 mei , 1e ronde, 2e kindje

Aanpassen lijstje
    - Je zoekt het laatste lijstje
    - Je drukt in die post op "quote"
    - Je wijzigt je NOD en/of andere gegevens
    - Je haalt de HTML codes weg in dat berichtje
    - Daarna kan je de post versturen

18. ciprilla

ciprilla Fanatiek lid

Apr 1, 2014
    3,660
    2,008
    113
    Female
    @lizz1981 Ja opzich wel logisch toch dat we er continue mee bezig zijn! Ik ben denk ik gewoon bang voor teleurstellingen, omdat het eigenlijk niet zo vanzelfsprekend is om 'snel' zwanger te worden. Maar het is fijn om met andere lotgenoten te praten haha, want inderdaad je bent niet de enige.
    Wel vervelend die onzekerheid he, ik doe daarom bewust geen ovuluatietesten nog, ik denk dat ik mezelf alleen maar gekker ga maken dan. Het vooral gezellig houden met elkaar, is denk ik het beste ;)

19. Tum83

Tum83 Niet meer actief

♥♥NOD♥♥Mei:

♥♥ MOMMY1987 ( 27 Jaar), nod: 3/4 mei , 1e ronde, 2e kindje[/FONT]
    ♥♥ Ireen83 ( 30 Jaar), nod: 7/8 mei , 1e ronde, 2e kindje[/FONT]

20. Rifer

Rifer Actief lid

Apr 9, 2014
    104
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha herkenbaar hoor meiden! Bij elk eventueel symptoompje denk je toch zou het?!?!?! Ohh en pff ook al dat lezen heel herkenbaar hihi! Denk inderdaad dat dat een vrouwending is! En vooral de onzekerheid iedere maand, killing!

♥♥NOD♥♥
    April:
    ♥♥ Rifer (26 jaar), nod: 29 april, 1e ronde, 2e kindje
    Mei:
    ♥♥ MOMMY1987 ( 27 Jaar), nod: 3/4 mei , 1e ronde, 2e kindje
    ♥♥ Ireen83 ( 30 Jaar), nod: 7/8 mei , 1e ronde, 2e kindje

Share This Page