April 2014 beginners

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door M0MMY1987, 8 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. b0otjuh

b0otjuh Actief lid

17 nov 2011
    326
    0
    0
    Ik werk parttime in de thuiszorg en de rest van de
    provincie utrecht
    Oo dames wat heerlijk he dat rondkijken.... doe t ook :p
    Heb een quinny zapp gekocht tweedehands.. gelijk al t opzetstuk voor de zapp extra erbij gevonden.. hopelijk in het roze hihi ... super leuk idee voor die muurschildering! Heeft jullie kindje straks wat super apparts en dan ook nog van mama zelf leuk hoor ! Ideeën voor de kinderkamer zitten al een tijdje in mijn hoofd ... eerst maar eens zwanger worden en dan ook t geslacht nog afwachten hihihi

2. Sieza03

Sieza03 Bekend lid

19 feb 2014
    548
    0
    0
    Groningen
    Snuffelen is zo heerlijk! Wij (vriend en ik) hadden bij de vorige zwangerschap al heel wat spulletjes bekeken om te kijken wat we moesten gaan 'sparen'. We zijn er al sowieos uit met de kinderwagen (mutsy evo nomad) en meubeltjes (hensvik ikea). Maar ja, eerst willen we een dikke buik natuurlijk!

3. lizz1981

lizz1981 Actief lid

9 apr 2014
    104
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hahah wat grappig dat jullie al met kinderwagens en kamertjes bezig zijn. Dat heb ik dus weer helemaal niet. Maar denk er wel veel aan hoor! Vanmiddag had ik ineens bij het afvegen een hele lichtroze gloed en nu net een soort van bloedachtig heeel klein propje eerder een vlieseltje weet niet gied hoe ik het moet verwoorden. Ik zou pas over 8 dagen mijn periode moeten hebben. Heb de hele dag al mega hoofdpijn en nu een soort ongi gevoel in mijn buik... Raaarrr weet gewoon niet wat je moet verwachten he..

4. Sieza03

Sieza03 Bekend lid

19 feb 2014
    548
    0
    0
    Groningen
    Wachten duurt echt het langst! Je zou over eventueel 4 dagen kunnen testen of ga je wachten op je nod?

5. 1Hanneke

1Hanneke Fanatiek lid

4 apr 2014
    1.698
    423
    83
    Vrouw
    Capelle aan den IJssel
    Zou innesteling kunnen zijn misschien lizz? Spannend!! Wachten duurt inderdaad lang, nu al haha

K wil ook niks kopen voorlopig, ik hoop natuurlijk heel snel zwanger te zijn maar als het lang duurt of misgaat loop je zo tegen die spulletjes aan te kijken...
    Maar vind fantaseren wel errug leuk! We kwamen voorbeeld tegen van ieman die takken op de muur had geschilderd met hangmatje ertussen met beertje erin, zo schattig! Kleuren kan je dan aanpassen aan de rest en of je het geslacht weet, al weet ik eigenlijk nog niet of ik dat van tevoren wil weten

6. Sieza03

Sieza03 Bekend lid

19 feb 2014
    548
    0
    0
    Groningen
    Wij zouden het geslacht wel willen weten, maar gaan het niemand vertellen. De babykamer moet dan dus ook op secret blijven! Zijn er meer die het niet zouden willen weten of juist wel?

7. Tum83

Tum83 Niet meer actief

Bij onze dochter wisten we het vanaf 17 wk. Toen ging het pas echt leven voor ons. En iedereen mocht het weten! Dat willen we nu weer. Kan toch niets geheim houden! :)

8. b0otjuh

b0otjuh Actief lid

17 nov 2011
    326
    0
    0
    provincie utrecht
    Mijn man versprak zich bij onze zoon .. maar stiekem vonden we t later wel best.. we hopen t nu wel vol te houden maar zelf willen we t wel weten hoor .. ben veel te nieuwschierig voor dat soort dingen ;)

9. M0MMY1987

M0MMY1987 Actief lid

25 okt 2009
    280
    0
    0
    Bij mijn zoon wist vanaf dag 1 van de posi test dat het een jongen zou worden.. Mijn gevoel was zo sterk, met de 20 weken echo werd dit ook bevestigd. We probeerden het geheim te houden, maar op de 1 of aandere manier dacht ook iedereen om ons heen dat het een jongen zou worden.. De volgende zou ik graag weer willen weten, veel leuker om gericht te shoppen vind ik. Of we het geheim houden voor de rest? Maakt mij eigenlijk niet zo heel veel uit..

10. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Bij mijn zoon zagen we met 14 weken al een piemeltje . En nee , geen nubje :p , inclusief balletjes .

Ik weet eigenlijk niet of ik het bij de 2e wil weten .
    Lijkt me ook wel leuk een verassing , maar dat hou ik denk ik niet vol .

Hebben jullie eigenlijk voorkeur ?
    Ik heb geen voorkeur , maar ik zou graag ook een meisje in m'n leven willen hebben . De liefste jongen van de wereld hebben we immers al :p . Maar aan de andere kant heb ik nooit een zus gehad en lijkt het me ook heel leuk als ons zoontje een broer krijgt zodat hij wel die band krijgt wat vaak bij hetzelfde geslacht zo is .

Ovulatietest nog steeds negatief :( . (Dag 16)

11. Degoe1982

Degoe1982 Bekend lid

15 apr 2014
    777
    1
    16
    NULL
    NULL
    Balen Lisanne, hoop dat ie gauw positief is en over een aantal weken je zwangerschap test
    ook natuurlijk :D

Gisteren bij de c&a babykleertjes gekeken, zoooo leuk :)
    Ook op mp steeds kamers en wagens kijken, word ik blij van hihi

spiraaltje verwijderen viel hartstikke mee, eendebek was het meest vervelend:x

nog plannen met Pasen? ??

12. M0MMY1987

M0MMY1987 Actief lid

25 okt 2009
    280
    0
    0
    Ook ik zou graag een meisje in mijn leven willen, dus misschien stiekem toch een voorkeur? Maar gezondheid stel ik voor op! Wel heb ik altijd gezegd en het gevoel gehad, nog voor onze zoon, dat ik als eerst een jongen zou krijgen en als tweede een meisje.. Dat van mijn zoon klopt, maar of het bij een tweede ook gaat kloppen? We zullen het zien.. Ik zou het denk ik niet vol kunnen houden het niet te weten.. De technologie is er daar nu eenmaal voor dat we het kunnen weten, dus waarom niet? Als dat er niet zou zijn, dan hadden we geen andere keus dan afwachten haha!

13. ciprilla

ciprilla Fanatiek lid

1 apr 2014
    3.660
    2.008
    113
    Vrouw
    Ik zou het ook wel graag willen weten. Het liefst zo snel mogelijk. Dan kan ik lekker gericht gaan shoppen. Mijn (stief) zus ik zwanger van de eerste, een meisje. Die heeft echt kasten vol met roze kleertjes gekregen. Leuker dan allemaal witte pakjes, vind ik. Dus ik zou het ook niet geheim houden.

Mn vriend wil graag een jongen, mij maakt het niks uit. Mijn voorgevoel is ook een jongen. Maar ik neig toch een beetje naar een meisje, omdat ik graag zoiezo een dochter wil. Dus als de eerste een meid is, heb ik zoiezo een dochter. :p

14. M0MMY1987

M0MMY1987 Actief lid

25 okt 2009
    280
    0
    0
    ♥♥NOD♥♥
    April:
    ♥♥ Lizz (32 jaar), nod: 24/25 april, 1e rondje, 1e kindje
    ♥♥ Sieza03 (26 jaar), nod: 27 april, ronde 1, 1ste kindje
    ♥♥ Ireen83 (30 jaar), nod: 27 april, 1e ronde, 2e kindje
    ♥♥ Rifer (26 jaar), nod: 29 april, 1e ronde, 2e kindje
    ♥♥ ciprilla (21 jaar), nod: 29 april, 1e rondje, 1e kindje
    ♥♥ janssuhh (26 jaar) nod: 29 april, 1e ronde, 1e kindje
    ♥♥ 1Hanneke (30 jaar), nod: 30 april, 1e ronde, 1e kindje
    Mei:
    ♥♥ M0MMY1987 ( 27 Jaar), nod: 11/12 mei , 1e ronde, 2e kindje
    ♥♥ b0otjuh(24 jaar),nod 11/12 mei, 2e ronde, 2e kindje
    ♥♥ Jaenne(28 jaar),nod 14 mei, 1e ronde, 4e kindje

Ik heb de mijne maar even aangepast, ipv NOD op 2/3 mei, ga ik uit van mijn menstruatie afgelopen week die zondag begon. Hierdoor zal mijn eisprong rond 27 april zijn en NOD op 11/12 mei zitten. Banner ook maar even aangepast. Op dit moment ook geen posi ovu testjes, mocht ik uitgaan vanaf datum van verwijdering van spiraal. Eigenlijk nog steeds niet 100% zeker allemaal en anders blijven we gewoon lekker aanpassen haha!

15. b0otjuh

b0otjuh Actief lid

17 nov 2011
    326
    0
    0
    provincie utrecht
    Lastig he mommy.. vooral jullie die een spiraal hebben gehad lees ik zo wel..

Vrouwen lichamen.. t is allemaal wat hihi
    Zo te zien hopen en er toch veel dames op een meisje .. manlief gaat hier ook uit van een meisje.. bij onze zoon had ik helemaal geen voorgevoel.. iedereen in de omgeving zei een jongen en ze hebben nog gelijk gehad ook..
    Ik probeer me dr nog niet zo veel mee bezig te houden (ben al veel te druk met van alles ).
    Maar of dat lukt is weer een ander verhaal :p

16. Degoe1982

Degoe1982 Bekend lid

15 apr 2014
    777
    1
    16
    NULL
    NULL
    Mijn voorkeur is een meisje want ik heb al twee jongens. Al ben ik natuurlijk net zo blij
    met een jongen hoor.
    mijn vriend hoopt een jongen maar daar geldt hetzelfde voor.

Wij willen het wel weten maar dan houden we het voor ons♥

17. M0MMY1987

M0MMY1987 Actief lid

25 okt 2009
    280
    0
    0
    @b0otjuh; het is vooral frustrerend. Ik weet niet waar ik moet 'beginnen' zeg maar. Er valt gewoon nog geen pijl op te trekken, omdat de menstruatie zo onduidelijk is!

Qua geslacht hou ik me er verder ook totaal niet mee bezig hoor. Bij mijn zoon ook niet, maar daar had ik gewoon meteen een gevoel bij. Bij de tweede zie ik het allemaal wel, mocht ik er daar geen gevoel bij hebben, dan niet. Dan zien we het met de 20 weken echo wel, gezondheid vind ik daar en tegen belangrijker dan geslacht. En een jongen vind ik ook wel weer mega leuk hoor, ik hou van jongens/mannen.. Meisjes is meer leuker qua kleur, accessoires, kleertjes en tierelantijntjes denk ik..

18. Tum83

Tum83 Niet meer actief

Ik merk dat ik heel erg van de 'stappen' ben.
    Eerst maar eens zwanger worden, dan breekt de fase aan waarbij ik ga dromen over het geslacht en als we dat eenmaal weten ga ik shoppen voor de kinderkamer en nadenken over de rest. :D

Ik durf ook gewoon nog niet verder te denken.
    Ben veel te bang voor een teleurstelling. Terwijl ik van mijn dochter in ronde drie zwanger was. Stom he? Slaat nergens op.

19. M0MMY1987

M0MMY1987 Actief lid

25 okt 2009
    280
    0
    0
    @ Ireen; ik herken je gevoel helemaal! Waar ik vooral over tub is inderdaad 'als het maar blijft zitten' en voornamelijk 'als het maar gezond is'!'.

Bij mijn zoon was het allemaal zo onverwachts, het ging allemaal me voorbij en zo vreselijk snel. Ik maakte me veel minder zorgen. Nu ik het levende bewijs heb dat ik een gezond kind heb mogen krijgen en op de wereld heb mogen zetten, weet ik tegelijkertijd dat dit niet altijd met 100% kan gebeuren. Soms vraag ik me af of dit nou heel egoïstisch klinkt of niet, maar ik ben me er gewoon meer van bewust denk ik?

20. b0otjuh

b0otjuh Actief lid

17 nov 2011
    326
    0
    0
    provincie utrecht
    Waarschijnlijk komt t bij mij ook doordat de eerste zo onverwachts was .. ben er nu zelfs wel al iets teveel mee bezig maar dat kan ik niet meer tegenhouden nu.

Gezondheid staat natuurlijk bij mij ook voorop.. onze kleine bleek bij de 20 weken echo een te grote nier te hebben.. daar was ik al helemaal van slag van terwijl dat helemaal niks ernstigs hoeft te zijn en t bij jongetjes heel vaak voorkomt.

Maar eerst maar eens stap 1 een dikke buik :p

Deel Deze Pagina