@b0otjuh zo dat is wel even schrikken ja. Gelukkig was het niks ergs. Pff ik maak me een beetje druk. Ik ben vanochtend opgestaan met krampjes/zeurderig gevoel in mn onderbuik en lage rugpijn. Ik ben zelfs een beetje misselijk van de pijn (denk ik) geworden. Rond mijn verwachte eisprong had ik ook last van mijn buik maar niet met die rugpijn. Ik zal toch niet ongesteld worden?! Veels te vroeg.. Ik ga straks met mn vriend een weekendje weg, dus ik hoop het niet..
Hallo ik ben mar, mag ik bij jullie mee komen praten? Ik had een mei topic gestart, maar die blijft leeg. 1 mei gaat mijn spiraaltje eruit en dan willen we proberen voor een te gaan. Onze oudste is nu 3 en ik hoop zo dat het iedereen gegund is hier dat er (weer) een kleintje mag komen!
Rechts naast de donkere toch een lichte posi OVU test.. Maar zo had ik hem vorige week dus ook En m'n testen zijn op nu! Ik ga zo direct nieuwe halen en morgen weer proberen haha, ben nu wel nieuwsgierig! Als ik dan toch weer mijn eerste berekening aanhou, zou ik 1van deze komende dagen een ei moeten hebben..
Nohhh die bevallings ellende Botte schaar, totaalruptuur.. Ontstoken hechtingen Nou... Voor alle dames die voor de eerste gaan: Ik ben nooit geknipt of gescheurd! de eerste was er binnen 4 uur (waarvan wel een zwaar uur persen), de tweede 2 uur en nummer 3 na precies 9 weeen en 2 persweeen ER IS HOOP!
Mommy, een licht streepje op de ovutest is normaal.. Verre van positief helaas. Er is altijd een bepaald level van lh aanwezig in je urine dus pas als de piek er echt aankomt krijg je een donkere streep. Zelfde kleur of donkerder als de controle streep is pas positief. Hoop dat het snel zo ver is !!!
Hmm, ik hoopte er stiekem op haha.. Vorige weeknqoensdag had ik dit namelijk ook, en de dagen tussen woensdag en vandaag waren de test namelijk blanco (op de controle streep na)
Whoww, mazzelaar hahaha! Hier ook geen kleerscheuren, maar wel al met al 12 uur, waarvan de laatste 2 uur eigenlijk het heftigst waren, maar persen ook maar 4 keer in een kwartier tijd. Er is idd hoop hahaha
Als ik bij de 2e een 'normale'bevalling krijg dan weet ik denk ik niet wat me overkomt hihi maar t zal allemaal wel goed komen heb dr alle vertrouwen in.
Hoop wel echt voor de dames met een zware eerste bevalling dat het de tweede keer beter word! Meestal gaat het gelukkig iets soepeler! Nog 7 dagen voordat wij onze poging gaan wagen! En dus nog 9 dagen tot de eisprong.. Ga ik de dag erna meteen even een patatje eten want dan maakt het even niet meer uit voor het dieet
Even alles weer bijlezen @mommy, gewoon door blijven testen, als je de ovu's weer in huis hebt @jeanne breekt voor jullie nu ook een spannende tijd aan dus!