April 2014 beginners

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door M0MMY1987, 8 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jinne1982

Jinne1982 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.254
    0
    0
    Eindhoven
    ♥♥NOD♥♥
    April:
    ♥♥ Lizz (32 jaar), nod: 22 april, 1e ronde, 1e kindje
    ♥♥ Sieza03 (26 jaar), nod: 27 april, ronde 1, 1ste kindje
    ♥♥ Ireen83 (30 jaar), nod: 27 april, 1e ronde, 2e kindje
    ♥♥ Rifer (26 jaar), nod: 29 april, 1e ronde, 2e kindje
    ♥♥ ciprilla (21 jaar), nod: 29 april, 1e rondje, 1e kindje
    ♥♥ janssuhh (26 jaar) nod: 29 april, 1e ronde, 1e kindje
    ♥♥ 1Hanneke (30 jaar), nod: 30 april, 1e ronde, 1e kindje

Mei:
    ♥♥ Jinne (31 Jaar), nod: 8 mei , 2e ronde, 2e kindje
    ♥♥ M0MMY1987 (27 Jaar), nod: 11/12 mei , 1e ronde, 2e kindje
    ♥♥ b0otjuh (24 jaar), nod 11/12 mei, 2e ronde, 2e kindje
    ♥♥ Jaenne (28 jaar), nod 14 mei, 1e ronde, 4e kindje

2. lizz1981

lizz1981 Actief lid

9 apr 2014
    104
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hi dames hier vandaag ongesteld geworden, helaas haha maar goed om te weten dat mijn cyclus 'regelmatig is' nu op 28 dagen en vorige keer 29. Dus helemaal happy! Begin vanaf deze cyclus met de persona monitor om alles beetje in de gaten te houden. Had deze eigenlijk eerst gekocht om als anticonceptie te gebruiken maar hebben besloten om er vanaf nu toch voor te gaan.. Waarom pas over 2 maanden?? Maakt ook niks uit hahah... Vriendlief vindt het spannend, logisch.. Maar wil het toch heel graag dusss we gaan er nu echt voor. Op naar ronde 2 (beetje balen dat hij rond ronde 2 in Amerika zit voor zijn werk, misschien net voordat hij weggaat nog een eisprong.. Fingers crossed )

Fijne paas meiden !

3. Tum83

Tum83 Niet meer actief

Jeej Lizz! Spannend man!

Zal idd het andere topic sluiten, wist niet dat dat kon.
    Paaseitjes zijn hier allemaal gevonden! Ze heeft de tuin doorgedraafd zo enthoasiast was ze! Lol. Wan een verschil met vorig jaar, toen was het nog een wankele dreumes. Snik, wat vliegt de tijd voorbij!

4. b0otjuh

b0otjuh Actief lid

17 nov 2011
    326
    0
    0
    Ik werk parttime in de thuiszorg en de rest van de
    provincie utrecht
    @lizz jammer !! Maar fijn dat dat je cyclus zo regelmatig is en dat jullie dr nu echt voor gaan!

Fijne pasen allemaal!!

5. Tum83

Tum83 Niet meer actief

Oh ja! En natuurlijk vrolijk Pasen iedereen!

En mooie cyclus Lizz! Helemaal volgens de boekjes!

6. Jinne1982

Jinne1982 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.254
    0
    0
    Eindhoven
    Balen zeg dat je vriend rond je ei weg is...ik hoop dat jullie toch nog n schot kunnen wagen!

Onze kleine man is heel de tuin rondgedraafd op zoek naar eitjes. Hij zag ze alleen helemaal over t hoofd. Wel grappig...we vertelden hem er rustig aan mee te doen (bij nader inzien was 10 at toch best veel) en dat hij nadat hij weer had geslapen er nog een mocht opeten...meneer wilde natuurlijk direct gaan slapen, hahaha.

7. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Ik hoor dat inderdaad wel vaker van de action testen . Misschien tel een ovu gehad dus . Heb je al eerder getest ? Dat lichte bloed had ik ook en toen bleek ik een week later zwanger te zijn !! Klinkt dus goed

8. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Fijne Pasen allemaal !
    Wat leuk zeg , eieren verstoppen in de tuin . Wij hebben geen tuin maar lijkt me echt leuk om volgend jaar eieren te laten zoeken door onze kleine man . Nu is hij 1,5 dus snapt het echt nog niet . Wel eieren geschilderd . Maar die gooide hij steeds op de grond haha .
    Gaan jullie verder nog iets doen ?

Hier nu dag 18 , en nog steeds een negatieve ovu test .
    Wordt er wel een beetje zenuwachtig van . Bang dat het weer zo lang gaat duren .

Ik begon met de pil toen ik 13 was ivbm pijnlijke menstruaties en heftige acne (diana pil) . Toen ik 17 was kreeg ik klachten van de pil dus stopte. had al een vaste vriend en eigenlijk al een kinderwens (achteraf gezien natuurlijk veelste vroeg en een beetje naïef ) we waren niet bezig voor een kind , maar hadden gewoon regelmatig seks. Toen ik 19 was ineens zwanger (dus 2 jaar pilloos en nooit zwanger geweest) . Ik had cyclussen van 4 maanden ! Ik woog ook 85 kg afgevallen naar 54 kg en ineens zwanger (toeval of niet?) het werd een miskraam met 7 weken . Maar toch vind ik het raar dat ik zilang geen pil slikte en pas na 2 jaar zwanger was . Achteraf gezien ook logische als je maar 1x in de 4 maanden een ovulatie hebt dan moet je natuurlijk wel goed timen en ovu testen doen anders zit je altijd mis . Daarna nog 1 jaar aan de pil gegaan . Toen gestopt en na 3 maanden met cyclussen van 35/38 , zwanger van ons zoontje . Dus zo kan het dus ook . Hoop dus dat het zo gaat als bij ons zoontje en niet zoals daarvoor . Ookal denk ik nu dat als ik daarvoor ook echt had getimed en getest het misschien wel eerder was geweest .
    Bij het zwanger worden van mijn zoontje had ik mijn eisprong op dag 21 dus ik ben benieuwd .
    Ik ben nu ook best zwaar 78 , zal dat belemmerend werken ?
    Sorry voor mijn lange verhaal .

Hoelang hebben jullie over de eerste gedaan ? Met of zonder ovu testen ?

9. Jinne1982

Jinne1982 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.254
    0
    0
    Eindhoven
    In totaal zijn wij 3mnd bezig geweest...ik heb toen niet de pil moeten afbouwen, omdat ik wegens migraineklacht de pil heb afgezworen, vanwege al die extra hormonen die je binnen krijgt. Mijn cyclus is gelukkig altijd vrij constant gebleven.
    Ik heb nooit ovu-testen gebruikt..ik heb wel getemperatuurd.

Ik hoop ook voor je dat je n regelmatige cyclus krijgt en dat je gewicht je niet in de weg zal staan.

10. Tum83

Tum83 Niet meer actief

Jeetje wat een verhaal Lisanne!
    Ik hoop dat je cyclus gelijk regelmatig is!

Jinne, wat grappig! Heerlijk dat enthousiasme toch?

Van onze dochter was ik de derde maand direct na de pil zwanger.
    We hebben niet de tijd genomen om te ontpillen.
    Dus lekker vlot. Mijn man denkt dat hij een 'one shot wonder' is en dat het nu in één ronde raak is. :D schatje.

11. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Jinne ,

Vervelend zeg dat je er na migraine van kreeg :
    Is dat nu helemaal weg zonder pil ?

Ireen , hihi wel snel de laatste maand . Zelfde als bij m'n zoontje . Laten we hopen dat het nu weer hetzelfde loopt :) .

Zijn er hier ook mensen met overgewicht ?

12. Jinne1982

Jinne1982 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.254
    0
    0
    Eindhoven

Helaas is de migraine niet helemaal weg, maar wel een heel stuk minder!

Hier ook iemand met overgewicht...heb nu ongeveer 10 kg overgewicht tov een 'normale' bmi (tussen haakjes omdat ik dit niet meer helemaal normaal vindt, heb gewoon n zwaar postuur ;) haha) Ik ben sinds vorig jaar 10kg kwijt dus had eigenlijk 20 kg overgewicht.

13. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Jinne ,

Pff vervelend zeg !! Ik weet wel dat je pilletjes hebt die je in kan nemen zodra je het op voelt komen en het dan niet doorzet . Heb jij die ook ?
    Lijkt me wel lastig voor om voor je kind te zorgen met een migraine aanval ?
    Ik krijg het toevallig altijd Snachts , maar niet heel vaak gelukkig .

Mag ik vragen hoeveel je weegt ?
    Ik weeg nu 78 kg . Eerlijk gezegt zit ik zo wel lekker in mijn vel en ben niet van plan er iets aan te doen . Misschien na de bevalling van een 2e (als we die mogen krijgen ) . Knap zeg dat je 10 kg bent af gevallen , hoe heb je dat gedaan ?

14. Jinne1982

Jinne1982 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.254
    0
    0
    Eindhoven
    @lisanne
    Ik heb jarenlang bètablokkers gehad icm die pilletjes. Dat heb ik dus moeten afbouwen om 'veilig'zwanger te kunnen raken. Hier heb ik totaal voordat we gingen klussen 3mnd over gedaan.
    Tijdens de zwangerschap weinig laat van gehad. Daarna wel weer, maar met voldoende rust en sarixel gaat het wel.

Die 10kg ben ik kwijt door oa weightwatchers 5kg en de andere door (klinkt heel raar) meer vet te eten. Verzadigd vet (roomboter) en in koude gerechten olijfolie er. Absoluut geen transvetten. Hier ben je meer verzadigd en is de drang naar suiker heel wat minder.

15. b0otjuh

b0otjuh Actief lid

17 nov 2011
    326
    0
    0
    Ik werk parttime in de thuiszorg en de rest van de
    provincie utrecht
    Hier ook 10 kg te zwaar maar.ook ik vind de bmi norm tegenwoordig niet normaal.. zo zou ik op de rand van morbide obesitas zitten.. totale onzin als je t mij vraagt !

16. Jinne1982

Jinne1982 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.254
    0
    0
    Eindhoven
    @bootjuh ja die norm is echt bizar he ....hier precies hetzelfde.

17. 1Hanneke

1Hanneke Fanatiek lid

4 apr 2014
    1.698
    423
    83
    Vrouw
    Capelle aan den IJssel
    Haha ireen mijn man denkt ook zo, we zullen zien lol

Hier ook wel overgewicht, denk bmi 30-31 nu. Ben wel peervorm :) Ben wel zwaader geweest, maar was met trouwen goed op gewicht, alleen daarna wel weer aangekomen. Zou wel wat af willen vallen nu maar wil ook niet te fanatiek doen nu ik probeer zwanger te raken, lijkt me ook niet goed. Sport wel weer meer, rondom afstuderen nauwelijks gedaan. Ik wil nu vooral mn conditie goed hebben, vind ik denk ik belangrijker als gewicht nu. Zal met zwangerschap toch weer aankomen, maar wil wel graag fit zijn. Woon 3 hoog zonder lift en wil graag aan t end ook nog goed de trap op kunnen. En volgens mij is bevallen ook best topsport ;) probeer nu wel meer groente en fruit te eten en minder snoepen, eigenlijk zou ik daar al beetje van af moeten kunnen vallen in combinatie met geen pil meer en meer sporten...

18. Jinne1982

Jinne1982 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.254
    0
    0
    Eindhoven
    Super streven hanneke! Na de zwangerschap ben ik 5 kg aangekomen, na de borstvoeding helaas ook weer 5kg...die zijn er al wel af...de rest had misschien ook gemoeten, maar dat wil ik door echt goed eten blijven doen...valt soms niet mee met n chocoladeverslaving ;)

19. Tum83

Tum83 Niet meer actief

Hahaha Hanneke, het is een ego dingetje!
    Snap het ook wel, dat is hun enige 'bijdrage' aan de hele zwangerschap. :D

Ik heb een BMI van 24/25. Volgens mij is dat gemiddeld.
    Ja er mag wat van mijn buik af, boeien. Met m'n zwangerschap ben ik 30 kg aangekomen. :$ . Dat moet nu echt anders! Ben het gelukkig wel weer kwijt. Loop twee keer per week hard maar dat mag volgens mij als je zwanger bent al snel niet meer, te belastend voor je banden.
    Maar iets op verzinnen dan, is voorlopig nog niet aan de orde!

20. Sieza03

Sieza03 Bekend lid

19 feb 2014
    548
    0
    0
    Groningen
    Overgewicht klinkt altijd zo heftig! Noem het nog steeds babyvetjes haha. Ik was ook te zwaar, maar door lichte dieet en sporten zit ik op een gezond gewicht van 64 á 65 kilo met een lengte van 168cm. En ja zoals vele vrouwen zit ik altijd met mijn buik te klooien. Wat ik ook doe aan buikspieroefeningen, het rolletje blijft!

Deel Deze Pagina