April 2014 beginners

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door M0MMY1987, 8 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1Hanneke

1Hanneke Fanatiek lid

4 apr 2014
    1.698
    423
    83
    Vrouw
    Capelle aan den IJssel
    Oohw die chocola he hahaha
    Ik heb ook gewoon vrouwelijke vormen... volgens mij kan ik nooit zo licht zijn als ze zeggen dat 'normaal' is haha. En hou teveel van eten!

Je hebt gelijk ireen! Mijn man is ook wel gelijk heel zorgzaam, super lief haha. Hij maakte zich laatst zorgen of ik nog wel mocht fietsen als ik zwanger ben want dan kwam je been toch tegen je buik ;)

2. Jinne1982

Jinne1982 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.254
    0
    0
    Eindhoven
    Ah wat supercute die mannen!

3. Degoe1982

Degoe1982 Bekend lid

15 apr 2014
    777
    1
    16
    NULL
    NULL
    Ze kunnen zo lief zijn ♥

die van mij is alsmaar aan het kijken hoe hij de babykamer zelf wil
    maken van steigerhout. Beide kids hebben een kamer met steigerhouten
    meubels gemaakt door hem.

Iedereen leuke paasdagen gehad?

4. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Aahhh lief :) .
    Hier is ml bezig met kijken voor een autobed voor , echt in zijn straatje haha . Maarja ons zoontje is pas 1,5 . Slaapt zelfs nog steeds bij ons in bed . Aach ja , hij is er gelukkiger door en zit beter in zijn vel dat staat bij mij op nummer 1 . Ik kan wel een strijd aan gaan omdat hij in zijn eigen bedje moet , maar niemand wordt daar gelukkiger van . Uiteindelijk winnen wij vast de strijd wel , maar ik wil geen strijd van hem winnen , ik wil dat hij gelukkig is . Dus verlopig nog lekker bij ons in bed . Sochtends legt hij altijd zijn hoofd op m'n borst en slaapt nog lekker uit bij me , zo lief !!!

Wat hebben jullie met Pasen gedaan ?
    Hier eieren geschilderd en beplakt met stickertjes .
    Meer niet eigenlijk .

5. Jinne1982

Jinne1982 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.254
    0
    0
    Eindhoven
    Wat leuk, onze kerel heeft ook een autobed, een heuse Fijn McMissile bed. Dit keer niet door papa, maar door mama gemaakt;)
    Hier wel n gezellige Pasen gehad...lekker ontbijtje, veel te veel chocolade, eitjes bestickeren, en wie weet n eitje bevruchten ;) hahaha sorry dames..die zat er aan te komen en ...je weet maar nooit ;)

Wat n beetje vervelend was is dat ik afgelopen tijd erg veel bezig ben geweest met studie en werk en nu het afgelopen weekend in n gat ben gevallen...ben dan altijd erg sikkeneurig:( heb me erg verveeld het weekend.

6. 1Hanneke

1Hanneke Fanatiek lid

4 apr 2014
    1.698
    423
    83
    Vrouw
    Capelle aan den IJssel
    Gister pasen gevierd in de kerk, kinderen hadden mooi stukje opgevoerd nog, erg leuk. Lekker eten ook :)

Vandaag bij ikea geweest met vriendin, heb een hobbel eland gekocht :D kweet wel dat ons kindje stuk ouder moet zijn om daarop te kunnen, maar mijn man en ik vonden hem werkelijk geweldig en staat vast leuk in kinderkamer. Wil als ik positief test mn man vertellen dat ik zwanger ben door hem in de gang zetten als mn man thuis komt :D

7. b0otjuh

b0otjuh Actief lid

17 nov 2011
    326
    0
    0
    Ik werk parttime in de thuiszorg en de rest van de
    provincie utrecht
    Die mannen zijn eigenlijk stiekem net zo druk met de nieuwe baby als wij;)

Hier gisteren een ovu test gedaan om te checken of mijn eitje niet stiekem te vroeg zou komen. Had een licht streepje dus zoek nog vrolijk verder de komende dagen ;)

8. mar77

mar77 Bekend lid

10 okt 2010
    534
    129
    43
    Hoi meiden, ik heb net alles weer even bijgelegen. Was het weekend lekker naar de camping en daar hebbenw e dus pasen gevierd. Er werd van alles georganiseerd en dat was voor onze man heel erg leuk.
    Mijn BMI is net iets te hoog. Zit op 25.9 heb ik net berekend. Ik zou er graag wel wat af willen, maar goed we zien wel hoe het loopt. ik ben ook zo'n lekkere snaaikont en gek op chocolade. mmmmhhh.
    Oh Sieza, ik zou jouw gewicht ook wel willen, maar dat zit er niet in denk ik. (we hebben wel dezelfde lengte)

Wat leuk dat jullie mannen er zo lief mee bezig zijn.
    Ik had nooit meer gedacht dat we voor een tweede zouden gaan proberen tot valentijsndag. Toen kreeg ik een hele mooie zwanger kraal van trollbeads van mijn man om me zo te vertellen dat hij toch klaar is voor een tweede.

Ik vind het wel enorm spannend want ik ben toch al bijna 37. Goed, nog een weekje en dan gaat mijn mirena eruit. pfffh kan niet wachten.

9. Tum83

Tum83 Niet meer actief

Wat leuk, al die drukke mannen!
    Hier zal er ook geklust moeten worden, onze slaapkamer is eigenlijk twee kamers. Deze zal dus weer opgesplitst worden om een xtra kamer te creëren. De vierde slaapkamer is heel klein en bovendien mijn zaaikamer.:D jaja, ik heb een hele kamer nodig voor mijn zaailingen!

Wij zijn druk geweest in de moestuin en in de achtertuin.
    Heerlijk! Alles groeit goed, sla en andijvie staan er mooie bij en de aardappels en de rucola komen op! Helemaal trots! Dit is ons eerste moestuin seizoen en het lijkt erop dat we zowaar uit eigen tuin kunnen eten!

Buikpijn en duizelig! Niet normaal!
    Daar had ik de eerste maand na de pil geen last van!
    Nog een weekje tot vermoedelijke NOD!
    Er zijn er een paar al bijna aan de beurt!
    Hoe voelen de dames zich?

10. mar77

mar77 Bekend lid

10 okt 2010
    534
    129
    43
    Zo een hele kamer voor je zaailingen!!! Je hebt dan vast een flinke moestuin Ireen83

11. Tum83

Tum83 Niet meer actief

Haha! Erg he? Maar het klinkt erger dan het is.
    Is echt een klein kamertje. :D

De moestuin is 300 m2. Niet zo klein dus. ;)

12. mar77

mar77 Bekend lid

10 okt 2010
    534
    129
    43
    Nou, lekker hoor allemaal verse groente straks. Wel een hoop werk.

13. Tum83

Tum83 Niet meer actief

Dat wel, maar voelt meer als een tijdrovende hobby dan werk!

Één an de mooiste momenten van de dag: voor het naar bed gaan even bij mijn dochter kijken, weer instoppen, haar uit haar ogen wrijven en zeggen dat ik van haar hou. En wat is ze mooi! 😍

Kan niet wachten om twee slapende kindjes af te moeten gaan!

14. ciprilla

ciprilla Fanatiek lid

1 apr 2014
    3.660
    2.008
    113
    Vrouw
    Zo dames, ik heb een hoop bij moeten lezen!
    Gezellig hoor.

Ik ben heerlijk een weekendje naar België geweest met mijn vriend. Even ontspannen.

Gelukkig ben ik niet de enige met allerlei symptomen, zelfs als ik er niet mee bezig ben voel/merk ik vanalles.

15. M0MMY1987

M0MMY1987 Actief lid

25 okt 2009
    280
    0
    0
    #515 M0MMY1987, 22 apr 2014
    Laatst bewerkt: 22 apr 2014
    Ook ik heb aardig wat bij moeten lezen hihi, heerlijk het weekend genoten van mijn gezin, en geklust (ook in de slaapkamer ;):D hihi)

Nog posi ovulatietesten gehad hier? Ikzelf heb niet meer getest na de foto die ik hier geplaatst had. Wel had ik flink rauw eiwit slijm, dus misschien toch een eisprong gehad rond pasen? Sinds vandaag is het namelijk gewoon een btje luchtig en melkachtig.. (lekker zo op deze morgen :))

Ik vond het ook wel even heerlijk om er niet zo heel erg mee bezig te zijn. Gister zijn wij naar de IKEA geweest, was ook een Prenatal in de buurt. We hadden er helaas niet zoveel tijd meer voor, maar anders waren we daar ook even naar binnen gegaan om vast ideetjes op te doen hihi. Tevens had ik mijn 'ideetjes' mbt kinderstoel etc ook al laten doorschemeren en dat vond vriendlief ook allemaal erg leuk :D:cool: (stiekem toch wel erg ermee bezig, maar het feit over mn onzekere eisprong etc heb ik wel even los kunnen laten)

Zijn er hier trouwens nog 'gemixte' stelletjes? Qua afkomst ed.? Mijn vriend komt bijvoorbeeld van de Antillen, moeder Antilliaans, vader Portugees.

16. Sieza03

Sieza03 Bekend lid

19 feb 2014
    548
    0
    0
    Groningen
    Een moestuin lijkt me heerlijk! Zo lekker vers allemaal. Wij wonen in een klein appartement en heb nu de vensterbank vol staan met tomaten- en paprikaplantjes. Als het weer straks wat bezig is gaan ze lekker ip het balkon! @mar77 ik ben ook veel zwaarder geweest, maar had het er gelukkig redelijk snel weer vanaf.
    Wat pasen betreft hebben wij niet veel gedaan en konden niet veel, want onze auto is stuk. Gelukkig wordt deze einde van de week weer gemaakt.
    Zit vandaag 5 dagen voor nod. Wel een paar symptomen, maar weet niet of ik het vast moet pinnen hieraan. Op de stomste momenten ben ik misselijk en het is ook zo weer weg. Nu ben ik ook wat verkouden aan het worden, kan dus ook wat ziekjes zijn.
    Verder heb ik wel een hollandse vriend, maar hij is joods van moeders kant. Kan overigens ook niet van vaders kant.

17. ciprilla

ciprilla Fanatiek lid

1 apr 2014
    3.660
    2.008
    113
    Vrouw
    Mijn vriend en ik zijn allebei hollands. Verder geen idee wanneer precies mijn eisprong is geweest. Dit weekend erg veel afscheiding gehad voornamelijk wit (fijn als je zwart ondergoed aanhebt..) schrok er wel beetje van heb dit anders nooit zo erg. Ik weet niet of dat bij een innesteling hoort. Internet maakt me ook niet wijzer met al die verschillende verhalen.

18. M0MMY1987

M0MMY1987 Actief lid

25 okt 2009
    280
    0
    0
    Lekker al die verse groentes etc. Ik laat dat aan mijn moeder over, die is daar aardig mee bezig. Ikzelf ben totaal geen tuin mens. Ja, om in te zitten en te zonnen hihi :cool: maar daar blijft het bij. Heb ook hooikoorts en allergie, dus het liefst zo weinig mogelijk plantjes en gras! Die allergie heb ik trouwens ontwikkeld na de bevalling van mijn zoon, ik hoop ergens zo dat het bij een tweede weer terug draait, het is echt vreselijk.

@ciprilla; ik heb echt geen idee! Tot voor kort wist ik dus niet dat je aan de hand van je afscheiding kan 'aflezen' hoe of wat ;) hahaha! Alhoewel ik vanaf de dag van het verwijderen van mijn spiraal tot aan vandaag alleen maar slijm heb gehad, met een enkele keer bloedverlies. Dus dat zou betekenen dat ik al 2 weken lang een eisprong zou moeten hebben hahaha!

19. ciprilla

ciprilla Fanatiek lid

1 apr 2014
    3.660
    2.008
    113
    Vrouw
    @mommy1987 hahahaha ja dat lijkt me ook sterk. Ik word er ook niet wijzer van, enige wat ik kan doen is afwachten. Maar blijft vervelend die afscheiding, tijdens de pil had ik hier amper last van.

Ik heb trouwens ook hooikoorts en een allergie voor katten. Zou mooi zijn als deze verdwijnen haha.. Ik wil wel graag een kitten :)

20. lizz1981

lizz1981 Actief lid

9 apr 2014
    104
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi meiden, goedemorgen!
    Ik heb even het lijstje aangepast met mijn NOD, ben ongesteld geworden zondag, dus op naar ronde 2. Wat ik zo gek vind is dat ik maar 1 dag(zondag) echt van ongesteldheid kan spreken en maandag nauwelijks, zo raar! met de pil was ik echt 4 dagen ongesteld! Vanmorgen mega steken in mijn buik...zo erg dat ik niet meer kon staan, stond op het punt om de deur uit te gaan naar mijn werk, maar moest dus even terug. 30 min gezeten, paracetamol genomen en nu gaat het weer. Zo raar!! Zat net in de auto met de gedachten om toch een test te doen, of is dat raar??

♥♥NOD♥♥
    April:
    ♥♥ Sieza03 (26 jaar), nod: 27 april, ronde 1, 1ste kindje
    ♥♥ Ireen83 (30 jaar), nod: 27 april, 1e ronde, 2e kindje
    ♥♥ Rifer (26 jaar), nod: 29 april, 1e ronde, 2e kindje
    ♥♥ ciprilla (21 jaar), nod: 29 april, 1e rondje, 1e kindje
    ♥♥ janssuhh (26 jaar) nod: 29 april, 1e ronde, 1e kindje
    ♥♥ 1Hanneke (30 jaar), nod: 30 april, 1e ronde, 1e kindje
    Mei:
    ♥♥ M0MMY1987 ( 27 Jaar), nod: 11/12 mei , 1e ronde, 2e kindje
    ♥♥ b0otjuh(24 jaar),nod 11/12 mei, 2e ronde, 2e kindje
    ♥♥ Jaenne(28 jaar),nod 14 mei, 1e ronde, 4e kindje