April 2014 beginners

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door M0MMY1987, 8 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1Hanneke

1Hanneke Fanatiek lid

4 apr 2014
    1.698
    423
    83
    Vrouw
    Capelle aan den IJssel
    Leuk die moestuin ja! Zou mijn man ook heel graag willen, maar hebben nu alleen klein balkon. Wel aardbeien hangen daar en frambozen. Hopelijk in de toekomst nog eens een tuin :) smaakt extra lekker als je zelf gekweekt hebt haha
    Mijn man is ook nederlands en joods, grappig ja.
    In onze kerk zijn veel gemengde stellen, dus allemaal enigzins gekleurde kindjes in de oppas, vind wel grappig idee dat de onze straks de eerste in de oppas is met blond haar blauwe/groene? ogen hihi
    Spannend he die laatste dagen tot nod! Ben benieuwd hoelang ik kan wachten met testen haha

2. 1Hanneke

1Hanneke Fanatiek lid

4 apr 2014
    1.698
    423
    83
    Vrouw
    Capelle aan den IJssel
    Lizz wanneer denk je dat je ei was? Misschien kan het ook innestelling zijn geweest?

3. lizz1981

lizz1981 Actief lid

9 apr 2014
    104
    0
    16
    NULL
    NULL
    ja dat is het vreemde ik heb mijn ei niet kunnen vinden. Tussen 3 en 12 april ov testen gebruikt maar helemaal niets. Dus ei of daarvoor of erna geweest. Maar die pijn vanmorgen was zoooo raar en heel heftig en dan die 'vage' ongesteldheid. Denk aan de ene kant ik doe gewoon een test en aan de andere kant denk ik doe is gewoon, dit is de 1e ronde, je bent ongesteld geworden dus wat haal je je in je hoofd?!

Hoe voel jij je Hanneke?? nog paar dagen tot je NOD..

4. ciprilla

ciprilla Fanatiek lid

1 apr 2014
    3.660
    2.008
    113
    Vrouw
    @1Hanneke Ga jij op je nod testen of al eerder?

5. b0otjuh

b0otjuh Actief lid

17 nov 2011
    326
    0
    0
    Ik werk parttime in de thuiszorg en de rest van de
    provincie utrecht
    Daar zat ik dus ook net aan te denken... ;)

Iedereen heeft zo te zien een lekker weekend gehad ! Hier ook leuke dagen gehad met fam en vrienden.

Man en ik zijn allebei nederlands

6. ciprilla

ciprilla Fanatiek lid

1 apr 2014
    3.660
    2.008
    113
    Vrouw
    @lizz1981 je kan ook gewoon voor de zekerheid testen, dan weet je meteen waar je aantoe bent toch

7. 1Hanneke

1Hanneke Fanatiek lid

4 apr 2014
    1.698
    423
    83
    Vrouw
    Capelle aan den IJssel
    Lizz heb je ook een keer wat gemerkt aan slijm?
    Als je ei bv 14 april is geweest zou je nu innestelling kunnen hebben? Volgens mij kan je dan over paar dagen testen... zou ik gewoon doen als ongi niet doorzet. 1 dag telt eigenlijk niet hoor.

Ik weet nog niet wanneer ik ga testen, maandag misschien? Wil eigenlijk niet te vroeg doen maar ben erg ongeduldig haha. Ik denk vanalles te voelen in mn buik maar dat kan niet echt nog denk ik... heb minder eetlust, eerder vol, maar niet echt misselijk ofzo.

8. b0otjuh

b0otjuh Actief lid

17 nov 2011
    326
    0
    0
    Ik werk parttime in de thuiszorg en de rest van de
    provincie utrecht
    Spannend hanneke !

9. ciprilla

ciprilla Fanatiek lid

1 apr 2014
    3.660
    2.008
    113
    Vrouw
    Ja lastig he als je zo ongeduldig bent.
    Ik ga zaterdag testen, dinsdag is mn nod. Ik reken er eigenlijk niet op, meer voor de zekerheid. Heb wel constant krampjes in mn onderbuik en gevoelige borsten mja het is nog wel erg vroeg voor echte symptonen denk ik.

10. Tum83

Tum83 Niet meer actief

Oh jongens wat spannend voor iedereen!
    Ik hoop zo dat het snel raak is bij ons allemaal.

Lizz: zonder de pil menstrueerde ik ook veel minder dan met de pil.
    Één dag echt rood bloed en een dag of twee gekleurde afscheiding.
    Het was zo weinig dat ik twijfelde of ik wel vruchtbaar was.
    Ik zou er vanuit gaan dat dit je menstruatie is.
    En bij twijfel natuurlijk testen!

11. 1Hanneke

1Hanneke Fanatiek lid

4 apr 2014
    1.698
    423
    83
    Vrouw
    Capelle aan den IJssel
    Echt? Ik was zonder pil echt veel heftiger, een van de redenen om mee te starten toen ooit... lekker verschillend reageert elk lichaam weer he

Hier bij nader inzien toch lichtelijk misselijk ;)

12. lizz1981

lizz1981 Actief lid

9 apr 2014
    104
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hanneke / Ciprilla, spannend hoor. Ik voelde helemaal niets voor mijn nod. Alleen een dag voordat ik ongesteld werd, heeel raar gevoel in mijn buik..denk dat ik ook moet wennen aan de ongesteldheid zonder pil. Voelt gewoon anders bij mij.

@Ireen, ohhww dus het kan wel normaal zijn die korte ongesteldheid. 1 dag echt helderrood met bruin en gister en vandaag inderdaad gekleurd zeg maar. Denk dat ik gewoon even ga testen, dan kan ik het loslaten en weet ik voor de volgende keer dat mijn periode gewoon kort is. Lekker bezig hier, kan mijn ei niet vinden, korte periode hahahah, hopen dat het snel raak is!! heb hier echt geen geduld voor!!

Ben ik weer bang dat ik er teveel mee bezig ben en dat het daardoor niet lukt..ohwww ben ook zo een muts!

13. mar77

mar77 Bekend lid

10 okt 2010
    534
    129
    43
    Lizz, ik was er ook erg mee bezig hoor de vorige keer. Je wilt gewoon zo graag zwanger worden. Dan kunnen ze zeggen dat je het lost moet laten maar dat werkte bij mij echt niet. Gelukkig hoefde ik toen niet lang te wachten. Wel veel onzekerheid, want ik had de eerste weken steeds wat bruin slijmverlies. Mocht met 7 weken al voor echo en toen zagen we gelukkig een kloppend hartje. Pffffh wat was ik voor die tijd in paniek zeg.

Hanneke en Ciprilla, spannend hoor. Hopelijk blijft de ongesteldheid weg.

14. Tum83

Tum83 Niet meer actief

Hahaha, dan ben je echt niet de enige hoor!
    Loslaten is nou eenmaal niet makkelijk. En je hebt er geen controle over en laat dat nou net een dingetje zijn wat wij vrouwen graag hebben, controle. :D

15. Sieza03

Sieza03 Bekend lid

19 feb 2014
    548
    0
    0
    Groningen
    @lizz, zou gewoon gaan testen! Je weet het maar nooit ;)

@hanneke, wat leuk dat je man ook joods is. Vanuit mijn vriend zijn ouderlijk huis doen ze niet veel met het joods zijn, alleen mijn schoonmoeder zegt wel veel in "joodse taal".

@ireen, geen controle hebben is inderdaad heel erg voor een vrouw :D

Ik was trouwens met de pil veel minder ongesteld dan nu zonder pil. Maar moet ook eerlijk zijn ,dat naarmate ik ouder wordt, er ook veel meer last van krijg dan een paar jaar geleden.

Ik moet officiéel zondag ongesteld worden. Had afgelopen week al een test gedaan. Was zo misselijk en buikpijn onder in mijn buik. Wist dat deze wit zou worden, maar voor mijn gevoel moest ik 1 doen. Ook in verband met mijn miskraam, kon mijn cyclus ook anders zijn geweest. Dus ga nu maar gewoon uit van 27 april(nod).

16. M0MMY1987

M0MMY1987 Actief lid

25 okt 2009
    280
    0
    0
    Lizz; 1 dag ongesteldheid zou kunnen, ik had dat 1.5 week terug ook en de dag erna bruinige afscheiding. Maar goed, het kan ook een innesteling zijn :( fijn dat het 'van alles' kan zijn haha!

Hier tijdens pil gebruik was ik altijd 5 dagen ongesteld, zonder anticonceptie was ik het ruim 7 dagen (voornamelijk lang oud bloedverlies), tijdens mijn Mirena maar 1 dag in de maand beetje rozige afscheiding. Nu 1.5 week geleden dus maar 1 dag helderrood bloedverlies en 1 dag bruinige afscheiding. Hopelijk komende 9 maanden niet :D:cool:

17. lizz1981

lizz1981 Actief lid

9 apr 2014
    104
    0
    16
    NULL
    NULL
    testje gedaan, wit - zoals verwacht - dus moet ongesteldheid zijn hahaha....nu back to reality.. als mijn volgende cyclus weer netjes 28 dagen is dan zal mijn ei volgens het boekje rond 2, 3, 4 mei komen. Mijn vriend vliegt 4 mei in de ochtend naar het buitenland voor werk voor een week, dus dat geeft hopelijk nog een kansje ;)

Wij zijn beide nederlands trouwens.

18. 1Hanneke

1Hanneke Fanatiek lid

4 apr 2014
    1.698
    423
    83
    Vrouw
    Capelle aan den IJssel
    @sieza, bij mijn man thuis ook niet, mn man is christelijk opgevoed. Mijn schoonmoeder is helaas 2 jaar geleden overleden. Haar oom heeft volgens mij wel in een kamp gezeten met de oorlog.

@lizz k ben nog niet geheel overtuigd ;) was je menstruatie voordat je anticonceptie had ook heel licht? Boekjes zeggen minimaal 2 dagen helderrood :p
    Stel dat het heel heel misschien toch innestelling was dan zou je pas week daarna positief testen ;)
    Lastig is dat als je lichaam weer net anders doet...
    En als t toch ongi was hoop ik dat je vroeg ei krijgt :)

19. ciprilla

ciprilla Fanatiek lid

1 apr 2014
    3.660
    2.008
    113
    Vrouw
    @lizz1981 jammer, maar kijk t gewoon nog even aan.

Voor de dames die al eens zwanger zijn geweest, wat voelde jullie voor je nod (toen je zwanger was) ? Merkte je iets of niets?
    Zijn nu een aantal met een naderende nod, dus opzich wel leuk om te weten :)

20. Tum83

Tum83 Niet meer actief

Niets! De eerste twee maanden voelde ik van alles, misselijk van eisprong tot de menstruatie, buikpijn, noem maar op. De derde maand had ik voor het eerst de zwanger worden pillen van de Etos en ik was niet misselijk, dus dacht top! Die pillen werken. Was ik dus zwanger. Achteraf gezien was ik de week voor ik positief teste onwijs moe, kwam echt uit mijn tenen. Verder het gevoel dat er een kiezeltje in mijn buik zat. Maar weet nou niet meer of dat laatste nou later kwam of er gelijk al was.

Nu datzelfde gevoel, of er een kiezel ik m'n buik zit.
    Maar denk dat dat te maken heeft met het ontwennen van het spiraal.
    Mega misselijk dus dat is herkenbaar. Pijn in m'n rug en heel moe.
    Ik ga er vanuit dat het PMS is. Als ik niets voel ben ik zwanger. :D

Maar elke zwangerschap is anders dus je weet het natuurlijk nooit!
    En de rest? Ben ook wel benieuwd.

Deel Deze Pagina