April 2014 beginners

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door M0MMY1987, 8 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1Hanneke

1Hanneke Fanatiek lid

4 apr 2014
    1.698
    423
    83
    Vrouw
    Capelle aan den IJssel
    Oohw ik ben echt erg, kom net op marktplaats meest geweldige babykamer heel goedkoop tegen dus kon niet laten te reageren ;)
    Hij is wit met pootjesafdrukken, past echt helemaal bij ons en hoe we babykamer willen doen :D
    Was echt van plan nog lang te wachten hihi

2. Jinne1982

Jinne1982 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.254
    0
    0
    Eindhoven
    Oeh wat leuk al die babykamer plannen..komt het toch al weer wat dichterbij allemaal! Spannend!

Trouwens als ik niet welkom ben gewoon zeggen hoor ipv mij van de NOD lijst verwijderen ;)

Wij zijn allebei Nederlands....al ben ik wel in Duitsland geboren.

Bij mijn eerste zwangerschap merkte ik niets vooraf..heb toen wel drie keer getest..1d voor nod, 1d later en pas 2d later n positieve test. Ik heb tijdens de zwangerschap ook veel bloederig slijm gehad, geen echte ongesteldheid, maar wel erg verontrustend. Achteraf bleek het ook niet geheel ongegrond te zijn.

3. Jinne1982

Jinne1982 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.254
    0
    0
    Eindhoven
    ♥♥NOD♥♥
    April:
    ♥♥ Sieza03 (26 jaar), nod: 27 april, 1e ronde , 1e kindje
    ♥♥ Ireen83 (30 jaar), nod: 27 april, 1e ronde, 2e kindje
    ♥♥ Rifer (26 jaar), nod: 29 april, 1e ronde, 2e kindje
    ♥♥ ciprilla (21 jaar), nod: 29 april, 1e ronde, 1e kindje
    ♥♥ janssuhh (26 jaar) nod: 29 april, 1e ronde, 1e kindje
    ♥♥ 1Hanneke (30 jaar), nod: 30 april, 1e ronde, 1e kindje

Mei:
    ♥♥ Jinne (31 Jaar), nod: 8 mei , 2e ronde, 2e kindje
    ♥♥ M0MMY1987 (27 Jaar), nod: 11/12 mei , 1e ronde, 2e kindje
    ♥♥ b0otjuh (24 jaar), nod 11/12 mei, 2e ronde, 2e kindje
    ♥♥ Jaenne (28 jaar), nod 14 mei, 1e ronde, 4e kindje
    ♥♥ Lizz (32 jaar), nod: 17 mei, 1e ronde, 1e kindje

4. ciprilla

ciprilla Fanatiek lid

1 apr 2014
    3.660
    2.008
    113
    Vrouw
    @1Hanneke Ahww wat leuk! Hoe vind je vriend het? Wil ik ook wel, maar helaas vind mijn vriend het nog geen tijd om dat soort dingen aan te schaffen..

5. 1Hanneke

1Hanneke Fanatiek lid

4 apr 2014
    1.698
    423
    83
    Vrouw
    Capelle aan den IJssel
    Mn man vind t ook geweldig haha, hij zei gelijk van mailen maar dat had ik dus al gedaan :) we gaan samen kijken ook. Das dan weer makkelijk aan geen baan hebben pff...
    Ik dacht eerst ook beter niet te snel kopen hoor. Ergens is dan angst van wat als het heeeel lang duurt of zelfs niet lukt. Maar wil graag positief denken, geloven en hopen dat we snel een mooi kindje mogen hebben :) en tja als je dan wat heel moois goedkoop voorbij ziet komen... had dezelfde soort eigenlijk eerder gezien en elke keer zag ik een andere en dacht ik leuk, maar niet zo leuk als die pootjes haha.

Jinne dat lijkt me erg eng ja als je steeds bloed verliest... Hoe bedoel je niet geheel ongegrond, ging het niet goed met je dochter?

6. Jinne1982

Jinne1982 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.254
    0
    0
    Eindhoven
    hanneke:
    mijn zoontje heeft een schisis (hazelipje)...gelukkig niet zo heel heftig...een schisis is een vervorming dat ontstaat omdat de sluiting niet goed gaat (een andere vorm is een open ruggetje) dit wordt gevormd in week 6-10. Dat is ook precies de periode waarin ik toch aardig bloederig slijm had.

Gelukkig heeft het lot beslist en heeft ons manneke het wel gered (veel zwangerschappen met een schisis worden door het lichaam vanzelf afgebroken omdat het dan vaak ook een teken is van ergere problemen)
    Maar ik ben er nog niet helemaal gerust op, n nieuwe zwangerschap...vind het wel heeeeeel spannend! Ik zal waarschijnlijk ook pas genieten en ontspannen als de 20w echo goed zal zijn

Wil trouwens niemand bang maken hoor, voor diegene met hun eerste zwangerschap...het gebeurd maar 1 a 2 op de 1000 zwangerschappen...wij hadden gewoon pech

7. lizz1981

lizz1981 Actief lid

9 apr 2014
    104
    0
    16
    NULL
    NULL
    oooo sorry Jinne, denk dat het mijn fout is!! je bent van harte welkom ofcourse hahaha..

@hanneke..leukkkk die babykamer...fijn die positiviteit!!

8. 1Hanneke

1Hanneke Fanatiek lid

4 apr 2014
    1.698
    423
    83
    Vrouw
    Capelle aan den IJssel
    Das wel heftig ja jinne... o sorry zoontje, haal iedereen beetje door mekaar ;) gelukkig heeft hij niet heel erg, dat ook zn gehemelte open was of dergelijke. En tegenwoordig kunnen ze veel dingen goed repareren toch? Ken paar mensen die hazenlip hadden, je ziet het wel wat maar geen functioneel probleem.

Kan me goed voorstellen dat je er angstig van wordt. Maar zoals je zei de kans is heel erg klein. En nog kleiner dat het nog eens gebeurd. K zou proberen er vanuit te gaan dat het goed gaat! Weet wel dat dat niet altijd zo is, ben zelf ook heel goed in wat als... maar je kan jezelf nogal gek maken... en dan vergeet je te genieten van de goede dingen ;)

9. Jinne1982

Jinne1982 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.254
    0
    0
    Eindhoven
    Hanneke Ja ik weet het...ik denk altijd wat te negatief...het zal vast wel goed komen. Het blijft alleen daardoor wel heeeel erg spannend voor ons...ook al wat t minimaal brengt/bracht het toch wel zorgen.

Lizz geeft niet hoor! Dat dacht ik al ;)

10. b0otjuh

b0otjuh Actief lid

17 nov 2011
    326
    0
    0
    Ik werk parttime in de thuiszorg en de rest van de
    provincie utrecht
    Goedemorgen dames ! Moest weer even bijlezen ;)

Ik voelde bij de eerste (achteraf gezien) van alles ik was heel moe en mijn lijf deed flink zeer .. t moment waarop ik besloot een test te gaan doen was dat ik een beetje snel de trap afging en mijn borsten erg zeer deden en ik de nieuw gekochte bh's niet meer paste.

11. Tum83

Tum83 Niet meer actief

Jeetje Jinne, Dat moet schrikken geweest zijn!
    Wanneer kwamen jullie er achter? Bij de 20 wk echo?
    En moest hij na de geboorte gelijk onder het mes?
    Fijn dat het uiteindelijk allemaal goed is gekomen.

En ik herken het gevoel hoor, dat je de neiging hebt negatief te denken.
    Dat heb ik ook naar aanleiding van de bevalling, ga uit van het ergste. En die heb ik ook gehad! haha! Nee hoor, iedereen is gezond dus het was zeker niet een worst case scenario! Maar daar ben ik nu toch wel een beetje bang voor. Aan de andere kant denk ik: dat heb ik toch mooi doorstaan en helemaal zonder pijnstilling! Áls het moet kan ik het gewoon weer!

Daarbij heb ik zoveel heftige verhalen in mijn directe omgeving gehoord van hoe een zwangerschap ook kan aflopen dat ik er bij lange na niet meer zo blanco in sta als voor onze dochter. Daarom kijk ik nog niet naar baby spullen en koop ik zeker nog niets tot die eerste twaalf weken voorbij zijn. Voelt gewoon niet goed.
    Daarbij helpt het natuurlijk ook wel dat onze hele zolder vol staat met babyspullen van onze dochter. En een heleboel babys in onze omgeving. Dus ik kom wel aan mijn trekken! haha.

12. mar77

mar77 Bekend lid

10 okt 2010
    534
    129
    43
    Jinne, ik kan me je angst wel voorstellen. Je hebt al meegemaakt dat je kindje ter wereld kwam met een hazenlipje, dus je weet dat een gezond kindje krijgen niet vanzelf sprekend is. Gelukkig heb ik dat zelf niet mee hoeven maken, maar de zorgen zijn er ook als je al een gezond kindje hebt.

13. mar77

mar77 Bekend lid

10 okt 2010
    534
    129
    43
    Ireen, ik sta er ook niet meer blanco in. Pfffh. Als doe eerste 12 weken maar voorbij zouden zijn dan is het al een begin.
    Wat vervelend dat he zo'n nare bevalling hebt gehad.

Ik ga trouwens ook echt niks kopen voor de 12 weken om zouden zijn.

14. Tum83

Tum83 Niet meer actief

Dames, hier onwijs veel krampen en duizelig niet normaal meer!
    Mijn collega zit me serieus raar aan te kijken omdat ik al zeker een keer of tien naar het toilet geweest ben. Mijn rug doet zeer en ik ben bij vlagen misselijk.

Ik was vergeten hoe fijn het is om vrouw te zijn. ;)

Hoe is het met jullie?

15. b0otjuh

b0otjuh Actief lid

17 nov 2011
    326
    0
    0
    provincie utrecht
    Klinkt niet fijn ireen.. ! Wat denk je zelf ? Gewoon beroerd of beginnende menstruatie?

Hier alvast opzoek naar m'n ei ga me vanaf vandaag gwn elke dag testen dan kunnen we m ook niet missen ;)

16. Jinne1982

Jinne1982 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.254
    0
    0
    Eindhoven
    Ja die tijd was wel erg spannend...we kwamen er bij de 20w echo achter. Daarna kom je in n malle molen terecht...verloskundige....regionaal ziekenhuis, ziekenhuis in nijmegen, schisisteam, nog meer echo's, nog meer gesprekken met t schisisteam...Maar ik mocht gelukkig wel thuis bevallen...uiteindelijk is het toch t regionale ziekenhuis geworden.

Met 3mnd is hij geopereerd...van mij mocht het nog wel wat langer duren...vond t maar eng.
    Maar verder is alles echt super gegaan! Hij heeft zelfs borstvoeding gehad vanuit de borst en ben daar echt supertrots op!
    Ook de operatie is echt super gegaan...daarna zijn spraak ook echt super. En zoals het erop lijkt heeft hij geen andere complicaties erbij, wat soms nog voorkomt bij n schisis.

@Ireen...spannend! Wie weet ben jij de eerste!

17. Tum83

Tum83 Niet meer actief

Jeetje Jinne wat een geschiedenis. Wat fijn dat uiteindelijk alles zo goed is gegaan!
    En ik kan me zo goed voorstellen dat je je kleine niet in het ziekenhuis wilt hebben! Onze dochter heeft de drie dagen na d'r geboorte op de neonatologie gelegen. Apgar 4,5 en 7. Ze was er niet zo best aan toe.
    Maar na de eerste nacht was ze eigenlijk weer helemaal oké. Maar ja, dan zit je al in de molen. Maar borstvoeding is ons nooit gelukt, of het nou daardoor kwam of ik iets fout deed geen idee. Was er kapot van. Respect voor jou! Super goed!

Denk dat ik ongesteld moet worden hoor! Opgespaarde hormonen van een jaar lang komen nu los om feest te vieren! ;)

18. Tum83

Tum83 Niet meer actief

Go bl0otjhu!

19. b0otjuh

b0otjuh Actief lid

17 nov 2011
    326
    0
    0
    provincie utrecht
    Ik hoop t niet voor je ireen ... maar t zou idd zomaar kunnen al die hormonen idd die doen rare dingen met ons ..
    jeetje jinne zeker een flink verhaal gelukkig dat t zo goed gaat !

20. Jinne1982

Jinne1982 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.254
    0
    0
    Eindhoven
    Ireen dat is ook niet niks...3dagen langer in t ziekenhuis...hadden ze n idee waar t vandaan kwam? Of was de bevalling niet goed verlopen?

Hoop dat je ei kunt vinden bootjuh!

Deel Deze Pagina