Ze lag in een aangezichtsligging en daar kwamen ze te laat achter. Arme kind heeft twee uur persweeen klem gelegen. Ze hebben haar met een vacuüm gehaald, interne spildraai heeft de gyn met de vacuüm moeten doen. Ze had vocht in d'r longen en een klaplong van de bevalling. Je merkt nu niets meer aan haar! Ze kletst d'r buurmeisje van 6 d'r uit.
Dat is wel stoer dat je er nu niets meer van merkt en ze haar buurmeisje eruit kletst! haha....maar ook al niet zo'n goede periode gehad na de bevalling, dat is minder. Ik hoop dat de dames die voor hun eerste gaan nu niet schrikken van al die verhalen.
Er zijn ook succesverhalen, gelukkig! Mijn bevalling heeft in totaal6 1/2 uur geduurd waarvan ik zelfs de eerste twee uur dacht iets verkeerds te hebben gegeten...haha en nog niet door hebben dat de weeen al begonnen waren. En de periode erna heeft hij na 2 mnd al de nacht doorgeslapen...het is echt n slaapkop...zelfs nu nog kan hij best 3uur slapen tussen de middag.
Een positief of negatief verhaal... Wat maakt het uit, het gaat toch bij niemand hetzelfde Hoop dat je snel je ei vind @b0otjuh!
Heftig allemaal Ireen en Je kleintje in het ziekenhuis, vreselijk. En die van jou ook al zo jong geopereerd jinne. Ieren, een klaplong is niet niks. Fijn dat ze er niks aan over heeft gehouden.
Jinne en Ireen, jeetje heftige verhalen.. Gelukkig is uiteindelijk goedgekomen! B0otjuh ik hoop dat je snel je ei hebt gevonden, succes! Nog dames met naderende nod klachten of vroege zwangerschapsymptonen.. ik ben benieuwd!! Ik zelf heb steekjes in mn onderbuik, (iets) gevoeligere borsten, lage rugpijn en maagpijn, maar ik ga ervan uit dat dit komt door mijn nod. Oh en de wijn smaakte niet dit weekend
Dat is ook zo Sieza! Hardlopen ging voor geen meter. Was niet vooruit te branden en had last van mijn borsten bij het lopen. Mijn buik voelt als een gloeiende bal. Kon het niet laten om te testen, negatief matuurlijk. Bij onze dochter teste ik twee dagen na de NOD pas positief. Drie dagen ervoor was hij negatief. Maar goed. Die NOD is ook maar an educated guess. Hoe is het met de rest?
Hier een flauwe ongibuikpijn, maar dan onder mijn navel. Verder last van mijn onderrug. Maar normaal gesproken had ik nu ook al giga hoofdpijn gehad, altijd paar dagen voor nod. Maar goed, kan meerdere kanten op gaan. Of mijn nod is later of zwanger. Ik weet het niet
Ik weet niet meer wat ik voel, niet zoveel geloof ik haha De ene dag voel ik me zwanger en de andere dag niet K wil toch pas na het weekend testen... geduld is moeilijk hoor haha
Jeetje, wat is het voor jullie allemaal al spannend. Hopelijk is het raak. Geen bloed geeft moed toch!
Heb net rozig slijm. Zou wel precies kloppen met innestelling, want zit 8dpo waarschijnlijk. Veel te vroeg voor begin ongi Waah te spannend dit
ooo wat spannend dames!! Hanneke, zou idd innesteling kunnen zijn.. Hier is per vandaag de rode/bruine periode weer voorbij, echt vaag geweest maar ja. Gister heel hard gesport, zo erg dat ik bijna out ging en heeeel snel naar de wc moest. Normaal wordt ik nooit misselijk van sporten (sport meestal 3x per week) dus heeel even ging het door me heen, zal het dan toch?? maar denk gewoon van het sporten. Maar als ik dan lees dat sommige ook eerst negatief testen en vervolgens toch positief dan denk ik wel van zal ik toch nog een keer een testje doen??...heb verder totaal geen tekenen van iets van zwanger zijn dus denk dat ik gewoon niet ga testen...gewoon weer even geduld hebben
Whaaa, had weer heerlijk wat om bij te lezen hihi! Ik was de afgelopen dagen zo druk met traktaties. Onze zoon trakteert vandaag op school en op de opvang alvast voor zijn aankomende verjaardag aanstaande zondag. Hele leuke muisjes van eierkoeken gemaakt voor op school en voor de opvang ijshoorntjes met spekkies bovenop in cellofaan ingepakt. Helemaal leuk! @Jinne; heftig verhaal! Dat lijkt me inderdaad wel even schrikken als je dat te horen krijgt. Fijn dat je er nu niks meer van merkt en het allemaal goed gekomen is. Er is een reden geweest dat ze als garnaaltje toch in die begin weken mocht blijven zitten @Bootjuh; Ik ga ook op zoek naar mijn ei. Waarschijnlijk moet ik heb ook aankomend weekend ongeveer hebben. Dus hier ga ik ook beginnen met de ovu testen, eens kijken of ze werken of niet @Hanneke; SPannend hoor! Ben zeer benieuwd of je ergens volgende week positief test, met die symptomen zou je het wel bijna gaan denken! Hier voel ik voor mijn idee vrij weinig. Daar en tegen ben ik ook druk met van alles. Mijn moeder jarig, zoon is jarig aankomend weekend, koningsdag en volgende week is mijn laatste werkdag hier, dus ben op mijn werk ook van alles aan het afronden. Zwangerschapsverschijnselen zag ik nog even voorbij komen. Ik had het totaal niet door. Alhoewel toen ik ineens positief testte, er wel wat dingetjes op zijn plek vielen. Ik was redelijk moe en ik had ineens enorm trek in satékroketten, wat ik normaal nooit echt lekker vind. In mijn stop week moest ik natuurlijk ongesteld worden, maar was dit 3 dagen later dan normaal en heel erg licht voor maar 2 dagen. Een week later toen ik alweer een week aan de nieuwe strip was begonnen, vertrouwde ik het toch niet helemaal. En ja hoor, ik testte dus positief! Verder heb ik totaal geen kwaaltjes oid gehad tijdens mijn zwangerschap. Aankomend weekend zou ik als het goed is mijn ei moeten hebben, nu weet ik alleen niet meer ff hoe het zat qua afscheiding. Ik had vorig weekend juist heel erg rauwe eiwit slijm.. Nu heb ik de afgelopen 2 dagen amper afscheiding ik ga eens even googlen hoe dat ook alweer in volgorde loopt haha!
Wat een leuk idee van die ijsjes! Die hou ik in gedachten voor de verjaardag van onze dochter, maar dan de gezonde versie. Op het kinderdagverblijf hebben ze een snoepvrij teakteerbeleid Snap het wel, maar is niet leuk! Heb voor haar tweede verjaardag bloemen gemaakt van kaas, blaadjes van komkommer en steeltjes van cherry tomaatjes en alles aan een saté prikker geregen en die heb ik allemaal op zn tegeltje van de Xenos met gras en madeliefjes geprikt. Zag er leuk uit, en was ook niet zo veel werk. Ik ben net ongesteld geworden. :x Jeej!!!! Jammer dat ik niet gelijk zwanger ben natuurlijk maar ik heb mn eisprong dus goed gevoeld, zat er maar drie dagen naast met NOD. Denk deze maand voor de gein toch maar ovulatietesten te gaan gebruiken. Stiekem vind ik het ook wel fijn dat ik een biertje mag drinken op onze koning zaterdag.
@Ireen; op het dagverblijf voorheen hadden ze ook aan trakteerbeleid idd.. Echter nu op school en buitenschoolse opvang maakt het niet uit. Is een stuk makkelijker moet ik zeggen om dan wat te verzinnen hihih! Jammer dat je ongi bent geworden, maar tegelijkertijd geen onzekerheid meer.. Op naar de eerste echte ronde!
Vanavond even gesport en heb eigenlijk altijd een standaard routje van cardio richting krachttraining. Ik ging buikspieroefeningen doen en voelde iets wat ik nog nooit eerder heb gevoeld. Buik was hard en voelde alsof het "in de weg" zat. Maar als je nu al zwanger bent, kun je toch in feite niks voelen, ook wat betreft darmen. Het zou anders pas 2 weken zijn. Zondag is nod en wil ook eigenlijk dan pas weer testen als ik nog niet mijn maandelijkse toestand heb gehad. *zucht*