Zo! hahaha ♥♥ MOMMY1987 ( 27 Jaar), nod: 3/4 mei , 1e ronde, 2e kindje ♥♥ Rifer (26 jaar), nod: 29 april, 1e ronde, 2e kindje ♥♥ Ireen83 (30 jaar), nod: 7/8 mei, 1e ronde, 2e kindje
♥♥NOD♥♥ April: ♥♥ Rifer (26 jaar), nod: 29 april, 1e ronde, 2e kindje Mei: ♥♥ MOMMY1987 ( 27 Jaar), nod: 3/4 mei , 1e ronde, 2e kindje ♥♥ Ireen83 ( 30 Jaar), nod: 7/8 mei , 1e ronde, 2e kindje Zo klopt ie geloof ik tot nu toe haha!
♥♥NOD♥♥ April: ♥♥ Rifer (26 jaar), nod: 29 april, 1e ronde, 2e kindje ♥♥ ciprilla (21 jaar), nod: 29 april, 1e rondje, 1e kindje Mei: ♥♥ MOMMY1987 ( 27 Jaar), nod: 3/4 mei , 1e ronde, 2e kindje ♥♥ Ireen83 (30 jaar), nod: 7/8 mei, 1e ronde, 2e kindje
Jeetje wat ben ik een kluns met dit soort dingen! haha Zo klopt ie idd! Je kunt hem ook gewoon copy pasten. alleen dan heb je geen kleurtjes zie ik nu. ♥♥NOD♥♥ April: ♥♥ Rifer (26 jaar), nod: 29 april, 1e ronde, 2e kindje ♥♥ ciprilla (21 jaar), nod: 29 april, 1e rondje, 1e kindje Mei: ♥♥ MOMMY1987 ( 27 Jaar), nod: 3/4 mei , 1e ronde, 2e ♥♥ Ireen83 (30 jaar), nod: 7/8 mei, 1e ronde, 2e kindje
Hierbij mijn aanvulling.. als mijn cyclus zo is als vorige maand.. dan zou deze datum moeten kloppen ♥♥NOD♥♥ April: ♥♥ Lizz (32 jaar), nod: 24/25 april, 1e rondje, 1e kindje ♥♥ Rifer (26 jaar), nod: 29 april, 1e ronde, 2e kindje ♥♥ ciprilla (21 jaar), nod: 29 april, 1e rondje, 1e kindje Mei: ♥♥ MOMMY1987 ( 27 Jaar), nod: 3/4 mei , 1e ronde, 2e ♥♥ Ireen83 (30 jaar), nod: 7/8 mei, 1e ronde, 2e kindje
@ireen83 ik hoop mezelf in te kunnen houden tot t weekend ... ik hoop natuurlijk dat mijn cyclus net zo is als tijdens mijn pilgebruik. Maar wie weet komt mijn menstruatie wel gewoon veel later ik hou jullie op de hoogte !
Ik zal als ik thuiskom eens kijken of ik net zo handig ben als jullie en mezelf toevoegen aan t lijstje. . Zit nu op mijn mobiel namelijk
Heel goed idd! Ik weet eerlijk gezegd niet meer hoe ik de vorige keer was. Volgens mij heb ik me toen ook steeds wel aardig in kunnen houden. Alleen testen als er een wijnavond aan kwam.
Ja dat dilemma heb ik nu ook. Als het goed is dan is mijn nod 29 april (maar dat weet ik ook niet zeker). Nu is het 26 april koningsdag en dat vier ik gezellig met vriendinnen en daar komt de wijn tevoorschijn.. Moeilijk hoor want ik ben echt niet van plan alcohol te drinken als ik zwanger ben, maar ik weet dan niet of ik al zwanger ben.. En alcohol afslaan, is ook moeilijk want alleen mijn beste vriendin weet dat ik bezig ben met een kindje.. Dilemma dus..
Snap ik! Ik heb op een vrijdag negatief getest, toen kwam een vriendin eten. De dinsdag erop was hij positief........vrijdag had ik de fles maar leeggemaakt omdat mijn vriendin met de auto was. oeps.
Oee lastig met de alcohol ja! Misschien inderdaad ervoor testen met een extra gevoelige test? Maar ik ken wel veel mensen die inderdaad niet wisten dat ze zwanger waren en nog lekker gedronken hebben haha.
O wauw even op de markt vitamientjes wezen kopen en gelijk 6 pagina's verder haha. Leuk zeg dat er meer zijn rond zelfde datum en voor eerste kindje! Ik zit ook echt de hele dag vanalles te lezen over zwangerschap en marktplaats bekijken wat voor babykamer ik mooi zou vinden haha... Ik heb ook voornemen om me in te houden met testen, van de andere kant zijn de action testen zo goedkoop en ben ik zo nieuwsgierig dat dat vast niet lukt hahaha. Gister voor de gein ovulatietest gedaan, zomaar om even te checken dat ik uberhaupt LH heb en de test het doet hahaha. Terwijl het nog wel vroeg is en ik ook helemaal geen rekbaar slijm heb. Wie weet van het weekend... weet nog wel van periode zonder pil dat ik mn ei redelijk kon onderscheiden, alleen nooit aandacht aan besteed of er regelmaat in zat. Heb mn nod gegokt op eind april maar eigenlijk geen idee, begin mei kan ook... ♥♥NOD♥♥ April: ♥♥ Lizz (32 jaar), nod: 24/25 april, 1e rondje, 1e kindje ♥♥ Rifer (26 jaar), nod: 29 april, 1e ronde, 2e kindje ♥♥ ciprilla (21 jaar), nod: 29 april, 1e rondje, 1e kindje ♥♥ 1Hanneke (30 jaar), nod: 30 april, 1e ronde, 1e kindje Mei: ♥♥ MOMMY1987 ( 27 Jaar), nod: 3/4 mei , 1e ronde, 2e ♥♥ Ireen83 (30 jaar), nod: 7/8 mei, 1e ronde, 2e kindje
Ik drink geen alcohol dus das lekker makkelijk Moet wel even nadenken bij rauwe melk/vlees producten enzo maar dat lukt wel. We hadden laatst over dagje walibi, maar dat moeten we toch ook maar even zeker weten dat ik nog niet zwanger zou zijn...
Net alvast een extra gevoelige zwangerschapstest besteld ( je kan maar beter goed voorbereid zijn toch ) Ben benieuwd, geeft me misschien wat meer zekerheid. Ik ben wel een alcoholdrinkster dus dit zal waarschijnlijk wel vaker voorkomen.
Ik heb net via 123 thuistesten 10 testen besteld. (waarom 10 eigenlijk? Jullie zien, ik ga ervan uit dat het nog wel even gaat duren) Expres juist niet de extra gevoelige testen. Ik ben een beetje bang dat ik daardoor vroege miskramen opspoor en dat wil ik helemaal niet weten. Hoezo kop in het zand? Moet daarbij ook eerlijk zeggen dat ik nauwelijks meer drink. Wordt wel meer nu de zon gaat schijnen maar mijn man drinkt helemaal niet meer dus thuis drink ik eigenlijk nooit alcohol, alleen als ik met de meiden ben maar dan gaan we ook echt wel los.