April 2014 beginners

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door M0MMY1987, 8 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jinne1982

Jinne1982 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.254
    0
    0
    Eindhoven
    @Mommy Ja gelukkig mocht hij blijven plakken...Hij is echt een heerlijk manneke! Goh ik weet het ook niet meer wat afscheiding betreft. Bij mij is dat altijd wel vrij duidelijk rond mijn ei duidelijk afscheiding ervoor en erna niet. Maar heb je je ei gehad na voor tijden de afscheiding...bij al n beetje ik weet het niet....hoor het graag ;)

@ sieza...spannend! kun je zo lang wachten??? Aangezien ik pas 2d na NOD een positieve test had met de eerste wacht ik gewoon af...had ook geen verschijnselen dus ook daarmee moet ik gewoon afwachten...pff frustreren ;)

Hier ook een snoepvrij trakteerbeleid...maar eigenlijk meer omdat ik dat wil ;) Als onze man naar school toe gaat dan is het wel verplicht. Ik vind het wel leuk en een uitdaging om er iets leuks van te maken. Vorig jaar een krokodil gemaakt van een komkommer en prikkers met kaas en druifjes. Daarvoor een figuurtje gestanst uit n plakje ontbijtkoek (dat was wel iets minder gezond)

Ik ben tegenwoordig ontzettend veel bezig met een gezond eetpatroon...probeer ook zoveel mogelijk suiker te vermijden, behalve die chocolade...ik heb echt n haat-liefde relatie met chocolade...zelfs de bitterchocolade (80+) helpt al niet.

2. Jinne1982

Jinne1982 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.254
    0
    0
    Eindhoven
    oh wat ik ook nog heel graag met jullie wil delen:

Ik heb n VAST CONTRACT gekregen!! Yeah!! En dat in deze tijd..ik ben er trots op ;)

3. Tum83

Tum83 Niet meer actief

Gefeliciteerd Jinnne! Geweldig nieuws!

4. b0otjuh

b0otjuh Actief lid

17 nov 2011
    326
    0
    0
    Ik werk parttime in de thuiszorg en de rest van de
    provincie utrecht
    Gefeliciteerd jinne !!

5. Jinne1982

Jinne1982 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.254
    0
    0
    Eindhoven
    Thanx dames...ik ben er superblij mee!

6. 1Hanneke

1Hanneke Fanatiek lid

4 apr 2014
    1.698
    423
    83
    Vrouw
    Capelle aan den IJssel
    Wauw supergaaf jinne!
    Gefeliciteerd!
    Volgens mij ben je de hele tijd van eiwit afscheiding vruchtbaar en tegen het eind/net erna eisprong.

Ireen jammer ja... hopelijk volgende ronde!

Hier wel besloten dat ik toch absoluut wel zwanger ben. Moet alleen wachten van mezelf met testen tot na het weekend. Maar nu kan ik dus niet meer slapen haha ;)
    Had roze slijm van innestelling
    Toenemend misselijk en kan minder eten, wat echt raar is voor mij... gister naar verjaardag en moest echt voor mijn doen snel ophouden met hapjes ;)
    Gevoelige tepels en bh knelt
    Sterke reuk! Gister na uur weg ruik ik bij binnenkomst nig toiletbezoek en aftershave van mn man... en ruik mn urine bij plassen? Normaal alleen na asperges eten haha. Vaak plassen ook.. ahum
    Lichte krampen in mn onderbuik, anders dan ongi

Misschien wil ik te graag... maar dit soort dingen had ik normaal echt niet voor ongi en vond roze afscheiding wel heel overtuigend eigenlijk :)

7. Jaenne

Jaenne Actief lid

14 nov 2013
    171
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannende dagen zijn het meiden!!
    Hanneke; dat roze was bij mij wel altijd een teken! Hoop het voor jullie!

Ireen; balen van de ongi maar wel super dat je nu een duidelijke cyclus hebt! Wie weet deze ronde met ovulatietesten raak.. *duim duim*

Hier gister al vruchtbaar slijm (dag 11) dus ik verwacht dat mn eisprong zomaar in de ochtend van dag 14 al komt.
    Om de twee dagen ertussen te houden hebben we dus ipv vandaag gisteren al de enige poging van deze ronde erop zitten!
    Ph was 4.0 dus goed:)
    Nu is het dus afwachten en tm maandag mn eten in de gaten houden:)
    En daaaarna hoppa met een patatje op het wachtbankje:D

GOED NIEUWS JINNE!!! :D

8. Sieza03

Sieza03 Bekend lid

19 feb 2014
    548
    0
    0
    Groningen
    Gefeliciteerd Jinne! Super goed nieuws :-D

Wat spannend Hanneke! Maar je voelt het inderdaad wel. Hier nog geen tekenen van de rode vlag. Nog geen hoofdpijn en buikpijn, terwijl dat normaal is bij mij zo'n 4 dagen voor ongesteldheid. Ik wil pas testen op de dag van nod om eventuele teleurstelling te voorkomen :)

Ik ga voor je duimen Jeanne!

9. Jinne1982

Jinne1982 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.254
    0
    0
    Eindhoven
    Zo alweer de vierde handtekening in vier dagen, haha. Ik heb ook de NOD lijst toegevoegd...moet alleen nu een beetje proberen bij te houden waar de laatste versie staat, maar dan is het wel makkelijk te vinden :p

10. Jinne1982

Jinne1982 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.254
    0
    0
    Eindhoven
    ff n testje wat er gebeurd als je een afbeelding quote

pragnancy.jpg

11. Jinne1982

Jinne1982 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.254
    0
    0
    Eindhoven
    testje: ff n testje wat er gebeurd als je een afbeelding quote

Bekijk bijlage 390622

Niet wat ik wilde :( Had een leuk idee-tje om de NODlijst wat opvallender t e maken, maar dat werkt dus niet met afbeeldingen..Is altijd lastig...ze zouden er een optie bij moeten maken zodat hij onder elke pagina staat oid.

12. b0otjuh

b0otjuh Actief lid

17 nov 2011
    326
    0
    0
    provincie utrecht
    Nou dames jullie hebben toch wel allemaal redelijk duidelijke symptomen hoor! Spannend!

Hier na 3 dagen een lichte streep op mijn ovu testen vandaag helemaal geen streep te zien.. ik test de komende dagen vrolijk door.;)

13. Jaenne

Jaenne Actief lid

14 nov 2013
    171
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bootjuh: die stomme testen ook he:D ze zouden er een moeten bedenken die aftelt.. "Ovulatie over 5 dagen" TOP!
    :D;)
    Hier eind vd ochtend een licht streepje, eind vd middag doe ik er weer een.
    Meestal weet ik t al bij t doorlopen..
    Bij positief verschijnt de teststreep al duidelijk voordat de test zelf doorgelopen is naar de controlestreep :)
    En dat is nooit meer dan 24u voordat de heftige middenpijn(lees eisprong) is

14. lizz1981

lizz1981 Actief lid

9 apr 2014
    104
    0
    16
    NULL
    NULL
    whooo spannend Sieza en Hanneke!!!

Jinne, gefeliciteerd! super fijn voor je.

Ik zit in dag 6 van mijn cyclus, ben begonnen met de ovu testen omdat ik dus denk dat ik een vroege eisprong heb. Vandaag blanco test dus...veracht m eigenlijk rond dag 10 of 11 van mijn cyclus, dus volgende week dinsdag denk ik zo ongeveer. Maar wil m gewoon niet missen deze x dus vroeg begonnen.

Oja ben nu ook met de persona begonnen, die moet dus ook aangeven wanneer je een groene en rode dag hebt...tis voor anticonceptie maar dus ook een handig middel om zwanger te worden, schijnt! Geeft ook je ei aan..maar dat ding moet eerst je cyclus/urine beetje leren kennen dus de eerste maand verwacht ik niet dat deze al een ei aan gaat geven.. Lastig zo dat ei vinden hahaha

15. lizz1981

lizz1981 Actief lid

9 apr 2014
    104
    0
    16
    NULL
    NULL
    even een testje of de banner nu gelukt is. Die foto plaatsen lukt me ook al steeds niet. Die moeten zoooo klein zijn...

16. b0otjuh

b0otjuh Actief lid

17 nov 2011
    326
    0
    0
    provincie utrecht
    Nou jaenne als die tests eens op de markt konden komen .. volgens mijn banner moet mijn ei maandag komen dus ik ben heel benieuwd hihih.. ik hou m in de gaten !! Heb wel al wat afscheiding maar nog niet het soort wat bij een eitje hoort haha :p

17. ciprilla

ciprilla Fanatiek lid

1 apr 2014
    3.660
    2.008
    113
    Vrouw
    Jinne gefeliciteerd!

Sieza en Hanneke, jullie maken het wel spannend!

Ik denk dat ik volgende week gewoon ongesteld word. Balen.. Maargoed ik had ook niet echt goed mn best gedaan rond de eisprong volgens mij.. Dus vandaar reken ik er niet op. Symptomen zijn er wel, maarja daar trek ik me nog niet zo veel van aan. Morgen testen met een vroege test en dan ga ik lekker wijntjes drinken. Ofniet... haha maar daar ga ik niet vanuit.

18. b0otjuh

b0otjuh Actief lid

17 nov 2011
    326
    0
    0
    provincie utrecht
    Nou ciprilla jij maakt t ook wel spannend zo hoor ;)

19. 1Hanneke

1Hanneke Fanatiek lid

4 apr 2014
    1.698
    423
    83
    Vrouw
    Capelle aan den IJssel
    Moet echt zeer hard mn best doen geen test te doen hahaha
    Denk dan, als ik duidelijk misselijk ben is er misschien ook wat op de test te zien...?
    Maar doe het toch niet want waarschijnlijk issie wit en wordt ik daar weer onzeker van...
    Vanochtend nog keer roze/rood, schrok bijna dat t meer was als gister, maar het blijft echt daarbij, niks gedurende de dag, zeer anders als ongi ;)
    Ma/di misschien testen..?

Ciprilla waarom denk jij van niet? 1x kan al raak zijn ja haha. Heb jij iets gemerkt van mogelijke innesteling? En misselijk ook?

20. mar77

mar77 Bekend lid

10 okt 2010
    534
    129
    43
    Hanneke, je houdt de spanning er lekker in.:)
    Ik hoop zo voor je dat je gevoel juist is!

Ciprilla, voor jou ook spannend. 1x is voldoende hè!

Jitte, gefeliciteerd met je vaste contract.

Sieza, spannend!!

Deel Deze Pagina