Kweet het sieza dinsdag is nog veeels te lang Die periode is echt het ergst volgens mij, dat je denkt zwanger te zijn want je voelt vanalles maar je kan niet testen nog Maar eerder testen durf ik niet zo goed, als ie wit is wordt ik daar weer onzeker van haha. Wil graag gelijk goed streepje
Tuurlijk! Ik snap je helemaal, daarom test ik ook pas morgen Hop voor je dat je op je nod gewoon een dik vette streep hebt
Aah spannend sieza ik hoop dat het raak is voor je! Te dikke streep hoeft misschien ook niet, mn man maakt steeds grapjes over tweeling hahaha Wederom met het licht wakker hier, wordt haast moe van mezelf lol
Sieza, spannend!!!!! Hanneke, goed teken dat vroege wakker worden! Had ik ook steeds! Hier weer vroeg uit de veren, dochter heeft zo zwemles!
Morgen dames! Jeetje Lola, das heftig! Helemaal met 16 weken nog. Hanneke en Sieza, spannend hoor! Volgens mij is vandaag de laatste dag van mijn menstruatie. Dus weer netjes op drie/vier dagen net als voor mijn spiraal. Zin in de eerste echte volle ronde. Gister zijn we al vroeg alle markten over geweest. Echt een mooie fiets voor onze dochter gekocht voor 5 euro. En nog een heleboel spulletjes. Die is goed verwend. Was oergezellig met vrienden en buren en we hebben de dag afgesloten met een buren bbq. Veel te veel wijn gedronken auw. Onze dochter stuitert nu de slaapkamer rond, ga zo maar even een groooote pot zwarte koffie zetten.
Hoi meiden! Allemaal een fijne koningsdag gehad? Ik ben lekker met alle mannen een rondje door de stad geweest, ontzettend gezellig! Het is wel erg spannend bij jou hanneke!!! Hoop het op een mooie posi test uitloopt! Hier donderdag (dag11) de poging gedaan.. Vrijdag eind vd ochten een lichte ovulatietest, eind vd middag bijna onzichtbaar lijntje (amper gedronken dus daar lag t niet aan) Gisteren op dag 13 weer een lichte lijn en eind vd middag weer:x Geen eisprong vandaag dus! Gek dat mn eisprong deze ronde ineens laat is maar hij is nooit later dan dag 17 geweest dus we hebben voor de zekerheid gisteren nog maar geklust 6 dagen tussen klussen en ei leek me iets teveel haha dus nu is het 2-4 dagen ertussen.. Afhankelijk van wanneer dat ei besluit te komen straks rond 11weer een ovulatietestje wagen.. Hoop nu toch wel dat ie iets op gaat lopen Heb overigens wel al vanaf donderdag vruchtbaar slijm en mn bmm is zacht en staat erg hoog.. Zit dus zeker wel in mn vruchtbare tijd!
Heb trouwens ook een leuke app die laat zien op welke dagen je volgens de shettles methode meer kans hebt op een meisje of jongen met de percentages erbij. Hij berekend aan de hand van de dagen waarop je geklust hebt hoeveel procent kans je (gemiddeld gezien) deze ronde hebt.. Toch leuk! Heb mn verwachte eisprong in deze app nu op dag 16 gezet (di 29 april) Dan zou ik met de klus van gisteren 21% kans hebben op een zwangerschap waarvan een grotere kans op een meisje.. NOU IK BEN BENIEUWD
Ja goed he! In het echt is de streep nog duidelijker Mijn vriend was met de hond aan het lopen toen ik de test deed. Na dat ik het streepje zag heb ik de test op tafel gelegd en verder niks gezegd. Hij komt weer thuis, loopt de kamer binnen en loopt weer naar mij terug met een big smile haha! Echt een onbetaalbaar gezicht! Deze is beter:
Hopelijk ben je de eerste uit een lange reeks Had je eigenlijk al kwalen of symptomen? (Vind t nog erg moeilijk om te onthouden bij wie nou wat gebeurde in dit topic) Net een ovutestje gedaan en volgens mij begint ie wat donkerder te worden maar dat weet k natuurlijk pas zeker na t testje om 17.00.. Spanning alom
@ sieza: wooooooow van harte gefeliciteerd!!!! @Jaenne: hopelijk snel meer duidelijkheid mbt je ei! Grappig die app!
Nou was heel af en toe 's avonds wat misselijk, maar heb ook last van mijn darmen en ben daarom wel wat vaker misselijk. Enige wat tot nu toe een symptoom kan zijn geweest is dat ik met buikspieroefingen het gevoel had alsof er iets in de weg zat. Maar verder eigenlijk niet. Wat spannend met je ei! Hoop dat je hem snel vind @lola dank je wel!