April 2014 beginners

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door M0MMY1987, 8 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1Hanneke

1Hanneke Fanatiek lid

4 apr 2014
    1.698
    423
    83
    Vrouw
    Capelle aan den IJssel
    Kon me niet langer beheersen... maar test nog wit :(
    Heb nog steeds beetje verlies bij afvegen, beetje oranje nu. Voel me nog wel zwanger. Denk ik. ;)
    Over paar dagen nog maar eens proberen.
    T was wel actiontest, die was bij mij bij ovulatie ook laat ;)
    Ah ja. Niet leuk die onzekerheid.

2. Jaenne

Jaenne Actief lid

14 nov 2013
    171
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh wat spannnend hanneke!!!
    Ik vind de actiontesten echt ruk.. Zou lekker een kv 2v5 proberen de volgende test;)

Hahah ireen:D niets kansloos aan hoor!!

Gisteravond een zeer positieve ovulatietest:):)!
    Dus ik denk aankomende nacht dat toch mijn ei!
    48u na klussen dus dat komt vast goed, ik ben tevreden deze ronde.. Nu hopen op een mooi resultaat

Fijne dag allemaal!

3. Sieza03

Sieza03 Bekend lid

19 feb 2014
    548
    0
    0
    Groningen
    Welkom babylove! Heb in dezelfde situatie gezeten als jou. Ook in februari en miskraam en mocht gister weer positief testen!

Hanneke, nee toch! Maar bij de vorige zag je het ook later toch?

Jaenne, dan zou ik zeggen veel klusplezier!

4. 1Hanneke

1Hanneke Fanatiek lid

4 apr 2014
    1.698
    423
    83
    Vrouw
    Capelle aan den IJssel
    Dit is eerste voor ons :)
    Maar k ga kruitvat testen halen en wo nog keer proberen ;)
    Heb toch nog steeds boel symptomen die ik normaal niet had voor ongi. En genoeg mensen te vinden die pas op/na nod positief testen dus hoop houden nog ;)

5. Sieza03

Sieza03 Bekend lid

19 feb 2014
    548
    0
    0
    Groningen
    O dan ben ik volgens mij in de war met jou en ireen :D maar klopt hoor hanneke. Ik had afgelopen week ook bog een test gedaan en die was zo wit als ie maar wit kon zijn!

6. mar77

mar77 Bekend lid

10 okt 2010
    534
    129
    43
    Hanneke, het kan nog alle kanten op. nu maar wachten tot na je NOD.
    ik teste ook met Kv 2 voor 5. Was daar erg tevreden over.

7. Tum83

Tum83 Niet meer actief

Amaranthus: als je je gegevens even doorgeeft vul ik hem weer aan.

Had iemand hier niet een link gemaakt met de NOD lijst? Hoe werkt dat?
    Is het een idee om de mensen die langer dan twee weken niet meeschrijven uit de NOD lijst te halen? Is niet lullig bedoeld maar dan houden we overzicht?

♥♥NOD♥♥
    April:
    ♥♥ Rifer (26 jaar), nod: 29 april, 1e ronde, 2e kindje
    ♥♥ ciprilla (21 jaar), nod: 29 april, 1e ronde, 1e kindje
    ♥♥ janssuhh (26 jaar) nod: 29 april, 1e ronde, 1e kindje
    ♥♥ Babylove 85 (28 jaar) nod: 29 april, 1e ronde na MK, 1e kindje
    ♥♥ 1Hanneke (30 jaar), nod: 30 april, 1e ronde, 1e kindje

Mei:
    ♥♥ Jinne (31 Jaar), nod: 8 mei , 2e ronde, 2e kindje
    ♥♥ M0MMY1987 (27 Jaar), nod: 11/12 mei , 1e ronde, 2e kindje
    ♥♥ b0otjuh (24 jaar), nod 11/12 mei, 2e ronde, 2e kindje
    ♥♥ Jaenne (28 jaar), nod 14 mei, 1e ronde, 4e kindje
    ♥♥ Lizz (32 jaar), nod: 17 mei, 1e ronde, 1e kindje
    ♥♥ Ireen83 (30 jaar), nod: 22 mei, 2e ronde, 2e kindje
    ♥♥ Lola (30 jaar), nod: 24 mei, 1e ronde, 2e kindje

Zwanger:
    ♥♥ Sieza03 (26 jaar) uitgerekende datum 4-1-15, 1e kindje

8. Tum83

Tum83 Niet meer actief

Bedankt trouwens voor jullie begrip dames! haha.

En dat was ik idd, die later pas positief testte. Maar dat was met testen van 123 thuistesten. Die heb ik nu trouwens weer. Volgens de verpakking kan het al 4 dgn voor NOD maar in mijn geval dus niet of ik was in de war met mn NOD, kan ook goed hoor, ik hield het toen niet zo nauw in de gaten als nu.

Ik heb ze nu weer, en daar heb ik ook de ovulatietesten vandaan. Die hebben van die aanbiedingen voor een pakket zw en ovu testen.
    Hebben meer meiden daar ervaringen mee? Met de ovu testen heb ik dus geen ervaring. Ik heb wel die in een cassette gekocht ipv de dipsticks.

Vanaf dag zeven maar gaat testen?

9. b0otjuh

b0otjuh Actief lid

17 nov 2011
    326
    0
    0
    Ik werk parttime in de thuiszorg en de rest van de
    provincie utrecht
    Jeetje hanneke wat spannend !! Je zit nog een paar dagen voor nod dus t komt vast goed ;)

Jaenne fijn dat je een posi ovu had! Dat komt dus ook vast goed hihi

Hier klussen we vrolijk verder ondanks de lichte ovu tests hopen dat we m'n ei niet missen :D

10. 1Hanneke

1Hanneke Fanatiek lid

4 apr 2014
    1.698
    423
    83
    Vrouw
    Capelle aan den IJssel
    Jah te spannend haha
    K ga der steeds slechter van slapen ;)

Ireen dag 7 lijkt me vroeg hoor, gemiddeld komt je ei pas met 14. Zou vanaf 10 doen, tenzij je eerder verandering in je afscheiding merkt.

11. Tum83

Tum83 Niet meer actief

Hanneke: Spannend! komt goed, nog even volhouden!

Ah, oké! Op de bijsluiter stond dag 7 maar die willen natuurlijk meer testen verkopen. :D Ik heb zin in deze ronde!

12. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Hanneke, bij mijn dochter testte ik pas positief 1 dag na NOD, dag voor NOD nog een witte test! En ik ben daarna nog wel een week vooruitgezet in zwangerschap en het begon ook nog eens met een tweeling zwangerschap! Er is nog hoop!

@ Ireen, ik heb ze ook besteld bij 1,2,3 testen.. wil dipsticks. Heb er verder geen ervaring mee. Ik voel trouwens wel altijd mijn eisprong dus ook bij mij is het gewoon om het idee.. haha!
    Ik begin op 5 mei met testen. Dat is dag 12 bij mij.. ik verwacht mijn ei rond dag 16.. Maar kan ook iets eerder of later zijn!

13. lizz1981

lizz1981 Actief lid

9 apr 2014
    104
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jaenne, wat fijn dat je je ei gevonden hebt!! ben jaloers, ik wil hem ook zo graag vinden hahaha.. ik ben nu extra vroeg begonnen omdat ik hem de vorige keer niet gevonden heb. Hij geeft tot nu toe alleen een heel licht streepje..zoooo spannend!! en ik hoop zo dat hij vroeg komt omdat mijn vriend naar het buitenland moet.. we zijn wel al flink aan de klus om een voorraadje zwemmers te hebben hihi.
    Welke ov testen gebruik jij??

Bootjehh hoe ga jij met de action testen?? ik ga denk ik als ik hem deze cyclus weer niet vind over op een ander merk...

Hanneke, wat spannend zeg, al die symtomen ...whaaa we willen het ook allemaal zo graag! dat wachten is gewoon niet leuk:x

14. b0otjuh

b0otjuh Actief lid

17 nov 2011
    326
    0
    0
    provincie utrecht
    Lizz ik ga geloof ik niet zo best met de action testen haha ik zou vandaag dan mijn ei moeten hebben uitgegaan van 31 dagen cyclus .. maar test de afgelopen dagen veel lichter dan daarvoor . Maar heb nog geen een keer gedacht he die streep is donkerder... eigelijk word ik dr dus niet echt wijzer van.... :(

15. Jaenne

Jaenne Actief lid

14 nov 2013
    171
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lizz; ik gebruik de gewone dipsticks (niet de extra gevoelige) van sensitest.. Ben er erg tevreden mee! Gisterochtend was ie nog redelijk licht maar wel iets donkerder dan de dag ervoor en savonds echt een goed positieve. Waarschijnlijk vanacht het toppunt van mn piek gehad want net om 11.00 was ie alweer een stuk lichter dan die van gisteren!
    Hoop dat je genoeg soldaatjes op de loer hebt liggen zodra het ei eraan komt! Zou toch fijn zijn als dat nog is voordat je vriend weg moet!! :cool:

(Boven is van gisteravond, onder van 11.00 vandaag)

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      8,3 KB
      Weergaven:
      2
  16. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    thx dat ik bij op de lijst sta :)

heb me vandaag niet meer kunnen houden en toch al even een testje gaan kopen en gedaan , wel niet met ochtend urine had al twee keer geplast :)
    ik denk wel als ik heeeeeeeeeeeeel goed tuur een ietsiepietsie licht streepje te zien maar kan ook bedrog zijn van men ogen haha :)
    we zien het wel binnen enkele dagen of in ongesteld word , heb nog 1 test liggen misschien woensdag nog eens testen dan als ik nog niet ongesteld ben dan.
    spannend hoor ! :)

hier iedereen druk aan de klus en op het wachtbankje ook :) spannend toch he !! hihi wel leuk zo dat we dat met elkaar kunnen delen hoor :)

succes !

17. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    dit is de test , krijg het moeilijk op foto maar ik zie "iets" kan ook bedrog zijn hoor :) we wachten dus nog maar even af :)

Bekijk bijlage 391182

18. Beert

Beert Lid

10 dec 2009
    39
    0
    6
    NULL
    NULL
    #678 Beert, 28 apr 2014
    Laatst bewerkt: 28 apr 2014
    Hoi allemaal,

wat leuk om te lezen dat jullie allemaal al actief bezig zijn met het zwanger worden! Mooie ovulatietesten zag ik voorbij komen! Ik zie ook een heel licht rose streepje babylove!

Graag zou ik met jullie mee willen kletsen! Ik ga vanaf aankomende maand voor een hopelijk 3e zwangerschap en kindje! Ik moet over ongeveer 6 dagen ongesteld worden en vanaf dan gaan we ervoor! Spannend!

19. lizz1981

lizz1981 Actief lid

9 apr 2014
    104
    0
    16
    NULL
    NULL
    lastig he Bootjeh, ik had de vorige keer dus denk ik wel mijn eisprong gevonden die was toen (denk ik) op dag 11. Alleen hij was niet donkerder dan die controle streep, maar wel zo donker zoals die bij Jaenne...en daarna is die dus alleen maar lichter geweest bij mij. Ik heb er allemaal nog niet heel veel verstand van, maar het wordt steeds duidelijker haha. Super fijn om die met jullie te kunnen delen!

Jaenne, die van sensitest bestel je gewoon online toch? en dan moet je je urine opvangen, of moet je hier ook overheen plassen?

Babylove, wat zou dat fijn zijn, ik zie op de foto nog geen streepje, maar dat kan natuurlijk ook door de foto komen. Nog even volhouden en dan weet je het zeker!

Ooo en het lijkt wel of dat er -ik wil zwanger worden - op mijn voorhoofd staat. Allerlei vriendinnen beginnen erover. Zegt er 1, ja ik dacht als je met Koningsdag niet drinkt dan weet ik het zeker, maar heb gewoon gedronken dus ze konden/kunnen niets weten. Wil het liever voor mezelf houden omdat er anders zo'n druk op komt te liggen voor mijn gevoel. Ik zou het wel heel graag tegen 1 vriendin willen zeggen, maar toch nog niet gedaan haha.

Ooohh en ik had nog een fijne blunder, ik was deze cyclus begonnen met de Persona monitor, eigenlijk ook om goed mijn ei te kunnen vinden en het makkelijk af te kunnen lezen, geen gedoe met streepjes enzo. Maar goed ik had dat ding van iemand overgenomen en ben ik heel goed op de eerste dag van mijn cyclus begonnen. Zit ik op dag 7 en moest ik voor de 2e dag testen kom ik erachter dat ik dat apparaat eerst moet resetten anders gaat hij door op de cyclus van die andere persoon whahahahha...ik ben af en toe zo een chaoot en onhandig met dit soort dingen. Dus apparaat gereset en wachten op de volgende cyclus om hiermee te beginnen..

20. b0otjuh

b0otjuh Actief lid

17 nov 2011
    326
    0
    0
    provincie utrecht
    Hihi lekker bezig lizz :p dat zijn nou ook echt dingen voor mij ;)
    @beert welkom en veel succes !

Deel Deze Pagina