April 2014 beginners

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door M0MMY1987, 8 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jinne1982

Jinne1982 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.254
    0
    0
    Eindhoven
    Wat fijn sieza dat de baan goed bevalt! En meteen n 1/2jr contract...wat fijn, jammer dat r niet meteen n jaar is

2. Jinne1982

Jinne1982 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.254
    0
    0
    Eindhoven
    Hmmm vraag me even af of mijn banner n symptomen aangeeft van zwangerschap of juist niet....heb wel gevoelige tepels :D...verder ook misselijk, maar heb waarschijnlijk iets verkeerds gegeten gisteren.

@ireen...je kunt in de handtekening n hyperlink opnemen naar n webpagina. Je moet dan wel telkens n nummertje aanpassen, maar verder is t niet veel werk...behalve dat je wel voldoende moet reageren..haha...valt soms ook niet mee met n 32urige werkweek ;)

3. mar77

mar77 Bekend lid

10 okt 2010
    534
    129
    43
    Ojee Sieza, ik heb jullie inderdaad door elkaar gehaald. oeps.
    Fijn dat je zo'n leuke eerste werkdag hebt gehad.

Hanneke, wat een speed bevalling! Zo wil iedereen het wel!

4. 1Hanneke

1Hanneke Fanatiek lid

4 apr 2014
    1.698
    423
    83
    Vrouw
    Capelle aan den IJssel
    Nou t gaat hier toch mis deze ronde volgens mij... :(
    T is nu niet meer lichrood maar echt bloed en het ronmelt zoveel dat t eigenlijk niet anders kan of t gaat losbarsten zo :(
    K had het echt gedacht toch... k voelde zo en gister niet zoveel meer maar daarvoor wel. K denk eigenlijk dat bevruchting geslaagd was en innesteling niet. Anders heb ik nooit 5 dgn voor ongi heel licht verlies, hele ongi is dan 5 dgn.
    Nouja... op naar volgende ronde dan maar :(

5. Tum83

Tum83 Niet meer actief

Jinne: thanks! Zodra ik ahter m'n pc zit zal ik eens gaan experimenteren.
    En hou het niet zo spannend wil je?;)

Sieza: wat fijn dat je eerste werkdag zo goed is bevallen! En een half jaar is weer een half jaar. In deze tijden is een jaar of vast contract niet meer zo vanzelfsprekend als een paar jaar geleden.
    Ik ga deze week een afspraak inplannen voor mijn contractonderhandelingen. Eind juni loopt mijn contract af en aangezien ik verantwoordelijk ben voor alle contracten en salarissen moet ik ook die van mezelf regelen.:D

Hanneke: balen zeg! Je was er zo van overtuigd! Kan natuurlijk ook nog de naweeën van het spiraal zijn die bloedingen.
    Op naar een tweede ronde!

6. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Hanneke, balen zeg! :( Wat Ireen ook zegt kan heel goed komen ivm spiraal en je lijf die nog moet resetten!

Jinne, spannend!!!

7. Jaenne

Jaenne Actief lid

14 nov 2013
    171
    0
    0
    NULL
    NULL
    He bah wat balen hanneke:(

Sieza; wat fijn dat de eerste dag je goed bevallen is! Lekker om meteen voor een half jaar werk te hebben, kan je daarna mooi door met verlof:cool::D

Jinne; wat heftig van je vriendin:$ lijkt me zo verschrikkelijk als je zo diep zit dat je zelf geen uitweg meer ziet:(

Welkom nieuwe meiden!!

Gisteravond flinke eipijn gehad, rond 23.00 op zn ergst nu nog een beetje een beurs gevoel dus ik zit vanaf vandaag officieel op het wachtbankje!:)

8. 1Hanneke

1Hanneke Fanatiek lid

4 apr 2014
    1.698
    423
    83
    Vrouw
    Capelle aan den IJssel
    K heb geen spiraal gehad maar pil ;)
    Was wel net gestopt ja dus weet dat mn lichaam raar kan doen.
    Ze zeggen toch dat een groot percentage misgaat bij innesteling en meeste vrouwen dan niet weten dat ze zwanger waren? K ga er maar vanuit dat dat gebeurd is maar ik het wel beetje gemerkt heb. Ik denk dat ik dat prettiger idee vind dan dat mn lichaam me zo ontzettend voor de gek houdt ;) en t zou zeggen dat we in ieder geval vruchtbaar zijn...
    Pff nouja ;)

9. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Jaenne, spannend!!

Hanneke, ohja pil. Kan ook heel goed door ontpillen komen! Ik weet niet hoelang je die geslikt hebt? Je lijf moet het opeens zelf doen. Ik moet trouwens zeggen dat ik enorme PMS heb dus elke maand symptomen heb! ;)

10. Sieza03

Sieza03 Bekend lid

19 feb 2014
    548
    0
    0
    Groningen
    He hanneke wat balen zeg! Ik denk hetzelfde als jou, wel bevrucht, maar innesteling is niet goed gegaan. Hopen dat de volgende ronde wel goed gaat! En net wat je zegt, je weet in ieder geval dat je vruchtbaar bent.

Geeft niks hoor @mar77 :)

En ireen, zo dacht ik er ook over. Elke half jaar is toch weer een half jaar! Wat van nieuw contract krijg jij nu?

Jaenne, zat gister even te rekenen en inderdaad! Mocht alles goed gaan zit ik dan op 7 maanden haha

11. b0otjuh

b0otjuh Actief lid

17 nov 2011
    326
    0
    0
    Ik werk parttime in de thuiszorg en de rest van de
    provincie utrecht
    Welkom nieuwe dames !!

Hanneke balen zeg .. op naar de volgende ronde dan maar

Sieza fijn dat de eerste dag zo goed bevallen is !

Jaenne fijn he dat wacht bankje hihi ..

lizz rot voor je vriendin zeg sterkte daarmee !

Ik denk dat mijn ei een paar dagen te vroeg is geweest dit omdat ik die dagen slijm had en steken in mijn onderbuik en de donkerste ovu test.. ik sluit me dus maar bij jaenne aan op t wachtbankje ;)

12. 1Hanneke

1Hanneke Fanatiek lid

4 apr 2014
    1.698
    423
    83
    Vrouw
    Capelle aan den IJssel
    Ben in totaal wel lang aan de pil geweest, sinds mn 15/16e denk ik... maar enkele karen terug ook een paar jaar eraf geweest, vanwege geen relatie. Toen echt geheel geen pms, beetje kramp dag van tevoren en dat was het. Nu let ik overal veel meer op natuurlijk maar als ik toen zo misselijk/opgeblazen was geweest of mn tepels hadden zo raar gedaan als laatste tijd had ik dat wel gemerkt volgens mij. Eisprong viel me toendertijd ook op vanwege slijm, alleen nooit op gelet of het regelmatig was.
    Nouja vol moed nieuwe ronde.
    Mn man heeft op het moment sollicitatiegesprek trouwens dus hopelijk daar wel goed nieuws zo!

13. Sieza03

Sieza03 Bekend lid

19 feb 2014
    548
    0
    0
    Groningen
    Spannend hanneke! Hopelijk komt ie met goed nieuws thuis!

14. Jinne1982

Jinne1982 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.254
    0
    0
    Eindhoven
    @ ireen...nee is echt misselijkheid van iets wat ik heb gegeten...had n frietje gegeten en daarna ging het al snel mis.;) we hebben ook wel vrij vroeg op de eisprong geklust...maar er is wel zeker een kansje...ik ben benieuwd

@hanneke balen:( naast resetten heb ik ook vaak het idee dat het geklus ook even iets is waar je lichaam op in moet stellen...heb altijd een hele mooie cyclus, maar bij de eerste was het een puinhoop...3 1/2w..4w..5w ik kon er toen niets meer van maken

@jeanne ja dat is zeker heel moeilijk...het is ook moeilijk dat je alles helemaal tegen haar aan praat en er niets van binnen lijkt te komen...heel heftig

@sieza Zeker...elk half jaar is er weer een! Maar het zou verboden moeten worden n half jaarcontract te mogen geven ;)

Wat voelen jullie trouwens precies als je je ei voelt???ik heb nooit iets gevoeld namelijk ?!

15. Jinne1982

Jinne1982 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.254
    0
    0
    Eindhoven
    @ireen

Zo kun je een URL toevoegen in de handtekening:
    1. Typ de teskt die je zou willen voor de hyperlink in de handtekening...bvb NOD
    2. Selecteer de tekst
    3. Ga naar Link Toevoegen (wereldbolletje+kettinkje). Kopieer ondertussen de link (bovenin de browser) van de pagina met de laatste NOD reactie
    5. Plak dit als URL
    6. De handtekening ziet er nu uit als het laatste onderdeel in de onderstaande afbeelding

zp.jpg

16. lizz1981

lizz1981 Actief lid

9 apr 2014
    104
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hello ladies!

Bootjuhh je hebt je ei dus ook niet 'echt' gevonden? ik had soort van hetzelfde, de streep is nooit donkerder geworden dan de teststreep. Oja, is trouwens niet mijn vriendin maar van Jinne of Jaenne, ik hou het af en toe ook niet meer bij hoor hihi. Zijn ondertussen zoveel dames.

@Hanneke, klinkt heel logisch idd mss innesteling niet gelukt. Nu je het daar zo over hebt. Ik ben nu voor de 2e x ongesteld geworden zonder pil en deze laatste keer deed het zo een pijn met echt helse steken en 2 dagen ervoor licht roze afscheiding, zou dat ook een teken kunnen zijn van bevruchting en niet ingenesteld?? Normaal heb ik nooit zoveel pijn bij het doorbreken van mijn ongesteldheid.

Op dit moment zit ik een paar dagen voor mijn eisprong, zou op dag 14 moeten zijn, maar de vorige keer is hij denk ik op dag 11 geweest. Met de ovutesten nog niets gevonden. Ga deze dagen denk ik middag en avond testen. Moet hem gewoon vinden...

17. Jinne1982

Jinne1982 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.254
    0
    0
    Eindhoven
    @ hanneke: Ik ja voor jullie duimen!!!

18. b0otjuh

b0otjuh Actief lid

17 nov 2011
    326
    0
    0
    Ik werk parttime in de thuiszorg en de rest van de
    provincie utrecht
    Oo lizz sorry hihi t we zijn ook met zoveel ondertussen hihi

Maar nee idd heb m'n ei naar mijn idee niet echt gevonden.

Gelukkig hebben we flink aangeklust de laatste week dus ik hoop dat t gelukt is .

19. Jaenne

Jaenne Actief lid

14 nov 2013
    171
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jinne; bij mij is het een soort ontstoken gevoel wat langzaam opbouwt..
    Op t toppunt kan ik nieteens meer op de bank ploffen van de pijn, zo gespannen voelt alles dan

20. Sieza03

Sieza03 Bekend lid

19 feb 2014
    548
    0
    0
    Groningen
    Bij mijn ei voelde ik steekjes bij mijn liezen en plopjes onder in mijn buik

Deel Deze Pagina