Halloooooo dannn... Allereerst: Sieza, van harte met de posi test! Benieuwd wie er gaan volgen! Ook welkom ik de nieuwelingen meteen. Ik ben te druk geweest. Helaas van het weekend niet kunnen klussen, door omstandigheden. Wel had ik flink posi ovu testen dus op naar de volgende ronde voor meer succes. Wel fijn dat mijn cyclus eigenlijk wel correct loopt, nu wachten op mijn tweede ongi en hopen dat het weer zo mooi en netjes oploopt. Ik merk dat ik niet heel vele tijd heb om alles bij te lezen. Ikzelf werk 32 uur en heb daarnaast natuurlijk nog het gezin/huishouden/sociale contacten etc. Woensdag is mijn laatste dag hier op het werk, heb dan een maand 'vrij' voor ik ergens anders aan de slag ga, hoop dan dat ik wat actiever mee kan lezen. Ik begon zo enthousiast aan dit topic, dat wil ik graag blijven doen..
Mommy .. jammer zeg dat je t gemist hebt deze ronde.. op naar de volgende ! T is idd ook wel logisch met alles wat er aan de gang is en dan nog 32 uur werken per week .. respect hoor ! Wel fijn zo een regelmatige cyclus zeg weinig verassingen wat dat betreft voor je
@mommy jammer dat je niet hebt kunnen klussen, maar dat je je ei gevonden hebt en dat je een regelmatige cyclus hebt is al heel veel waard!! Ikzelf werk ook 32u en dan met je gezin, sociale contacten en het huishouden en dan hier ook nog bijhouden...pfff (vraag me niet naar mijn huishouden, die is er gewoon niet Ik heb een appje geinstalleerd van het zp. Dan ben je meteen ingelogd en hoef je niet heel de computer te pakken... Heb nu twee daagjes vakantie (noodgedwongen vanwege opvang, maar ook wel even lekker) We gaan zo naar de camping, een nachtje overnachten bij oma
Mommy, wat jammer dat je deze kans hebt moeten missen. Inderdaad fijn dat je nu wel weet hoe je cyclus is. Volgende maand beter.
Inderdaad jammer, maar goed, gelukkig bestaan er meerdere rondes het is inderdaad erg fijn om te weten dat mijn eerste cyclus toch correct loopt met een gemiddeld 28 dagen cyclus, dus hopelijk de volgende ook. Plus ik heb erg sterk gevoeld dat ik een eisprong had, wat ik vroeger ook altijd voelde, dat is ook nog weer eens een pluspuntje voor in de volgende ronde(s). @Jinne, het huishouden hier is er de laatste tijd ook niet goed van gekomen. Ik ben dan ook blij dat ik een maandje 'vrij' heb zometeen, om alles weer op orde te stellen thuis. Mijn volgende baan zal eerst 24 uur zijn, daarna 32 uur. Wil het zo gaan overleggen dat ik om en om ga werken, dus 24 om 32 uur, dat lijkt mij ideaal!
Is die app er ook voor IPhone? En hoe heet hij? Kan hem namelijk niet vinden. Huishouden, moestuin van 300m2, tuin van 250m2, man, vrienden, 24 uur werken, man, kind van 2,5 jr. Huishouden?!??! Argh! Hier ook tijd tekort. Ik wil een schoonmaakster. Haha Ik wil mezelf een vast contract geven maar ik denk een jaar contract of weer een half jaar maar dan ga ik huilen. Haha. Eisprong is bij mij een paar uur het gevoel of er een hete pook in m'n buik wordt gestoken. Heerlijk om vrouw te zijn! Één van m'n vriendinnen is ook net bevallen, ook een turbo bevalling. Wil ik ook!!
Hahaha gewoon ff tussen alle drukte door bevallen, handig ja! Hier ook een vriendenkoppeltje wat net bevallen is, wel met een totale ruptuur dus iets minder prettig.
Mn man heeft de baan jeeee Is voor 3 mnd maar goede toevoeging op cv. En wie weet of hij uiteindelijk toch kan blijven
Mommy: balen voor je vriendin maar daar hoeft ze niets aan over te houden. Heb ik ook niet! Hanneke: yeah!!! Gefeliciteerd met je man!
Wat goed voor jullie hanneke! Gefeliciteerd Pfieuw! Eerste symptoom is hier al aan het opspelen. Ben als sinds vanmorgen dat ik wakker werd tot en met nu constant misselijk. Blegh, net alsof je moet overgeven, maar dat het niet doorzet.
Jeeejj Hanneke, super fijn voor jou en je man/vriend!! Sieza, hoelang ben je nu precies zwanger en ben je al bij de dokter geweest?? of hoe gaat zoiets?? Bootjuhh ik heb de sensitesten besteld hoor...ik vertrouw die action dingen toch niet helemaal.... Mommy welke testen heb jij gebruikt??
Lizz als je zwanger bent kun je gewoon gelijk een afspraak maken met de verloskundige. Je hoeft niet naar de huisarts. Kan je dus ook snel weer aan de slag met je sensitesten. Kon je nog gebruik maken van de actie?
Ja mar had nog die actie, of tenminste was nu een actie van 24 testen voor 13eu, waren alleen wel de zeer gevoelige testen dus handig voor mensen die hem normaal niet zo snel kunnen vinden. Hoop dat ik ze morgen binnen heb, verwacht dan mijn ei DUIMEN whaaaa. Volgens mijn vriend kan het ook zo zijn dat je eerst nog helemaal geen eisprong hebt..heb ook zoooo lang de pil geslikt. Vanaf mijn 15e!
Super lizzy. Die actie had ik ook. Ik had de vorige keer ook al ruim 15 jaar de pil geslikt, was binnen 3 of 4 maanden zwanger. Dus het zegt echt niks. Nu donderdag eerst mijn spiraal eruit. Dan hopen dat ik snel een cyclus heb.