Mommy; jammer dat deze ronde niet helemaal gelukt is, volgende ronde volop aan de slag Hanneke; super nieuws! Hoop dat ie na die drie maanden ook nog mag blijven werken, wie weet! Sieza; he gats nu al misselijk betekend wel dat de hormonen goed oplopen Dat is wel echt het enige waar ik tegenop zie.. Boven de pot hangen, beroerd en slap voelen.. Blehh
Nou idd .. hoop voor je dat t niet al te lang duurt ciprilla.. Ben bij de eerste nog geen dag misselijk geweest dus ik hoop dat ik zo gezegend mag zijn om t bij de tweede ook niet te worden. Lijkt me vreselijk vermoeiend
Doe ik t weer ... beter opletten zou wel makkelijk zijn .. ik bedoelde natuurlijk sieza ... Ik ben lekker bezig vandaag
Hahaha geeft niks hoor! Heb zelf inderdaad gelijk de verloskundige gemaild, deze had ik ookbuj mijn vorige zwangerschap. Had pas vanavond weer de gelegeheid om te testen. Best veel gedronken vandaag en toch een goed resultaat! Op de foto is de streep wat lichter dan in het echt, zie ik nu.
Ja gelukkig wel! Door de miskraam is mijn vriend een beetje afstotend nog. Maar toen hij dit zag werd hij ook blij
Dat kan ik wel begrijpen. Nu is toch die grens ook weer na de 5 weken, dat hij het dan misschien een beetje kan geloven. Als jullie straks eerst maar het hartje hebben zien kloppen op de echo. Heb je al een afspraak?
Nee, heb al wel heen gemaild. Aan de hand van de mail bellen ze je voor een afspraak. Ik kreeg bij mijn mk te horen dat ik bij een volgende zwangerschap een vroege echo mag. Dus hoop met 7 weekjes
Mooi plaatje Sieza! Jammer die misselijkheid maar hoort er wel bij helaas. Ik had het met m'n dochter best erg. Diezelfde dochter die nu met d'r tweeënhalf jaar oud sinds een dag zonder zijwieltjes fietst. Wat gaat het hard!!! Niet normaal gewoon.
Ik zie hem ook duidelijk hoor Sieza! Vandaag mijn nod.. rommelt in mijn buik. Elke keer dacht ik ja nu komt het.. en nee dan niks. Uit mn werk vanavond even snel dipstickje gedaan, maar wit.. Wel gevoel dat menstruatie komt want ik heb buikpijn, beetje hoofdpijn en grotere borsten. Afwachten dan maar, ik reken er niet op dat ik zwanger ben. Dus wachten op bloed, bluuuh.
Wow Ireen 21/2 is wel heel snel. Die van mij is net drie en fietst ook net 2 weken zonder zijwieltjes dat is al snel. Het enige is dat hij te klein is en niet met zijn voeten bij de grond kan. Dat maakt het nog eng voor hem. Maar het fietsen zelf gaat als een speer. Wat vliegt de tijd hè!
Ben benieuwd wanneer het komt ciprilla, heb je ook weer wat meer zekerheid voor de aankomende maand. Maar ja, wie weet blijft het weg.
@ ciprilla, blijf gewoon duimen hoor! Geen bloed, geeft moed?! Wooow Ireen en Mar, wat een snellejelles zeg! Mijne was net 4. Moet zeggen dat de tijd wel vliegt, het is een hele dame die hele dagen buiten speelt... en zelfs van de week voor het eerst bij een vriendinnetje ging slapen! Pffa, haha! Tijd vliegt...
Ik heb gewoon de testen van de action, maar ben er nog niet 100% over uit of ze nou wel of niet echt werken. Want ik had eerder in mijn cyclus ook al 2 keer lichte uitslagen gehad. Maar die van afgelopen weekend waren toch echt wel duidelijk en had ook krampjes in mijn buik. Vroeger voelde ik ook altijd mijn eisprong en daar leek dit toch wel erg veel op. @Sieza: Mooi duidelijk, jammer van de misselijkheid! Een spannend tijd lijkt mij, zeker na een miskraam? Gemengde gevoelens denk ik van blijdschap en angst? @Ireen&Mar: inderdaad lekker snel.. Die van mij was ook, net als Lola 4 hihi. Het gaat allemaal zo hard. Onze zoon is uren buiten, zodra het kan. En racet nu natuurlijk op zijn fiets de hele straat door. Wij wonen in ene ideaal buurtje, een hofje achter ons met een speelpleintje en aan de andere kant een speeltuin. Veel kinderen, ook uit zijn klas, dus ideaal! Ik ben blij als deze ronde weer voorbij, dan kunnen we er echt tegen aan. Ergens jammer dat we deze ronde geen kans hebben gehad. Mijn vriend moest plots werken, en op de dag van mijn eisprong hadden we de verjaardag van onze zoon en was ik savonds zo moe, dat ik er echt even geen zin in had en ik wil het niet geforceerd gaan doen.
♥♥NOD♥♥ April: ♥♥ Rifer (26 jaar), nod: 29 april, 1e ronde, 2e kindje ♥♥ ciprilla (21 jaar), nod: 29 april, 1e ronde, 1e kindje ♥♥ janssuhh (26 jaar) nod: 29 april, 1e ronde, 1e kindje ♥♥ Babylove 85 (28 jaar) nod: 29 april, 1e ronde na MK, 1e kindje Mei: ♥♥ Jinne (31 Jaar), nod: 8 mei , 2e ronde, 2e kindje ♥♥ M0MMY1987 (27 Jaar), nod: 11/12 mei , 1e ronde, 2e kindje ♥♥ b0otjuh (24 jaar), nod 11/12 mei, 2e ronde, 2e kindje ♥♥ Jaenne (28 jaar), nod 14 mei, 1e ronde, 4e kindje ♥♥ Lizz (32 jaar), nod: 17 mei, 1e ronde, 1e kindje ♥♥ Ireen83 (30 jaar), nod: 22 mei, 2e ronde, 2e kindje ♥♥ Lola (30 jaar), nod: 24 mei, 1e ronde, 2e kindje ♥♥ 1Hanneke (30 jaar), nod: 25 mei, 2e ronde, 1e kindje Zwanger: ♥♥ Sieza03 (26 jaar) uitgerekende datum 4-1-15, 1e kindje
En nog steeds niks.. Oh wat vreselijk is dit.. ik heb mijn nod gegokt maar ik heb wel echte ongi verschijnselen. Dus wachten wachten wachten, terwijl ik zo graag ronde 2 in wil. Anders vrijdag nog maar eens testen, maar ik geloof echt niet dat ik zwanger kan zijn.