Je kan beter teveel testen hebben dan te weinig toch? Ik ben ook geen fan van die extra gevoelige testen, maar sommige situaties is het wel erg handig! Ik drink niet wekelijks hoor, maar als ik drink dan maak ik er meestal wel een leuk feestje van Dat wil ik ook wel blijven doen, totdat ik zwanger ben natuurlijk. Aangezien het nu nog voorlopig kan wil ik er wel van blijven genieten.
Ik klets ook graag mee! Ik ben vorige maand gestopt met de pil om te kijken wat mijn cyclus deed en die was netjes 30 dagen! Dus ben heel benieuwd!
Hallo! Ik zou ook graag willen aansluiten bij deze club! In februari onverwachts zwanger geraakt en na goed een week een miskraam gehad. Sindsdien ben ik gestopt met de pil om er echt voor te gaan! Einde van maart mijn eerste ongestelheid weer gehad na de miskraam, dus kon vanaf toen pas berekenen hoe en wat. Is alleen beetje lastig met cyclus, want heb altijd aan de pil gezeten en geen idee hoe mijn cyclus echt is ♥♥NOD♥♥ April: ♥♥ Lizz (32 jaar), nod: 24/25 april, 1e rondje, 1e kindje ♥♥ Sieza03 (26 jaar), nod: 27 april, ronde 1, 1ste kindje ♥♥ Rifer (26 jaar), nod: 29 april, 1e ronde, 2e kindje ♥♥ ciprilla (21 jaar), nod: 29 april, 1e rondje, 1e kindje ♥♥ 1Hanneke (30 jaar), nod: 30 april, 1e ronde, 1e kindje Mei: ♥♥ MOMMY1987 ( 27 Jaar), nod: 3/4 mei , 1e ronde, 2e ♥♥ Ireen83 (30 jaar), nod: 7/8 mei, 1e ronde, 2e kindje
Aangevuld en wel erop gekregen ♥♥NOD♥♥ April: ♥♥ b0otjuh(24 jaar),nod 9 april,1e ronde, 2e kindje ♥♥ Lizz (32 jaar), nod: 24/25 april, 1e rondje, 1e kindje ♥♥ Rifer (26 jaar), nod: 29 april, 1e ronde, 2e kindje ♥♥ ciprilla (21 jaar), nod: 29 april, 1e rondje, 1e kindje ♥♥ 1Hanneke (30 jaar), nod: 30 april, 1e ronde, 1e kindje Mei: ♥♥ MOMMY1987 ( 27 Jaar), nod: 3/4 mei , 1e ronde, 2e ♥♥ Ireen83 (30 jaar), nod: 7/8 mei, 1e ronde, 2e kindje
Ik hoop dat ik er nu ook voor kan gaan! Vorig jaar gestopt met de pil, toen er nog niet zo serieus mee bezig, vrij onregelmatige cyclus en daarna werd ik ineens een half jaar niet ongesteld! Trage schildklier, te hoog prolactine gehalte en misschien pcos. De medicijnen voor schildklier en prolactine slik ik nog maar de waarden zijn nu stukken beter. Heb ook m'n cyclus hopelijk weer terug dus ben benieuwd wat er deze maand gaat gebeuren. Ga voor het eerst aan de ovulatie testen en begin daar zaterdag mee. Nog meer meiden?
Hihi 1Hanneke alvast aan het oriënteren op een babykamer, leuk!!! Ciprilla, slim! Dan weet je het maar haha! Ireen83, 10!!! Whahaha geweldig! Zijn die testen daar goed betrouwbaar? En de ovutesten? Janssuhh, ook veel succes en hopelijk blijft je cyclus zo mooi!
@janssuhh Gezellig! @Sieza03 Jeetje wat erg van je miskraam. Ik weet mijn nod ook niet precies hoor, omdat ik altijd aan de pil gezeten heb. Ik ben gewoon van mijn cyclus uitgegaan wat ik toen had. Altijd lastig zo de eerste ronde..
Ik ben er bang voor dat mijn cyclus mooie blijft. Ben met mijn ex al eens eerder gestopt met de pil en de eerste 2 maanden waren super maar erna werd die steeds langer! ♥♥NOD♥♥ April: ♥♥ b0otjuh(24 jaar),nod 9 april,1e ronde, 2e kindje ♥♥ Lizz (32 jaar), nod: 24/25 april, 1e rondje, 1e kindje ♥♥ Rifer (26 jaar), nod: 29 april, 1e ronde, 2e kindje ♥♥ ciprilla (21 jaar), nod: 29 april, 1e rondje, 1e kindje ♥♥ Janssuhh ( 26 jaar), nod 29 april, 1e ronde, 1e kindje ♥♥ 1Hanneke (30 jaar), nod: 30 april, 1e ronde, 1e kindje Mei: ♥♥ MOMMY1987 ( 27 Jaar), nod: 3/4 mei , 1e ronde, 2e ♥♥ Ireen83 (30 jaar), nod: 7/8 mei, 1e ronde, 2e kindje
Erg leuk dat er steeds meer dames zich aansluiten ben heel benieuwd hoe het gaat lopen met iedereen !
@ciprilla, nee is inderdaad erg lastig, met je pil is altijd standaard. Kon de klok er zowat op gelijk zetten. Heb de afgelopen keer cyclus van 31 dagen gehad, maar dan uiteraard wel met een andere reden. Ga nu gewoon uit van 28. Leuk om dit met jullie te delen. Ben heel erg benieuwd naar de hoe's en de wat's van iedereen de aankomende weken/maanden!
Wat leuk, nog meer dames! FF terug gelezen.. Hier ook al op marktplaats aan het speuren hihi.. Alvast 'inspiratie' opdoen.. Ohja, qua alcohol, ik zal het nu niet snel doen. Bij de eerste wist ik pas na 6 weken dat ik zwanger was en wij waren nog toen van het uitgaan en een drankje doen, met aals resultaat tot 2/3 keer aan toe straal bezopen te zijn geweest! Ik maakte me daar wel zorgen om, maar gelukkig heeft mijn zoon er niks van meegekregen! Sws de eerste 5 weken, leeft het vruchtje van het zakje in de baarmoeder wat na een aantal weken verdwijnt en nog niet van jouw invloeden (is mij ooit verteld).
Btw, ik denk dat ik mijn eerste echte ongi ga krijgen, onderin een hoop lawaai, gekraak en onweer noem ik het maar altijd! Het bloeden is wel gestopt, was ook maar heel licht en weinig vandaag, maar het gerommel in mijn buik zegt wat anders. Ik ben benieuwd!
Marktplaats, ja dat is leuk he hahaha.. ik zit mezelf ook vaak zat lekker te maken met leuke kamertjes en wagens. Ach kijken mag toch Goed om te weten van die eerste 5 weken en eigenlijk klinkt dat ook wel logisch..
Jullie hebben tegelijk de lijst aangepast dus dan mist iemand, denk dat ie zo weer klopt ♥♥NOD♥♥ April: ♥♥ b0otjuh(24 jaar),nod 9 april,1e ronde, 2e kindje ♥♥ Lizz (32 jaar), nod: 24/25 april, 1e rondje, 1e kindje ♥♥ Sieza03 (26 jaar), nod: 27 april, ronde 1, 1ste kindje ♥♥ Rifer (26 jaar), nod: 29 april, 1e ronde, 2e kindje ♥♥ ciprilla (21 jaar), nod: 29 april, 1e rondje, 1e kindje ♥♥ 1Hanneke (30 jaar), nod: 30 april, 1e ronde, 1e kindje Mei: ♥♥ MOMMY1987 ( 27 Jaar), nod: 3/4 mei , 1e ronde, 2e ♥♥ Ireen83 (30 jaar), nod: 7/8 mei, 1e ronde, 2e kindje
K zag al hele mooie kamer... maar durf nog niet goed te bieden hihi. Toch eerst maar positief testen Wagens kijken is ook leuk ja, moet alleen denk ik eerst keer in de winkel kijken wat nou het verschil is tussen merken, zie door de bomen het bos niet lol
Ik zie ook zoveel leuks, probleem alleen dat we t liefst willen verhuizen. (als dat lukt) Ach zien we dan wel weer, me vriend ziet me aankomen met mn kinderkamer hahaha..
Kijken mag altijd toch! Wij hebben de kinderwagen al uitgezocht, maar ja, moet er nu wel eerst weer wat in de buik komen hihi. Babykamer ook al onderzoek naar gedaan, maar we gaan voor de witte serie van ikea. Ben je +- 200 euro kwijt en deze kun je later ombouwen naar een gewone kamer door ander bedje en het opzetstuk van de commode eraf te halen. Ik zeg ideaal! Sommige kamertjes zijn zo ontzettend duur Marktplaats is ook een goeie en als je een beetje handig en creatief bent kun je er zelf heel wat moois van maken.
Hier ook ja.. Ik liet het van de week al doorschemeren dat ik aan het 'kijken' was.. Kreeg als reactie: 'nu al??!!' hihihi
Dat is waarschijnlijk de "biologische klok" die dat aan het opwekken is... Kunnen we wel als goed excuus gebruiken hihi