@Mar, spannend hoor, hoop dat je ei dan inderdaad is geweest, dan maak je gelijk een goede kans! Hoelang had je er eerder over gedaan om zwanger te raken en hoe oud was je toen? @Sieza, ik duim voor je!!! @Jaenna, oeeii wel uitkijken dan onder de douche, wel fijn als je dit soort dingen herkent van je vorige zwangerschap...spannend! Ik heb zelf ook een mega lage bloeddruk van mezelf, benieuwd hoe het dan zal zijn als ik zwanger ben! @Jinne, die chocokick, heeeel herkenbaar hihi, heb je die ook bij een zwangerschap??? ik zou het ook als tekenen van mijn ongi zien. Nog een paar dagen! Zo vervelend he dat wachten. Nog even een vraagje aan iedereen eigenlijk, als jullie gezellig hebben gedaan, gaan jullie dan met de benen omhoog?? en hoelang?? en ik wil altijd graag naar het toilet erna omdat ik snel een blaasontsteking heb, dit kan ik nu beter niet doen denk ik?? wat denken jullie? Wat betreft de ovutesten, ik heb dus duidelijk een vroege eisprong, dag 11 al!! Sorry voor mijn lange verhaal!!
@lizz1981 Dat vraag ik me dus ook af.. Uit gewoonte ga ik al vrij snel naar de wc toe. Ik ben namelijk ook lekker gevoelig voor blaasontsteking.
Dames, ik heb echt geen ervaring met ovu test.. vrijdag bijna wit bij de teet streep, gister niet getest, vanmorgen een best donkere streep, net nog een gedaan en weer een hele lichte.. Snap er niets van! Is dit normaal dat de donkerheid verschilt voor eisprong, of heb ik een korte piek? Morgen maar afwachten wat ie doet!
Hi Lola, heb je vanmorgen met ochtendurine getest? dit zou mss de donkerdere streep verklaren en vanmiddag weer licht. Volgens mij moet je nooit met je ochtend urine testen namelijk, beste is rond 12u en dan weer 22u en 2u voor het testen niets drinken. Of je hebt gister ook al een piek gehad, maar doordat je niet getest hebt deze dus gemist. ZOu ook kunnen natuurlijk!
Was geen ochtend urine, maar wel mijn 2de plas zeg maar... haha komt het daar ws door! Lijkt mij erg vroeg, aangezien ik meestal cyclus van 30 heb! Test gewoon verder, maar dan later op de dag! Thanks! Ik heb btw niet veel gedrinken! Hij is iig in aantocht!
@ lizz en ciprilla .. hier dezelfde vraag .. k ga ook gelijk naar de wc ivm blaasontstekingen .. Ben al een paar dagen beroerd mijn hele lijf doet pijn .. heb daardoor geen overzicht meer welk pijntje of borreltje nou door welke oorzaak komt.. mijn nod is pas volgende week dus ga er niet vanuit dat t met een eventuele zwangerschap te maken heeft
Denk wel dat het scheelt als je niet meteen alles "loost" in het toilet Maar daar hoef je echt geen uren voor te blijven liggen hoor Als je 5-10 min blijft liggen zijn de goede zwemmers al flink op weg in de baarmoeder.. Alles wat er dan nog uit komt had sowieso al geen kans Lijkt me vervelend om zo snel een blaasontsteking te krijgen!! Hier maagzuur, flinke aders op mn borsten en (jahoor daar istie dan!) donkere rand om mn tepels! Nu nog de test om het echt te bevestigen maar ik weet t zeker Nog 3 nachten slapen en dan hopen dat er al wat te zien is op de test.. (Misschien dat ik dinsdag al een poging doe, heb al eerder op 8 dpo licht posi gehad dus weet niet of ik me kan inhouden) Edit: het toeschietreflex is ook niet te missen
Wel bijzonder dat het weer zo snel raak is Jaenne! Hopelijk snel een positieve test. Mijn zusje is maandag bevallen van een dochter en vandaag heb ik haar een dagje geholpen. Haar man moest werken en de kraam was al weg, dus ik heb heerlijk kunnen keuvelen met dat kleintje. Zo heerlijk weer! Nu hoop ik nog meer dat het snel raak is bij ons.
Ooooo jaenne wat spannend !! Super snel ook als het raak is! Zal wel goedkomen aan je symtomen te horen... Ben echt benieuwd. Wilde nog even kwijt dat ik het super vind om met dit groepje zo lekker te kunnen kletsen wat met je eigen vriendinnen nog niet kan hihi. Duik lekker vroeg mijn bedje in. Vannacht vriendlief op Schiphol afgezet dus zo'n fijne gebroken nacht gehad.
Gefeliciteerd zonnestraal! Heerlijk zo met je kleine nichtje kunnen kroelen! Krijg je rammelende eierstokken van zeker haha Zodra ik een streepje heb kom ik m showen hoor hier Pas bij een knaller show ik m aan manlief.. Hij werd de laatste keer gek van de superlichte streepjes en dan weer niet dus ik bespaar hem t dit keer Ook de kwaaltjes hoort ie (nog) niet van me.. Gelukkig kan ik het hier kwijt!! Sluit me helemaal bij jou aan Lizz, t is fijn om alles te kunnen bespreken hier
Zonnestraal gefeliciteerd met je nichtje. Heerlijk om daarmee te knuffelen! Ik vind het ook gezellig om hier te kletsen. Lekker je ei kwijt kunnen want niemand weet dat we bezig zijn. Ik weet ff niet meer wie het vroeg, maarijn 1e kindje is 3 en die kreeg ik op 33 jarige leeftijd.
Oo jeanne spannend zeg!! Dat wachten tot testen duurt laaaang he Wat bedoel je eigenlijk met toeschietreflex? Ik heb ook zoiets raars dat er vocht uit mn tepels komt als ik er beetje in knijp... ging maar uit van hormoonschommelingen ofzo. Heb wel eens eerder gehad zonder zwanger te zijn maar niet zoveel als nu. Knap van je dat je lichte streepjes verborgen kan houden, volgens mij ga ik hier zo hard stralen dat hij gelijk vraagt wat er is haha
Hoi!! Spannend Jeanne! Ik duim voor je! (toeschiet reflex alsin spuiten zeg maar? Excuus voor de directe vraagstelling Dat had ik toen ik borstvoeding gaf namelijk, als ze begon te huilen spoot het er bij mij uit. Zo sexy toch he?! haha) Bij mij komt er ook nog vocht uit mijn tepels als ik er licht in knijp. Sinds de zwangerschap van mijn dochter al en na het afbouwen van de borstvoeding nooit verdwenen. Ook al zo sexy! We gaan er echt op vooruit! Ik moet eerlijk zeggen dat ik voor we aan het proberen waren ook altijd direct het toilet inschoot, maar nu blijf ik liggen, doe een strakke slip onder mn boxer aan en ga slapen. Neem geen risico zeg maar. Maar ik heb geen gevoelige blaas, afgezien van in mijn kraamweek nooit een blaasontsteking gehad! Gaat er nog iemand naar een bevrijdingsfestival?
Goedemiddag! Het gevoel van toeschietreflex (ik vind het echt een rotgevoel, heb ook nooit borstvoeding gegeven) Zo'n 10 sec durende verkramping richting je tepels. Bij mij komt er nooit wat uit.. Bij alle zwangerschappen gebeurde dat pas tegen de 30 weken bij mij (gelukkig!) Vanmorgen 2 pakjes kv testen gehaald.. en toen dacht ik... Ach ik heb er toch 4 Dus net met de derde urine van de dag (vanmorgen alleen twee kopjes thee gehad) Een superlicht lijntje al na twee minuten!! Krijg m met geen mogelijkheid op de foto, misschien straks als ie helemaal droog is! Denk dat het woensdag wel goed komt met testen!
Hier voor mn neus zie ik m duidelijker maar beter dan dit krijg ik m echt niet op de foto! Hoe kleiner ik t fototje maak hoe beter ik m zie op mn scherm