Bij de eerste twee wisten we het bij 16 en 14 weken.. Bij de derde had ik al een sterk gevoel dat het weer een jongen zou zijn alleen een helemaal wit pakje klaargelegd voor na de geboorte.. Als t dan toch een meisje was zou t roze vanzelf binnenstromen bleek niet nodig! We konden zo een heleboel doorgeven van de oudste twee Denk dat we het dit keer weer zo doen
Wij willen het heeeeel graag weten, ook inderdaad om los te gaan met shoppen! Voor het kamertje ben ik qua kleur al uit en kan voor beide, namelijk mintgroen En dan de accessoires in blauw of roze erbij Ik wilde het ook aan iedereen vertellen, maar VL wil dat niet. Heeeel moeilijk om zo'n groot geheim te bewaren
Mijn man heeft t al over roze behang etc. ... ik durf dat zo ver van te voren echt nog niet te zeggen hoor hihi
Ik wil het zekerrrrr weten, vriend twijfelt nog... Maar hij heeft gewoon pech hoor!!! Wil ook los gaan met shoppen.. Met mams en schoonzussen lijkt me nu al leuk en gezellig! Heb al 2 dagen last van mijn buik, maar heb vaak last van mijn darmen dus dat zal het wel zijn. Zal nog veel te vroeg zijn om iets te voelen denk ik. @jaenne heb jij een innestelingsbloeding gehad ? @ bootjuh hoe voel jij je nu? Al ergens last van? Duurt lang he dat wachten!!
pppfh meiden, ik ben echt bekaf, Drukke dag achter de rug en druk weekend. Jeanne, voorzichtig gefeliciteerd. uit je onderschrijft begrijp ik dat je al even zonder anticonceptie zit. Dat is fijn, want dan weet je je cyclus een beetje en heb je sneller kans dat het weer gelijk raak is. Lizz, ik begrijp je angsten maar al te goed. Dat heb ik ook gehad. En zie het is gelukt. Nu vind ik het ook weer vreselijk spannend. En leeftijd zegt soms niks, vooral als je leest over al die jongere vrouwen in de medische malle molen. Ik hoop dat de meiden uit dit topic hier niet in gaan komen! Ik weet dit keer niet of ik het wel wil weten wat het wordt. Ben er nog niet over uit. De verrassing lijkt me ook wel erg leuk. Vorige keer heb ik het direct aan iedereen verteld na de 20 weken echo. Nks geheim gehouden, dat kan ik toch niet. Gelukkig dacht ML. er ook zo over. Afgelopen weekend wat roze slijm verloren vooral op zaterdag met afvegen. wie weet nestelt zich er wat. Maar ik ga echt niet vroeg testen hoor. Vorige keer was ik de eerste 12 weken vreselijk moe, maar heb verder weinig klachten gehad.
Lizz; nee dat heb ik ook nooit gehad op wat felle steken na niets van gemerkt Mar77; al 11 jaar geen anticonceptiepil gebruikt.. Van die extra hormonen raakt mn lijf van slag en ik ben altijd te schijterig geweest om een koperspiraal te laten plaatsen Denk nderdaad wel dat het scheelt met zwanger worden...
Lizz .. moet zegge dat ik weinig voel op t moment als t allemaal volgens t boekje gegaan is zou ergens deze dagen de innestelling moeten zijn.. maar heb nergens last van. Net wat je zegt wachten duurt heeel lang
Jeanne hoe heb je dat gedaan dan zonder pil als ik vragen mag? K wil ook geen hormonen meer straks... en ook geen spiraal. Wil wel borstvoeding geven, misschien icm condooms ofzow... maarja hoef me daar ook voorlopig niet druk om te maken eigenlijk haha Volgens mij is mn ei weer onderweg te zien aan mn afscheiding en bmm denk komend weekend. Valt me niet tegen eigenlijk, aangezien ik als tiener heeeel onregelmatig was en je best vrouwen hoort die na pilgebruik maanden geen ei hebben... Net op tijd aan de beterende hand van de griep om weer aan de klus te kunnen
Altijd met condoom.. Soms een moodkiller maar ach, beter dan hormonen denk ik dan maar Fijn dat je ei weer onderweg is! Dat is alweer snel, als je cyclus vrij kort is ben je zo door de ronde heen!
Ja tjonge ik dacht altijd dat ik geen last had van de pil maar nu ik eraf ben wil ik dat ding echt niet meer!! Ben wel blij ja, vorige ronde 27 dagen en als het nu beetje hetzelfde loopt, zondag ongeveer ei en 25e nod, weer iets van 27 dagen, misschien 26. We gaan het zien
Hey meiden...het lijkt wel alsof ik alleen maar slecht nieuws rep hier...hoor net dat de moeder van een van de andere oppaskindjes aan kanker is overleden dat is echt heel snel gegaan..2w geleden ontdekt en t ergste van alles is dat ze ook zwanger was...bah Met mijn vriendin gaat t ook helemaal niet goed...maar haar in huis nemen kan ik ook echt niet...elke dag voor haar koken ook niet...ik weet niet meer wat ik ermee moet. De rode duivels laten ook hun oren al zien...heb er geen hoop op dat t innesteling is gezien mm humeur de laatste dagen. @jeanne gefeliciteerd! Ik heb een vriendin al van onze pogingen verteld...maar zij hangt hier ook wel eens...hebben jullie het iemand al verteld? Ps nod niet aangepast...zit in de trein en heb n slecht verbinding.
Gadsiedarrie! Wat een *piep*nieuws! Zo erg, was ze al ver heen qua zwangerschap? Het is echt een *K*U*T* ziekte! Heel erg veel sterkte voor jou en de mensen om je heen
Zo dan jinne wat een rot nieuws zeg ! En zo snel gegaan zeg !! Daar word ik wel even stil van ! Heel veel sterkte !!