April 2014 beginners

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door M0MMY1987, 8 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jaenne

Jaenne Actief lid

14 nov 2013
    171
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij de eerste twee wisten we het bij 16 en 14 weken.. Bij de derde had ik al een sterk gevoel dat het weer een jongen zou zijn;) alleen een helemaal wit pakje klaargelegd voor na de geboorte.. Als t dan toch een meisje was zou t roze vanzelf binnenstromen:D bleek niet nodig! We konden zo een heleboel doorgeven van de oudste twee:):)
    Denk dat we het dit keer weer zo doen;)

2. Sieza03

Sieza03 Bekend lid

19 feb 2014
    548
    0
    0
    Groningen
    Wij willen het heeeeel graag weten, ook inderdaad om los te gaan met shoppen! Voor het kamertje ben ik qua kleur al uit en kan voor beide, namelijk mintgroen ;)
    En dan de accessoires in blauw of roze erbij :D Ik wilde het ook aan iedereen vertellen, maar VL wil dat niet. Heeeel moeilijk om zo'n groot geheim te bewaren :$

3. ciprilla

ciprilla Fanatiek lid

1 apr 2014
    3.660
    2.008
    113
    Vrouw
    @sieza ik fantaseer ook over een mintgroen kamertje ;)

4. b0otjuh

b0otjuh Actief lid

17 nov 2011
    326
    0
    0
    Ik werk parttime in de thuiszorg en de rest van de
    provincie utrecht
    Mijn man heeft t al over roze behang etc. ... ik durf dat zo ver van te voren echt nog niet te zeggen hoor hihi

5. Sieza03

Sieza03 Bekend lid

19 feb 2014
    548
    0
    0
    Groningen
    Ben al vaker foto's tegen gekomen op pinterest e.d. Echt zo mooi!:D

6. lizz1981

lizz1981 Actief lid

9 apr 2014
    104
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik wil het zekerrrrr weten, vriend twijfelt nog... Maar hij heeft gewoon pech hoor!!! Wil ook los gaan met shoppen.. Met mams en schoonzussen lijkt me nu al leuk en gezellig!

Heb al 2 dagen last van mijn buik, maar heb vaak last van mijn darmen dus dat zal het wel zijn. Zal nog veel te vroeg zijn om iets te voelen denk ik.

@jaenne heb jij een innestelingsbloeding gehad ?
    @ bootjuh hoe voel jij je nu? Al ergens last van? Duurt lang he dat wachten!!

7. mar77

mar77 Bekend lid

10 okt 2010
    534
    129
    43
    pppfh meiden, ik ben echt bekaf, Drukke dag achter de rug en druk weekend.

Jeanne, voorzichtig gefeliciteerd. uit je onderschrijft begrijp ik dat je al even zonder anticonceptie zit. Dat is fijn, want dan weet je je cyclus een beetje en heb je sneller kans dat het weer gelijk raak is.

Lizz, ik begrijp je angsten maar al te goed. Dat heb ik ook gehad. En zie het is gelukt.
    Nu vind ik het ook weer vreselijk spannend. En leeftijd zegt soms niks, vooral als je leest over al die jongere vrouwen in de medische malle molen. Ik hoop dat de meiden uit dit topic hier niet in gaan komen!

Ik weet dit keer niet of ik het wel wil weten wat het wordt. Ben er nog niet over uit. De verrassing lijkt me ook wel erg leuk. Vorige keer heb ik het direct aan iedereen verteld na de 20 weken echo. Nks geheim gehouden, dat kan ik toch niet. Gelukkig dacht ML. er ook zo over.

Afgelopen weekend wat roze slijm verloren vooral op zaterdag met afvegen. wie weet nestelt zich er wat. Maar ik ga echt niet vroeg testen hoor.

Vorige keer was ik de eerste 12 weken vreselijk moe, maar heb verder weinig klachten gehad.

8. Jaenne

Jaenne Actief lid

14 nov 2013
    171
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lizz; nee dat heb ik ook nooit gehad :) op wat felle steken na niets van gemerkt

Mar77; al 11 jaar geen anticonceptiepil gebruikt.. Van die extra hormonen raakt mn lijf van slag en ik ben altijd te schijterig geweest om een koperspiraal te laten plaatsen:D
    Denk nderdaad wel dat het scheelt met zwanger worden...

9. b0otjuh

b0otjuh Actief lid

17 nov 2011
    326
    0
    0
    provincie utrecht
    Lizz .. moet zegge dat ik weinig voel op t moment als t allemaal volgens t boekje gegaan is zou ergens deze dagen de innestelling moeten zijn.. maar heb nergens last van.

Net wat je zegt wachten duurt heeel lang ;)

10. 1Hanneke

1Hanneke Fanatiek lid

4 apr 2014
    1.698
    423
    83
    Vrouw
    Capelle aan den IJssel
    Jeanne hoe heb je dat gedaan dan zonder pil als ik vragen mag? K wil ook geen hormonen meer straks... en ook geen spiraal. Wil wel borstvoeding geven, misschien icm condooms ofzow... maarja hoef me daar ook voorlopig niet druk om te maken eigenlijk haha

Volgens mij is mn ei weer onderweg te zien aan mn afscheiding en bmm :) denk komend weekend. Valt me niet tegen eigenlijk, aangezien ik als tiener heeeel onregelmatig was en je best vrouwen hoort die na pilgebruik maanden geen ei hebben...
    Net op tijd aan de beterende hand van de griep om weer aan de klus te kunnen ;)

11. Jaenne

Jaenne Actief lid

14 nov 2013
    171
    0
    0
    NULL
    NULL
    Altijd met condoom.. Soms een moodkiller maar ach, beter dan hormonen denk ik dan maar:D

Fijn dat je ei weer onderweg is! Dat is alweer snel, als je cyclus vrij kort is ben je zo door de ronde heen!

12. 1Hanneke

1Hanneke Fanatiek lid

4 apr 2014
    1.698
    423
    83
    Vrouw
    Capelle aan den IJssel
    Ja tjonge ik dacht altijd dat ik geen last had van de pil maar nu ik eraf ben wil ik dat ding echt niet meer!!

Ben wel blij ja, vorige ronde 27 dagen en als het nu beetje hetzelfde loopt, zondag ongeveer ei en 25e nod, weer iets van 27 dagen, misschien 26. We gaan het zien :)

13. Jinne1982

Jinne1982 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.254
    0
    0
    Eindhoven
    Hey meiden...het lijkt wel alsof ik alleen maar slecht nieuws rep hier...hoor net dat de moeder van een van de andere oppaskindjes aan kanker is overleden :( dat is echt heel snel gegaan..2w geleden ontdekt en t ergste van alles is dat ze ook zwanger was...bah

Met mijn vriendin gaat t ook helemaal niet goed...maar haar in huis nemen kan ik ook echt niet...elke dag voor haar koken ook niet...ik weet niet meer wat ik ermee moet.

De rode duivels laten ook hun oren al zien...heb er geen hoop op dat t innesteling is gezien mm humeur de laatste dagen.

@jeanne gefeliciteerd!

Ik heb een vriendin al van onze pogingen verteld...maar zij hangt hier ook wel eens...hebben jullie het iemand al verteld?

Ps nod niet aangepast...zit in de trein en heb n slecht verbinding.

14. Sieza03

Sieza03 Bekend lid

19 feb 2014
    548
    0
    0
    Groningen
    Gadsiedarrie! Wat een *piep*nieuws! Zo erg, was ze al ver heen qua zwangerschap? Het is echt een *K*U*T* ziekte! Heel erg veel sterkte voor jou en de mensen om je heen :(

15. b0otjuh

b0otjuh Actief lid

17 nov 2011
    326
    0
    0
    provincie utrecht
    Zo dan jinne wat een rot nieuws zeg ! En zo snel gegaan zeg !!

Daar word ik wel even stil van ! Heel veel sterkte !!

16. mar77

mar77 Bekend lid

10 okt 2010
    534
    129
    43
    Jeetje jinne wat een ellende maak je momenteel van dichtbij mee.
    Heel veel sterkte.
    Knuffel van mij.

17. Jinne1982

Jinne1982 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.254
    0
    0
    Eindhoven
    Ze was rond de 16-20w...ik ben bang dat t kindje het niet heeft gered. Echt K!

18. ciprilla

ciprilla Fanatiek lid

1 apr 2014
    3.660
    2.008
    113
    Vrouw
    @Jinne1982 jee dat is zeker vervelend nieuws! Sterkte x

19. 1Hanneke

1Hanneke Fanatiek lid

4 apr 2014
    1.698