@Burb1988 Ik zelf ben er ook erg mee bezig, meer als verwacht. Ik ben nu net begonnen met ronde 2, dus nu nog even aan het wachten op de eisprong. Redelijk rustig dus nog, maar zodra de eisprong is geweest gaat het gek maken weer beginnen. Dan voel ik vanalles en ben ik constant symptomen aan het googelen...Hoop dat ik deze ronde wat relaxter blijf, maarja ik ken mezelf Ik ervaar het ook wel een beetje als 'voorpret' dus probeer er wel van te genieten. @Amaranthas Dat zou wel erg leuk zijn mocht dat lukken, ik ga duimen voor je dat het deze ronde raak is!
Nou je zou zeggen dat "Niet zwanger" duidelijk genoeg is..maar normaal heb k altijd al een dag voor nod wat bruine rommel en moet k de ochtend daarna rennen naar t toilet om een bloedbad te voorkomen.. En nu helemaal niets! Zelfs geen kramp Dus er is iig iets wat mn cyclus inde war schopt!
Vanmorgen trouwens getest ipv gisteren.. Ik wist niet dat manlief en kids een hele dag gepland hadden gister dus ik kwam er niet aan toe!
Balen jaenne .. hier precies hetzelfde verhaal ook al 2x wit getest maar nog geen ongi verschijnselen.. dat we maar snel wat meer zekerheid mogen hebben
Oh dames schiet niet op he! Maargoed zolang er nog geen menstruatie is, is er nog hoop toch?! Ik ben benieuwd!!
Nu 14dpo dus mn nod.. en nog steeds helemaal niks.. Gek genoeg wel veel afscheiding maar allemaal spierwit en waterig. Geen krampen oid terwijl ik dat vrijdag en zaterdag vooral savonds wel behoorlijk had. Ik snap er niks meer van Bootjuh jij ook al overtijd en negatief testen, mn lotgenoot! Haha Hopen dat er snel een positest komt of anders maar snel die ongi doorbreekt!!
Inderdaad! Er is nog hoop hoewel ik me er stiekem al bij neergelegd heb dat ik uiteindelijk gewoon naar ronde twee ga. In december had k ook de hele tijd lichte streepjes, daarna werd het twee dagen donkerder en toen ineens begon het bloeden en waren de testen al vrij snel weer blanco. Ik vermoed een mindere kwaliteit vruchtje wat vlak na innesteling afgestoten werd..
Thanks for the support meiden! hier in ieder geval wat duidelijkheid.. Net heel wat dikke stolsels verloren. Nu alleen wat roze maar de kramp begint behoorlijk op te komen Hoop dat t meteen goed doorzet en dat mn cyclus weer normaal oppakt! Hoe is t bij jou bootjuh??
Nog helemaal niks jaenne .. geen tekenen van ongi ... morgen pas weer testen als er vandaag nog niks gebeurt
Wat een onzekerheid voor jullie dames! Hoop dat jullie snel meer duidelijkheid krijgen in welke vorm dan ook. Er is niks erger dan wachten op het moment.