April 2014 beginners

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by M0MMY1987, Apr 8, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. janssuhh

janssuhh Actief lid

Nov 12, 2007
    482
    255
    63
    Limburg
    ♥♥NOD♥♥
    April:
    ♥♥ b0otjuh(24 jaar),nod 9 april,1e ronde, 2e kindje
    ♥♥ Lizz (32 jaar), nod: 24/25 april, 1e rondje, 1e kindje
    ♥♥ Sieza03 (26 jaar), nod: 27 april, ronde 1, 1ste kindje
    ♥♥ Rifer (26 jaar), nod: 29 april, 1e ronde, 2e kindje
    ♥♥ ciprilla (21 jaar), nod: 29 april, 1e rondje, 1e kindje
    ♥♥ janssuhh (26 jaar) nod: 29 april, 1e ronde, 1e kindje
    ♥♥ 1Hanneke (30 jaar), nod: 30 april, 1e ronde, 1e kindje
    Mei:
    ♥♥ MOMMY1987 ( 27 Jaar), nod: 3/4 mei , 1e ronde, 2e
    ♥♥ Ireen83 (30 jaar), nod: 7/8 mei, 1e ronde, 2e kindje

Zo nu klopt hij weer haha, ik stond er niet meer tussen!

2. 1Hanneke

1Hanneke Fanatiek lid

Apr 4, 2014
    1,698
    423
    83
    Female
    Capelle aan den IJssel
    Ohw oeps, dacht t weer compleet te maken maar nog de verkeerde post gebruikt sorry haha

3. M0MMY1987

M0MMY1987 Actief lid

Oct 25, 2009
    280
    0
    0
    Zijn jullie al begonnen met foliumzuur? Zo ja, welke? Ik gebruik compleet mama van davitamon, maar puur omdat een vriendin 4 verpakkingen over had en dat nog overnemen voor de prijs van 1! Anders was ik voor eigen merk gegaan. Merk dat er in de afgelopen 5 jaar veel veranderd is. Toen ik erachter kwam dat ik zwanger was van mijn zoon, bestonden er niet 'complete' pillen.. Enkel foliumzuur potje was voldoende.. Nu zie ik met veel meer vitamines etc erbij in..

4. ciprilla

ciprilla Fanatiek lid

Apr 1, 2014
    3,660
    2,008
    113
    Female
    Ik gebruik al een maand foliumzuur van kruidvat. En sinds kort ook teunisbloemolie capsules van de etos (voor een regelmatige cyclus).
    En dan even aankijken mocht ik zwanger worden wat ik dan ga slikken, want ze hebben inderdaad van alles!

5. M0MMY1987

M0MMY1987 Actief lid

Oct 25, 2009
    280
    0
    0
    Teunisbloem olie heb ik ook gelezen idd. Maar wel alleen als je een onregelmatig cyclus hebt, want als je cyclus al regelmatig is, schijnt teunisbloem olie het weer te verlengen? :( :(

6. ciprilla

ciprilla Fanatiek lid

Apr 1, 2014
    3,660
    2,008
    113
    Female
    Ja ik lees ook gemengde reacties, ik probeer het gewoon een maandje. Ik heb in het verleden onregelmatige cyclussen gehad zonder pil, dus vandaar.

7. Rifer

Rifer Actief lid

Apr 9, 2014
    104
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hihi leuk meiden dat jullie al lekker naar kamertjes kijken! Deed ik bij de eerste ook al voor ik zwanger was! Alles is ook leuk haha.
    Hier zal de kamer gewoon zo blijven (is tenslotte pas een jaar oud) misschien een ander behangetje maar verder niet. Wij zullen juist een nieuwe kamer gaan maken voor onze zoon haha! (daar ben ik dan al heel veel naar aan het kijken hihi)

Sieza03 heftig zeg de miskraam :( Hopen dat het nu wel mag lukken en uk blijft plakken ;)
    Welke wagen hebben jullie al op het oog? Grappig dat jullie al uit de kinderkamer zijn, ideaal!

Ik ben inderdaad ook al begonnen met foliumzuur. Gewoon kruidvat eigen merk en zodra ik zwanger ben stap ik over naar Davitamon mama compleet. Die gebruikte ik bij de vorige zwangerschap ook de hele tijd tot de bevalling hihi :)

8. Tum83

Tum83 Niet meer actief

Zoo! Moest weer even bijlezen!
    Wij hebben idd het grootste deel van de Ikea en de rest via mp en opgeknapt. Ik ben Creabea met gemende resultaat......
    Wel een hele mooie boom van behang gemaakt voor naast haar ledikant. Voor nu ben ik er nog niet zo mee bezig. Meer met wat voor soort zwangerschapscursus ik wil doen. Denk iets van zwanger fit of zo. Heb vorige keer een soort praatgroep gehad die mega leuk was en waar ik een hele leuke vriendengroep aan overgehouden heb. Dus ik twijfel nog.
    Wat hebben jullie gedaan of willen jullie doen?

De vorige keer was ik steeds rond mijn eisprong mega misselijk en beroerd. Twee weken oké, dan twee weken beroerd, dan ongesteld. Toen ben ik met de Etos zwanger worden pillen begonnen en was het over. Maar ik was toen ook zwanger. :) die heb ik dus maar weer gekocht. Zal wel geldklopperij zijn maar baat het niet.....

9. M0MMY1987

M0MMY1987 Actief lid

Oct 25, 2009
    280
    0
    0
    Hier geen zwangerschapscursus oid gedaan en voor de volgende ook niet van plan. Geen idee waarom eigenlijk, maar heb er denk ik gewoon niks mee.

Zoonlief krijgt ook een andere kamer, 2 jaar terug pas gehad, maar ik wil wat anders. Een leuk opknapkamertje gezien op marktplaats voor een leuke prijs, dus overweeg dat te kopen voor zoonlief!

Broertje of zusje krijgt ook een compleet vers kamertje en heb al wat inspiratie opgedaan op internet en marktplaats. Maar wil pas echt actief gaan kijken als ik ook daadwerkelijk zwanger ben. Kan nu wel van alles leuk gaan vinden, maar tegen de tijd dat ik het ben, is het of al van marktplaatst of zie ik wel weer wat anders, ik wissel wat dat betreft erg veel haha! Ik hou van verandering in huis en dat gebeurt dus ook vrij regelmatig..

10. Tum83

Tum83 Niet meer actief

Haha, leuk toch? Ik ben wat dan betreft maar saai. Als iets staat en het nog goed is kijk ik niet snel naar iets nieuws.
    Onze slaapkamer is oorspronkelijk twee kamers. Dat stond al op de planning voor deze zomer om weer naar twee te herstellen omdat ik onze slaapkamer wil schilderen. De tweede kamer wordt dan de babykamer en onze dochter blijft op die van haar. Haha dus toch stiekem weer plannen.

Maar we hebben een moestuin van 300m2 en een achtertuin van 250m2 en het voorjaar is mega druk met zaaien en verspenen 'n uitplanten dus we zijn nu mega druk met andere dingen. Haha lekker mutserig.

Ik ben de vorige keer 30(!) kg aangekomen, loop nu 2x p week 5km hard en wil het aankomen dit keer wat meer in de hand proberen te houden. Vandaar dat ik al wat naar cursussen aan het kijken ben.

11. Tum83

Tum83 Niet meer actief

Trouwens best al een groep inmiddels! 9 al! Leuk!

12. ciprilla

ciprilla Fanatiek lid

Apr 1, 2014
    3,660
    2,008
    113
    Female
    30 kilo, pfoe jeetje.. Nou ik ben afgelopen maanden een kleine 10 kilo afgevallen en dat staat nu stil (helaas) dus nog steeds niet op gewicht. Hoop toch niet 30 kilo aan te komen hoor, haha zo groot ben ik ook niet, dus.. :p

13. Tum83

Tum83 Niet meer actief

Wat goed! 10 kg afgevallen! Hoe heb jij het gedaan?
    Ik ben ze ook alle 30 alweer kwijt hoor! Al heb ik er wel anderhalf jaar over moeten doen. Nu ren ik maar. Morgen weer een rondje voor ik ga werken. Dan brengt mijn man onze dochter naar de oppas dus dan kan ik rennen. Nou ja, rennen.....;)

14. ciprilla

ciprilla Fanatiek lid

Apr 1, 2014
    3,660
    2,008
    113
    Female
    Oh super dat je ze weer kwijt bent. Bewegen is niet mijn sterkste kant.. helaas. Loop wel veel op mijn werk met de kinderen (gastouder) Maar sporten is niet echt mijn ding, alhoewel ik wel weet dat de sportschool mij erg goed zou doen. Dus wie weet ooit.

Ik heb eerst Sonja Bakker gedaan een paar weken, maar vond dit niet te combineren met mijn leven. (uitgaan, etentjes, gezellige middagen) Daarna weken niks gedaan en niks aangekomen. En daarna nog paar weekjes weight watchers (beviel me erg goed) Maar door stress afgelopen periode daar ook mee gestopt. Nu iets aangekomen, denk ik want ik durf me niet meer te wegen haha. Zou mooi zijn nog iets te kwijt te raken voordat ik zwanger raak, aan de andere kant denk ik ach maak het uit. Heb namelijk geen obesitas ik ben gewoon mollig.

15. Tum83

Tum83 Niet meer actief

Nou prima toch?! Als je lekker in je vel zit maak de rest niet uit.
    Ik word ongelukkig als ik niet sport. Het gaat mij niet eens om het afvallen. Maar ik kan dan weer niet lijnen. We eten gezond voor onze dochter maar als die naar bed is gaan wij aan de koek......

16. M0MMY1987

M0MMY1987 Actief lid

Oct 25, 2009
    280
    0
    0
    Ik fitness 2 x in de week.. Wil dit ook zolang mogelijk vol blijven houden.. Met uitzondering straks dan van buikspieren haha! Ik ben best tenger, ik was in mijn vorige zwangerschap alleen maar afgevallen en daarna nog eens 15kg.. Ik heb daar echt een trauma aan overgehouden, ik was zo niet mijzelf. Ik woog nog maar 43kg! Zwaar onder gewicht! Met behulp van een diëtist weer 10 kg aangekomen, maar ruim 3 jaar over gedaan! Ik ben hier weer erg bang voor, maar mijn gewicht staat nu al lange tijd stil. Toen ik zwanger was van zoonlief moest ik heel mijn patroon omgooien qua eten en gezonde hap etc, dat heb ik nu natuurlijk al dagelijks, dus hopelijk val ik straks niet weer af..

17. Tum83

Tum83 Niet meer actief

Wow! Zo zie je maar: wat voor de één een droom lijkt is voor de ander een nachtmerrie! 43kg is zeker niet veel! Hoe lang ben jij?

18. Sieza03

Sieza03 Bekend lid

Feb 19, 2014
    548
    0
    0
    Groningen
    We hebben de hele week in een achtbaan gezeten en denk ook dat de stress van paar dagen niet echt goed heeft gedaan. Allebei thuis zonder werk, gelukkig wel ww uitkering. Veel te klein huis met maar 1 slaapkamer. En ja zonder werk zit een ander huis er ook niet in! Maar ik heb als het goed is deze week goed nieuws, vrijdag hoor ik of ik aan de slag kan bij kwamtum (vrijwel al 90% zeker).

We willen graag de Mutsy evo nomad donkergrijs. We zagen deze en waren er allebei opslag verliefd op. Eén geluk dat we deze van mijn ouders krijgen :D

Ik slik al foliumzuur sinds ik wist dat ik de vorige keer zwanger was. Eigen merk van kruidvat 'vitaal zwanger'.

Leuk dat er meerdere zijn die sporten. Probeer zelf om de dag te sporten. Toen ik thuis kwam te zitten kwam ik behoorlijk aan, nou ja niet super veel, maar toch een aantal kilo's waar ik me erg onzeker overvoel. En zoals bij de meeste vrouwen op de buik :x

Fijn dat je weer aan bent gekomen Mommy1987! Mijn schoonzus heeft hetzelfde probleem ook zo licht als jou. Alleen bij haar kwam dat door de pil.

19. M0MMY1987

M0MMY1987 Actief lid

Oct 25, 2009
    280
    0
    0
    Ik ben 1,63, niet heel groot. Toen ik op mijn lichtst was, voelde ik me net een klein meisje, ik had geen vormen meer over :( Nouja, misschien was het ook stress, het was allemaal zo onverwachts, onze relatie was nog een knipperlicht.. Alles is nu heel anders, kiezen er bewust voor nu, hebben alles wel zo goed als op de rit en zijn ouder en volwassen nu en ook serieus naar elkaar. Ondanks onze knipperlicht periode zijn we nu al zo een 12 jaar samen!

20. Sieza03

Sieza03 Bekend lid

Feb 19, 2014
    548
    0
    0
    Groningen
    Nee kan me voorstellen dat dat niet prettig is! Knipperlicht of geen knipperlicht, 12 jaar is al heel wat!

Share This Page