Wachten duurt lang!! Ik ben aan het wachten op mn ei.. en dalijk dan wachten tot de nod. Ach zo blijf ik bezig. Hoe gaat het met je Sieza? Al veel klachtjes of valt het allemaal mee?
Hoi allemaal! Ook wij zijn sinds april bezig, en ik zou graag meepraten! Spannend he. Aan de ene kant wil ik er ook niet teveel mee bezig zijn maar aan de andere kant is het zo leuk!
Welkom Dames! Misschien leuk als jullie ook op de nod lijst komen. Weet alleen ff niet waar die is gebleven..
Welkom dames! Jaenne, balen!! Op naar ronde 2! Bootjuh, hopelijk morgen een positieve test! Ciprilla, wachten duurt lang! haha!
Jaenne fijn dat je nu wert waar je aan toe bent. Jammer dat het niet goed gegaan is. Hopelijk is je cyclus snel weer normaal.
Nee, ik ga morgen niet testen. Ik heb afgelopen maandag getest maar die was negatief. Ga nu maar even rustig geduld hebben Pfffh, dat heb ik natuurlijk niet. Maar ik heb helemaal nergens meer last van. Na verwijderen spiraal op donderdag had ik wat oud bloed verlies op zaterdag. Afgelopen zaterdag had ik weer wat oud bloed met slijm. Vlagen van vermoeidheid gehad en soms een opgeblazen gevoel. Dus het zegt allemaal helemaal niks. Geen last van mijn borsten, adres zijn altijd zichtbaar vlg mijn mannetje. Dus ik ga nu echt maar wachten tot ????
Gaat z'n gangetje hier, al een opgeblazen buikje Heb foto's bij mijn profiel staan. Verder heel misselijk en vanochtend voor het eerst echt overgegeven. Maar mag niet klagen, overdag heb ik weinig tot geen last, alleen dat al mijn broeken te strak zitten
Denk dat mijn darmpjes hiervoor zorgen Komen ook geen tweelingen voor in beide families, maar ja, 1 moet de eerste zijn. Ik hoop eentje hihi, maar 2 zijn uiteraard ook meer dan welkom!