April 2014 beginners

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by M0MMY1987, Apr 8, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jinne1982

Jinne1982 Fanatiek lid

Sep 7, 2009
    1,254
    0
    0
    Eindhoven
    t is wel leuker dat we weer de handtekeningen kunnen zien...Anders is het wel lastiger bijhouden van iedereen ;)
    Nu zullen we echter weer met die NOD weer gaan klooien. Zal ff kijken ik vanavond tijd heb ervoor.

2. 1Hanneke

1Hanneke Fanatiek lid

Apr 4, 2014
    1,698
    423
    83
    Female
    Capelle aan den IJssel
    Maar als je je acount verwijdert blijven je posts er nog steeds opstaan dus weet niet helemaal waarom dat dan beter was... misschien club verdwenen omdat zij hem gestart was.

Ik zit wel te denken tijdens zwangerschap soort dagboekje te doen, in mama app of op papier, hoewel ik helemaal niet zo van het opschrijven ben, om bij volgende zwangerschap nog eens terug te kunnen lezen. En mn kind ook later te kunnen vertellen. Mis dat nu wel beetje eigenlijk, mijn geboorte was best een probleem maar mijn moeder kan helaas niet meer vertellen hoe dat allemaal ging.

3. lizz1981

lizz1981 Actief lid

Apr 9, 2014
    104
    0
    16
    NULL
    NULL
    He meiden!! Ik kom net terug van vakantie en heb net in de gaten dat de club weg is! Whats keburt?! Ik ben gister ongesteld geworden dus op naar de volgende ronde!! Zal straks is f uitrekenen wanneer mijn nwe NOD is.

4. Lola1982

Lola1982 VIP lid

Jul 16, 2007
    18,000
    1,841
    113
    ik wilde gister al kijken hoe het met jullie ging, dacht al.... ben de club uitgegooid!! ;)

5. Jinne1982

Jinne1982 Fanatiek lid

Sep 7, 2009
    1,254
    0
    0
    Eindhoven
    Vreemde gewaarwording he dames...hoe gaat ie bij jullie?

6. Jinne1982

Jinne1982 Fanatiek lid

Sep 7, 2009
    1,254
    0
    0
    Eindhoven
    Oh ja Dames t is vaderdag vandaag! Die van mij mag n even uitslapen en krijgt straks n uitgebreid ontbijtje op bed! Daarna gaan we samen wat leuks doen, maar wat wist hij gisteren nog niet.

7. SW1

SW1 Bekend lid

Mar 13, 2014
    696
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal!

Het is lang wachten elke keer en het lijkt mij leuk om actief mee te praten.
    Wij zijn bezig voor een 2e en zit in mijn tweede ronde. 1e keer een cyclus van 35 dagen en nu nog geen menstruatie (afgelopen donderdag NOD), maar ook geen positieve zwangerschapstest.

Nu even een weekje wachten en als er dan nog niks is dan test ik weer, maar ga er vanuit dat het deze ronde niet raak is.

Nu even uitzoeken hoe de banners etc werken.

Mag ik met jullie meepraten?

8. Jinne1982

Jinne1982 Fanatiek lid

Sep 7, 2009
    1,254
    0
    0
    Eindhoven
    Hoi sw Welkom hier!

Eindelijk weet hij t! We gaan zwemmen!

9. b0otjuh

b0otjuh Actief lid

Nov 17, 2011
    326
    0
    0
    Ik werk parttime in de thuiszorg en de rest van de
    provincie utrecht
    Welkom sw !

Jinne veel plezier!!:)

10. SW1

SW1 Bekend lid

Mar 13, 2014
    696
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bedankt!

Ik ben net ongesteld geworden. Helaas, maar aan de andere kant redelijk regelmatig (35 en 37). Ik was al bang dat het nog langer zou duren.

En de test vanmorgen was ook negatief dus zekerheid had ik eigenlijk al.

Hoe is het bij jullie?

11. Jinne1982

Jinne1982 Fanatiek lid

Sep 7, 2009
    1,254
    0
    0
    Eindhoven
    Zwemmen was heerlijk! Heb nu alleen last van mijn ogen...ze hebben t bad flink vol met chloor gegooid.

12. Jinne1982

Jinne1982 Fanatiek lid

Sep 7, 2009
    1,254
    0
    0
    Eindhoven
    Jammer de! Op naar de volgende ronde meid!

13. mar77

mar77 Bekend lid

Oct 10, 2010
    534
    129
    43
    Hoi meiden, ik ben er weer eens.
    Drukke week achter de rug. Maar wel heel leuk.
    Alles gaat goed hier. Net een korte vakantie achter de rug en nu weer volop aan het werk.

Vandaag weer begonnen met ovutestjes, ben benieuwd.

SW1 welkom hier, jammer dat je ongesteld bent geworden.

Jinne, lekker zwemmen, dat chloor is soms alleen wel vervelend ja.

Lizz, lekkere vakantie gehad?

Lola, hoe is het nu met jou? 1e echo was goed zie ik en alweer bijna 2e echo. Lekker hoor.

14. b0otjuh

b0otjuh Actief lid

Nov 17, 2011
    326
    0
    0
    provincie utrecht
    Fijn zo een geslaagde dag jinne !
    Mar ben benieuwd wanneer jouw ei komt .

Hier nog steeds aan t wachten op ei volgens mijn banner is ie allang geweest maar geloof t niet :p

Ik wacht rustig verder

15. 1Hanneke

1Hanneke Fanatiek lid

Apr 4, 2014
    1,698
    423
    83
    Female
    Capelle aan den IJssel
    Hm lekker ja zwemmen! Moet ik ook weer eens gaan doen :) heb meestal brilletje op vanwege lenzen (ben zeeer kippig zonder lenzen ;)), dat scheelt wel met chloor.
    Lola hartje gezien, gaaf zeg!! :D
    Mijn ei is ook een raadsel ;) loop al 1,5 week met nogal veel rekbaar slijm, vooral na wat persen met grote boodschap ahum... geen idee of mn ei nou niet wil springen of al geweest is, maar we klussen wel vrolijk door en we zien het wel. Wel vreemd weer hoor ;)

16. mar77

mar77 Bekend lid

Oct 10, 2010
    534
    129
    43
    Bootjuh, wat onzeker voor je. Dus nu maar afwachten of je niet meer ongesteld wordt voorlopig. En natuurlijk gewoon blijven klussen.

Ik heb vanavond getest en heb al wel een gekleurd 2e streepje, maar nog niet donker genoeg. Wel aan de klus!
    Dus mijn ei zal in aantocht zijn.
    Ben benieuwd.

17. mar77

mar77 Bekend lid

Oct 10, 2010
    534
    129
    43
    Hanneke, voor jou dus ook onzekerheid. Ik heb nog niet veel slijm. Wel een beetje doorzichtig vandaag bij afvegen.

Testen jullie ook met ovutesten?

18. b0otjuh

b0otjuh Actief lid

Nov 17, 2011
    326
    0
    0
    provincie utrecht
    Deze ronde niet mar was er veel teveel mee bezig .. nu gewoon lekker rustig aan en regelmatig klussen dan komt t vast goed ;)

19. SW1

SW1 Bekend lid

Mar 13, 2014
    696
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier ook geen ovulatietesten. Ik heb er wel aan gedacht maar deze ronde nog maar even niet.

Vandaag trouwens maar 1 keer rood bloed gehad bij afvegen. Heel vreemd. Dit kan ik nog geen menstruatie noemen..... wel oud bloed bij afvegen al een paar dagen. En na 1 keer rood bloed, ook weer een beetje oud bloed.

20. 1Hanneke

1Hanneke Fanatiek lid

Apr 4, 2014
    1,698
    423
    83
    Female
    Capelle aan den IJssel
    Ben je soms ook net van de pil af sw? Mijn menstruatie is ook nog raar, denk vanwege pil... had laatste keer 5 dgn roze veegjes voor het dan eindelijk eens goed doorbrak, vreemd...
    Ik doe ook geen ovulatietesten, was er veel teveel mee bezig. We maken het vaak genoeg gezellig dus niet noodzakelijk dat ik precies weet wanneer mn ei is, alleen extra stress eigenlijk ;)

Share This Page