Hanneke, ja dit is/word mijn derde ronde. Heel vreemd vind ik het. Vorige maand had ik een paar dagen oud bloed voor het doorkwam en nu oud bloed met afvegen en gisteren 1 keer rood bloed en vandaag 1 keer rood bloed. Van mij mag het doorzetten, want ben er te veel mee bezig zo. Vraagje, wanneer is mijn eerate cyclus dag nou? Nu nog niet denk ik he?? Bij mijn eerste zwangerschap had ik ook een klein beetje bloedverlies en een negatieve test en pas een week later een positieve test.
Heel lastig. Het zet nog niet door, vandaag wel krampjes en oud bloed. telt oud bloed ook als ongesteldheid??? Hoe is het met de rest? Iemand al in de buurt van testen? Bootjuh wanneer is je nod?
Ze zeggen dat de eerste dag helder rood bloed telt als dag 1. Maar bij mij was dat afgelopen keer ook nogal onduidelijk... best frustrerend, geen positieve test en ook niet kunnen zeggen dat het nieuwe ronde is Maarja afwachten maar en als het echt niet doorzet kun je nog eens testje doen...
Frustrerend he...ik heb ook t idee dat t helemaal ontregeld wordt door t klussen. Ben altijd netjes 28 dagen en nu is t n puinhoop.
Hallo Dames ben ik weer! Schrok me een hoedje, dacht dat ik uit de groep gekickt was Maargoed klets hier wel gezellig verder, moeten alleen de nod lijst binnenkort even update. Hier een rustig maandje. Had mijn eisprong verwacht tijdens vakantie met een vriendin. Dus voor mij een nutteloze maand, even geen forum gaf daarbij wel rust. Nu is zaterdag mijn nod, maarja of dat zo is?! Ik heb niks gemerkt van een eisprong.. normaal zere tepels, rugpijn etc.. nou helemaal niks. Heb ik nu wel een eisprong gehad.. Ach we will see, een maandje rust was wel even lekker, alleen nu jammer van die onzekerheid! Nog iemand die bijna zn nod heeft?
Hoi Jinne, hoe zit het nu bij jou dan? Ik weet ook nog steeds niet hoe het zit. Waarschijnlijk breekt het straks ineens door, maar dat denk ik al dagen. Ik ga morgen toch nog een testje wagen. Al is het maar om die "nee" bevestigd te krijgen.
Ik heb mijn nod al gehad volgens vorige cyclus 35 dagen afgelopen donderdag. Nu aan het afwachten... wat is een nod lijst? Of hoe werkt dat hier?
hey Ciprilla, lekkere vakantie gehad? Wie weet heb je evengoed een echte nod! SW1 NOD is je Niet OngesteldheidsDag dus als je die hebt dan zou je zwanger zijn. Ik zou er ook een testje tegenaan gooien als je zo onzeker er van wordt hoor. Mijn ongesteldheid duurde ook maar 3 dagen, maar was wel duidelijk ongesteld. Nu is mijn ei weer in aantocht. Omdat ik nog niet weet hoelang mijn cyclus is gebruik ik even ovulatietesten. Want ik voel nooit dat mijn ei komt. Klussen doen we evengoed wel, maar ik vindt het gewoon prettig om te weten.
Zo.. duidelijk ongesteld geworden vanmorgen! Balen, maar zo blij met die duidelijkheid. Deze maand even anders doen dan afgelopen maand. Werd er gewoon zo gestresst van. Te veel mee bezig geweest. Mar, succes! Fijn dat de ovulatietesten je zo kunnen helpen.
Balen sw, maar inderdaad fijn van de duidelijkheid. T is moeilijk loslaten als je zo graag wil... ben er zelf wel wat relaxter onder nu, hopelijk hou ik dat vol als nod in de buurt komt heb eerder nachten amper geslapen omdat ik volgende dag zou testen nu weet ik eigenlijk niet wanneer mn ei was dus kan ook minder zitten rekenen. Hij is wel geweest want slijm is weg, maar dat was echt heel lang aanwezig. Ga nu pas laat testen en als ik roze/bruin verlies heb niet. Vind witte testen te confronterend
Mar, ik heb een heerlijke vakantie gehad. Wel stiekem naar baby's en zwangere gekeken maar verder alles volledig los kunnen laten. SW, jammer.. Maar je hebt nu wel meer duidelijkheid, op naar de volgende ronde!
Hee meiden, ben erg druk en daardoor wat minder actief aanwezig. Thanks Mar, de vakantie was heerlijk en heeft me echt even goed gedaan. Even alles los kunnen laten! Balen dat ik op de laatste dag ongesteld werd, maar goed bij mij komt hij 'gelukkig' wel duidelijk en op tijd door. Geluk bij een ongeluk laat maar zeggen. Deze maand alleen bijna pikzwart bloed met veel stolsels, geen idee wat dat nu weer te betekenen heeft, maar goed.. Weer 2 bekenden van mij ook zwanger, ze schieten als paddestoelen uit de grond momenteel, hoop zo dat wij het ook binnekort kunnen melden!!!
Hier is de ongesteldheid in volle aankomst.. Pff wat ben ik beroerd, hoofdpijn, lage rugpijn, mn maag en buik werken ook niet echt mee. Gelukkig vrij vandaag, want bleghh!
Sw1, fijn dat het nu maar duidelijk is. Weet je tenminste waar je aan toe bent. Lizz, balen dat je ongesteld bent geworden zeg. Maar wat heb je wel een mooie regelmatige cyclus zeg. Ciprilla, hopelijk zijn het symptomen van iets anders. ik snap dit keer niks van mijn ovutesten. Hij is van donker naar lichter naar weer donkerder naar nu heel licht gegaan. Mmmh, nou ja, we gaan het zien.
Hallootjes! Kom even om de hoek kijken hoe het hier gaat... Heb al weer een beetje bijgelezen en zo te lezen nog geen nieuwe zwangere in de groep Hier gaat alles goed! Kom af en toe nog wel even spieken hoor!
Nou Mar wie weet is het wat anders maar ik ga er niet vanuit. Wat vervelend dat je ovu testen zo raar doen. Sieza wat fijn om te horen dat het allemaal goed gaat!