Hehh bootjuh balen zeg! maar inderdaad je weet dat het kan, dus het gaat zeker snel gebeuren bij jullie! Zou leuk zijn als dit hele clubje op zwanger gaat! Ik klets nu met een ander groepje mee, maar die gaan zo snel dat ik steeds zoveel bij moet lezen. Gek van! Ben dus ook niet meer zoveel online. Ik heb vorige week een echo gehad, was 10 weken. Zag er zo cool uit. Bewoog ook, echt geweldig om te zien! Die van jou Hanneke is inderdaad al weer stuk groter! Scheelt 2 weken! hihi
Ja ze groeien ook echt superhard op dit termijn. Had vandaag echo van onderzoek waar ik aan meedoen naar vroeg opsporen van zwangerschapsvergiftiging, uk is in een week 1,5 cm gegroeid Je zag nu ook de wervelkolom, vorige week nog niet. Hij lag eerst op zn buik en ging halverwege de echo omdraaien, echt geniaal, allemaal van die armpjes en beentjes door het beeld We verschillen trouwens maar 1 week lizz. Uitgaande van mn termijnecho tenminste. Dacht zelf paar daagjes meer en dat dacht echo van vandaag eigenlijk ook maar maakt ook niet uit, ze worden haast nooit op die datum geboren, als hij maar goed groeit is t goed Ik klets ook bij ander groepje maar de actieve helft is naar facebook verhuisd en dat heb ik niet. Nu is t wel weer bij te houden haha.
Hoi meiden, Hoe is het met jullie? Hoe gaat het met alle zwangeren en de ukjes? En nog meer meiden erbij gekomen die zwanger zijn? Denk er nog vaak aan hoor! Hopelijk zit iedereen snel in de zwangerschapsmodus! Hier gaat het goed Volgende week alweer de 20 weken echo! En buikje groeit alweer lekker hihi. Fijne dag meiden!
Hooi meiden Ik zit nu op +5 en durf nog niet te testen misschien na het weekend even Hoop dat het goed met jullie gaat !
Spannend Bootjuh, ik hoop op een pos test voor je. Rifer, alweer bijna de 20 weken echo, weer zo een spannend moment. Wij hebben gister de termijn echo gehad en ik ben 3 dagen vooruit gezet. was weer mooi om te zien. En nu ook even kort het hartje gehoord.
O Bootjuh ik hoop echt dat het raak is voor jullie! Hier alles goed! Krijg langzaam aan weer mn energie terug uk groeit goed! Di hartje weer gehoord, zo mooi en duidelijk! Over paar weekjes hopen we geslacht te weten Komende week nog even lekker met zijn tweeën paar daagjes vakantie, gaan naar centerparcs, veel zin in!
Mar, altijd mooi he die echo's, wat fijn ook dat ze het hartje lieten horen. Onze vk doet dat niet voor de 12 weken. Voel je je verder ook goed? Lola, ik zie dat jullie weer een meisje verwachten, wat leuk!! Hanneke, wat heerlijk om weer wat meer energie te hebben. En het geluidje van het hartje blijft prachtig ja! Veel plezier samen, heerlijk nog even genieten!
Hanneke, fijn dat je weer wat energie krijgt! Hier helaas nog steeds futloos!! Ws mede door de pijn van de BI. Hihi... Rifer, ja echt super nog een meid! Mijn vriend zijn eerste dochter na 2 zonen! Willlen jullie het geslacht weten?
Ohh wat leuk zeg voor je vriend zijn eerste prinsesje hihi. Al veel roze geshopt of heb je nog veel liggen? Wel vervelend van de BI gelukkig helpt bij mij de fysio nog Nee wij willen niet weten wat het wordt hihi. Bij de eerste wisten we het ook niet en de verrassing was toen zo leuk dat we dat weer willen Sterkte met je BI
Hey Meiden! Spannend hoor Bootjuh!! Hier helaas nog niet raak...erg druk en erg futloos de laatste tijd Fijn dat het met de meeste zwangeren wel goed gaat..BI is erg vervelend natuurlijk...hoop dat het verder wel goed gaat met het kindje!
Whoehoe Bootjuh, super gefeliciteerd meid! Jinne, jammer dat het nog niet raak is en vervelend dat je je zo futloos voelt. Lola, gefeliciteerd weer een meisje, leuk! Hanneke, vervelend van je BI. sterkte hoor, je hebt nog een lange weg te gaan dus. Rifer, ik was ook verbaasd dat ik het hartje ineens hoorde. Ze had niks gezegd en het was echt heel kort, maar toch wel even heel erg leuk! hier luisteren ze eigenlijk ook nooit voor de 12 weken. Hier gaat het wel goed. Ik ben alleen enorm moe. En de hele dag door misselijk als ik geen medicijnen neem. Hopelijk wordt dat na de 12 weken wat minder.
Rifer, verrassing is ook heel leuk! BI is idd rot.. Wordt steeds erger nu helaas.. Komt goed! Haha! Bootjuh, wooow van ♥ te gefeliciteerd!! Jinne, hopelijk snel raak! Mar, wat rot van je misselijkheid!
Bootjuh, wauwww!! Van harte gefeliciteerd!! Jinne wat jammer zeg Hopelijk is het voor jullie ook snel raak! Mar, fijn dat het medicijnen wel te doen is. Welke gebruik je? Ik hoop hard mee dat het na de 12 weken beter gaat, zelf heb ik helaas tot 17,5 week medicijnen gebruikt. Pff en die vermoeidheid hè zo futloos! Hier was de 20 weken echo helemaal goed! Nu echt genieten! Uk liet sowieso keurig niet zien wat het was dus de echoscopiste had ook geen idee hihi.
Wat fijn dat de echo goed was! Ik mag morgen weer Ik gebruik 1x pd emesafene. Kan de klok erop gelijk zetten wanneer ik hem weer nodig heb de vlg dag.
Meiden hoe gaat t hier ?? A.s maandag onze eerste echo en kan bijna niet meer wachten hihi. Heb verder weinig last van kwaaltjes
Gefeliciteerd bootjuh!!! Super Hier alles goed, uk groeit goed, voel af en toe zachtjes wat, volgende week 20-wkn echo