April 2014 beginners

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door M0MMY1987, 8 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tum83

Tum83 Niet meer actief

Ah! Die is van Beatrijs Smulders, daar heb ik veilig bevallen van.
    Aan dat boek heb ik veel gehad.
    Ik ga eens googlen.

2. ciprilla

ciprilla Fanatiek lid

1 apr 2014
    3.660
    2.008
    113
    Vrouw
    Ja die is het!
    Ik heb hem gekocht op marktplaats. (wel nieuw uiteraard)
    Dus ik weet niet in welke winkel ze hem verkopen, volgens mij stond die ook op bol.

3. Tum83

Tum83 Niet meer actief

Ik ga die onthouden! Lijkt me een leuke agenda. Dat heb ik bij mijn dochter niet bijgehouden en zelfs weinig foto's van mezelf zwanger omdat ik mezelf zo lelijk vond. Daar heb ik spijt van dus ga ik bij een volgende anders doen.

Ik ben misselijk en beroerd vandaag, hardlopen ging al niet lekker. Veel krampen. Of eisprong of ik word binnenkort ongesteld. Of het is dat buikvirus nog steeds. (Etter)
    Haha eerlijk gezegd ben ik met alle ongemakken zo blij! We doen weer mee!

4. M0MMY1987

M0MMY1987 Actief lid

25 okt 2009
    280
    0
    0
    Pff @Ireen, hier ook krampen vandaag :( ik merk ook dat ik mezelf helemaal gek maak. Wat als ik nu me eisprong heb? Afgelopen zondag nacht, voor het verwijderen van de Mirena, hebben mijn vriend en ik nog seks gehad.. Misschien toch een kans van 0000.1% dat het ergens raak zou kunnen zijn? En we klussen sws rustig verder. Ik ga wel straks langs te action op een paar ovu's op te halen. Wil het gewoon eens weten en een keer proberen, kan nooit kwaad toch :(

Ik ben dan denk ik toch liever onverwachts zwanger hihi..

Tevens vandaag een sterk libido, zeggen ze ook weer van, dat dat een symptoom van eisprong kan zijn ;)

5. Tum83

Tum83 Niet meer actief

Haha! Erg he! Nou moet ik zeggen dat het bij mij wel mee valt hoor.
    Vind het leuk om er mee bezig te zijn maar we zijn pas net begonnen joh.
    Van de eerste keer was het de derde maand raak en ik weet nog dat ik dat best lang vond duren, terwijl mijn huisarts juist heel verbaast was omdat ze het zo snel vond. Ik ga nu uit van 6 maanden, komt het eerder valt het alleen maar mee en komt het later ga ik ovulatietesten gebruiken.

En, stiekem vind ik december een rot maand, liever maart
    (hou ik mezelf maar steeds voor, liever NU!) ;)

6. Sieza03

Sieza03 Bekend lid

19 feb 2014
    548
    0
    0
    Groningen
    Heb even snel gespiekt naar de agenda's en staan inderdaad op bol.com

Even heel wat anders: Sinds een paar dagen last van hoofdpijn en ja klinkt niet lekker, stinkend zweet :$ Iedereen zweet natuurlijk, maar heb nog nooit stinkend zweet gehad. Kan me wel blijven douchen en wassen, maar het gaat niet weg, ja voor 5 á 10 minuten. Kan dit door hormoonschommeling komen? Heb dit nog niet eerder gehad.

7. Tum83

Tum83 Niet meer actief

Vinden anderen het ook stinken?
    Kan natuurlijk zijn dat door hormoonschommelingen je het zelf vind stinken terwijl een ander niets ruikt..

8. Sieza03

Sieza03 Bekend lid

19 feb 2014
    548
    0
    0
    Groningen
    Mijn vriend zegt dat ie niks ruikt, maar ik ruik het wel ieeeh! Voel me gewoon niet fris, ook al was ik me nu meerdere keren per dag

9. b0otjuh

b0otjuh Actief lid

17 nov 2011
    326
    0
    0
    Ik werk parttime in de thuiszorg en de rest van de
    provincie utrecht
    Ik had/ heb bij hormoonschommelingen ook altijd last van 'stinkend'zweet haha lekker praatje maar goed .. heb overigens nooit iemand uit mijn omgeving horen zeggen dat ik stonk .

Zit mezelf op t moment flink gek te maken door van alles over zwangerschapsverschijnselen te lezen en te doen.. maar ik hoop toch nog even vol te houden en ben blij te lezen dat we hier allemaal stiekem wel een beetje last van hebben ;)

10. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    He hallo allemaal,

Gister besloten met mijn vriend dat we voor zijn derde en mijn tweede gaan! We wilde wachten tot augustus, maar waarom eigenlijk? Dus dinsdag gaat mijn (koperspiraal) er uit.
    We zijn een samengesteld gezin en hebben nog geen kindje samen.
    Ik doe pas na mijn eerst volgende menstruatie echt mee! Mijn ovulatie is deze week (geweest) dus over 2 weken wordt ik ongesteld.
    Ik ben niet heel regelmatig, maar met een gemiddelde cyclus van 30 dagen weet ik wel ongeveer hoe en wat.
    Met mijn ex geen problemen gehad om zwanger te worden, maar wel 3 miskramen (5w, 8w en 16w). Met mijn huidige vriend in het begin van onze relatie per ongeluk zwanger geraakt ondanks morning afterpil en een vroege miskraam gekregen bij ongeveer 5 dagen over tijd! Ben benieuwd wat ons gaat brengen. Ik ga er vanuit dat het wel eventjes kan duren...

11. Tum83

Tum83 Niet meer actief

Welkom Lola!

12. Sieza03

Sieza03 Bekend lid

19 feb 2014
    548
    0
    0
    Groningen
    Denk toch dat symptomen voor elke vrouw weer anders is. Zo ben ik bij de eerste zwangerschap niet 1 keer misselijk geweest. Nog 2 dagen dan kun je testen!

Welkom lola :)

13. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Ik lees terug dat er meerder zijn mbt banen en contracten perikelen... Onlangs moest ik weg bij oude werkgever ivm bezuinigingen, ik had het geluk dat ik aansluitend iets anders vond. Iets beneden mijn niveau, maar werk is werk. Ben iig tot15 maart 2015 onder de pannen. Ik ga ervan uit dat ik mijn proeftijd goed door kom! ;)

14. ciprilla

ciprilla Fanatiek lid

1 apr 2014
    3.660
    2.008
    113
    Vrouw
    @Sieza03 ik heb gister heel de dag knallende koppijn gehad.. Werd er gek van

@lola1982 welkom, hoop dat je snel zwanger mag worden!

15. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Bedankt!!

16. Tum83

Tum83 Niet meer actief

Dan lag het vast aan het weer want ook ik had hoofdpijn gister! :D

17. Sieza03

Sieza03 Bekend lid

19 feb 2014
    548
    0
    0
    Groningen
    Het is inderdad wel heel erg toevallig! Net wat zw.testen besteld bij bol.com Had een mail met 2,50 korting, is altijd goed! Zie en lees veel over de zwangerschapstesten van action. Heeft één van jullie hier al ervaring mee gehad of gehoord? Heb zo mijn twijfels over testen van 2 voor 1,50 :(

18. b0otjuh

b0otjuh Actief lid

17 nov 2011
    326
    0
    0
    Ik werk parttime in de thuiszorg en de rest van de
    provincie utrecht
    Ik heb ze nog nooit geprobeerd maar zie ze idd ook steeds voorbij komen ben benieuwd of iemand hier er meer over weet :)

19. M0MMY1987

M0MMY1987 Actief lid

25 okt 2009
    280
    0
    0
    Ik heb net een ovu test gedaan van de action.. Een lichte streep, dus of een ei gehad of hij is in aantoch.. Tevens ook de zwangerschapstest gehaald van de action, hier kan ik later wat meer over vertellen ;)

20. 1Hanneke

1Hanneke Fanatiek lid

4 apr 2014
    1.698
    423
    83
    Vrouw
    Capelle aan den IJssel
    Welkom lola :)

Ik heb testen van action, ze lijken mij helemaal prima. Duidelijke instructie. Op forum genoeg positieve reacties over gelezen, schijnbaar maakt het merk niet zo uit... zit wel verschil tussen testen Wat betreft de hoeveelheid HCG wat ze meten oftewel hoe gevoelig ze zijn en dus hoe vroeg je kan testen. Volgens mij zijn die van action vrij gevoelig.
    Heb alleen de ovulatietest uitgeprobeerd nog en die was negatief maar dat was te verwachten.

Deel Deze Pagina