April 2014 eerste kindje, wie nog meer?

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Canina, 5 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Ik had daarvoor al abbo gedaan dus vond m automatisch terug :)

Vandaag wat aankopen voor de ziekenhuistas gedaan en vast een begin gemaakt met inpakken.. Het komt zo wel heel dichtbij!

2. ER14

ER14 Fanatiek lid

17 apr 2013
    3.127
    2
    0
    Ja, ik heb jullie ook weer gevonden!
    Wij zijn woensdag naar de Gyn geweest voor een plan van aanpak en echo omdat ons ventje zo groot is. De Gyn was helemaal in zijn nopjes. Onze man ligt volledig ingedaald en vast in het bekken. Ik ben dus direct weer overgedragen aan de Vk. Van ingrijpen of een plan gaat geen sprake zijn en het is nu afwachten wanneer hij er zin in heeft.
    We moesten even schakelen. Ook bij het idee dat hij gewoon kan komen. Waar zijn de afgelopen 30 weken toch gebleven?! :D
    Hebben jullie dat ook?

De kraamzorg komt volgende week nog langs en de vrouw van lief zijm baas wordt vandaag ingeleid dus ik hoop echt dat onze kleine nog een week blijft zitten. Daarna is hij meer dan welkom :D

3. Canina

Canina Actief lid

21 feb 2013
    161
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb n clubje aangemaakt en jullie uitgenodigd, kijk maar wie er zin heeft:)
    Mochten er nog meer meiden mee willen kletsen hoor ik het wel.

4. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Hier komt kraamzorg as donderdag langs. .ben benieuwd! Kamertje zo goed als klaar en alles in huis :) de tijd vliegt gewoon voorbij. .sinds vandaag Verlof! Heerlijk genieten en uitrusten en wachten op ons manneke :)

5. doglover76

doglover76 Fanatiek lid

9 nov 2009
    1.168
    0
    36
    Vrouw
    Full-time moeder
    Roosendaal
    Hoi Canina,

Ik had je topic wel gezien, maar aangezien ik zwanger ben van de derde, is dit clubje voor mij niet van toepassing.... Het lijkt ook drukker dan het is in het andere topic hoor, al die pagina's zijn over de afgelopen zeven maanden, ik heb hier wel eens bij topics gezeten die in 4 maanden 500 pagina's volschreven.... Veel succes met je laatste loodjes en je bevalling....

Groetjes,
    Doglover76

6. Canina

Canina Actief lid

21 feb 2013
    161
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hay! Ja dat is misschien wel zo. Het leek me gewoon leuk om in n kleiner clubje te kletsen maar daar is niet zo veel animo voor haha. Thanx!
    Enne ookal ben je zwanger van de.derde kan je gewoon gezellig mee komen kletsen hoor :)

7. Jj14

Jj14 Actief lid

22 mrt 2013
    187
    0
    0
    NULL
    Overijssel
    Hi meiden,
    Ik ben 20 april uitgerekend. Ik vraag me af wat jullie in de laatste weken doen... Ik hang een beetje op de bank, slaap veel maar s nachts vaak eruit, beetje in de zon zitten, maar verder kan ik zo weinig. Hoe zit dat bij jullie?

8. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Ik doe eigenlijk nog best veel.. Slaap gelukkig snachts nog goed dus overdag geen slaap nodig. Ik spreek af met vriendinnen, boodschapje, bioscoop, zwangerschaps zwemmen e.d. Natuurlijk wel met mate en kan geen uren meer ergens rondlopen, maar vermaak me nog prima.
    Omdat ik nu niet lekker meer zit in de auto vraag ik degenen die wat verder wonen gewoon hierheen te komen.

Maar ik geniet ook van lekker bank hangen (en buiten in de zon zitten) hoor :)

9. madelief80

madelief80 Actief lid

25 apr 2011
    187
    0
    0
    NULL
    Noord holland
    Hoi!

Ik ben 6 april uitgerekend
    De kleine ligt er al helemaal klaar voor , dus het is wachten nu
    Alles is klaar en gepakt dus we kunnen zo naar het ziekenhuis als het begint..
    Verder zijn de dagen wel saai nu. Er is niet echt wat te doen ofzo

Deel Deze Pagina