September 2014 mama's aanwezig?

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door firstone, 11 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. firstone

firstone Bekend lid

27 apr 2009
    664
    0
    0
    Drenthe
    Ik ben zwanger van mijn derde kindje. Bij de eerste 2 had ik nergens last van en had geen ervaring met "na 12 weken knap je op", maar bij deze zwangerschap ging het echt anders! Echt ontzettend belabberd! Maar het klopt bij mij, ik voel me beter! Dat wou ik even kwijt!

2. Purk

Purk Fanatiek lid

19 nov 2013
    3.189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn he? Hier de eerste weken 0,0 energie, continu misselijk... En na 12 weken ging het ineens beter :)

3. Sneeuwvlokjes

Sneeuwvlokjes Fanatiek lid

12 mrt 2014
    2.131
    1.210
    113
    Hoi
    Ik ben ook uitgerekend in sept.
    Was de eerste 3 mnd ook misselijk, maar vooral ook erg moe. Sinds 2 weken begint het langzaam weg te ebben. Gelukkig...
    Vind het allemaal zooooo spannend! Ik heb al een dochter, van bijna 9 jaar, dus het is niet de eerste keer. Maar toen was ik nog piepjong, en een stuk 'relaxter'. Niet dat ik nu reden heb om me druk te maken hoor, maar merk wel dat er 9 jaar extra levenservaring bij is haha.

Hebben jullie al een voorgevoel, jongen/meisje? Mijn man en dochter zijn overtuigd van een jongen. Ik heb geen idee! Maakt me overigens ook niets uit. Deze week hoor ik de uitslag van de nipt, dus weet ik gelijk wat het wordt! Ben zo nieuwsgierig!

Groetjes

Deel Deze Pagina