Zwanger en uitgerekend in Januari 2014 (+ buikfoto's)

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by Pluisjee, May 17, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

Mar 15, 2012
    4,592
    20
    38
    Female
    Noord Holland
    Hoi Meiden ,

Het is nog heel erg pril en heel erg vroeg maar wie is er net als mij hoogstwaarschijnlijk uitgerekend in Januari 2014 en heeft zin om te kletsen ?

Wij zijn zwanger geraakt in de MMM. Gelukkig sloeg de clomid goed aan en waren we na bijna 8 maanden met clomid zwanger.
    3 juni krijg ik de eerste echo op de fertiliteits poli ik ben dan tussen de 7-8 weken zwanger.

Veder heb ik niet veel kwaaltjes , ben wel heel erg moe en in de avond heb ik heel erg last van mijn darmen.

Toen ik in de mmm kwam ben ik al heel stuk geminderd ( van een pakje naar 5/6 sigaretten per dag) met roken. Nu ben ik helemaal gestopt maar heb het echt zwaar.
    Maar we weten waarvoor we het doen...!

2. soepstengel

soepstengel Fanatiek lid

Jul 1, 2009
    2,310
    0
    0
    Hai! ik ben ook uitgerekend in januari! Rond de 18 de zo'n beetje!

Wanneer jij?
    Ik heb nog nergens last van....
    Pijnlijke borsten en wat meer moe... Maar gelukkig niet extreem.....

3. jessi

jessi Fanatiek lid

Mar 15, 2011
    2,304
    13
    38
    Female
    thuis mama
    Tiel
    hoi ik ben ook in januari uitgerekend ik ben nu ongeveer 6 weken.
    Net moeders voor moeders op bezoek gehad en hij was super knal!

helemaal blij.

Ik ben super misselijk en moe maar ik geniet van elk moment.

Attached Files:

4. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

Mar 15, 2012
    4,592
    20
    38
    Female
    Noord Holland
    Ik durf niet te zeggen wanneer ik uitgerekend bent , ik heb namelijke verschillende cyclussen en mijn ei niet netjes 14 dagen na menstruatie en ook niet 14 dagen voor nod zeg maar.
    Ik schat zelf rond de 24e maar is echt een ruwe gok.

3 juni zou ik wel horen hoe of wat ben benieuwd.

Heb je al de verloskundige gebeld ?

5. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

Mar 15, 2012
    4,592
    20
    38
    Female
    Noord Holland
    Wauw mooie test !!

Ik ben gelukkig nog niet echt misselijk maar ben wel extreem moe en dat is erg vervelend met werken.
    Maar misselijkheid lijkt me nog rotter....!

6. soepstengel

soepstengel Fanatiek lid

Jul 1, 2009
    2,310
    0
    0
    Ik ben ook nog niet misselijk, gelukkig.... Dat was ik bij mijn zoontje ook niet echt.... Dus hoop dat dat nu weer zo gaat :D

Vanmiddag wil ik de verloskundige gaan bellen,
    Ik ben onlangs verhuist dus moest op zoek naar een nieuwe....
    Gelukkig zit er echt een om de hoek!

Wat een mooie test van moeders voor moeders!
    Wil ik ook gaan doen, wil eerst even bellen, de komende 10 dagen heb ik antibiotica voor een blaasontsteking......:(
    Dus denk dat het dan nog niet kan...

Jessi, jij bent ook wat verder dan ik zie ik....
    Ik heb mijn test op Moederdag gedaan :D

Maar de laatste cyclussen waren ook wat vreemd, dus weet het niet precies, heb geen nu de eerste dag van mijn menstruatie aan gehouden....

7. jessi

jessi Fanatiek lid

Mar 15, 2011
    2,304
    13
    38
    Female
    thuis mama
    Tiel
    Ik ben waarschijnlijk 8 januari uitgerekend.
    Heb mijn eerste afspraak en echo 3 juni en ik vind dat veelte lang duren. Ik wil zoooo graag eerder! Maar denk niet dat dat gaat gebeuren.

8. Miek89

Miek89 Fanatiek lid

Apr 15, 2013
    1,251
    177
    63
    Hoi,
    Ik heb gister een test gedaan. was echt een knaltest!:D ben ook in januari uitgerekend. denk zelf rond 11 januari. Mijn cyclus is namelijk niet regelmatig.
    Vanmiddag verloskundige bellen voor de eerste afspraak!

9. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

Mar 15, 2012
    4,592
    20
    38
    Female
    Noord Holland
    @ Jessi
    We krijgen te gelijk een echo wat leuk hoelaat moet jij 3 juni ?
    Duurt lang he ;) Ik vind het ook erg om zo lang te wachten maar ik vind het reuze spannend.
    Ik moet om 14.00 uur.

@ Soepstengel
    Jammer dat je niet mee kan doen aan de moeder voor moeders. Ik zal je heel eerlijk bekennen wat houdt het nou precies in wat ik moet me eigenlijk ook op gaan geven ?!?

@ Mieke
    Gefeliciteerd meis :d
    Kom gezellig mee kletsen :D

Trouwens ik heb s avonds last van me darmen niet normaal dan weer diareee dan weer heel hard ( sorry) ik hoop dat dat minder wordt want dat is geen pretje.

10. jessi

jessi Fanatiek lid

Mar 15, 2011
    2,304
    13
    38
    Female
    thuis mama
    Tiel
    Ik krijg een een echo om 15.10 ben zooooo benieuwd!

Heb een heel sterk voorgevoel dat het er 2 zijn.

Moeders voor moeders haalt HCG uit de urine waarmee ze hormoon preparaten maken. Die worden gebruikt bij paren die een kinderwens hebben die zelf niet spontaan zwanger kunnen raken. Voor bijvoorbeeld IVF/ICSI en zoals bij mij bij de eerste met ovulatie inductie.

11. justme29

justme29 Actief lid

Nov 4, 2012
    135
    0
    0
    hotfixen
    flevoland
    hoi meiden

mag ik me hierbij aansluiten.
    ik ben zwanger van ons 2de kindje. mijn dochter is bijna 3 en ik ben denk ik ong 13 januari uitgerekend

6 juni de eerste echo bij de gyn want ik heb hoge bloeddruk en suiker.

spannend allemaal he
    waar hebben jullie allemaal last van.

ik voornamelijk moe moe en een beetje zeurderig gevoel onder in mn buuik en soms al een steek in de liezen als ik beweeg.

groetjes

12. jessi

jessi Fanatiek lid

Mar 15, 2011
    2,304
    13
    38
    Female
    thuis mama
    Tiel
    En ik dacht maar dat dat niet goed was wou al bijna de VK gaan bellen.

13. Miek89

Miek89 Fanatiek lid

Apr 15, 2013
    1,251
    177
    63
    Dank je wel Pluisje!

Ik heb op dit moment last van misselijkheid bij vlagen, beetje buikpijn enorm gevoelige borsten en soms wat steekjes in mijn lies.

14. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

Mar 15, 2012
    4,592
    20
    38
    Female
    Noord Holland

Ja natuurlijk mag je mee schrijven gezellig juist :)

6 juni eerste echo spannend ik 3 juni whieeeeeee ik vind echt spannend.

Hoe reageren jullie mannen ?? Hier vind hij het heel leuk maar wil de eerste drie maanden nog niet juichen tot ergernis van mij. Ik snap het wel maar iets meer enthousiasme had ik wel verwacht.
    Toch laat hij wel op zijn manier zien hoe blij die is , ik denk dat het een beetje moet groeien...

Nu lekker joggingbroekje aan en op de bank mijn spijkerbroek zit al een beetje strak met dank aan darmenbuikje Hihi.

Xx

15. soepstengel

soepstengel Fanatiek lid

Jul 1, 2009
    2,310
    0
    0
    Hai (nieuwe) meiden!

Ik heb niet echt ergens last van alleen m'n borsten! Hihi

En heb een blaasontsteking, was nog een vreemd verhaal,
    Was bij de dokter, maar ben allergisch voor a.moxicilline ( das een stof in een antibiotica, en ook gelijk de enige die je nu mag hebben.....)

Zijn reactie, je mag allergisch zijn, zwanger zijn, maar beide kan eigenlijk niet.....:)

Dus.... Alle artsen daar gevraagd, microbioloog opgebeld, ziekenhuis aan het zoeken naar oplossingen :(;)

Nu iets anders gekregen, als ik koorts krijg moet ik naar het ziekenhuis om een antibiotica te krijgen via een infuus :(:$

Hahahaha raar verhaal hè!
    Ik dacht echt ja hoor,wat heb ik aan m'n fiets hangen!

Ik heb ook het idee dat m'n buikje al aan het groeien is...:(
    Vaag hè!
    Bij m'n eerste kreeg ik rond de 17 weken een zwangerschapsbuik volgens mij ( even foto's opzoeken :p)

Hoe zit het bij jullie? Misschien tijd voor foto's? :D:D

16. soepstengel

soepstengel Fanatiek lid

Jul 1, 2009
    2,310
    0
    0
    #16 soepstengel, May 17, 2013
    Last edited: May 17, 2013
    Mijn vent is wel entausiast, maar tja het blijft denk ik voor mannen een ander verhaal dan voor ons, ik kan de hele dag jubelend op de bank zitten, terwijl voor hem " de orde van de dag" er sneller is....

Trouwensvolgens mij klopt m'n banner totaal niet... Heb cyclussen van 25 dagen en 33 dagen gehad, volgens berekeningen op internet kan ik 5.2 dagen zwanger zijn, maar ook 4,3?
    Hihi vaag!

17. Lotte30

Lotte30 Fanatiek lid

Feb 18, 2011
    1,110
    0
    0
    Ik werk bij moeilijke jongeren met een geestelijke
    Limburg
    Hallo Dames,

Mag ik ook bij jullie meekletsen??
    Ben waarschijnlijk 20 januari uitgeteld.. Berekend via internet..
    4 juni krijg ik de eerste echo, zo spannend..
    Het is ons tweede kindje, we hebben al een dochtertje van net een jaar:)..
    Mijn man is erg blij met deze zwangerschap..
    Afgelopen nacht hel erg slecht geslapen, erge last gehad van steken in mijn buik:(.. Geen bloedverlies.. Wordt er wel heel erg onzeker van:(..

18. Miek89

Miek89 Fanatiek lid

Apr 15, 2013
    1,251
    177
    63
    Hey Lotte,
    Gefeliciteerd! Ik heb af en toe last van steken in mm buik. Schijnt erbij te horen. Wordt er zelf ook wel onzeker van hoor! Ben blij als ik weer een vlaag misselijkheid over me heen krijg! Ik heb 10 juni de eerste afspraak! Spannend!

19. cupcakes

cupcakes Fanatiek lid

Sep 28, 2006
    2,574
    4
    38
    Midden van NL
    Ik wil me ook graag aansluiten, al weet ik niet zeker of ik het bij kan houden als het straks volloopt hier.

Maar ik ben zwanger van de 3e! Heb al 2 zoontjes die bijna 4 en bijna 6 jaar worden (juni en juli). Ik ben rond 17 januari uitgerekend.
    Ik moet mezelf er steeds aan herinneren dat ik zwanger ben. Maar dat zal in de loop van de tijd wel komen :D

Een buik heb ik nu alleen van mezelf en nog niet van de baby ;) Maar als ik kijk naar de vorige 2 zwangerschappen zal dat wel snel komen, bij de 2e liep ik met 12 weken ook wel in positiekleding.

Klachten heb ik nog niet echt, hoewel ik volgens mij wel last heb van hormonen. Merk dat ik snel geïrriteerd ben bij de kids, terwijl ik dat normaal niet zo heb.

Ik heb me gister online aangemeld bij de verloskundige waar ik de vorige keer ook zat. Ben benieuwd wanneer ik een afspraak krijg.

20. mama013

mama013 Actief lid

Jun 19, 2012
    322
    0
    16
    T-013
    Hoi meiden,

Ik wil me ook graag aansluiten, ik ben zwanger van de 2e. Ik heb een dochter die in juni 2 jaar wordt. Na haar 2 vmk gehad, dus deze zwangerschap vind ik wel heel spannend. Ik ben heel de dag door misselijk en enorm moe. Ik mag 24 mei al naar de vk voor een intake en echo en een paar weken later weer voor de termijn echo. Ik ben rond 7 jan. uitgerekend volgens mijn berekeningen. Ook ik ben aangemeld voor moeder voor moeders.

Share This Page