April 2014 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Lieverdje2010, Jul 20, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Steeciaantos

Steeciaantos Fanatiek lid

Oct 28, 2013
    1,554
    0
    0
    Limburg

Mooiie foto! :D

2. Steeciaantos

Oct 28, 2013
    1,554
    0
    0
    Limburg

Ik ga niet verhuizen hoor jij toch of wat? ;)

Ik moet die doos van prenatal nog halen heb de afhaalbon ondertussen wel in de mail! :p
    & die van babydump moeti k ook nog halen als we ooit weer een x daar in de buurt zijn. :p

3. ikbien

ikbien Bekend lid

May 15, 2013
    508
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Lieke86 Heb je bericht gehad van de blije doos dan? Zit er eigenlijk ook op te wachten...

4. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

Jun 16, 2012
    4,789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    jep paar dagen geleden :)

5. ikbien

ikbien Bekend lid

May 15, 2013
    508
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Sientjes mooie buik hoor.

@gupperdegup wat fijn dat alles goed was.

6. ikbien

ikbien Bekend lid

May 15, 2013
    508
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oke, wacht eigenlijk op die van babydump en prenatal haha. Vind het leuk om in die doosjes te snuffelen hahaha. Babydump zou ik een boek van krijgen en daarin zou een bon zitten, tot op heden nog net gehad...

7. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

Jun 16, 2012
    4,789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    babydump heb k paar weken geleden al opgehaald. .eveneens als de felicitas box van de etos..prenatal dus afgelopen week..heb ze allemaal nu :)

8. ikbien

ikbien Bekend lid

May 15, 2013
    508
    0
    16
    NULL
    NULL
    Leuk :D
    Altijd leuk die kleine cadeautjes.

Is er iemand van jullie die iets aan zwangerschapscursussen doet / gaat doen?

9. Gupperdegup

Gupperdegup Actief lid

May 2, 2013
    166
    0
    0
    Ik ben ergotherapeut in de kinderrevalidatie
    Delft
    @Steeciaantos: sorry, ik dacht gelezen te hebben dat jij ook aanbeet verhuizen was. Ik haal je denk ik door de war met iemand anders... Haha!

10. Sientjes

Sientjes Bekend lid

Jun 27, 2013
    647
    0
    0
    NULL
    NULL
    De doosjes van babydump en Etos heb ik ook al ik wacht nog op prenatal en Kruidvat. Als je de catalogus van babydump aanvraagt krijg je m via de post zitten er sokjes bij!

11. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

Jun 16, 2012
    4,789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    alle cursussen die ze hier geven zijn allemaal dinsdagavond en dan werk ik..en ik hoor veel in mn omgeving dat ze geen cursus doen..ik denk dat ik maar geen cursus ga doen..ga wel keertje zwemmen enzo :)

12. mjs

mjs Fanatiek lid

May 14, 2009
    2,128
    2
    0
    Nee ik ga verhuizen ;)
    Ik denk ik ga eens kijken op mijn profiel voor wij jonge ouders , heb ik deze zwangerschap niet gemeld .... Kan ik lang wachtten op die blije doos .... De enige doos ben ik op het moment geloof ik :) vond het ook zo typisch dat ik het blad niet kreeg

13. Sientjes

Sientjes Bekend lid

Jun 27, 2013
    647
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb me opgegeven voor een cursus bewust bevallen en ik wacht op de oproep voor de startdatum zal over 6 weken zijn denk ik. Morgenavond hebben wij een info avond van de vk en t consultatie bureau met workshops ben benieuwd. We zijn ook nog van plan een avond bij te wonen met een rondleiding op de verlosafdeling in het ziekenhuis. Het is voor ons de eerste dus ik doe het allemaal gewoon en ik zie wel of ik het wat vind.

14. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

Jun 16, 2012
    4,789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    wij gaan ook nog zown rondleiding doen int zh..voor ons ook de eerste en wel fijn om te weten waar je psies terecht komt..maar hoe kom je aan info avond van consultatiebureau? Daar heb k nog nix van gezien hier..

15. Sientjes

Sientjes Bekend lid

Jun 27, 2013
    647
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb de uitnodiging van mijn verloskundige gekregen. Dan werken onze verloskundigen samen met de jeugdgezondheidszorg en een cesar therapeut. Die zijn er dan alle 3 en houden dan een info avond maar ik denk dat dit eigen initiatief is en dat dit niet in alle woonplaatsen is.

16. Angels88

Angels88 Bekend lid

Apr 2, 2013
    581
    0
    0
    #2016 Angels88, Dec 9, 2013
    Last edited: Dec 9, 2013
    Ik heb de doos van Etos gehaald en de bon binnen voor prenatal... Lijkt me leuk en handig!

Kinderwagen hebben we ook gekocht... Bugaboo cameleon2, antraciet met roze en roze voetenzak (winter/zomer) & mooie kleur rood maxicosi met rode voetenzak, yeah helemaal happy!
    Morgen de 20 weken echo!

17. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

Jun 16, 2012
    4,789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    aaahh vandaar ;) ik loop int zh voor de controles en beval daar maar heb wel een vk nodig voor de nazorg thuis..wel goed dat ze zulke infoavonden houden :) ik loop ook alles na en elk dingetje wat handig is ga k heen of bekijk k :)

18. Maris22

Maris22 VIP lid

Aug 7, 2007
    5,402
    2
    38
    Female
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Ha meiden!!
    Ook ik meld me hier,gezellig!! Straks de 20 weken echo,spannend!!

19. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

Jun 16, 2012
    4,789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Suc6 strax Maris! :)

20. Steeciaantos

Oct 28, 2013
    1,554
    0
    0
    Limburg

Jaa vind het ook geweldig haha!

Ik heb die bon op hun site zelf ook apart gezien! Denk dat ik die maar gewoon los print en een x langs babydump ga.

Ik hoor verschillende verhalen over de prenatal. Ik heb de afhaalbon vorige week al gehad vlak voor ik op de 20 weken precies zat. Maar lees ook andere verhalen dat sommige de afhaalbon ergens na de 30ste week pas ontvangen.

Share This Page