Wij hebben zelf deze! Ook 2e hands gekocht voor bijna niets en is om te bouwen naar van een wagen naar een buggy voor als hij wat groter is
wij zijn in alexandrium geweest en daar hadden ze megaveel..alleen ik heb al zoveel kleding voor ons manneke dat ik het maar niet meegenomen heb haha
ik dacht ook Quinny maar weet niet zeker. Hij staat op het moment nog bij mijn schoonzus thuis omdat het een cadeautje van haar was. Ze waren echt maar 35 euro er voor kwijt en ziet er zo goed als nieuw uit zitten regenhoezen bij en een paraplutje . Heb hem ook al gezien en was echt helemaal blij een bijna nieuwe wagen echt niks mis mee voor die prijs
haha ik koop gerust de winkel leeg nu maarja das ook niet handig voor na de bevalling als iedereen met een kadootje komt wij wachten op de kinderkamer en dan schaffen we de rest aan nu staat alles in tassen op de kamer die kinderkamer moet worden
haha.. Heb nu inderdaad al superveel gekregen. Had uiteindelijk 20 flesjes ofzo. Dus een aantal aan een familie lid van mijn vriend gegeven die toevallig een maand na mij gaat bevallen in mei . Kinderkamer is voor de rest ook al klaar, en box en dat soort dingen staan hier ook . Binnenkort het badje nog ophalen M'n schoonzus wou waarschijnlijk nog een babyshower organiseren voor dat ik ga bevallen.. Dus ben benieuwd heb zoiets nog nooit meegemaakt alleen op tv gezien. Als mensen vragen wat ze moeten kopen zeg ik al grotere maatjes kleding dan 50 - 56 want dat hebben we al wel veel ste veel. En mijn vriend en ik denken persoonlijk ook dat het geen klein babytje zal zijn
wij moeten eerst dakkapel laten plaatsen en scheidingswand..want het is nu 1 grote loze ruimte met een schuinlopend dak..en dat hele verbouwingsgebeuren gebeurd eind van de maand en dan behangen en wachten op de kinderkamer..dus alles is eind januari wel klaar op de kleine dingetjes na dan haha ja ik zeg ook al dat ik grotere maatjes dan 50-56
Wij gaan donderdag voor het nieuwe huis tekenen dus ben zo langzaam de kasten aan het leegtrekken en ik heb echt al zoveel voor jongens , heb alles nog van mijn eerste zoontje* kaartjes er nog aan , dus ik heb ze gekoesterd maar ga ze nu echt gebruiken . Wel leuk om alles weer door je handen te laten gaan, brengt ook mooie herinneringen terug . Al kan ik straks niet wachten twee prachtige vintage kinderkamers te geen maken
haha jep..zal blij zijn alst klaar is..hebben we dat weer gehad en kunnen we genieten van alle mooie dingen
@maris22; Zo dacht ik dus ook, het helpt bij de verwerking en wil het toch ook ergens vastleggen. Zo kan ik ten allen tijde ernaar terug kijken. @Lieke; Ze zullen het ook vast goed bedoelen maar toch was het zo dat sommige je uit de weg lopen en je compleet negeren. Jammer maar ergens misschien ook wel begrijpelijk. Voor de jongens is het ook best ingrijpend, dat merk ik nu wel wanneer ze er toch telkens weer over beginnen en ernaar vragen. Het gaat dus nog steeds wel flink door die kleine koppies.. Heerlijk geshopt zeg, ik hoor zo vaak verhalen over de primark ken het niet .vergelijkbaar met H&M? @mjs; *doet vreugdedansje* super goed om te horen dat alles wederom oké is! Ben serieus heel blij voor jullie!! Wanneer is de volgende controle? Spannend een nieuw huis, het tekenen is gelijk ook zo definitief @Zeepbel; Jij ook al goed nieuws, top! Gefeliciteerd met jullie meisje op komst @Rozanna; Welkom hier, ik schrijf nog deels mee al hoor ik hier niet echt meer thuis. Mooie buik heb je! Spannende weken trouwens, ook veel succes morgen bij de SEO.
Lieke86 - Jongetje Mom2Bvannummer3 - Meisje Duimelijn - Meisje Steeciaantos - Jongetje Sientjes - Verrassing Ikbien - Meisje Fien25 - Jongetje Roos1980 - Jongetje mjs -Jongetje Miep84 - Jongetje Musty - Meisje Ooie Vaar - Jongetje Want2be - Jongetje Angels88 - Meisje Gupperdegup - Verrassing Zeepbel83-Meisje Geboren 19 november 2013 - DeesDees - Bevallen van S* - 18wkn0dgn Hier weer even de lijst..zet jezelf erbij als je er nog niet opstaat! [/QUOTE]
Lieke86 - Jongetje Steeciaantos - Jongetje Fien25 - Jongetje Roos1980 - Jongetje mjs -Jongetje Miep84 - Jongetje Ooie Vaar - Jongetje Want2be - Jongetje Sheann - Jongetje Mom2Bvannummer3 - Meisje Duimelijn - Meisje Ikbien - Meisje Musty - Meisje Zeepbel83-Meisje Angels88 - Meisje Sientjes - Verrassing Gupperdegup - Verrassing Geboren 19 november 2013 - DeesDees - Bevallen van S* - 18wkn0dgn
@mjs, gefeliciteerd met jullie nieuwe huis!! Hier ook al veel in huis voor jongetjes, maar het is waar wat je zegt, heb van het weekend de kleertjes weer eens uitgezocht, wat een herinneringen! En veel van "oja!! Dit was zo leuk!!" En "dit gaat de volgende zeker WEL dragen!" ook wel redelijk wat weggedaan, niet meer mooi of niet passend bij het seizoen straks
@Dees je compleet negeren vindt ik wel erg ver gaan..kunnen op zn minst vragen hoe het met je gaat..hoe jong ze ook zijn ze zijn er toch mee bezig..ze weten dat ze een broertje hebben maar die ziek was en nu in de hemel is..maar t blijft toch onbegrijpelijk. .ja je kan het wel vergelijken met H&M maar dan goedkoper..ze hebben echt alles..maakt niet uit wat je zoekt en ze hebben het