April 2014 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lieverdje2010, 20 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Welkom Rozanna..heb jou in het buikentopic gezien..mooi buikje heb je!

2. Steeciaantos

Steeciaantos Fanatiek lid

28 okt 2013
    1.554
    0
    0
    Limburg
    Wij hebben zelf deze! Ook 2e hands gekocht voor bijna niets :) en is om te bouwen naar van een wagen naar een buggy voor als hij wat groter is ;)

Bijgevoegde bestanden:

3. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    wij zijn in alexandrium geweest en daar hadden ze megaveel..alleen ik heb al zoveel kleding voor ons manneke dat ik het maar niet meegenomen heb haha :p

4. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Dat is een mooie. Welk merk is het? Die heb gezien vragen ze nog 250,- euro, vind ik nog best veel.

5. Steeciaantos

28 okt 2013
    1.554
    0
    0
    Limburg
    haha da's het enige wat wij nog moeten een voorraad kleding hihi :p:p:p

6. Steeciaantos

28 okt 2013
    1.554
    0
    0
    Limburg
    ik dacht ook Quinny maar weet niet zeker.
    Hij staat op het moment nog bij mijn schoonzus thuis omdat het een cadeautje van haar was. :) Ze waren echt maar 35 euro er voor kwijt en ziet er zo goed als nieuw uit zitten regenhoezen bij en een paraplutje :). Heb hem ook al gezien en was echt helemaal blij een bijna nieuwe wagen echt niks mis mee voor die prijs :D

7. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    haha :p ik koop gerust de winkel leeg nu maarja das ook niet handig voor na de bevalling als iedereen met een kadootje komt ;) wij wachten op de kinderkamer en dan schaffen we de rest aan :) nu staat alles in tassen op de kamer die kinderkamer moet worden :p

8. Steeciaantos

28 okt 2013
    1.554
    0
    0
    Limburg
    #2088 Steeciaantos, 10 dec 2013
    Laatst bewerkt: 10 dec 2013
    haha.. :D Heb nu inderdaad al superveel gekregen. Had uiteindelijk 20 flesjes ofzo. Dus een aantal aan een familie lid van mijn vriend gegeven die toevallig een maand na mij gaat bevallen in mei ;).
    Kinderkamer is voor de rest ook al klaar, en box en dat soort dingen staan hier ook :). Binnenkort het badje nog ophalen:)

M'n schoonzus wou waarschijnlijk nog een babyshower organiseren voor dat ik ga bevallen.. Dus ben benieuwd heb zoiets nog nooit meegemaakt alleen op tv gezien.
    Als mensen vragen wat ze moeten kopen zeg ik al grotere maatjes kleding dan 50 - 56 want dat hebben we al wel veel ste veel. :p En mijn vriend en ik denken persoonlijk ook dat het geen klein babytje zal zijn:)

9. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    wij moeten eerst dakkapel laten plaatsen en scheidingswand..want het is nu 1 grote loze ruimte met een schuinlopend dak..en dat hele verbouwingsgebeuren gebeurd eind van de maand ;) en dan behangen en wachten op de kinderkamer..dus alles is eind januari wel klaar :) op de kleine dingetjes na dan :) haha ja ik zeg ook al dat ik grotere maatjes dan 50-56 :p

10. Steeciaantos

28 okt 2013
    1.554
    0
    0
    Limburg
    Ooh zo haha! das vaak wel mooi! :D.
    Fijn dat het zo op tijd klaar is :D

11. mjs

mjs Fanatiek lid

14 mei 2009
    2.128
    2
    0
    Wij gaan donderdag voor het nieuwe huis tekenen dus ben zo langzaam de kasten aan het leegtrekken en ik heb echt al zoveel voor jongens , heb alles nog van mijn eerste zoontje* kaartjes er nog aan , dus ik heb ze gekoesterd maar ga ze nu echt gebruiken .
    Wel leuk om alles weer door je handen te laten gaan, brengt ook mooie herinneringen terug .
    Al kan ik straks niet wachten twee prachtige vintage kinderkamers te geen maken ;)

12. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    haha jep..zal blij zijn alst klaar is..hebben we dat weer gehad en kunnen we genieten van alle mooie dingen :)

13. Steeciaantos

28 okt 2013
    1.554
    0
    0
    Limburg
    Ah wat fijn! Gefeliciteerd alvast!.

Ja dat scheelt al een hele hoop als je al zoveel hebt hihi :D.

14. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @maris22; Zo dacht ik dus ook, het helpt bij de verwerking en wil het toch ook ergens vastleggen.
    Zo kan ik ten allen tijde ernaar terug kijken.

@Lieke; Ze zullen het ook vast goed bedoelen maar toch was het zo dat sommige je uit de weg lopen en je compleet negeren. Jammer maar ergens misschien ook wel begrijpelijk.
    Voor de jongens is het ook best ingrijpend, dat merk ik nu wel wanneer ze er toch telkens weer over beginnen en ernaar vragen. Het gaat dus nog steeds wel flink door die kleine koppies..
    Heerlijk geshopt zeg, ik hoor zo vaak verhalen over de primark…ken het niet….vergelijkbaar met H&M?

@mjs; *doet vreugdedansje* super goed om te horen dat alles wederom oké is!
    Ben serieus heel blij voor jullie!!
    Wanneer is de volgende controle?
    Spannend een nieuw huis, het tekenen is gelijk ook zo definitief :)

@Zeepbel; Jij ook al goed nieuws, top!
    Gefeliciteerd met jullie meisje op komst :)

@Rozanna; Welkom hier, ik schrijf nog deels mee al hoor ik hier niet echt meer thuis.
    Mooie buik heb je!
    Spannende weken trouwens, ook veel succes morgen bij de SEO.

15. Zeepbel83

Zeepbel83 Bekend lid

21 jun 2007
    808
    1
    18
    Lieke86 - Jongetje
    Mom2Bvannummer3 - Meisje
    Duimelijn - Meisje
    Steeciaantos - Jongetje
    Sientjes - Verrassing
    Ikbien - Meisje
    Fien25 - Jongetje
    Roos1980 - Jongetje
    mjs -Jongetje
    Miep84 - Jongetje
    Musty - Meisje
    Ooie Vaar - Jongetje
    Want2be - Jongetje

Angels88 - Meisje
    Gupperdegup - Verrassing
    Zeepbel83-Meisje

Geboren
    19 november 2013 - DeesDees - Bevallen van S* - 18wkn0dgn

Hier weer even de lijst..zet jezelf erbij als je er nog niet opstaat! :)[/QUOTE]

16. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Lieke86 - Jongetje
    Steeciaantos - Jongetje
    Fien25 - Jongetje
    Roos1980 - Jongetje
    mjs -Jongetje
    Miep84 - Jongetje
    Ooie Vaar - Jongetje
    Want2be - Jongetje
    Sheann - Jongetje

Mom2Bvannummer3 - Meisje
    Duimelijn - Meisje
    Ikbien - Meisje
    Musty - Meisje
    Zeepbel83-Meisje
    Angels88 - Meisje

Sientjes - Verrassing
    Gupperdegup - Verrassing

Geboren
    19 november 2013 - DeesDees - Bevallen van S* - 18wkn0dgn

17. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Wij krijgen ook een jongetje. De jongens staan nu met 9 - 6 duidelijk in de meerderheid ;)

18. miep84

miep84 Niet meer actief

@mjs, gefeliciteerd met jullie nieuwe huis!! Hier ook al veel in huis voor jongetjes, maar het is waar wat je zegt, heb van het weekend de kleertjes weer eens uitgezocht, wat een herinneringen! En veel van "oja!! Dit was zo leuk!!" En "dit gaat de volgende zeker WEL dragen!"
    :D

ook wel redelijk wat weggedaan, niet meer mooi of niet passend bij het seizoen straks ;)

19. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    @Dees je compleet negeren vindt ik wel erg ver gaan..kunnen op zn minst vragen hoe het met je gaat..hoe jong ze ook zijn ze zijn er toch mee bezig..ze weten dat ze een broertje hebben maar die ziek was en nu in de hemel is..maar t blijft toch onbegrijpelijk. .ja je kan het wel vergelijken met H&M maar dan goedkoper..ze hebben echt alles..maakt niet uit wat je zoekt en ze hebben het :)

20. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    leuk zo de lijst..ik kreeg het al niet voor elkaar haha ben niet zo technisch :p

Deel Deze Pagina