Voelt dan toch indd fijner als je hem thuis hebt..en hem zn plekje bij jullie kan en mag geven want dat heeft ie zeker verdiend..hij hoort bij jullie..mooi een hartje
Dames, doen jullie allemaal een beetje rustig aan? Ik lees tussendoor wel veel heftige dingen. De kerst moet nog beginnen he? Wij hebben de kerst gehalveerd qua belasting, omdat ik het anders niet trek. Vijf adressen langs gaat hem niet worden dit jaar Hier gaat het na een hoop stress (dus ja, hier ging het ook even niet zo goed), na een weekend bijslapen en een verplichte badjasdag, weer goed. Lekker vakantie na vandaag nog even werken. Mijn buik begint ook opeens als een malle te groeien. Met fikse spierpijn als gevolg De sterker wordende bewegingen enzo, maken alles weer goed! Wat heerlijk! Ben zoooo verliefd op die kleine. En die blik van mijn vriend als hij het voelt... Pricesless! @DeesDees: Wat mooi als jullie die kleine weer thuis hebben. Volg gewoon je hart. Dat komt vast goed.
@Gupperdegup Ja zeker hier gaat alles nog steeds goed hoor! Vandaag lekker een uur eerder klaar met werken omdat alle orders klaar waren. Morgen avond lekker cadeautjes bij schoonfamilie en met de kerst lekker eten. En volgende week lekker bij mijn eigen familie oud en nieuw vieren. Heb ze al tijd niet meer gezien dus heb er erg veel zin in. (das een beetje het nadeel als je eigen fam aan de andere kant van Nl woont ) Ik herken dat gevoel precies wat jij omschrijft! ik ben ook helemaal gek op de kleine man in mijn buik. Hij beweegt bijna heel de dag door wel en gaat steeds harder schoppen. Ook mijn vriend vind het super die heeft de eerste keer ook wel een traantje gelaten vind ik ook fijn om te zien
Ik word af en toe helemaal misselijk van het getrappel in mijn buik , echt een sterk druk kereltje is het Flowie welkom !!!
Goedemorgen meiden,ik ben weer terug van een heerlijk weekendje weg,gaat alleen zo snel.. Hier ook een druk kindje in me buik,heerlijk gevoel! Vandaag ons nichtje jarig ze word 1 ,pff wat is dat jaar omgevlogen. Fijne kerst meiden!
Hier een automatische wekker hihi..meneertje is al vanaf half 6 aant trappelen hihi..moet er toch zo uit dus das wel handig..hoef mn eigen wekker niet meer te zetten Fijne dagen allemaal!
Wat een warm welkom, dank jullie wel Ik zie inderdaad dat de maand april een redelijke jongetjes-maand wordt. Stiekem wel jaloers als ik jullie zo hoor, de hele dag getrappel. Hier ligt de placenta aan de voorkant en over mijn hele buik. Ik voel de kleine dan ook vooral s'avonds als ik rustig in bed lig.
Haha ja idem hier vanaf 6.00 meestal. 's nachts zelf slaapt hij ook hihi. Gister op me werk was die ook alleen maar aan het trappen haha Jullie ook allemaal fijne dagen!!
jep snachts slaapt ie hier ook..maar zodra t ochtend gaat worden issie wakker haha..en op mn werk ook..reageert op de geluiden en de warmte en warmte vindt ie heerlijk ben k achter voel m nu ook boven mn navel trappelen..dus mn bm is al redelijk hoog heb k het idee..
Klinkt ook bekend hihi vaak bij mij op de zelfde plek en soms ook wel eens boven de navel . Vind t wel grappig hij houd zich alleen rustig als andere mensen willen voelen en bij mijn vriend en mij en m'n schoonouders reageert ie wel op de hand eigenwijs mannetje! . Nu nog in dubio wat ik vanavond precies zal aantrekken Wij zitten vanavond bij mijn schoonzus thuis cadeautjes doen omdat we lootjes getrokken hebben .
haha klinkt me ook heel bekend..als iemand anders wil voelen houdt ie zich rustig en denkt ie bekijk het maar haha! Mmm ja dat probleem ken ik nu ook..ik heb maar zwart jurkje gekocht die wat wijder valt en misschien volgend jaar ook nog aankan..moet nu toch ergens mn buikje kwijt haha normaal ben k van de strakke dingen maar dat gaat nu niet meer passen
Geniet van het getrappel, leuk om te lezen dat het bij jullie ook zo levendig is... Gisteravond kreeg ml een flinke trap waarop hij verrast en verontwaardigd reageerde: 'Zo!!! Dat is gewoon een lél!!!' Hele fijne dagen toegewenst!!! Hoop in januari hier weer wat actiever mee te kletsen... Ondanks alles gaan wij ook lekker van de feestdagen genieten en dan even lekker een weekje weg samen... Zijn we wel aan toe na alle heftige emoties van vorige week! Tot snel
Haha Ik heb nu een jurkje die ik tijdje terug bij de primark had gekocht met van dat rekbare stof maar pff daar is me buikje wel heel erg goed in te zien haha. Legging eronder en vind het wel weer best
Hahaha geweldig!! ! jij ook lekker van genieten hé! Jij ook fijne dagen! geniet lekker van de dagen! en ook van het weekje weg
Voelen jullie het nu pas boven je navel? Dan denk ik dat mijn baarmoeder behoorlijk voorloopt want ik voel het al vanaf 18 weken boven mijn navel en mijn baarmoeder zit al een handbreedte boven mijn navel! Ik zal het binnenkort eens vragen aan de vk of dat wel normaal is...