Jullie ook allemaal nog een gelukkig nieuwjaar! Wij hebben het gezellig bij mijn familie gevierd! Mijn kleine man vond het harde knallen vuurwerk alleen niks en schopte na elke knal wel ffies haha . Hier valt het trouwens nog mee met de pijn. Kan nog redelijk veel doen op een dag . Kreeg wel al zulke gezichten van mijn familie omdat ik ze al een tijdje niet meer gezien had haha. Die vinden het ook maar hard gaan met mijn buik. & ik loop er alleen maar trots mee te showen haha
Hier hield de kleine man zich stil tijdens de jaarwisseling maar erna werd ie wakker haha mn buikje gaat nu ook steeds meer groeien merk k..heb last van mn buikspieren geloof ik..begint echt uit te rekken. .en heb ook wat last van mn bekken..soort drukkend gevoel maar komt omdat ie constant met zn hoofd of zn kontje naar beneden ligt te duwen..kan gelukkig geen kwaad haha ik show er ook mee hoor de hele dag door
Happy 2014 meiden!! Feestdagen zitten er weer op,terug naar de orde van de dag tijdens de jaarwisseling was het in mijn buik erg druk,ze reageerde erg op de knallen en die waren heftig hier... Maandag weer naar haar kijken,kan niet wachten!!
Haha toevallig! Hier een vervelende nacht gehad. Gistermiddag bij mijn moeder wat gegeten en vannacht samen met mijn verloofde dus flink lopen overgeven en buikpijn gehad. Denk dat het eten verkeerd is gevallen want het is wel heel toevallig dat wij allebei aan het rennen waren. Met mij gaat het inmiddels wel weer na 3x overgeven. En heb ook alweer een kopje thee gedronken Met mijn verloofde echter nog niet die loopt nu nog en heeft ook gewoon een rot inmuunsysteem (ofzoiets). Heb hier ook al een aparte topic over geopend, maar stel de vraag evengoed hier ook!. Weet een van jullie of dit heel erg kwaad kan voor ons kindje?
Goeiemorgen allemaal ! Allereerst een heel gelukkig nieuwjaar gewenst, 2014 gaat voor ons allemaal een heel bijzonder jaar worden ! Tijd geleden dat ik hier ben geweest om mee te kletsen, maar ik heb het zo ontzettend druk gehad ! Inmiddels ben ik verhuisd naar mijn nieuwe huisje en het voelt helemaal goed.... A & K (mijn dochter en zoon) zijn helemaal blij met hun nieuwe kamer, ze slapen er als roosjes en voelen zich al helemaal thuis. Er moeten nog wel wat dingetjes gebeuren, maar in de loop van deze week komt mijn vader nog langs om de puntjes op de i te zetten, zodat alles hangt en staat hahahahaha ! Kunnen we eindelijk beginnen aan de slaapkamer, want momenteel slapen we nog op een matras op de grond (missen een paar schroeven van ons bed ineens). Zoals al eerder verteld, deze zwangerschap was totaal niet gepland dus voor ruimte voor onze kleine meid moeten we een beetje schipperen. De babykamer komt dus in onze slaapkamer en met een beetje passen en meten gaat het allemaal wel lukken. Ben nu lekker marktplaats aan het afstruinen voor allemaal leuke baby hebbedingetjes en babykamer inrichting. Met onze kleine meid gaat het allemaal prima. Ze is erg aanwezig, voel haar de hele dag lekker schoppen, maar soms schopt ze zelfs zo hard dat ik toch even au moet roepen hahahahaha ! We zijn druk bezig met namen verzinnen. Over de tweede naam zijn we in ieder geval al uit. De vader van mijn vriend is 4 jaar geleden overleden (net voordat wij elkaar leerden kennen), en wij willen onze dochter als tweede naam de naam van haar overleden opa meegeven. Alleen, zo een makkelijke naam is het niet, dus probeer daar maar eens wat van te maken. Na veel brainstormen is het gelukt, maar geen doorsnee meidennaam hahahahahaha ! Nu alleen nog de voornaam, daar komen we nog niet echt uit...... Ik wil zo graag reageren op wat jullie allemaal getypt hebben, maar ik ben het weer allemaal kwijt, oeps..... Vanaf nu ga ik weer wat meer actief meekletsen hoor !!! Fijne dag allemaal !
@Mom2Bvannummer3 Jij ook nog een gelukkig nieuwjaar hé! Hier wordt het ook een topjaar en onze kleintjes worden eindelijk geboren over een paar maandjes hihi Wat gaat dat toch snel. Wat fijn dat je kids het naar hun zin hebben in het nieuwe huis!. Dat scheelt ook al zoveel! lief dat je vader ook even een handje mee helpt! . Ook dat scheelt een hoop dat dat evengoed gaat lukken bij jullie in de slaapkamer en nou maar lekker genieten! Hahaha wat jij nou zegt over dat schoppen klinkt mij zo bekend in de oren! Ik heb precies het zelfde met onze kleine man! & dan kijkt iedereen me weer aan van waarom zeg jij nou au Wij waren vrij snel uit wat de naam gaat worden. We moeten alleen nog ff kijken wat zijn doopnamen precies gaan worden die worden in ieder geval naar de peet oom en peet tante. Soms gaat het hier ook redelijk snel met typen haha. Moest vanmorgen ook weer ff flink terug lezen want ben zelf ook een aantal dagen weg geweest
@mom2B leuk dat jullie nu officieel verhuisd zijn en je kids het zo naar hun zin hebben..lekker een mooi eigen stekkie Heerlijk he als ze zo aanwezig zijn in je buik..hier is de kleine man ook behoorlijk aanwezig. .vindt k helemaal niet erg hihi k geniet er vol op van Namen zijn we nog niet helemaal over uit. .hebben er 4..het wordt een naam die je niet vaak hoort in ieder geval @hier behang voor t kamertje is besteld. .woezel en pip..we behangen in 2 delen..bovenkant zachtblauw en de onderkant blauw met gekleurde strepen en in het midden ervan een woezel en pip rand..gaan ook nog behang stickers halen zodat we die op het blauwe gedeelte kunnen plakken..vindt het nu al leuk en we moeten nog beginnen
@Lieke Ohh wat leuk woezel en pip! die vind ik ook zo schattig! haha alleen maar goed dat je nu al zo enthousiast bent! @hier Ik ben al druk met foto's in mijn 9 maanden boek te plakken. Hij is voor het grootste gedeelte nu ook ingevuld. Ben ik ook helemaal blij mee. Die had ik op het begin van de zwangerschap al gekregen van m'n schoonmoeder Moet straks ook nog het cadeautje voor haar verjaardag inpakken want dat is morgen alweer Heb een mandje gekocht en die gevuld met allemaal knutsel spulletjes wat ze kan gebruiken, aangezien ze zo creatief bezig is de laatste tijd hihi
@Steeciaantos haha ja ben al heeeeel lang fan van Woezel en Pip en nu mag ik me helemaal uitleven hihi en manlief vindt het ook erg leuk nu haha dus dat scheelt Bijna alweer 25 weekjes..wat gaat t snel zeg ineens..en de kleine is zo actief..heerlijk gewoon..ik wordt steeds verliefder op m <3
Leuk lieke , ik ga zondag naar de theatershow van woezel en pip , benieuwd wat dochterlief er van vind
Hier is de babykamer ook al een heel eind af. Zo begint het al heel wat te lijken! Ben vanmorgen bloed wezen prikken om te kijken of de aanhoudende verkoudheid en keelpijn komt door een ontsteking of virus. Bij een ontsteking krijg ik een kuur anders niet. Morgenochtend weet ik meer.
Wat toevallig lieke! Ik ga naar mijn gyn,en jij? Gelijk even wat vraagjes stellen over de bevalling,zie er namelijk erg tegenop...
ik bij de gyn int zh wil graag zh bevalling..vindt ik toch wat prettiger en daar hebben ze ook goeie pijnbestrijding mocht t nodig zijn..mezelf kennende wel nodig..
Ik ben op zoek naar de lijst met uitgerekende data enzo.... Ik lees net dat Micchan bevallen is van een dochter en ze was 26 weken zwanger, dus volgens mij ook een april 2014 mama ???? Weet ook niet of ze hier meekletste ????
Echt bizar dat Micchan nu al is bevallen. Ik geloof niet dat ze hier mee kletste, misschien in het begin wel. Op pagina 214 staat de laatste lijst.
Ik herken haar niet dus denk niet dat ze hier ook meepraatte. Maar wat een bizar verhaal zeg. Ik hoop dat alles uiteindelijk goed mag komen. Hier de bloeduitslag binnen en ontstekingswaarde was niet goed en ook mijn hb was te laag. Ik word vanmiddag nog teruggebeld over wat de dokter hiermee wil doen. Bij het bloedprikken bij 12 weken bij de vk was mijn hb en ijzervoorraad heel netjes, dat is toch hard achteruit gegaan dan.