Dat heb ik ook. Ik kan wel voelen dat de mijne echt een voorkeur naar rechts heeft en dat ie vaak ook aan die kant ligt
Lijkt me een heel mooi model om een zwangere bruid in te zijn! Ben je niet bang dat de kleine te vroeg komt en dat t dan niet door kan gaan? Daar zou ik me dan weer druk om maken hihi. Mooi buikje Lieke! Mag je trots op zijn. Bij mij ligt het kindje ook niet laag ik voel het juist al heel vaak al bijna 10cm boven m'n navel. Ik vind het bewegen en t schoppen wel gevoeliger boven de navel dan eronder. Moet wel vaak plassen dat heb ik ook.
Ohja ik meen te herinneren dat er meer meiden uit regio Gorinchem/Dordrecht kwamen hier toch? Zijn er van jullie die ook in het Beatrix in Gorinchem gaan bevallen? Wij gaan waarschijnlijk 3 februari naar de voorlichtings avond in het ziekenhuis daar.
Joehoe !! Ik ben met mijn eerste daar bevallen . Kind ook op de kinderafdeling gelegen . Kraamafdeling in echt top ! Nu beval ik in het Sophia kzh.
Drechtsteden aanwezig! Ik loop in het ASZ in dordrecht en beval daar ook ik wil ook nog naar zown voorlichtingsavond. .maandag maar eens kijken wanneer dat is..wel handig indd
thanxxx! bij mij ligt ie nu met zn voeten naar beneden heb k zown idee..hij geeft mn blaas steeds een flinke poeier nu haha!
@mjs, help me even herinneren, waarom moest je ook al weer in het Sophia bevallen? Ik hoor veel goede verhalen over t ziekenhuis in Gorinchem Ohja Dordrecht kan natuurlijk ook Voor ons was 3 Februari eigenlijk al de laatste mogelijkheid want anders werd het 14 April maar dan is het wel heel kort dag en is het misschien niet meer nodig haha
ik heb bij mijn zoon eclampsie gehd en wij hebben een genetische afwijking. bij dit kindje is 1 ook nog 1 afwijkend niertje gevonden dus alles bij elkaar opgeteld, word geadviseerd in het sophia te bevallen. en ik vin dhet een heel fijn ziekenhuis en ze hebben daar een heerlijk kraamhotel
We houden het zo ie zo klein. Ik maak me daar verder niet heel erg druk om maar heb daar zeker ook wel over nagedacht. Ik zie wel hoe het loopt
Ik heb geen indicatie maar vanwege onze geschiedenis vinden we dit toch fijner..ze kennen ons er toch al..dus waarom moeilijk doen dan mochten kiezen vk of zh..dan maar zh @steeciaantos wordt een mooi jaar voor jullie hoe dan ook
Ja dit is ons eerste kindje dus alles is helemaal nieuw en erg spannend kan niet wachten tot hij er is haha