Succes Maris en Lieke! . @Sunshine wat vervelend zeg!. Ik heb het soms ook wel eens dat ik erg winderig ben, vind het zelf ook niet leuk vooral niet voor mijn verloofde want pff wat een lucht af en toe. . Bij mij zijn die krampjes dan ook gelijk weg als de lucht eruit is. Fijn dat je vriend zo lief voor je is geweest!. & hoop voor je dat ze inderdaad niet erger worden, wat een rot gevoel is dat. Ik las trouwens dat jij ook een laagliggende placenta hebt. Hier hetzelfde verhaal, ze gaan er met de 30 weken bij mij ook weer naar kijken. @Flowie, hoe was je eerste les? Daar ben ik wel nieuwschierig naar
Thanxx Sunshine en Steeciaantos Ik heb ook last van darmkrampen en winderigheid. .en als de lucht eruit is is vaak de kramp ook weg gelukkig maar een pretje ist niet indd
Ik zou graag met jullie mee willen kletsen. Wij zijn zwanger van ons eerste wonder! Uitgerekende datum: 30-04-2014 en zwanger van een jongen Liefs Daisy25
Welkom Daisy! Gefeliciteerd!. Hoe gaat het met jou zwangerschap en kindje? Hier ook een eerste kindje! Wauw alweer een jongen! wat een boel worden dat er haha
Hoi, gezellig dat ik mee kan kletsen. Hier gaat alles goed! Alles volgens het " boekje"! Met mij gaat ook alles goed. Zo af en toe zit de buik wat in de weg maar dat hebben we er allemaal voor over. Ik zag inderdaad al veel blauw voorbij komen. Hoe gaat het met jullie en jullie kindje? Liefs
Maris: ja vervelend he nou hier vraag ik de gyn liever niet zoveel denk hun net zo gek worden van mij als ik van hun, ze zijn zo makkelijk voor alles mag je langs komen maar als het goed gaat met je kleintje krijg je boze blikken dat je langs gekomen bent, pas ook ik lag dubbel van de migraine dus hun gebeld of ik paracetamol mocht ja kom maar langs :s dus daarheen echo gehad alles goed met de kleine neem maar paracetamol en week later reguliere controle en hoor je zo ben je er ook weer, en vervolgends een heel gesprek of ik niet te gestrest was, ja uh jullie laten iedereen komen voor alles, ook mijn eerste zwangerschap alles is nieuw voor me,
Oohh dat klinkt zoo bekend hé! Mijn verloofde moet mij al bijna helpen met mijn schoenen aan te trekken . Maar ben er tegelijk ook zoo trots op die buik hihi Met mij gaat het verder prima heb weinig tot geen zwangerschaps kwaaltjes. Alleen veel plassen Met onze kleine man gaat het ook goed, Hij schopt er flink op los. Ik moet 16 januari weer naar de VK om wat eerder een groei echo te laten maken omdat ze mijn buik bij de vorige afspraak wat groot vond. Ze dacht aan veel vruchtwater of het kindje is wat groter. Ze wilde er in ieder geval niet mee wachten tot de 30 weken om te kijken zodat we ook weten of ik wel thuis kan bevallen of toch naar het ZH moet. Maar hoefde we ons geen zorgen om te maken.
Even in 2 berichten hoor want er stond nog wat op de vorige pagina haha Steeciaantos: ja klopt gelukkig was met de laatste echo afgelopen donderdag te zien dat die al wat hoger ligt, ben toen met 19 weken in zh geweest ivm bruin bloedverlies en wat krampen nou echo gehad en meteen ja hij ligt laag achter 11 weken geen gemeenschap meer -.- heb nagevraagd bij me oude vk die zij al als je geen bloed verliest na de gemeenschap maakt dat niets uit en tot nu toe nog niets verloren dus vind prima haha Daisy: welkom gezellig wat fijn dat het goed gaat met jullie kleintje! Nou hier normaal ook als de lucht eruit is maar hier bleef het het kwam het zakte af maar er zat geen enkel regelmaat in was al scenario's aan bedenken of het niet met de kleine te maken had maar vriend zij ook adem in adem uit die kleine is druk aan bewegen dus dat zal het niet zijn,
Gelukkig! Ja klopt zoiets zei die van mij ook. Hier tot nu toe ook niks verloren of iets. Mijn vriend "durft" op het moment niet zo goed meer en daar heb ik alle respect voor . Maar wat een raar verhaal lees ik hier boven zeg over jou VK. Snap niet waarom ze je daar voor laten komen en dan vervolgens nog zo raar gaan reageren ook. Ik mag altijd bellen en als hun vinden dat het "echt" nodig is mag ik pas komen. Maar gaan wel er wel heel goed mee om dat het voor mij ook allemaal nog nieuw is.
Haha, schoenen aantrekken.... Tja dat gaat niet meer zoals voorheen! Ik ben intussen ook super trots op mijn buik! Ik krijg elke 4 weken een echo. Altijd fijn bevestiging dat alles goed is. Steeciaantos ...fijn dat ze zoiets snel opnemen om een eerdere controle te doen. Jullie willen thuis bevallen? En dat vele plassen, ik ken het. Overdag vind ik niet erg, maar om S'nachts mijn warme bedje uit te moeten..... Haha fijn gevoel hè dat getrappel! Ik mag vanmiddag na bijna twee week vakantie weer aan het werk voor 3 uurtjes. Zal weer even omschakelen zijn!
Dat hij niet "durft" heb ik hier nog niet veel last van maar word wel ongemakkelijker soms begint de kleine te schoppen en dan hoeft het voor ons beide niet meer haha, hij is wel zo als ik tegen m aan ga liggen gewoon op de bank of op bed dat hij zegt ja pas op je buik of als ik over me buik wrijf dat die bang is dat de kleine er last van heeft haha hij heeft met 16 weken geslachtsecho gezien hoe de kleine heen en weer slingerde toen ze in me buik zat te drukken omdat die op z'n gat bleef zitten zag er best zielig uit haha, Ja bah word gek van de gyn had een hele aardige vk maar omdat ik een autoimmuun ziekte heb moest ik naar de gyn, donderdag was er een andere gyn had ik ook een wat fijner gevoel bij ik kijk er echt tegen op om bij m'n eigen gyn te moeten bevallen,, Maarja het is niet anders uiteindelijk gaat het om de kleine en misschien heeft me eigen gyn dan geen dienst, in het ziekenhuis heb je ze niet voor het uitkiezen helaas Hebben de dames hier verder nog plannen voor vandaag? Ben vandaag lekker vrij zo even naar de winkel boodschappen halen voor verjaardag, en verder maar in huis bezig niet veel bijzonders dus
Ook vreemd je belt met een vraag en moet gelijk langskomen & dan kijken ze boos als het goed is... Ze moeten juist blij kijken dat het allemaal goed is! Vandaag heb ik voor het eerst m'n verloskundige zelf gebeld omdat ik zo benauwd gevoel heb, al een week. Gelukkig mag ik morgen langskomen... Dus vandaag doe ik het rustig aan...
Ja vind het ook erg vaag allemaal Had net heel verhaal getypt was nog niet klaar maar al verzonden dus aanpassen maar ging wat mis dus ben alles weer kwijt type nog wel keer opnieuw vandeweek haha
@Lieke; Hoe was je controle, alles goed? @Daisy25; Welkom hier! Leuk nog een jongen erbij, de jongens zijn flink in de meerderheid.
@Dees jep alles helemaal goed..kleine man lag overdwars toen ze aan mn buik voelde en hij schopte meteen haha ook toen ze naar zn hartje ging luisteren schopte ie tegen het apparaatje aan haha zo leuk! Heb Gelukkig geen blaasontsteking. .was daar even bang voor maar dr zat nix gelukkig. .weer een opluchting. .over 5 weken 30 weken echo..gaan ze kijken naar zn groei. .alleen systeem van het zh lag plat dus moet van de week even bellen voor de exacte datum Ik werk vanavond even de lijst bij en voeg de uitgerekende datums erbij. .
@Lieke; Fijn dat alles wederom goed is! je hebt echt een kleine voetballer in je buik Gelukkig geen blaasontsteking meid, die zijn naar tijdens een zwangerschap. Je gaat alweer richting de 30wkn! Een nieuwe mijlpaal! Ben je al begonnen met het kamertje?
Hier alles in orde met ons meisje,zelfs alweer een weekje voor op de termijn,volgende x bloed prikken,ze,lag weer lekker van t vruchtwater te drinken,prachtig gezicht! Mijn bloeddruk was iets hoger als normaal,maar niet schrikbarend. Ik ben helemaal blij! Nu aan de babykamer beginnen deze week! Leuk!