April 2014 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lieverdje2010, 20 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    haha jep een echte kleine voetballer :) nu ook weer haha zit met een bord op mn buik en hij schopt er tegenaan haha :)
    Nou Indd. .had er paar weken geleden 1 te pakken en had de symptomen niet opgemerkt. .en nu twijfelde ik en toch maar even laten checken maar alles was goed en ze zei dat het allemaal verschillende bacteriën zijn die door je lichaam gaan..opluchting :) nog 5 weken en dan alweer 30 weken..gaat hard zeg..behang is binnen..woezel en pip. .helemaal leuk! Alleen nu wachten wanneer ze de dakkapel komen zetten want dan kunnen we behangen ;) kinderwagen en maxicosi aangeschaft vant weekend en ook een wipstoel en het babybadje xxl van bebe jou opgehaald. .de hele zolder staat vol nu haha ;)

2. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Fijn dat jullie weer zijn goedgekeurd!

3. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    bij jou ook allea goed dus vanochtend..bij mij ook :) mijn bloeddruk was 125/75 en ben weer 2kg bij gekomen hihi

4. Flowie

Flowie Actief lid

16 apr 2013
    162
    0
    16
    Ik heb vanavond mijn eerste les:p. Ben er stiekem best een beetje zenuwachtig voor..
    Zijn er meer dames die al gestart zijn of binnenkort starten met een zwangerschapscursus?

Daisy welkom hier!

Zijn veel van jullie onder behandeling van de gyn dat jullie zoveel echo's krijgen?

5. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36

Wat fijn dat het goed gaat met jullie meisje! Veel plezier met de babykamer !

Hier beginnen de krampen weer, ik heb nooit eerder bandenpijn gevoeld begin nu toch te twijfelen of het geen bandenpijn is heb in een keer ook veel meer honger vandaag,, groeispurtje?

6. Flowie

Flowie Actief lid

16 apr 2013
    162
    0
    16
    Pff vervelend Sunshine. Toch maar een bezoekje aan de gyn of vk voor de zekerheid?

Bij mij voelt bandenpijn/bekkenpijn als een soort branderig gevoel richting mijn lies maar niet als krampen.

7. Daisy25

Daisy25 Lid

5 dec 2012
    85
    0
    6
    Dank je wel!

In het begin stadium van de zwangerschap kreeg ik ivm eerdere miskramen om de twee week een echo. Gewoon bij de verloskundige. Nu krijg ik standaard om de 3 weken een controle. Dit doen ze hier bij iedereen.

8. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Dat is het gevoel niet echt krampen in m'n hele buik en bovenbenen het komt en het gaat ,,, Hmmm heb niet weer zin in scheve hoofden daar :/ de kleine voel ik wel erg goed hij is behoorlijk druk,, wat zouden jullie doen als je de kleine nog wel goed voelt?

9. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Lieke86 - Jongen 20 April uitgerekend
    Steeciaantos - 24 april 2014 uitgerekend - Jongen
    Fien25 - Jongen 9 april uitgerekend
    Roos1980 - Jongen 25 April uitgerekend
    mjs -Jongen 23 April uitgerekend
    Miep84 - Jongen 13 April uitgerekend
    Ooie Vaar - Jongen ?
    Want2be - Jongen 17 April uitgerekend
    Sheann - Jongen 13 April uitgerekend
    Sunshine92 - Jongen 22 April uitgerekend
    Daisy25 - jongen 30 April uitgerekend
    Flowie - jongen 27 April uitgerekend

Mom2Bvannummer3 - Meisje 18 April uitgerekend
    Duimelijn - Meisje 26 April uitgerekend
    Ikbien - Meisje 21 April uitgerekend
    Musty - Meisje 18 April uitgerekend
    Zeepbel83-Meisje 26 April uitgerekend
    Angels88 - Meisje 24 April uitgerekend
    Maris22 - Meisje 27 April uitgerekend

Sientjes - Verrassing 21 April uitgerekend
    Gupperdegup - Verrassing 14 April uitgerekend
    Rozanna - verrassing 24 April uitgerekend

Geboren
    19 november 2013 - DeesDees - Bevallen van S* - 18wkn0dgn

--------------------------------------------------------------------------------------------

Dames willen jullie checken of jullie datum klopt en zo niet aanpassen?

10. Flowie

Flowie Actief lid

16 apr 2013
    162
    0
    16
    Lastig Sunshine...
    Wij weten natuurlijk niet wat jij voelt. Als het voor jezelf niet goed voelt gewoon bellen en je verhaal uitleggen.
    Moet wel zeggen dat wanneer ik banden of bekkenpijn heb dit vooral is wanneer ik lang sta of veel gelopen heb. Ik begrijp uit jouw verhaal dat dit dus ook is wanneer je gewoon in bed ligt?

11. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    @cusrus ik doe geen cursus. .is allemaal op de avond dat ik werk..dus dan houdt het op..ik laat het allemaal over me heen komen ;)

12. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Ja het begon gister ik lag om 10 uur ong op bed en de kleine was lekker druk aan het bewegen ineens beetje krampen onderin bij m'n liezen en het begon langzaam en werd steeds pijnlijker, toen begonnen me bovenbenen ook mee te doen en vervolgends m'n buik ook tot aan m'n navel, en elke keer werden de krampen erger en zakte weer af maar er zat geen bepaald tijd ritme in, toen kwam de winderigheid opzetten ,op begeven moment probeerde ik me wat meer te ontspannen en rustig te ademen en het nam wat af vannacht wakker geworden toen leek het weg tot ik naar het toilet liep en begon het weer, net zat ik op de bank toen de krampen weer begonnen

13. Want2be

Want2be Fanatiek lid

30 aug 2010
    1.272
    0
    0
    Vormgever
    Zuid-Holland
    Misschien leuk om de volgorde op datum te zetten? Zodat je in één oogopslag kunt zien wie er rond dezelfde periode zijn uitgerekend enzo...en wie er in theorie het eerste aan de beurt is ;)

Hier druk aan het schilderen geslagen, maar mijn kluskleren passen niet meer. Heb een xxl schildersoverall gekocht en lijk wel een enorme witte teletubbie nu :D

14. Manon74

Manon74 Lid

27 aug 2013
    75
    0
    0
    Amersfoort
    Ik zie dat er in het topic "uitgerekend in april 2014!" niet veel meer gepost wordt en de meeste hier te vinden zijn.

Even een vraag; zijn er meer dames die nog fulltime werken? Ik begin te merken dat ik het pittig vind, mede door die onmogelijke manager die weinig tot geen rekening houdt met mijn zwangerschap...
    A.s. donderdag heb ik de eerste groeiech (i.v.m. 1 slagader in de navelstreng) en controle bij de VK dus ga het ook even met haar overleggen. E.e.a. is ook zeker afhankelijk van wat de echo verteld natuurlijk over de groei.

Voor degene die niet in het andere topic geweest zijn; het is mijn eerste, jongetje en ik ben op 3 april uitgerekend. Deze week alweer 28 weken... gaat best snel!

15. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Ook ik ga niet op curcus krijg helaas mijn 3e keizersnee...,
    @flowie
    Ik heb om de 3a4weken controle bij mijn gyn omdat we al 1 mannetje moeten missen... Sta onder goede begeleiding en het is een schat van een vrouw dus elke keer een korte spiek hoe ons kindje groeit.

16. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Miep84: Hey wat leuk, een lotgenootje. Ben benieuwd wanneer ik ga bevallen. Bij mn eerste ben ik met 39,2 bevallen.

Flowie: Ik doe geen zwangerschapscursus, heb ik bij de eerste zwangerschap ook niet gedaan. Veel plezier vanavond.

Manon: Ik werk maar 2 dagen maar zelfs dat vind ik pittig, zou er niet aan moeten denken om fulltime te werken.

17. Flowie

Flowie Actief lid

16 apr 2013
    162
    0
    16
    @Sunshine
    Ik zou toch even overleggen met je gyn of vk, die zullen ook ongetwijfeld gaan vragen of je hierbij ook bloed of vocht verlies hebt. Beter een keer teveel dan te weinig hoor.

Jeetje Maris dat is niet niks. Dan is het inderdaad belangrijk dat je onder goede begeleiding staat bij de gyn.

Ik heb 21 januari weer controle bij de vk.

18. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Nou heb gebeld net de assistente begon al ohw misschien maar even langs komen, toen ging ze overleggen en werd er gezegd zolang het niet regelmatig is en de kleine beweegt zal het wel aan m'n darmen liggen, moet de 23ste weer dus zal wel goed zijn

19. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
  20. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013