Ik heb ook wel gemerkt dat een zwangerschap een hoop opmerkingen losmaakt op 1 of andere manier. Iedereen wil wel wat te zeggen hebben of denken het beter te weten of denken iets aan je te zien wat er helemaal niet is....dat soort dingen Ik vind het ook wel moeilijk hoor zulke dingen naast me neer te leggen al is er tegen mij nog niet zo heel veel geks gezegd. Maar ik denk dat dat alleen maar erger gaat worden als onze kindjes er zijn. Dat dan de bemoeienis pas echt losbarst Dan heeft iedereen een mening over je kind, het uiterlijk, gedrag, hoe je er mee omgaat, opvoeding en hoe je zelf alle ervaringen verwerkt van de zwangerschap en de bevalling. Straks op de peuterspeelzaal en op school, zo veel moeders zo veel meningen. Mensen vinden toch altijd dat je het op hun manier zou moeten doen. Daar zie ik ook wel tegenop eerlijk gezegd. Ik zal, en jullie misschien ook wel, met de tijd harder worden en ik hoop dat ik op een dag echt het ene oor in, het andere oor uit kan uitvoeren Wil natuurlijk niet zeggen dat je niet open moet staan voor hulp of tips Hier is de box net gebracht 2 gote zware dozen. Er zat ook een muziekmobiel bij cadeau van Woezel en Pip (ja Lieke echt een aanrader of heb je m al? ) Wat een aandoenlijk muziekje zit daar aan zeg. Werd er bijna emo van..hahaha hormonen he
haha jep heb die muziekdoos van woezel en pip al en kleine man vindt t wel wat hihi hij boxt m nog net niet van mn buik
Whoei het lijkt hier wel sinterklaasavond haha. Vandaag de box, luiertas en een wipstoeltje binnen gekregen! Alleen jammer dat sinterklaas niet betaalt deze keer, al was de box wel een cadeau van mijn zus en zwager. Deze luiertas, pas leuk bij de wagen want die is zwart met appelgroen. En ik heb daar zelf dekentje en lakentje in gemaakt ook appelgroen geruit. Webshop - tassen mexicaans zeil - luiertassen - Luiertas appel groen | MixMamas, luier- en verzorgingstassen, tafelzeil, spaanse flamenco schoenen en kitsch En deze wipper Fisher-Price M7344 Sluimer & Speel wipstoel? Bestel nu bij wehkamp.nl
@Sientjes Ja dat heb ik ook gemerkt vooral bij die vriendin van me. Iedereen zegt dat tegen haar wat ze wel en niet moet gaan doen. Bij mij valt het gelukkig nog wel mee. Mijn schoonmoeder geeft over sommige voorbereidingen wat tips, wat ik in huis moet hebben voor de geboorte enz. En daar luister ik dan wel naar omdat precies hetzelfde in de folder van de kraamzorg staan haha . Maar uit eindelijk moet je toch alles op je eigen manier doen. Wat leuk zeg dat jullie box er al is!. Grappig dat er zon woezel en pip muziek mobiel bij zat. Ik vind die Cd's wel leuk van woezel en pip ik word daar zelf al rustig van haha dus die misschien binnenkort maar ff kopen En leuke mooie luiertas! en wipstoel!
Wat leuk dit topic!. wel veel pagina's om te lezen allemaal haha. Ik ben ook in April 2014 uitgerekend op de 27e! ben nu dus 24.2 weken zwanger. Hier zijn de box babykamer en kinderwagen allemaal besteld en wordt allemaal de 16e bezorgd. ik ben stiekem een beetje zenuwachtig
Heee Welkom en gefeliciteerd!, Gaat er af en toe snel aan toe hier haha. Spannend dat die allebei al onderweg zijn!. Waar ben je precies zenuwachtig voor??
Vanochtend echo gehad van 50 min op de hogeschool in Rotterdam. .was echt zoooo leuk! Meneertje liet duidelijk zien dat ie een meneertje is hihi zn benen wijd..en was vant vruchtwater aant drinken..zn mondje ging open en dicht paar keer. .en natuurlijk tegen t echo apparaat schoppen haha! Zal vanavond als k thuis ben even foto uploaden
Wat leuk lieke!! ben nu wel erg nieuwschierig naar die foto ja! blijft zoo mooi je kindje op de echo zien hihi
Zo , eindelijk weer terug uit het ziekenhuis. Alles is ok met de kleine . Niertje was weer iets vergroot maar valt nog ruim onder de 10mm grens. Liefs
Zit op mn werk en de wifi is beetje traag waardoor ie geen foto's upload dus dan strax even thuis doen..gaat wat sneller Jaaa ben helemaal in Looooove weer hoor hihi zo mooi om m weer gezien te hebben..heerlijk. .mijn manneke
Fijn mjs dat het meevalt! Leuk Lieke zo'n kans voor een echo! Had hij al een voetbalshirtje aan of konden de studenten dat nog niet zien hihi
zenuwachtig of alles wel goed binnenkomt. als je sommoge dingen over de babydump leest begin je bij voorbaat al te twijfelen haha. vandaag kwam vriendlief thuis met een mega schattig pakje voor die kleine, het lijkt voor hem steeds echter te worden nu hij de kleine ook voelt bewegen enz.
Bekijk bijlage 369872 Hier mijn manneke van vanochtend zown schattig neusje ennn weer op zn zijkant..Dees??? @Sientjes haha dat scheelt niet veel denk k hihi