@deesdees Ons mannetje had triploidie,geen kans op leven het was een chromosoomafwijking en volgens de artsen in het erasmus mc dikke pech,fout bij de bevruchting,een setje teveel chromosomen... Ook wij waren getest maar dit komt voor bij 1 op de 100.000 zwangerschappen... Vette pech dus,maar dat maakte het niet minder moeilijk allemaal,het was onze eerste zwangerschap. ik wens jullie heel veel sterkte en kracht om dit enorme verlies een plekje te kunnen geven,weet dat het niet meevalt... Dikke knuf!
@Musty, jeetje meid wat een hoop kan er dan tegelijk gebeuren! Veel sterkte... @DeesDees, jij ook succes vandaag!
Hey das toevallig, dat had ik gisteren ook! Ik dacht dat ik op springen stond zoveel spanning stond erop. Daarna kreeg ik ook last van mijn darmen, dus ik denk dat er een baarmoeder-groeispurt is geweest en dat mijn darmen en de rest weer even plek moet maken... Hoe is het nu? Wel benieuwd hoe lang mijn buik door blijft groeien, ik zie er nu al zo hoogzwanger uit
@ Sunshine dat heb k ook indd..mn buik maakt een groeispurt en staat redelijk strak..ook mn darmen borrelen en moeten hun plek weer vinden..merk het ook aan de zijkant van mn buik..in mn zij..dat de boel oprekt..
Doet het bij jou ook soms zo'n pijn? Ik heb opeens ook dat ik al een voetje zie uitsteken en kan pakken... Of dat de billen opeens mijn buik uit vorm duwen
Ja het zakt hier nog niet af het voelt echt smorgens al zoals het eerst in begin voelde dat savonds de buik opgezet is, maar misschien had ik daarom vandeweek wel krampen dat de darmen plaats moesten maken alleen als Ik m'n buik opmeet zit er al weken geen verschil in dus misschien dat alles weer wat hoger de buik in word getrokken
@Musty ik schrik helemaal een beetje van jou verhaal. Ik snap wel dat je aan het aftellen bent, is allemaal niet niks!. Heel veel sterkte!. @Deesdees jeetje wat heftig!, knuff en succes vandaag. @Sunshine pff wat erg dat ze er zo mee om gaan bij de etos!. Denk je gewoon te helpen en er wat van te zeggen.. En wat de buik betreft, Ik heb dat laatst toevallig ook gehad dat er zoveel spanning op mijn buik stond. Ik denk dat het inderdaad een groeispurt is. Ik moet zelf wel wennen aan dat mijn navel nu gewoon plat is. Had voorheen altijd gewoon een diepe navel .
Ja soms aan de zijkant, haha ik had vandeweek had me hand rechts op me buik en de kleine drukte zich daar tegen aan en even later ging die naar links dus die plek stortte in en je zag gewoon die hele bult schuiven haha Ik zie net dat die niet voor mij bedoeld was haha
Hier is m'n navel nog niet plat maar half onderkant word al redelijk plat en bovenkant zit nog wel een gaatje
Moeten wij nog even naar kijken, Wij hebben best wel veel pakjes gekregen / gekocht. Maar ik vind ze allemaal zoo lief en schattig. Ik weet waarschijnlijk alleen van het mutsje al zeker welke hij op krijgt maar het pakje zelf moe ik nog ff naar kijken
Hoe merken jullie dan of het de billen, hoofdje of voetjes zijn? Hier weet ik nog niet wat het eerste pakje word we hadden een heel leuk pakje gehaald, maar niet eens opgelet dat het geen overslag shirt is, volgendsmij moet dat wel toch?
Hey hallo meiden, nog even een tip voor de Je kunt een Stokke Tripp Trapp winnen als je een uitzet lijst maakt op Ik vind het echt een top site. Even inloggen met je FB account (geen spam). Je kunt hier allerlei verlanglijstjes maken en cadeau inspiratie opdoen!
Jij dacht even leuk reclame te komen maken Dat is niet toegestaan wist je dat, misschien eerst even de regels lezen voordat je je hier aanmeld! Ik zal je moeten blokkeren.
Ik denk dat ik voor het eerste setje een romper met lange mouwen en een broekje doe. Niks speciaals eigenlijk want hij ligt toch in een dekentje. Ik weet niet of het perse een overslag romper of pakje moet zijn. Wie weet dit? Ik voel ook af en toe wat uitsteken, is soms ook wel pijnlijk maar geen idee of het een kont, hoofd, knie of voetje is.
Ik weet niet of het persee moet. ik heb zelf te horen gekregen dat ik gewoon een aantal rompertjes en pakjes moet hebben
Volgens mij hoeft het niet perse overslag te zijn, maar ik weet nog wel bij mijn eerste dat ik het aan en uitkleden van zo'n ukkie de eerste dagen (als ze nog zooo klein en teer zijn) best spannend vond en overslag ging een stuk makkelijker... Dus ook rompertjes overslag waren fijn...
jep..vooral soms bij mn navel en aan de zijkanten. .en indd ik zie zo mn hele buik bewegen..zie je ineens een hele bobbel zitten of voel je ineens een harde plek en als ie draait is het weer op een andere plek..hij geeft ook regelmatig mn blaas flinke poeiers..of zn voeten ter hoogte van mn middenrif.. k zat gisteravond op de bank en zag mn hele buik alle kanten opgaan..weet niet of het nou zn hoofdje of zn billen geweest zijn maar je zag t helemaal van de ene naar de andere kant schuiven haha zo grappig! Zn eerste setje..dat wordt nog een goeie vraag hihi daar moet k nog even naar gaan kijken