Heb alweer het een en ander gemist zie ik hihi @Daisy mooie buik joh! @Mom2be hoe is het gegaan? @sientjes hoe is het nu? @musty sterkte met alles. @Lieke ja gaat echt snel hé! @Ikbien goed bezig zeg , ik krijg binnenkort een brief binnen met een datum en tijd. vind het wel spannend om het over de bevalling te hebben met iemand die ik nog niet eerder gezien heb. @Lief of stoer Welkom! @Rozzana wat fijn om van jou even een berichtje te lezen. Ik ben erg blij dat het met de kleine voor de rest allemaal goed gaat. Lijkt me wel moeilijk dat je je kindje waarschijnlijk maar heel even te zien krijgt. Maar goed dat jullie ook al je vragen hebben kunnen stellen in het ZH en dat er zoveel vertrouwen is. Hoop ook zo voor jullie dat het allemaal goed verloopt met jullie kleintje @hier gister niet echt leuk en gezellig nieuws gehad. Er is gister ingebroken bij mijn schoonzus thuis. Alles is overhoop gehaald en er is veel geld verdwenen.. Net nu ze gister precies een 2e hands autotje wou gaan kopen. Dat moet vast iemand geweten hebben want het lag ook ergens waar je als inbreker niet zo snel zou zoeken. Telefoon weg en een laptop, maar andere dingen van waarde hebben ze laten staan. Vind het echt zo sneu voor haar, ze zat ook al in schulden enz. Met ons kleintje gaat het voor de rest goed. Hij schopt er flink op los Volgende week zien we onze kleine weer op de groei echo
Zo ik ben ook weer een beetje bijgelezen. @Rozanna Heftig om dat te horen te krijgen. Goed dat jullie er even lekker tussenuit zijn geweest om alles op een rijtje te zetten. Fijn dat de kleine het verder goed doet en lekker beweeglijk is. Knuffel vanaf hier! @Sientjes Hoe is het nu met je? @LiefenStoer Welkom hier! @Steeciaantos Nou als je dat zo hoort kan het bijna niet anders dan dat het een bekende is geweest.. Pff moet er niet aan denken dat er een vreemde in mijn huis is en al mijn spullen doorzoekt. Hier is vanmorgen om 7:00 uur (ja je leest het goed) de babykamer gebracht. Ledikant staat in elkaar, ook de commode alleen hebben wij natuurlijk weer de pech dat ze bij de kast een drietal plugjes zijn vergeten:x Had zo graag alles in elkaar gezet vandaag. Gelukkig worden de plugjes wel nagestuurd maar dat kan nog een week duren. Nog even geduld dus
Bekijk bijlage 370380 Te veel gedaan vandaag dus nu op de bank met de laptop. Ff wat stickers voor op t raam maken voor de babykamer. Heb de naam voor op de deur al klaar en ook de geboorte sticker voor op het raam beneden is klaar. Nu zo ff aansluiten aan het snij apparaat en klaar!!!
Nou ik ben bij de huisarts geweest en de combi zwangerschap, ijzertekort en chronisch infectie van de bijholtes word mijn lichaam te veel. Door t ijzertekort heb ik ook zuurstoftekort in het bloed en de baby trekt ook zuurstof en de strijd tegen de infectie zorgt voor de extreme vermoeidheid en hartkloppingen enz. Dus ik heb nu een ontstekingsremmende neusspray en een stootkuur prednison, anders zou ik er niet zomaar weer bovenop komen. Dat ik de baby minder voel kon eigenlijk niet komen door dit alles dus adviseerde de huisarts me toch te bellen met de vk. Gelijk gedaan en hij vond het niet verontrustend en zei dat t normaal was rond dit termijn. De baby is waarschijnlijk gedraaid waardoor ik m minder voel. Ik hoefde me geen zorgen te maken volgens hem.
Jeetje, hopelijk snel wat verbetering... Als je na 2 dagen het kindje nog steeds zo weing voelt, zou ik zeker weer terug bellen... Kindje beweegt nog veel dus zou de hele dag kunnen draaien toch??
@steeciaantos nou indd nog heel even en onze ukkies zijn geboren! @Sientjes jeetje zeg nu hopen dat je snel beter voelt en als je het niet vertrouwd. .gewoon bellen en eisen dat ze je gerust stellen.. @hier even balen..we moeten dakkapel laten plaatsen en zijwanden voor de babykamer. .maaaaaar nu blijkt de dakkapel nog niet binnen zei die man aan de foon tegen manlief net..die man heeft beloofd er zsm achteraan te gaan en maandag belt ie terug. .pffffff mag hopen dat ie dan een datum heeft want eind januari komt de kinderkamer..kunnen we nog wel beetje mee spelen die datum maar k ben dr niet gerust op..#balen maar de kleine man lijkt zich nergens druk om te maken..die schopt en draait er vrolijk op los..vooral mn blaas moet t ontgelden..afgelopen dinsdag met de echo konden ze wel zien dat meneertje in stuit ligt..en dat is volgens mij zn favo houding. .Gisteravond lag ie helemaal links en nu weer int midden in stuit. .maar k geniet volop van m..vant weekend voor de geboortekaartjes kijken
Lieke86, zulk soort dingen gaan nooit zoals je denkt. Meestal duurt het langer. Blijf er wel bovenop zitten, dan voelt het bouwbedrijf/aannemer de druk ook. Met de verbouwing van ons huis (dat was tijdens mijn 1e zwangerschap), kwam ik ook langs als de aannemer er was. Mijn partner vond het gauw goed maar ik niet (en zeker niet onder invloed van hormonsters). Bouwvakkers zijn best ruw, maar tegen een zwangere vrouw kon die van ons niet op hoor, alles was af wanneer ik dat wilde en hoe ik het wilde hebben . Hi hi, gisteren een kozijnenboer voor een offerte over de vloer gehad. En ja, zwangere ikke wist natuurlijk precies wat ik wilde. Het gaat dit x om één simpel raam zonder draaiende delen of iets. Ik kon zijn eigen woorden mooi terugkoppelen, want hij zei letterlijk dat een kozijn niet meer is dan 4 balken met een plaat glas er tussen en ook dat glas tegenwoordig bijna niets meer kost. Dus ik heb 'm op zijn hart gedrukt dat ik dan ook wel een hele scherpe offerte verwacht voor die 4 balkjes met dat stukje glas Ik ben benieuwd. De intake kraamzorg is hier al geweest. Hebben jullie nog bijzonderheden? Ik heb geen behoefte aan een mannelijke kraamhulp, maar die hebben ze daar ook niet in dienst. En ik heb heel duidelijk aangegeven dat een roker bij mij niet gewenst is., Helaas blijft dat alleen bij een voorkeur. Och, ik heb er zo'n hekel aan. Zelfs al staan ze buiten, ze zijn altijd doordrenkt van die lucht. En dat moet dan jouw babytje verzorgen. Nee, ik zal er echt om vragen als we toch een rookster krijgen of ze het kan laten of in ieder geval zo veel mogelijk beperkt.
@Lief of Stoer: mm jaa dat doe ik zeker hoor haha want als die man zelf niet gebeld heeft maandag laat k manlief hem weer bellen..gaan met die banaan zeker nu..mn hormonen spelen ook op opt moment. .dus ze hebben een goeie aan me nu ghehehehe @mom2B hoe was het bij de vk?
Ik maakt net een verkeerde beweging waardoor ik een scheut van mijn bekkenbodem dwars door mijn buik heen ging. Zouden dit mijn bekken zijn? Of zou het iets anders zijn wat wel kwaad kan? Het was na 2 minuten ook wel weer over. Maar is nu nog wel wat gevoelig.
Oké was echt een flinke scheut. Tilde ff mijn bil op om er iets onderuit te schuiven... kan dus ook niet meer
Lieke en Lief of Stoer succes met de verbouwingen! Ikbien denk ook bandenpijn dat kan even vreselijk zeer doen. Als ik het heb dan jodel ik ook echt even of dan roep ik auwauwauw en klap ook ff dubbel. Lijkt het daar op? Gelukkig trekt het snel weg.
Thanxxx Sientjes! Ik ken het ook ikbien...zeer pijnlijke scheut die vanuit je schaambot doortrekt in je buik en snel wegtrekt..erg pijnlijk vooral bij onverwachte bewegingen :/
Ja ik had het toen ik net zwanger was toen ik opstond van het wachtbankje bij de Chinees haha. Ik strompelend en op m'n tanden bijtend naar die balie hihi. Je zag iedereen zo kijken van
Meiden, bedankt voor alle lieve woorden van medeleven! Heel lief!!! Ik werd gisteren benaderd door het zh met de vraag of we mee willen werken aan een onderzoek naar aangeboren afwijkingen, d.w.z. vragenlijsten invullen + 2x een echo. Vandaag krijg ik als het goed is een pakketje info per post. We overwegen om inderdaad deel te gaan nemen! Het enige is, dat ieder zh bezoek voor ons best emotioneel energie kost, ben daarna helemaal gevloerd... De echo's bestaan voor ons voornamelijk uit het inzoomen en in plakjes snijden van het hoofdje en het hartje... Anderzijds: We willen hoe dan ook niet, dat deze zwangerschap misschien 'voor niets' is geweest, dus als we meedoen en daarmee andere kunnen helpen vinden we dat ook heel fijn... we wachten de info even af en hakken dan een knoop door. Intussen hebben we voor eind januari ook weer een 3D/4D pretecho gepland, dan kunnen we weer even op een ontspannen en leuke manier naar ons kleintje kijken! Vervelend, Ikbien! Ik herken de enorme pijnscheuten wel, ik ervaar ze als bandenpijn. Vooral niezen is hier soms erg pijnlijk, zeker als ik bijv. op mijn rug lig... . Dan ga ik bijna door de grond... Hier sinds enkele weken ook weer een typische zwangerschapskwaal; een enorm vieze nasmaak in mijn mond nadat ik iets gegeten of gedronken heb.... Dit had ik in het eerste trimester ook en daarna lang geen last meer van gehad. Voor jullie herkenbaar??
Rozanna: Ik weet ook niet of ik het zou trekken om extra ZK bezoekjes te maken. Je moet ook aan je rust komen. Ik ben sinds vorige week ook weer misselijk en een vieze smaak in mn mond. Eten smaakt ook niet meer. Niezen doet ook pijn. Als ik sta dan helpt als ik buk bij het niezen. Maar ik moet ook opletten dat ik mn spieren aanspan want anders pis ik in mn broek. Als ik een volle blaas heb dan kan ik het sowieso niet drogen houden. Was laatst nog in de supermarkt gebeurd, niet zo grappig op zo'n moment maar kan er achteraf wel om lachen. Dames, we gaan alweer richting het derde trimester dus het wordt ook steeds zwaarder. Ik merk ook dat ik de laatste tijd minder energie heb.
Hey hoi, Mag ik me hier aansluiten? Ik ben Debbsy , 30 jaar en rond 13 april verwachten wij onze 4e schat .
@Flowie dat kan inderdaad niet anders, maar politie kon helaas ook niet heel veel doen. :x Wat een grappige tijd dat je babykamer bezorgd wordt @Ikbien wat mooi gedaan zeg! @sientjes Jeetje zeg! Sterkte! @Lief of stoer Ik heb wat dat betreft niet echt veel bijzonderheden. Lijkt mij so ie so raar als voor mij "vreemde" mensen gaan kijken hoever ik al ontsluiting heb enz. Tis voor mij de eerste keer dus vind alles wel een beetje spannend, maar dat heb ik ook aangegeven bij de vk en de kraamzorg. Succes met verbouwen @lieke jij ook succes met verbouwen @rozanna Wat goed van jullie dat jullie dat besluit hebben genomen, had ik waarschijnlijk ook gedaan. Je helpt er toch andere mensen weer mee. En ik vind het ook zo knap van jullie dat jullie er zo goed mee omgaan ondanks dat het emotioneel zo zwaar is. Leuk dat jullie ook nog een 3D/4D gaan doen. @Sheann Ik herken dat van het niezen heel erg ja dat doet bij mij ook af en toe wel pijn @Debbsy Welkom! Ik heb er voor de rest alleen bij sommige producten dat ik ze anders vind smaken dan eerst. Had gister een broodje kaas en die vond ik naar plastic smaken.. Terwijl dat ik kaas normaal hardstikke lekker vind op mijn brood. Ik heb sommige dagen ook dat ik wat minder energie heb. En zit een beetje met het probleem dat ik me sommige dagen vrij slecht kan vermaken. Ik kan niet zo goed heel de dag rustig zitten, moet wat doen ondanks dat ik niet altijd iets kan doen. Gelukkig heb ik een tijd geleden al een puzzel gekocht dus denk dat ik daar binnenkort maar aan ga beginnen.