Lieverdje2010 - Jongen 30 Maart (1 April) uitgerekend Fien25 - Jongen 9 april uitgerekend Sheann - Jongen 13 April uitgerekend Miep84 - Jongen 13 April uitgerekend Want2be - Jongen 17 April uitgerekend Lieke86 - Jongen 20 April uitgerekend Sunshine92 - Jongen 22 April uitgerekend mjs - Jongen 23 April uitgerekend Steeciaantos - Jongen - 24 april 2014 uitgerekend Roos1980 - Jongen 25 April uitgerekend Lief of Stoer - Jongen 26 April uitgerekend Flowie - jongen 27 April uitgerekend Daisy25 - jongen 30 April uitgerekend Ooie Vaar - Jongen ? Mom2Bvannummer3 - Meisje 18 April uitgerekend Musty - Meisje 18 April uitgerekend Ikbien - Meisje 21 April uitgerekend Angels88 - Meisje 24 April uitgerekend Duimelijn - Meisje 26 April uitgerekend Zeepbel83-Meisje 26 April uitgerekend Maris22 - Meisje 27 April uitgerekend Gupperdegup - Verrassing 14 April uitgerekend Sientjes - Verrassing 21 April uitgerekend Rozanna - verrassing 24 April uitgerekend Geboren 19 november 2013 - DeesDees - Bevallen van S* - 18wkn0dgn -------------------------------------------------------------------------------------------- Lijst Geupdate! Je staat erbij Lieverdje! heb 1 april tussen haakjes gezet
@ikbien wat een onwijs leuk kamertje! lekker fris wij zijn vandaag ook ver gekomen in die kleine zijn kamertje. Vriendlief ging zijn naam op de muur hangen en toen moest ik gewoon huilen omdat ik het zo lelijk vond. 1 letter is niet zo heel mooi maarja ze zijn met kit op de muur geplakt dus we kunnen er niets meer aan doen. nu wachten op de meubeltjes die donderdag komen!
Wat hebben jullie weer veel gekletst Ikbien: leuk kamertje hoor mooie frisse uitstraling Musty: toch nog Goed nieuws deels maar rustig aan doen! Hier vandaag druk geweest in huis, morgen m'n verjaardag vier het niet maar m'n ouders , broers, tante en schoonouders wouden wel komen en ze komen allemaal verdeeld over de dag dus morgen niet veel tijd om te poetsen, Heb echt zo zin in dinsdag de echo's wil de kleine weer zo graag zien de laaste keer lag die er niet goed voor om Een foto mee te krijgen bij de gyn dus ben wel toe aan nieuwe foto hihi
@ Sunshine fijne verjaardag morgen! Zo gaat t bij ons ook hoor haha we hebben niet zown grote familie maar iedereen komt verdeeld aanwaaien. . have fun dinsdag met de echo! duimen dat ie goed ligt nu Ik realiseer me nu..volgende maand mn laatste verjaardag samen hihi volgend jaar is onze kleine man erbij. .ennnn o ze eerste Moederdag dit jaar meiden! Hoe leuk is dat???
Ikbien, super mooi kamertje. Je bent ook lekker creatief zo te zien ik zie veel van jouw eigen ideeen terug En die commode lijkt me ook ideaal zo veel "werkruimte" Ik mag ook gaan aftellen...nog 100 dagen te gaan Hier nog niet zo veel verbetering maar wat wil je na 1 pilletje prednison Moet nog even geduld hebben voordat het z'n werk gaat doen. Nog steeds versleten en weinig lucht. Rustig aan maar. M'n man is boven bezig t ledikantje inelkaar aan het zetten. Als die staat is het kamertje hier op wat kleine dingetjes ook al af. Binnenkort maak ik foto's.
Oke foto's eerder dan gedacht..t bedje stond zo in elkaar Er liggen nog wat losse dingen die nog opgehangen moeten worden maar het is bijna klaar. En dit is het wiegje, dat komt bij ons op de slaapkamer. Zelf lakentjes gemaakt en paddestoeltjes gehaakt.
Wat mooi Sientjes! en geef jezelf de tijd om op te knappen en hopelijk ben je snel weer de oude! Ik zal morgen even foto maken van het behang wat we gekocht hebben..en heb wel ergens op mn tel een foto van de kinderkamer die we besteld hebben.. #laglevedeverbouwingsstress :/
Wauw wat leuk Sientjes! !! Heel mooi en rustig. Ja ik ben erg blij met t kamertje. Heb nog veel meer creaties maar wordt anders zo druk haha.
Ikbien en sientjes wat een gave kamertjes! Musty,lekker je rust nemen,sterkte! Wij gaan morgen een week met vakantie en daarna gaan we met de babykamer verder,behang is eraf en gaten opgevuld. Ik heb de laatste dagen erg last en heel snel last van me bekken,tillen gaat bijna niet meer en ben snel moe. Maar ja heb ook een kleuter en een peuter en me huishouden,nu ff stapje terug nemen,merk t aan mezelf. Weken vliegen om,nog 15 weken,ik ga aftellen! Die kleine meid is lekker druk en soms zie ik me hele buik bewegen,zo leuk! Als ik de komende week zowat niet reageer ben ik heerlijk aan het genieten van onze laatse vakantie met z'n 4tjes!
Thankss. Veel plezier op vakantie. Geniet er nog lekker van met z'n 4en. En daarna lekker bezig met de babykamer.. Geniet er van!!
Ik wil wel gaan, maar besluit op t laatste moment. Ligt er aan hoe ik er dan lichamelijk aan toe ben hihi.
Hihih ikke Lieke met mijn vriend en mijn schoonmoeder en mijn schoonzus! Heb de kaarten al besteld toen ze 2 voor de prijs van 1 waren. & Gelijk een kaartje voor de Woezel en Pip beurstas voor 3 euro, Geen idee wat er precies in zit maar goed. Wij gaan op vrijdag 21 Februari omdat ie dan langer open is en wij toch vanuit Limburg moeten komen
Haai, ben ik weer Leuk die kamertjes! Daar zou ik ook wel willen slapen @hier: donderdag weer controle gehad. Alles ziet er goed uit: buik was netjes gegroeid, weer eens gewogen en die kleine was nogal in gevecht met de doptone Briljant om te voelen en horen. Vandaag alles dat gewassen moet gaan worden maar eens op een hoop gelegd, want dit gaat straks netjes stofdicht in een verhuisdoos alvast. De nesteldrang lijkt enigszins te beginnen... Gelukkig krijgen we over een paar weken de sleutel van ons nieuwe huis. Wat gebruiken jullie voor wasmiddel voor de spullen van die kleine?