April 2014 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lieverdje2010, 20 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    @steeciaantos leuk! K heb nog geen idee wanneer ik ga..ik ga met mn moeder en mn zusje..we gaan normaal naar de huishoudbeurs maar nu wordt t 9maanden beurs :D

2. mjs

mjs Fanatiek lid

14 mei 2009
    2.128
    2
    0
    Ik ga ook met mijn moeder de twintigste geloof ik ( de eerste dag ) wel een welkome afwisseling denk ik . Vrijdag de sleutel van ons guis gekregen , eerste jankbui is een feit , wat dacht ik in vredesnaam !!! Doe ik wel ff nou mooi niet .... Ik hoop maar dat het goed komt ..

3. Steeciaantos

Steeciaantos Fanatiek lid

28 okt 2013
    1.554
    0
    0
    Limburg

Hahaha ja ik ga normaal ook naar de hhb :p ben vorig jaar ook geweest. en ben toen ook wel over de 9mnd beurs geweest maar als je echt zwanger bent is dat toch anders :p:p

4. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    haha ja ik liep toen ook even over de 9maanden beurs maar nu wel met een heel ander gevoel hihi. .nu kunnen we tenminste leuke hebbedingetjes meenemen en zag dat je vorig jaar een gratis echo kon laten maken..gaan we maar even doen als het dit jaar ook is :D

@mjs gefeliciteerd met jullie nieuwe huis! Moet er veel gebeuren?

5. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @lieke; hou rekening met erg lange wachttijden voor de gratis echo. Iedereen wil dat graag ;)

6. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Mmm jep indd was vorig jaar ook druk toen ;) ik neem alle tijd in ieder geval :)

7. miep84

miep84 Niet meer actief

9maandenbeurs, voor mij NEVER AGAIN!

Ben er met mn 1e zwangerschap geweest:
    *extreem druk!!
    *nergens meer plek om ff te zitten, wegens drukte
    *lange rijen bij wc, eetstands en diverse andere stands
    *veelal dezelfde dingen te verkrijgen, maar bijvoorbeeld nauwelijks positiekleding, voedingskussens of geboortekaartjes.
    * veel opdringerige verkopers
    * na afloop nog een week last van harde buiken en bandenpijn. Was toen 19wk, nu 27, dus echt NO WAY dat ik daar weer heen ga

Maargoed, misschien is het alleen mij slecht bevallen en kunnen anderen er meervan genieten..

8. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    @Miep iedereen ervaart dat weer anders indd en misschien was het bij jou toen wel extreem druk ;) ik zie het wel en ik ga voornl voor de woezel en pip spullen :)

9. miep84

miep84 Niet meer actief

Woezel en pip was toen wel n redelijk grote stand van aanwezig. Hopelijk valt t mee met de drukte, alvast veel plezier!

10. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    oh gaaf ben benieuwd! :D thanxxxx :)

11. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Hebben we trouwens nog een lijstje hier met wie wanneer welke afspraak heeft?

12. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Die stand is zo leuk!
    Ik heb er vorig jaar nog veel gekocht, zonneschermen voor in de auto, veel boekjes en voorleesboeken.
    Heb zelfs een tas gekocht met geloof ik 4 flessen shampoo en wasgel erin, pakje snoetenpoetsers.
    Zo jammer dat ik veel van de woezel en pip spullen al verkocht heb, anders had ik het graag aan je gegeven.
    Ik heb nog wel een setje blauwe zonneschermen, mag je hebben als je interesse hebt?

13. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    wat leuk zeg! Vorig jaar kon ik er alleen maar voorbij lopen maar nu kan k ook echt dingetjes kopen :) das wel heel lief van je en het geeft nix hoor dat je het al verkocht hebt ;) ik ben grote fan van woezel en pip..zodra t kamertje grotendeels klaar is zal k fotos hier plaatsen :)

@Dees ja leuk die wil ik wel :)

14. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    #2794 sunshine92, 13 jan 2014
    Laatst bewerkt: 13 jan 2014
    maris: hele fijne vakantie geniet er nog eventjes van met zn 4e!

lieke: wil heel misschien gaan maar nog niet zeker.

gupperdegup: wat fijn dat alles goed gaat met jou en de kleine, haha klinkt me bekend hier de kleine man ook altijd achter dat ding aan.
    ik heb gewoon normale wasmiddel alleen dan geen wasverzachter erbij, kennis van ons had voor de kleine een extra grote verpakking neutral gehaald en daar bleek de kleine van haar dus niet tegen te kunnen,,,, wat ze er precies van kreeg weet ik niet ben niet echt close met hun, maar wij hebben zoiets kijken eerst wel hoe dit gaat en dan kunnen we altijd nog neutral halen

15. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Lieke; Dan zal ik ze morgen op de post doen voor je!
    Wil jij dan even je adres door pb'en :)

16. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    hier gister alleen mn broers ,schoonzus,ouders en schoonouders op bezoek gehad vond het toen ook wel weer mooi geweest ik hou totaal niet van verjaardagen geven voor mezelf, maargoed toen iedereen weg was savonds begon de migraine weer -_- was al aan het wachten wanneer het weer kwam want volgends de huisarts heb ik het met hormonale veranderingen: in de zwangerschap eerste keer rond de 9w en dan een paar dagen achter elkaar tweedekeer rond 16 weken paar keer, en nu weer met bijna 26 weken, volgends de huisarts precies de momenten van de hormoon veranderingen de volgende is dus weer te verwachten rond of na de bevalling bah!!!

morgen de echo heb er zoveel zin in en ben erg benieuwt of de kleine man nu wel mee wilt werken aangezien hij dat met de vorige echo's nou niet echt deed: helemaal onderin gedoken liggen en zelfs met de geslachtsbepaling op zn gat zitten en alles mooi bedekken en de dag erna bij de gyn lag hij met zn benen open in beeld haha.

jullie nog plannen voor vandaag/deze week?
    hier alleen werken vandaag maar verder niets bijzonders morgen dan de echo woensdag komt een vriendin langs vrijdag tandarts

17. Daisy25

Daisy25 Lid

5 dec 2012
    85
    0
    6
    Goedemorgen!

Er is weer veel getypt:)
    Ikbien en sientjes wat een mooie kamertjes hebben jullie! Hier vordert de verbouwing gelukkig nu ook! Nieuwe dakkapel zit erop. Gips zit aan de wanden, dus nu muren afwerken en verven enz. Kan niet wachten om het kamertje ook in te richten.

maris: hele fijne vakantie! Lekker genieten.
    Lieke: ik weet nog niet of ik heen ga. Besluit denk ik ook op het laatste moment.

Voor een ieder die ik vergeten ben, ik hoop dat alles bij jullie goed is:)

Hier volgende week donderdag weer een controle en echo en vrijdag komt de kraamzorg langs voor een intake.

Lieve groetjes daisy

18. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    jep doe ik ;)

19. Want2be

Want2be Fanatiek lid

30 aug 2010
    1.272
    0
    0
    Vormgever
    Zuid-Holland
    Mooie kamertjes! Ik krijg er wel een beetje stress van, hier ligt de vloer nog geen eens... ;)
    Is iedereen al zover?

Ik vind het wel een een dingetje: verhuizen/verbouwen én een zwangerschap, maar goed we hebben hopelijk nog even te gaan...

20. Daisy25

Daisy25 Lid

5 dec 2012
    85
    0
    6
    Want2be: hier zit er sinds dit weekend gips aan de wanden!
    Dus voor er überhaupt hier een vloer in kan duurd dat ook nog wel even. Geen stress komt vast allemaal goed!

Deel Deze Pagina