Thanks! Voel je vrij om dat af en toe tegen mij te zeggen Zijn jullie net verhuisd of aan het verbouwen?
Wij zijn aan het verbouwen. Was eigenlijks niet de bedoeling om het zo groots aan te pakken, maar we hebben een oud huis waar totaal geen isolatie is verwerkt was. Dus vorig jaar was onze slaapkamer aan de beurt en nu babykamer/zolder/nog een kamer + overloop aan de beurt. Het schiet al op! En gelukkig zorgt VL. er wel voor dat wanneer ik met verlof ga alles boven klaar is!
Hier is het kamertje bijna af op rolgordijnen en wat aankleding na, hier hadden we de meubels in week 5 al staan omdat we een kamertje over konden nemen van bekende dus we hadden die gok maar genomen
Hier is het ook nog lang niet klaar..dakkapel en zijwand moeten eerst nog geplaatst worden en we hopen dat dat volgende week of de week erop gebeurd..geen stress komt zeker goed..ik ben soms ook niet gerust erop hoor..fijne combi zwangerschap en verbouwen..
Hier het hele huis nog in de verbouwing... we kamperen in de woonkamer met een matrasje op de grond. Als boven klaar is, dan kunnen we beneden aan de slag. We hebben nog ff te gaan dus...
Hoi allemaal, Graag zou ik me ook willen aansluiten bij deze groep Zelf ben ik 19 april uitgerekend.. Afgelopen week zijn we begonnen met het kamertje zo leuk en spannend! Deze week komen de meubeltjes binnen en gaan we kijken voor de kinderwagen! Ook ga ik volgende maand naar de negenmaandenbeurs met mijn moeder en doen we er een nachtje Amsterdam bij heerlijk
Lieverdje2010 - Jongen 30 Maart (1 April) uitgerekend Fien25 - Jongen 9 april uitgerekend Sheann - Jongen 13 April uitgerekend Miep84 - Jongen 13 April uitgerekend Want2be - Jongen 17 April uitgerekend Lieke86 - Jongen 20 April uitgerekend Sunshine92 - Jongen 22 April uitgerekend mjs - Jongen 23 April uitgerekend Steeciaantos - Jongen - 24 april 2014 uitgerekend Roos1980 - Jongen 25 April uitgerekend Lief of Stoer - Jongen 26 April uitgerekend Flowie - jongen 27 April uitgerekend Daisy25 - jongen 30 April uitgerekend Ooie Vaar - Jongen ? Mom2Bvannummer3 - Meisje 18 April uitgerekend Musty - Meisje 18 April uitgerekend Ikbien - Meisje 21 April uitgerekend Angels88 - Meisje 24 April uitgerekend Duimelijn - Meisje 26 April uitgerekend Zeepbel83-Meisje 26 April uitgerekend Maris22 - Meisje 27 April uitgerekend Gupperdegup - Verrassing 14 April uitgerekend Sientjes - Verrassing 21 April uitgerekend Rozanna - verrassing 24 April uitgerekend Geboren 19 november 2013 - DeesDees - Bevallen van S* - 18wkn0dgn -------------------------------------------------------------------------------------------- Lijst Geupt..anders zijn we m weer kwijt hihi
Vandaag naar de verloskundige. Kijken hoe dat het met ons meisje is. Ben ook benieuwd naar de uitslag van de suikertest. Fijne dag allemaal!!
Welkom pc1985! Lieke je bent dus zeker niet de enige is jullie hele huis in puin of alleen een deel? Succes vandaag ikbien
@Want2be we moeten 1 grote kamer verbouwen tot 2..en we hebben schuin dak dus moet dakkapel op..alleen die heeft vertraging opgelopen..net als de zijwand die geplaatst moet worden en dan moet alles nog afgewerkt worden..ben benieuwd wanneer die lui eens komen zodat ik er meer gerust op ben jullie hele huis ligt in puin begrijp ik? Ook nog een hele klus te klaren dus
ikbien: veel succes en veel plezier vandaag hier was ik al erg vroeg wakker haha moet nog wachten tot half 4 op de echo...... ben aan bedenken hoe ik de dag door kom maar gelukkig is vriend lief om 12 uur klaar met werken dus dan zal de tijd daarna wel wat sneller gaan
Ikbien: veel plezier en succes straks! Sunshine92: veel plezier en succes vanmiddag! Ik mag een middagje werken en dan al weekend
Zo dames, deze stille meelezer geeft ook nog even een teken van leven. Snap de stress van de verbouwingen hoor, je wilt toch alles zo snel mogelijk klaar hebben. Hier ook vandaag de suikertest gedaan, heeft hier niks met je bmi te maken wordt gewoon standaard gedaan. Verder gaat alles zn gangetje. Voor de kerst nog een vakantie kado gekregen van de oma van mn man dus over twee weken gaan we er nog even lekker tien dagen op uit voor de bevalling. Lekker aan het strand liggen en uitrusten. Mmm. Verder erg moe want het is zoooo warm. Gelukkig een klein buikje dus die zit niet in de weg. Ikbien; veel plezier straks!
Hoi hoi, Alles goed met ons meisje. Uitslag van de suikertest was ook goed. Heb nagevraagd waarom ik dat wel moest en iemand die ik ken niet. Mijn verloskundige vertelde dat het met mijn bmi te maken had. Denk dat dat ook per verloskundige verschilt. Meisje groeit goed, ik zat met mijn gewicht netjes, buik was goed, bloeddruk goed. Ik ben tevreden. Nu om de 3 weken controle. 4 Februari weer. Dan gaan we groei echo's plannen.
@ikbien... super dat alles goed is! @verbouwingen.... moet er niet aan denken meer ben blij dat hier alles glad is nu hier gister bij gyn geweest, bmh meting was 34 mm, nog in marge bmm wel al wat open maar er zit nog een stuk slijmprop voor en ze komen nog niet bij de kleine wel weeenremmers besproken mocht het echt te gek worden (omdat het nu echt vlagen zijn en nog niet regelmatig) begin ik met tabletten zodat ik nog thuis kan blijven en anders opname, voor nu is de doelstelling 35 wk en elke dag extra is er 1 Wel veel rust opgelegd gekregen, mag gelukkig wel nog op werk verschijnen ben dan toch al in ziekenhuis, maar alleen zittend computer werk voor 2/3 uur @deesdees.... hier weinig mantelzorg om ons heen, wel voor anderen altijd klaargestaan maar heb er afgelopen maanden ook heel wat geschrapt. veel die werken, gelukkig mn schoonmoeder 2 straten verder op en als ik haar bel staat ze zo snel mogelijk hier, echt top