April 2014 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lieverdje2010, 20 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miep84

miep84 Niet meer actief

@ikbien, fijn dat alles goed is!

Hier vndaag ook weer goedgekeurd door de verloskundige :)

@verbouwingen: Hier ook nog steeds bezig met de zolder. Vorige week plafond gestuct. volgende week nog spuitwerk op de muren en dan nog laminaat leggen. pfff... ben er ZO klaar mee! Inmiddels ruim 27wk en wil gewoon eindelijk kunnen beginnen aan het kamertje (voor de oudste)...

2. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    We zijn net thuis en hij is echt prachtig hij lag de hele tijd met z'n handen en voeten bij z'n gezicht opgevouwen , blijkbaar vind hij het comfortabel

3. Rozanna

Rozanna Bekend lid

25 jul 2013
    762
    2
    18
    NULL
    NULL
    Wauw Sunshine, wat een prachtige foto!!!!!!!!

4. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    mooi sunshine!!

5. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Hoe is het met jou musty?

6. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    zie eerder bericht vandaag;)

7. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Dank jullie hij is nu ong 900 gram

8. Want2be

Want2be Fanatiek lid

30 aug 2010
    1.272
    0
    0
    Vormgever
    Zuid-Holland
    Wow, wat een mooi snoetje!

9. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @musty; goed dat ze je nu zo in de gaten houden, dat is al heel wat.
    Ik duim dat de kleine meid nog wel even blijft zitten.
    Als ik zelf iets meer de mogelijkheid had had ik je hulp aangeboden!
    Hou je rustig meid!

10. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Moooii Sunshine!! :)

Fijn dat alles goed is ikbien! :)

@ Musty doe maar rustig aan meid en goed rusten zodat jullie kleine meid voorlopig nog lekker blijft zitten :)

11. Want2be

Want2be Fanatiek lid

30 aug 2010
    1.272
    0
    0
    Vormgever
    Zuid-Holland
    Duim met je mee...op naar die 35 weken! Doe maar rustig aan...

12. Daisy25

Daisy25 Lid

5 dec 2012
    85
    0
    6
    Sunshine: wat mooi!

Ikbien: wat fijn dat alles goed is.

Musty: goed rust houden! Alles voor jullie kleine meid en jezelf!

13. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    thnx meiden,

we hebben inmiddels alles in huis op muisjes na :p schoot me net te binnen
    heb van hele goede kennissen beter gezegd surrogaat opa en oma een mooi zelfgemaakt aquarel schilderijtje gekregen voor de kleine

ons wiegje staat al even, maar moet nog verder opgemaakt worden, heb nieuw lakentje gekocht moet nog even gewassen worden
    Bekijk bijlage 371200

inmiddels thema gevonden voor t geboortekaartje, alleen nog op mn gemakkie ineen zetten ect

en we hebben de naam.... en kost me heel veel moeite deze keer om hm voor me te houden :)

14. Sientjes

Sientjes Bekend lid

27 jun 2013
    647
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sunshine super knappe baby!! Mooie foto hoor.

Ik zit er hier helemaal doorheen. Ik voel mezelf vaak een aansteller want ik lees hier verhalen van meiden waar mee het veel erger is gesteld. Maar toch.. Ik moet nog 2 pilletjes prednison en gebruik ook de ontstekingsremmende spray voor de neus maar ik merk echt nog niet veel verbetering. Ik gebruik ook die xylometazoline neusspray al veel te lang al was dat volgens de huisarts geen ramp. Toch ben ik bang dat ik er ook daarom niet goed vanaf kom maar als ik die niet gebruik zit alles zo verstopt dat ik t gevoel heb dat ik stik. Ik ben gisteren en vandaag wel even de deur uit geweest maar puur op wilskracht want lichamelijk voel ik me nog steeds compleet uitgeput. Ik heb steeds zo'n moe en benauwd gevoel en ben bijna de hele dag buiten adem. Door de medicijnen heb ik nu ook zo veel last van maagpijn terwijl ik altijd al een hoge dosering maagbeschermers nodig heb. Ik slaap ook zo slecht maar ja dat hoort er ook gewoon weer bij. Vrijdag weer terug naar de huisarts gelukkig dan kan ik het overleggen.

Psychisch heeft dit ook z'n uitwerkingen want ik moet steeds huilen dat ik zo verschrikkelijk moe ben en ik niet weet hoe ik het vol moet houden. Ik heb al 12 jaar CVS (chronisch vermoeid zonder aantoonbare oorzaak) en kon dat voordat ik zwanger was de laatste tijd goed handelen. Ik heb ook geen baan maar een uitkering hierdoor. Over het algemeen komen CVS patiënten heel goed door de zwangerschap en voelen ze zich juist wat beter. Nou dat gaat hier dus niet op. Ik heb het gevoel dat ik al op het nulpunt gestart ben en dat alles wat er nu bij komt echt te veel is. Nu heb ik in al die jaren wel geleerd om te gaan met vermoeidheid en dat is prioriteiten stellen. Ik moest altijd al wat dingen op een lager pitje doen maar ik hield genoeg dingen over die ik nog wel kon doen. Nu moet ik zo veel laten gaan en zit ik voornamelijk alleen maar op de bank of op bed. Ik heb nooit moeite gehad met alleen thuis zijn want ik had altijd mijn hobby's en wat creatief bezig zijn, ik verveel me nooit. Maar nu heb ik zelfs daar geen energie meer voor en voel ik me zo alleen als ik heel de dag in huis zit. Het huishouden verslonst ook helemaal en heb weinig aandacht voor mijn huisdieren. Dat frustreert dan ook weer enorm en dan is het cirkeltje weer rond.

Sorry voor mijn klaagverhaal maar ik moest het echt even kwijt. ;)

15. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    @ Musty eat een mooi wiegje! :)

@Sientjes aahh meid daar zijn we voor he..je mag hier zoveel klagen als je wil..en das helemaal niet erg..ik hoop echt dat je dit te boven komt en je snel beter gaat voelen..alleen heeft t nu zn tijd nodig..je lichaam reageert nu herl anders als je zwanger bent. .ben k ook achter gekomen..maar als je al zolang met een verkoudheid tobt snap k wel dat je er even doorheen zit..bij mij hield ie ook langer aan dan normaal paar weken terug. .week of 3 en toen werd t langzaam minder..heel veel beterschap meid! Knuffff

@hier helemaal blij want gisteren telefoontje gehad dat as maandag de dakkapel en zijwand geplaatst gaan worden..duurt 3 dagen dat alles maar het is een zorg minder..manlief neemt vrij zodat ie erbij kan zijn zodat alles goed verloopt. .en dan volgend weekend behangen. .:)

16. Rozanna

Rozanna Bekend lid

25 jul 2013
    762
    2
    18
    NULL
    NULL
    Sientjes, geeft niks, ik leef erg met je mee meid!!
    Aangezien mijn zwangerschap ook erg moeizaam verloopt (wat mijn gezondheid en ook die van de baby betreft) kan ik me goed in je inleven. Ik zit al vanaf week 7 thuis en tot week 18 zo'n beetje kon ik nauwelijks iets. Heb ook de bank en mijn bed iets teveel gezien, de muren kwamen op mij af en ik werd er gewoon neerslachtig van. Nu gaat het iets beter, maar door het hartverhaal van onze baby heb ik ook weer een flinke terugslag gehad. Emotioneel gezien voel ik me soms helemaal uitgeput...
    Het is soms dan gewoon heel moeilijk om het uiteindelijke doel voor ogen te houden...
    Wens je heeeel veel sterkte toe, hopelijk ga je nu dan toch echt snel opknappen!!!

En Musty, jij ook enorm veel sterkte meid!! Fijn dat je al zoveel geregeld hebt! Hou die kleine binnen hoor!!

Ik lees veel over klussers, sterkte allemaal! Wij gaan vandaag de babyhoek verven. Wiegje is besteld, commode ook, hopelijk binnen 4 weken alles binnen. Nesteldrang he... ik merk dat ik alles zo snel mogelijk binnen en in orde wil hebben!
    Voor ieder die aan het klussen is... veel sterkte en ook geduld toegewenst! ;)

17. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    ik heb continue ontstekingen op luchtwegen en kno gebied en gezicht gehad tijdens de zwangerschap van mn zoontje..... ik werd uiteindelijk doorgestuurd door de gyn naar de long arts~

heb toen een puffer tegen ontstekingen gekregen (qvar) daar ben ik deze zwangerschap ook direct doorgestuurd omdat ik weer begon en meteen gestart.... heb nu alleen wat last van snotterig heid en af en toe bloed neus...

ik zou dr eens om vragen het heeft mij zo geholpen! bij mn zoontje liep het zelfs uit op opname, gyn en ha wilde niet zomaar met andere meds beginnen op ab kuur na die ik al had gehad
    + puffer heeft vele minder bijwerkingen op jou en kleine dan prednison

18. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Hebben jullie alles al voor de babyuitzet? Ik heb volgens mij genoeg kleertjes. Ik heb een lade vol met maat 50/56 en een lade vol met 62/68 en dan nog wat vestjes en jasjes ernaast. De buggy, bedje en box hebben we ook al. Dus alleen nog wat kleine dingetjes.

19. Sientjes

Sientjes Bekend lid

27 jun 2013
    647
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Lieke tnx meid :) Ja dat is het gewoon je lichaam reageert niet zoals je gewend bent en ik ervaar t toch als tegenslag. Wel super fijn dat je nu weet dat t dakkapel eraan komt..kun je eindelijke gaan Woezel en Pippen volgend weekend :D Als ik de energie had zou ik een dansje voor je doen hihi

@Rozanna Ik weet dat ik niet te enige ben die de zwangerschap als pittig ervaart en aan de ene kant is dat wel fijn. Maar als ik denk aan waar jij op dit moment voor staat dan durf ik echt bijna niks te zeggen. Maar ik lees dat jij er ook neerslachtig van werd van het feit dat je bijna niks kon. Dat vind ik nog wel het vervelendste van alles dat ik er zo somber van word. Maar goed het uiteindelijke doel voor ogen houden is denk ik inderdaad het beste. Al zie ik wel enorm op tegen de bevalling en het herstel, maar ow wat verlang ik naar ons kindje! :) Jij ook nog veel sterkte verder x En veel plezier met klussen.

@Musty Hier zit het gelukkig niet op mijn luchtwegen maar wel in de holtes. Ik ga vrijdag naar de huisarts en als het dan nog niet beter gaat zou ik wel vragen of zo iets voor mij een optie zou zijn. Bedankt voor het meedenken. Jij ook sterkte er mee verder! Wel een suuuper gaaf wiegje zeg :D

@Sheann Prachtig om te zien al die jongenskleertjes :D Ik heb ongeveer 3 setjes 50 en 4 van 56 allemaal neutraal want ik weet niet wat t word. Als ik jouw kleertjes zie dan ziet mijn kastinhoud er maar saai uit met al dat wit haha. Maar ik wil er nog wel iets bij halen maar niet te veel want dan heb ik straks liever echt jongens of meisjeskleertjes. Verder hebben wij de uitzet zo goed als rond. Nog een babyfoon en wat kleine dingetjes zoals nog een pakje hydrofielen, kraampakket en een thermometertje ofzo. Verder lekker alles al in huis. Hoef ik me daar niet meer druk om te maken ;)

20. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Hebben jullie trouwens een winterjas voor het einde van dit jaar. Dan zullen de kleintjes rond de 7/8 maanden zijn. Ik zit te twijfelen tussen maat 68 en 74.

Deel Deze Pagina