@ rozanna en sientje..... ik herken het... ik ben nu alleen maar blij dat die anti depressiva goed werkt en de gyn daar ook rekening allemaal mee houd.... ik denk niet dat ik anders nog zo 'kalm' gebleven zou zijn met dit boven op de prenatale depressie en de groei van de kleine verder heb je uiteindelijk geen keus om jezelf er aan toe te geven/ over te geven... alleen t is zon worsteling met jezelf van binnen, je wilt zoveel.... en infeite zou dat ook moeten kunnen net zoals vele anderen, maar je lijf fluit je terug, de zorgen blijven door je hoofd spoken wat met een 'normale zwangerschap' al zo is @sheann... nee ik heb geen jasje voor eind van de jaar.... dacht ook veel vooruit te kopen bij mn dochter maar daar en ik op terug gekomen..... zij groeide zo snel en nog boven gemiddeld dat er veel dingen nieuw de doos in zijn gegaan. hetzelfde geld voor schoentjes en slofjes ect @ wiegje... ben dr nog steeds helemaal verliefd op nooit gedacht dat er ooit 3 kindjes in zouden mogen liggen ik ben lui vandaag zit nog in mn badjas en al, kids zijn met manlief tosti's aan t maken bekken beginnen echt helse pijnen te geven mag nu geen diclofenac slikken van reumatoloog, dus pcm it is.... wat allang al geen effect meer heeft dus tussen de kussens en kruiken
Dankjewel ben al helemaal verlieft Hihi Pff balen zeg maar klagen mag idd altijd zijn we voor toch om lekker van ons af te kunnen schrijven maar ook leuke dingen te kunnen delen, Begrijpelijk hoe je je voelt, en een aansteller ben je niet de een is de ander niet en je kan je net zo slecht voelen als iemand die meer pilletjes moet slikken op een dag, en de horrormoontjes erbij werken dan ook niet echt mee! Ik ben niet echt bekend met de klachten die je hebt dus ik kan daar verder niet over mee praten zoals de chronische vermoeidheid Maar ik wil je in iedergeval heelveel beterschap wensen en nog eventjes en dan mag je je kleine lekker bij je hebben! Trouwens dat trekkerige gevoel wat ik vandeweek zij is denk ik wel een groeispurt geweest m'n buik is me een partij gegroeid in eens ik dacht wel dat die iets gegroeid was maar toen ik de foto's bekeek schrok ik wel een beetje haha foto van vandaag:
Hier ook een groeispurt echt niet normaal. Van de week eens gebrainstormd over het nieuwe huis , mijn man zag dat het echt geen optie was mij zelf te laten klussen dus die heeft vd week de timmerman op de woning losgelaten. Mijn moeder komt volgend weekend behangen en daarna is het stofferen en schoonmaken en dan kunnen we verhuizen . Eind februari komt de babykamer etc dus rond die tijd wil ik ook wel over eigenlijk. Iedereen succes !
Sheann, leuke foto's!! Wat heb je al veel!!! Wij hebben een paar kleine setjes en een jasje. Omdat ons kleintje gelijk naar de IC zal moeten, vraag ik me af wat 'ie ervan aan zal krijgen... En omdat we een kleine slag om de arm houden of alles daarna goed zal komen, hebben we het maar bescheiden gehouden. Tzt kunnen we nog zoveel kopen als we willen en ik verwacht ook nog wel pakjes te krijgen van het kraambezoek. Ik zie bij mijn zusje hoe snel haar kleintje uit de kleertjes groeit, dus we houden het maar bescheiden... Intussen heeft een vriendin vandaag samen met ML de babyhoek mooi geverfd, in het weekend een behangrandje erop! Wauw, blij mee!! De commode wordt dinsdag afgeleverd en gemonteerd, dan kan ik daarna kleertjes wassen en gelijk netjes opbergen Sunshine, herkenbaar hoor! Mijn buik lijkt soms ook ineens flink te trekken. Ik maak iedere week dezelfde buikfoto en je ziet 'm groeien!! Ik hoor van veel meiden dat tussen 20 en 30 weken de zwangerschap het leukst is. De eerste kwalen zijn over, je buik zit nog niet al te veel in de weg en je hebt nog energie, je bent lekker bezig met de uitzet. Ik geloof dat ik dit intussen ook wel kan zeggen... Ondanks dat het hier soms wel eens heel moeilijk is, kan ik er ook intens van genieten!!! Het is toch wel heel bijzonder he, zwanger zijn... En het is lang niet altijd even makkelijk, maar misschien gaan we hier nog wel eens naar terug verlangen... Dus ondanks alle moeilijkheden: Probeer de mooie momenten te koesteren!!!
@Sientjes nou indd kan niet wachten om het in te richten lekker al mn woezel en pipjes neerzetten en alles inrichten..kam zo niet wachten hihi Mn buik maakt ook een groeispurt opt moment..erg trekkerig in mn zij etc..lijkt met de week harder te groeien..alleen maar leuk hihi @Sheann hihi wij hebben ook megaveel kleertjes..kleine hoeft voorlopig nix tekort te komen..zoooo cute ik neem het gewoon mee als k iets leuk vindt. .voornl 50/56 en ook veel dingen wat groter. .ben volgende maand jarig dus kan k veel voor de kleine man vragen..altijd handig Morgen de 16e wordt mn moeder 50 jaar dus dan ben k een dagje niet aanwezig. .hebben vanmiddag het hele huis versierd en t ziet dr geweldig uit moet k zeggen
Mn zoon had maat 74 van ongeveer 12mnd t/m 15mnd. Hij is nu 17mnd en zit nu helemaal in maatje 80. Hij is heel gemiddeld qua postuur. Denk dat mt 74 met 7mnd erg groot is, al ligt t natuurlijk ook aan je kindje en het merk.. daarom ga ik ook niet nu al iets kopen voor volgend jaar. Is misschien wat goedkoper maar als het niet past, kan het zijn dat je als nog iets anders moet kopen..
kids hebben zich vandaag uitgeleefd en een lol dat ze hadden, de een wilde alleen hartjes, de ander ging met zn kwast en een begeleidende vroem vroem auto spelen overal doorheen... schopt de kleine, grote ogen... zegt mn manneke: shhhhhhht de baby is wakker
Ik heb weer heel wat gemist zie ik. @Sunshine Wauw wat een prachtige foto van jullie kleintje!. En je buik is inderdaad hard gegroeit mooi zeg!. @Ikbien fijn dat alles goed is met jou meisje!. @musty goed dat ze het in de gaten houden en doe lekker rustig aan. @Sientjes klagen mag echt wel een keer hoor. Hoop dat je je snel weer wat beter voelt. Sterkte @Sheann Wij hebben al redelijk veel kleertjes en pakjes van maat 50 - 56 en zijn nu bezig met kleding vanaf maat 62 te kopen omdat we al zoveel 50-56 hebben. Wij hebben zelf nog geen winterjas gekocht omdat ik van te voren niet weet welke maat hij tegen de winter heeft. Ik vind het zonde om iets te kopen wat hij misschien niet eens meer past tegen die tijd. @Lieke wat fijn dat jullie zo snel vooruit kunnen met het klussen. Gefeliciteerd met je moeder haar verjaardag. Fijne dag vandaag!. @hier Heb er zelf ook de afgelopen dagen een beetje doorheen gezeten. Niet qua zwangerschap maar omdat er zoveel dingen gebeurt zijn in korte tijd. Die inbraak bij mijn verloofde zijn zus, De broer van mijn verloofde is uit elkaar gegaan met zijn vriendin en die vriendin heeft letterlijk bijna alle spullen in zijn huis meegenomen omdat die "zogenaamd" van haar waren. Maandag moest mijn verloofde weer naar het ZH voor een controle en bloedprikken maar ze wouden voor de zekerheid ook nog een longfoto maken. Dat was wel ff spannend de uitslag daarvan weten we ook morgen pas. Ik zit al een aantal weken thuis van het werk omdat ze op het moment weinig tot geen werk voor me hebben en dus ook niks binnen komt. Omdat ik via een uitzendbureau met een oproep contract werk. En het Uwv is af en toe ook zo lekker behulpzaam maar niet heus. De trouwjurk die ik wilde gaat hem waarschijnlijk ook niet worden. Maar iemand die erg handig is kon die gelukkig nog voor mij na maken da's dan weer geluk bij een ongeluk. En krijg ik te horen dat de moeder van een goede vriendin van mij een herseninfarct gehad heeft. Gelukkig gaat het inmiddels wel goed met haar. Ik huil normaal niet extreem snel maar heb gister en eergister toch wel ff een potje zitten janken pff. Het enige waar ik blij van werd is als ik mijn mannetje zag en voelde bewegen. Je ziet dan in 1 keer de buik op en neer gaan hihi zoo mooi! Vandaag gelukkig weer wat positieve dingen om 11.00 naar de gemeente op afspraak om dingen te bespreken over het huwelijk. en om 14.20 weer lekker naar ons mannetje kijken op een groei echo, ben erg nieuwschierig hoe ons kleintje het doet.
@steeciaantos thanxxxx jeetje zeg hoeveel kan een mens dan hebben he..als dat allemaal in een korte tijd gebeurd maar vanmiddag lekker naar jullie manneke kijken en dat is het mooiste wat er is heerlijk om te zien als je hele buik op en neer gaat
Musty: leuke tekening op je buik hoor erg creatief Hihi Steeciaantos: dankjewel we zijn erg trots Hihi Maar wat een narigheid bij jullie weer vanmiddag maar lekker genieten van jullie kleintje te zien! Dat beurt je vast en zeker wel weer wat meer op!! Trouwens ik weet niet of ik het al verteld heb maar: met de 3D /4D echo had ze ook even gekeken waar m'n placenta nu lag en hij is mooi naar boven gegroeid alleen zij vertelde me dat het haast onmogelijk is dt dat gebeurt is in anderhalve week?? Want anderhalve week eerder zij de gyn dat die maar iets hoger was gaan liggen maar nog bij de uitgang, nu is het een verschil van centimeters,,,,
Bah Steeciaantos, soms lijkt het wel een domino effect he... Hopelijk heb je nu alles weer even gehad en komen er weer mooie dingen op je pad! Veel plezier met de echo vanmiddag, hopelijk is alles goed! Wij hebben morgenmiddag een onderzoeksecho die deels in 3D gemaakt zal worden (voor dat onderzoek naar aangeboren afwijkingen), hoop op een mooi plaatje van de kleine!!!
@musty, spannend hopelijk blijft je kleine meid nog even zitten! Aaah wat schattig dat je kindjes je buik beschilderd hebben! @sunshine; schitterende echo. Gaaf zo is het echt al concreet he! Mooi buikje ook. @sientjes, meid dat valt ook allemaal niet mee. Kom hier maar lekker klagen hoor. @lieke; gefeliciteerd met je moeder! @steeciaantos: getsie dat zijn idd een hoop nare dingen. Veel plezier met de echo vanmiddag! Hier: weinig te melden. Alles gaat goed, gelukkig maar. Beetje moeite met slapen s nachts dus erg moe maar ach als dat alles is...