@flowie.... mooie kamertje en buik! @ roos... balen dat je zoveel moet spuiten om het onder de controle te houden @ zeepbel... lekker op je gemakkie straks alles wassen hier na de ideeen indoor speeltuin en zwembad wat beide niet gaat. uiteindelijk lekker naar buiten gegaan favo speeltuin van de kids werd heropend, (daarnaast stond het kdv waar ze beide zaten maar die is platgegooid) dus erg leuk hun vriendjes weer te zien en lekker met de mama's gekoffieleut en papa rennen even trots showen hoor, ze hebben genoten dus ik ook
Rozanna wat een prachtige foto! Musty wat een mooie kinderen. Je dochter lijkt erg veel op jou vind ik. Hier vanmiddag boeken met geboortekaartjes gehaald heel leuk om door te kijken. Moest wel lachen om sommige gedichtjes hoor...je bent geboren uit een ei...haha lekker compliment voor je kind. As. Dinsdag eerste cursusavond voor mij. Ik hoop dat ik me fit genoeg voel dan want vandaag is het weer 3x niks.
Bedankt meiden, voor de complimenten over de echo! Ik ben er ook heel trots op en blij mee, kan het iedereen aanraden! 'Oma' heeft intussen foto's opgezocht van ML toen hij baby was en het zijn net twee druppels water, zo leuk!! Andere 'oma' is meegeweest om mee te kijken en zij was zeer onder de indruk. Morgen viert zij haar verjaardag en krijgt ze van ons deze foto in een mooi lijstje!
Moooie echo Rozanna! @Flowie mooie meubeltjes..lijkt beetje op die van ons. . @Musty aahh wat een schattige kids heb je zeg! Hier beetje uitgeteld inmiddels na een drukke week..moeders is 50 geworden dus donderdag wezen uit eten..vrijdag met mn broertje staan kokkerellen en vandaag dus het grote feest met de hele fam..en zondagmiddag viert mn broertje zn verjaardag en dan een dagje nix en dan 3 dagen bouwvakkers over de vloer..dinsdag dakkapel plaatsen em woensdag en donderdag zijwand en boel afwerken..en ze komen dinsdag om 7.15 uur!!! heeeel vroeg hoor en ik ben geen ochtend mens laatste weken..maar t zijn 3 dagen en dan gaat t allerleukste beginnen
ik heb zojuist de wilde lokken bij ogen en oren van mn beer een beetje getemd nu nog een leuk jongenskapsel vinden voor haar met flink slag (krul zakt uit als het t lang is net als bij meis)
Ohw ik heb al weer een hoop gemist zie ik maar wat ik onthouden heb: Deesdees: super gefeliciteerd! Het is jullie gegund! Rozanna: mooie echo hoor je ziet het al zo duidelijk prachtig kindje Musty: wat een mooie leuke kinderen heb je Verder ben ik het echt even kwijt sorry dames Hier lekker rustig weekend ben weer erg snel moe -.- neem aan dat dit normaal is rond deze periode?
@Musty jep morgen nog even een rustig dagje..daarna 3 dagen bouwvakkers en troep maar t is voor ons Wondertje Bekijk bijlage 371997 buikje 27 weekjes precies vandaag
Nice!!!!!!!!!!!!! Sterkte met de bouwvakkers, even doorbijten, daarna heerlijk genieten en lekker gaan inrichten!!
Wow wow heb weer een boel gemist hihi! Wat een mooie buikjes weer! Lieke en Sientjes & sterkte met de bouwvakkers lieke @musty wat een mooie kindjes! en dat setje met er was eens heb ik toevallig ook gekocht bij de prenatal hihi super mooi!! @Rozanna Wauw wat een super mooie echo foto! mooi kindje hebben jullie! @Flowie ook al van die supermooie foto;s! @Duimelijn, dat is ook precies waar ik tegen op zie het niks mogen eten hehe ik heb meestal 's morgens rond 7/8 uur al echt honger dat mijn maag begint te rommelen @DeesDees Gefeliciteerd!!!! Wat fijn dat je weer zwanger bent. Het is je van harte gegunt hoor!! Hoe voel je je er zelf onder? Komen die tubes mama creme toch nog van pas haha @sunshine mijn weekend was ook lekker rustig, niet persee omdat ik veel moe was. Maar ik heb het sommige dagen ook hoor dat ik best wel moe ben. En dan te bedenken dat ik best wel veel dingen nog moet doen. Hoort erbij Voor de rest rustig weekendje gehad en veel op de bank / bed gelegen had best wel pijn in de rug constant maar is ondertussen al weg en wij hadden voor de rest toch geen plannen. Volgende week vrijdag hebben wij ook alweer een bruiloft op het programma en mijn suikertest. Zie er tegen op dat je zo lang niet mag eten want heb 's morgens rond 7/8 uur vaak al echt honger met een knorrende maag . En we gaan een boot bekijken waar we misschien op gaan trouwen, als dat hem niet wordt, wordt het gewoon het stadhuis. Mijn verloofde verheugt zich ondertussen ook al heel erg op de komst van de kleine, hij heeft het bijna over niks anders meer Dat is wel een positief iets hihi. Maar geeft nog wel aan dat hij het ook wel spannend vind om zo'n klein babytje vast te houden enz. Dus heb hem gezegd dat het allemaal wel goed komt. Mijn foto is van vorige week vrijdag met 25 weken. (zit nu op 26).
@steeciaantos thanxxx leuk zeg om op een boot te trouwen! en is die suikertest verplicht bij jou? Ik heb m niet gehad en hoor dr ook niemand over in mn omgeving. .zal wel overal anders zijn mooi buikje hoor!
Dames ik moet eigenlijk iets best wel gênant melden, sinds paar weken heb ik last van een kleine aambei maar god wat doet dat ding pijn zitten lukt me amper en zodra ik thuis ben ga ik het liefst in n trainings broek zonder ondergoed zitten puur omdat het ook elke keer weer een kwelling is om m'n ondergoed uit te doen als ik naar het toilet moet , nou las ik dat het vaker voorkomt bij een zwangerschap maar heeft het nut om Hiermee na de huisarts te gaan? Kunnen ze iets voor me doen want ik trek deze pijn echt niet meer
Ik moest die suikertest doen van de VK dus omdat ze mijn buik een tijd geleden te groot vonden en het buikje van ons kindje ook. Achteraf blijkt ons kindje gewoon gemiddeld qua groei enz maar kon nog veel veranderen, en het lag ook gedeeltelijk aan dat mijn BM al erg naar voren lag en mijn lichaamsbouw, ze wilde zeker weten of ik last had van zwangerschaps suiker. Maar ik geloof dat ze dat per persoon qua medische achtergrond en situatie beoordelen. @Sunshine wat vervelend voor je zeg!. Ik heb daar zelf geen last van, maar je kan altijd kijken toch of je HA er iets aan kan doen? Dan heb je iig iets geprobeerd. Of wat Sheann zegt zo'n zalfje kopen misschien? @Hier Hier gaat het ook langzaam achteruit lichamelijk. Heb heel het weekend op de bank gelegen met pijn in m'n rug en die pijn is nu doorgetrokken naar mijn linker bil/been. Als ik mijn been moet optillen verrek ik van de pijn, dus het advies gekregen om het rustig aan te doen. Hier baal ik wel erg van want sta eind van de week na 3 weken eindelijk weer ingepland om te werken. Heb vanmiddag toevallig een gesprekje bij mijn uitzendbureau om me zwangerschaps verlof te bespreken dus zal dit dan ook gelijk maar aangeven en kijken hoe het op te lossen is. Vind het zo moeilijk om niks te mogen doen omdat ik altijd wel iets wil doen, maar alles voor ons kleine mannetje hé
Ha meiden,weer terug van vakantie,het was heerlijk,maar zo snel om! Lees allemaal leuke berichten,deesdees van harte!! Zal zo op de pc het meeste even teruglezen,van de week gaan wij verder met de babykamer,vorige week een vriendin bevallen van een zoontje,helemaal leuk,ik kan niet wachten! Vandaag de vakantiewas draaien dus lekker rustig aan.