April 2014 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Lieverdje2010, Jul 20, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Musty

Musty VIP lid

Jul 2, 2008
    10,414
    0
    36

klinkt goed allemaal! :D

2. Maris22

Maris22 VIP lid

Aug 7, 2007
    5,402
    2
    38
    Female
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Probeer positief te blijven,ondanks dat ik verschrikkelijke pijn aan me bekken heb,ik bijna niks meer kan in het huishouden,vanmorgen een bed verschonen was al pijnlijk en vermoeiend :x:$
    Maar buiten die kwaaltjes om gaat het goed en ben ik erg blij! :D

3. Musty

Musty VIP lid

Jul 2, 2008
    10,414
    0
    36
    #3223 Musty, Jan 24, 2014
    Last edited: Jan 24, 2014
    @maris.. je hebt uiteindelijk geen keus dan alleen t beste ervan breien ;)

vanmiddag in de speeltuin gezeten (voor de deur) en foto's van kids en schoolvriendinnetje van mn meis gemaakt
    was nu perfect mooi buitenlicht om gebruik van te maken, vind dat altijd mooier dan flits

ik ben aan t genieten whahaha ja van de babywas, 1ste (bonte) hangt al
    manlief eerst de wasmachine laten reinigen, die zweetsokken van hem gisteravond:) <- ben een zeur
    en t ruikt zoooo lekker

4. Sientjes

Sientjes Bekend lid

Jun 27, 2013
    647
    0
    0
    NULL
    NULL
    Steeciaantos heel veel beterschap meid. Wat ellendig is dit voor je. Is het verder niet gevaarlijk?

Maris lekker bezig zo te lezen! Wij hebben hier ook een kaartje gekozen en ontwerpje gemaakt van de tekst enzo. Voor ons 2 kaartjes en 2 namen want wij weten niet wat t word. Sterkte met je bekken, het is echt een vervelende pijn. Inderdaad kleine dingen die je normaal zo doet kosten nu in eens zo veel moeite. Vanmorgen m'n cavia's verschonen (heb er maar 15 dat scheelt haha) Pff ik ben gebroken voor de rest van de dag, wat een pijn in m'n bekken. Zo moet jij je nu ook voelen dus.

5. Maris22

Maris22 VIP lid

Aug 7, 2007
    5,402
    2
    38
    Female
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    @musty en Sientjes
    Dit is mijn 3e zwangerschap met deze pijn dus weet er wel mee om te gaan en heb idd geen keus,zal wel moeten maar met een peuter en een kleuter en een huishouden en een man die er bijna nooit is(werkt veel) is het wel wat zwaarder als de eerste zwangerschap ;) Maar ik neem 's avonds een lekker warm bad en doe trouw me oefeningen en pak vooral mijn rust en dan is het hopelijk te behappen. En elke dag een klusje doen zal wel schelen,kan niet alles meer tegelijk.
    Ik heb ook vanmorgen alle witte kleertjes en lakens etc uitgezocht en kan nu volgende week ook het eerste babywasje gaan draaien,leuk al die kleine rompertjes weer in je handen te hebben en sommige kleertjes hebben mijn jongens ook aangehad dus dat maakt het dan wel weer wat emotioneler,stomme hormonen ;)

6. Musty

Musty VIP lid

Jul 2, 2008
    10,414
    0
    36
    @maris... herkenbaar, bij de andere 2 ook geen droomzwangerschappen gehad en ook de BI

haha erg hehe die kleertjes uitzoeken, toch veel dingen nog eruit gevist dat ik echt iets had van nee dat is echt van hem of van haar en hop in hun eigen doos gedaan die ze later meekrijgen :) moet alleen een 2de doos voor ze beginnen ieder geloof ik

7. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

Jun 16, 2012
    4,789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Ik ga pas de kleertjes uitzoeken als we hier uit de stofbende zijn haha..en dan even kijken wat zn eerste pakje wordt ;)

8. Steeciaantos

Steeciaantos Fanatiek lid

Oct 28, 2013
    1,554
    0
    0
    Limburg
    Dat is alleen maar fijn dat je evengoed blij bent! :D

9. Steeciaantos

Steeciaantos Fanatiek lid

Oct 28, 2013
    1,554
    0
    0
    Limburg
    @Sientjes Dankjewel. Verder is het niet gevaarlijk voor de kleine dat was ook het aller eerste waar ik me druk over maakte. Ik heb een aangepaste behandeling en moet dus langer elke dag prikken dan een normaal persoon omdat ik die bloedverdunnende tabletten niet mag innemen vanwege de zwangerschap. En ik moet voortaan daar op zwangerschaps controle komen ipv bij de VK waar ik eigenlijk heen ging. En voor de rest raden ze me aan om toch in het Ziekenhuis te gaan bevallen ipv de planning van thuis. Maar daar zit ik niet echt mee want heb er alles voor over om mijn kleine gezond te wereld te laten komen.:)

@ Musty Dankjewel! :) Het valt me inderdaad een beetje tegen dat dit ineens op mijn pad komt. Maar ik blijf positief ondanks dat ik de afgelopen dagen vrij slecht geslapen heb. :) Lekker dat jij ook al begonnen bent met het wassen. Doen wij ook. Vind het allemaal ineens zo snel gaan.

@Lieke gelijk dat je hebt. Wil het al wat met verbouwen?

@Rozanna sterkte met je polsen hé.. Da's ook niet leuk.

@hier
    Mijn mannetje gaat steeds meer bewegen en harder schoppen. Hij heeft nu ook momenten dat ie zichzelf omhoog drukt en dan zie je ineens een aparte bult in mijn buik verschijnen. :p Doet wel eventjes pijn maar vind het zo'n grappig gezicht om te zien. ;)

10. miep84

miep84 Niet meer actief

Hier precies t zelfde! Hopelijk over 2 wk een eind aan de stofzooi :)

11. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

Jun 16, 2012
    4,789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    @steeciaantos pff zeg dr komt wat over je heen zo..dus nu int zh bevallen ipv thuis? Hier is de stukadoor gister geweest en heeft de boel gestuukt..ziet er echt gaaf uit nu..denk als t behang erop zit dat t nog gaver is..had ergens hier 2 foto's geplaatst ;) paar pagina's terug :) leuk he dat ze harder gaan schoppen haha ik voel nu duidelijk waar zn hoofdje ligt. .ineenz een bolling in mn buik :D

12. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

Feb 11, 2013
    2,227
    1
    36
    Hej dames ik kan het niet meer volgen en zit er met m'n hoofd niet meer bij, zal het even uitleggen, na donderdag is de kleine alleen maar minder gaan bewegen vandaag weer voor Ctg gehad zag er netjes uit maar ivm het minder leven moet ik morgen weer, maandag gaan ze overleggen of ik tot aan de bevallig dagelijks een echo en Ctg gaan krijgen dat worden dus lange weken

13. Maris22

Maris22 VIP lid

Aug 7, 2007
    5,402
    2
    38
    Female
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Hé bah,sunshine,wil je veel sterkte wensen....Knuf!

14. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

Feb 11, 2013
    2,227
    1
    36
    Dankje! Balen echt als een stekker, vandeweek doos met kleding gekregen van vriendin zat ook prematuur kleding bij die we weg zouden doen, maar ziekenhuis raden al aan dat te bewaren voor de zekerheid :(

15. Duimelijn

Duimelijn Bekend lid

Oct 23, 2008
    532
    7
    18
    ver weg
    Getsie balen sunshine!

16. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

Jun 16, 2012
    4,789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Das zeker geen leuk nieuws Sunshine..:(

17. Musty

Musty VIP lid

Jul 2, 2008
    10,414
    0
    36
    :( jeetje sunshine, heel veel sterkte en dikke knuff

18. mjs

mjs Fanatiek lid

May 14, 2009
    2,128
    2
    0
    Getver sunshine , wat een rotnieuws ....
    Liefs

19. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

Jun 16, 2012
    4,789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Ik heb misschien een hele stomme vraag..en normaal denk k daar niet over na..maar kan k gewoon behangen in de babykamer? Ik denk nl dat die behanglijm niet zo goed is voor ons manneke..manlief doet nu het verfwerk..maar k wil toch alst geen kwaad kan mee behangen. .het is onze eerste dus alles is nieuw voor ons ;)

20. Musty

Musty VIP lid

Jul 2, 2008
    10,414
    0
    36
    @lieke, behangen (lijm) kan geen kwaad :)

Share This Page