@mjs wauw mooi zeg! Wij hebben hem a.s zaterdag even kijken of ons manneke een bollere toet gekregen heeft hihi
Prachtige foto MJS! De technieken worden steeds mooier... Lekker van genieten! Wij hebben komende vrijdag weer een 3D/4D pretecho!! Hopelijk ligt de kleine er mooi voor!
Subshine: sterkte! Niet leuk... K hoop dat je ondanks alles toch kan genieten van je zwangerschap. Mooi mjs!
Opeens erg veel last van nesteldrang. Nu ik heel weinig kan met mijn bekken stress ik me een partij met wat ik nog allemaal moet doen. Ben nu bezig met een lijstje voor de vluchttas, wat ik nog moet halen en wat ik al heb. En wat ik vooral NIET mag vergeten. Daarnaast alle adressen op adresstickers getypt, deze moeten ng afgedrukt worden. Ik ben bang dat ik straks helemaal niets meer kan en dan is t niet gedaan. Herkenbaar??
Hier staat er ook een vlucht tas klaar maar ik heb er alleen maar een pyjama , fototoestel en kleertjes voor de baby in hoor De rest hebben ze wel in het zienhuis . De babywasjes zijn ook al gedraaid dus ... Beschuit net muisjes en een pak kunstvoeding voor de nood en volgens mij ben ik er wel zo,'n beetje . Dus ja herkenbaar
Omg als ik jou lijstje zie wat jij al hebt stress ik helemaal... Dat heb ik ook nog niet. Manlief gaat mij niet zo aardig vinden de aankomende dagen denk ik... Hahaha
Hej dames even een korte update, ik wil erg graag reageren op jullie berichtjes maar ik ben alles 4x aan er lezen en ben er nog niet met m'n hoofd bij, gister Ctg gehad zag er netjes uit maar moet om kwart over 8 direct bellen voor een afspraak bij de gyn voor vandaag nog over hoe nu verder, de kleine beweegt al wel weer wat meer maar er bekruipt me een naar gevoel dat de navelstreng niet helemaal in orde is dit omdat ze eergisteren een echo ervan hebben gemaakt en de vk mij zij dat ze de waardes in ging voeren in de Comp en me dan de uitslag kwam brengen, de uitslag heb ik niet gekregen en kreeg alleen te horen dat ik gister weer moest voor Ctg en gister hoorde dat de gyn de uitslag heeft en ondanks dat hij meer beweegt ze alsnog een plan van aanpak op willen gaan stellen, ik hoop dat et uit voorzorg is maar vind het toch vreemd, zodra ik meer weet laat ik het weten Liefs!
Goedemorgen meiden, @ ikbien: ik heb helemaal geen last van nesteldang, al noemen mijn vriendinnen dat wel zo. Deze keer hebben we gewoon meer te doen aan de babykamer.... Mijn man daarentegen krijgt geloof ik de kriebels, want die heeft zelfs op de kalender gezet dat ie de hele week aan de babykamer bezig moet zijn...... @ sunshine: sterkte, dit is ff niet leuk, en ik snap je onzekerheid. Hopelijk wordt er vandaag meer duidelijk en wordt je een beetje gerustgesteld..... @ hier: vrijdagavond heb ik enorme krampen gehad, ik had niet het idee dat het weeën waren, maar werd er wel heel onzeker van. Na lang twijfelen uiteindelijk de vk toch gebeld (ik bel niet zo makkelijk, dan voel ik mij zo'n zeur) en die heeft mij wel ff gerustgesteld. Ik moet het rustiger aan gaan doen, maar dat blijkt nog erg lastig met die 2 meiden die hier rondhobbelenen en enorm veel aandacht vragen.... Verder voel ik me goed hoor, alleen die harde buiken komen altijd op het verkeerde moment..... Groetjes, Elleke
Meid ben je gek ! Bij mijn eerste kindje was had ik ook de neiging naar perfectie maar heb nu de teugels laten vieren . Ik ga waarschijnlijk de helft vergeten maar de ervaring leert dat alles wel op zijn pootje terecht komt joh komt goed . Nou sunshine wat een spanning . Heel veel sterkte en succes .
heel veel sterkte en succes sunshine, dikke knuff straks meer, eerst suikertest nu vanochtend (en heb me uitgerekend nu toch honger)