Hé bah deesdees... Dat is niet wat je wilde horen en zien. Ook ik duim mee voor hartactie over een week,dan kan een week idd lang duren,sterkte!
Lieve Dees , gets wat naar maar 5,5 week is ook wel heel vroeg voor hartaktie , ik hag geloof ik bij 7 weken pas actie in de tent Hoop dat je snel een hartje ziet kloppen . Liefs
Dit gaat zeker een lange week worden, hopelijk brengt de week genoeg afleiding. Volgende week ga ik het werk weer oppakken voor een klein deel. Het is ook zeker vroeg voor hartactie, daar ging ik ook nog niet vanuit dat nu te zien..maar wel een duidelijke vruchtzakje en vruchtje. Ik ga er nu maar vanuit dat ik korter zwanger ben, dat kan bijna niet anders.
gaaf!! ik ben mutsjes bezig en afgelopen weekend voor alle 3 een shirt gekocht om hun namen op te zetten
Ik heb van manlief laatst een plotter gekregen. Daarmee kan ik teksten en figuren die op de pc staan via dat apparaat uit laten snijden. Zo heb ik ook de naam voor op de deur en de raamsticker gemaakt. Je hebt dus ook folie om iets uit te snijden en te strijken op rompers. Een hele goedkope manier want zo,n a4 vel kost 2 euro ofzo, en je kan daar 8 van dit soort ontwerpjes uitsnijden. En zo,n a4 vel voor een raamsticker kost maar 75 cent hihi. Ben nu wat aan het ontwerpen voor iemand die mij benaderde op facebook of ik ook wat kon maken voor haar. Hoef er niets op te verdienen vind het alleen al leuk om te maken, tijdverdrijf haha.
Ohw gaaf vind echt leuk! Denk dat ik vriend lief ook maar is aan moet kijken haha maar krijg al een iPad van hem die moet alleen nog binnenkomen dus ik denk niet dat hij erin gaat trappen haha
Een ipad is maar net iets duurder dan een plotter. Dus denk ook niet dat die daar intrapt. Manlief en ik hadden hadden een paar maanden geleden besloten dat we nog 1 ding voor onszelf mochten uitkiezen die wat duurder was en daarna alles voor de kleine. Manlief een playstation en ik de plotter haha.
Haha Okee ja dat is leuk toch vind met zulke dingen wel altijd dat je er zeker van moet zijn dat je het gebruikt, vriendin van me Wil altijd duurste van het duurste en dan heeft ze et en kijkt ze er niet naar om beetje zonde geld Nou ik had tegen me vriend gezegd dat mijn nichtje van 2 altijd veel lol had met de iPad dus dat ik dat uiteindelijk ook wel zou willen en straks als de kleine wat groter is dat hij hem ook kan gebruiken en dag later komt hij aan ik heb een cadeau voor je voor mij was 1+1 duidelijk wat hij gehaald had maar Moet besteld worden dus we zijn nogsteeds aan het wachten
Haha spannend... Ja mannen die zijn altijd heel substiel wat dat betreft. Zo weet ik bijvoorbeeld ook al dat 23 Feb mijn babyshower is... Mannen en dingen geheim kunnen houden hahaha.
Trouwens was gister dat boxkleed en die babyfoon gaan halen Maar voordat ik weg was had ik m even opgezocht op de Comp kwam Vl. Thuis in z'n pauze hij was brood vergeten mee te nemen dus kwam Thuis eten, ik snel die Laptop dicht hij helemaal boos ja wat hou je voor me achter dus hij zet m aan ziet hij dat kleed ik erom heen praten dat ik alleen aan kijken was en begint hij meteen ja ga hem halen dan als die er weer is hij wou m zo graag dus eerste verassing verpest, sta ik in de winkel krijg ik een app ja wil Je die en die babyfoon meenemen -.- had uiteindelijk een andere gekozen maar verassing 2 verpest kom thuis leg ik dat boxkleed in de box en het zag er niet uit in de verpakking leek die dikker dan dat die was denk he verdomme die kleine krijgt pijn in z'n hoofd van dat ding nou met Vl. Overlegd ja dan gaan we wel even bij babypark kijken (was smiddags bij babydump geweest 40 min rijden voor ik er was) dus wij snel naar babypark nou leuk boxkleed gevonden en meteen maar boxmatrasje, maar we hadden afgesproken dat ik die andere dus terug zou brengen naar babydump komen thuis ja zegt Vl. Ik denk dat je als je dat kleed terug brengt meer kwijt bent aan benzine dan dat kleed wat terug moet , nou okee we houden m wel als reserve, ik heb nu dus 3 boxkleden waarvan 2 nieuwe xD Agja hij zal vast wel eens een vies maken heben we in iedergeval genoeg
Hahah wat leuk!! Hij had voor mij ook een babyshower geregeld maar wij hebben gebroken met zijn familie dus uiteindelijk bleef mijn Fam En vrienden over dan zit je met 6 man maar dus hebben besloten het niet te doen, maare mijn moeder is nog erger had ze samen met me tante voor me verjaardag 3D 4d echo geregeld maar 2 maand daarvoor had ik geslachtsbepaling daar begon ze in eens ja hoe heet dat bedrijf die dat doet waar zit die wat is adres en tel nummer en komt Me tante smiddags langs op die zelfde dag als me moeder dat mij vroeg ja zegt ze wil je ook nog eens een 3D echo laten maken,, ik zo ja en gezegd wanneer ik dat wou en dag later krijg ik een bericht van me moeder ja we hebben een verassing voor je verjaardag dan en dan moet je vrij zijn, precies op het termijn wat ik tegen me tante had gezegd dus maar ik heb elke keer als ze erover begonnen gedaan alsof me Neus bloedde maar was al wel duidelijk dat ik een 3D echo zou krijgen voor me verjaardag
@lieke Haha sommige mensen denken dat als vrouwen zwanger zijn ze ook niet meer logisch kunnen denken hahaha.
@sunshine Aaaah balen verassing verpest.... :x Ik heb voor manlief ook een biershower geregeld. Gewoon voor de lol met wat vrienden en familie. Als het goed is, weet hij nog van niets.